Blijf je zeuren over het aantal topicsquote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het lultempo![]()
![]()
Hoeveelste SC topic is dit wel niet vandaag ??
Daarom gewoon scharrel, zoals elk zichzelf respecterend wezen zou zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maar toyboy en fb klinken echt niet in het Nederlands.
Ik heb in jaren al niks meer gehad . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
ik vermoed dat er geen kaartje bij mij op de mat valt..
Het zesde, alhoewel het complot jegens Plato ervoor zorgde dat er één vrij korte tussen zat.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het lultempo![]()
![]()
Hoeveelste SC topic is dit wel niet vandaag ??
Dat is inderdaad beter dan die Engelse woorden.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom gewoon scharrel, zoals elk zichzelf respecterend wezen zou zeggen![]()
Toyboy klinkt zo enorm gayquote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maar toyboy en fb klinken echt niet in het Nederlands.
Gun hem zijn pleziertje. Thunderchild komt hier om te klagen en af en toe users "aan te geven" bij de mods en dat wil ik hem niet afnemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blijf je zeuren over het aantal topics![]()
Laat me niet het S woord gebruiken
Oi ik ben modquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gun hem zijn pleziertje. Thunderchild komt hier om te klagen en af en toe users "aan te geven" bij de mods en dat wil ik hem niet afnemen.![]()
En ??quote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
Blijf je zeuren over het aantal topics![]()
Laat me niet het S woord gebruiken![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gun hem zijn pleziertje. Thunderchild komt hier om te klagen en af en toe users "aan te geven" bij de mods en dat wil ik hem niet afnemen.![]()
Ja, we doen het extra. Puur en alleen om jou te pesten.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En ??
Mag ik niet meer vreemd vinden dat wanneer ik een vrije dag heb, het aantal topics fors verdubbeld is dan op een reguliere werkdag van me ??![]()
![]()
Lekker belangrijk, het aantal topics per dagquote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag ik niet meer vreemd vinden dat wanneer ik een vrije dag heb, het aantal topics fors verdubbeld is dan op een reguliere werkdag van me ??![]()
![]()
Lekker volwassen, constant users afzeikenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef webspider het volgende:
Lekker belangrijk, het aantal topics per dag![]()
Stel je niet zo aan kerel. Waar maak je je überhaupt druk om?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker volwassen, constant users afzeiken![]()
![]()
Ik denk dat ThunderChild een slechte dag heeft. Zo erg is dat niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan kerel. Waar maak je je überhaupt druk om?![]()
Hij mag het voortaan wel even van tevoren laten weten, scheelt wat irritaties over en weerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat ThunderChild een slechte dag heeft. Zo erg is dat niet.
Maakt mij ook geen ene ruk uit, viel me alleen op maar dat mag kennelijk niet van het afzeikkliekje hier . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef melismay het volgende:
TC wat maakt het uit dat er zoveel topics door geen gegaan zijn en voor de rest... boieuh!
Maar we zullen er in het vervolg rekening mee houden, ik stel voor dat we nog maar één topic per dag openen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Hij mag het voortaan wel even van tevoren laten weten, scheelt wat irritaties over en weer
F5-moment van 23:59 - 0:01quote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar we zullen er in het vervolg rekening mee houden, ik stel voor dat we nog maar één topic per dag openen.![]()
Dan zijn we daar ook weer klaar mee!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij ook geen ene ruk uit,
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dit topic relativeert mijn leven zooo goed.
Da's niet waar, want dat helpt namelijk toch geen zakquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
Joey is pro afzeikkliekjesquote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij ook geen ene ruk uit, viel me alleen op maar dat mag kennelijk niet van het afzeikkliekje hier . . .![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's niet waar, want dat helpt namelijk toch geen zak.
knopje dan voor ?
Het is wel waar, maar het helpt hem inderdaad niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's niet waar, want dat helpt namelijk toch geen zak.
Wat is er _Fuffy_?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef _Fuffy_ het volgende:
Omg.
Joey is pro welbekende feitenquote:
Placebo.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef webspider het volgende:
Waar is dat [afbeelding] knopje dan voor ?
'Lunchen'?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat is er _Fuffy_?Leuk fotoboek ook trouwens
Zullen we een keer samen afspreken
vriendinnetje van GF toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef _Fuffy_ het volgende:
Omg.
Voorkomen dat je net zoveel Feedbacktopics per dag krijgt als slowchattopicsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef webspider het volgende:
Waar is dat [afbeelding] knopje dan voor ?
Om de users een veilig gevoel te gevenquote:
Oh, ik heb de intelligentie van de admins onderschatquote:
Goed planquote:
Dat is op zich een hele kunst.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, ik heb de intelligentie van de admins onderschat![]()
Joey komt ook, BttD voert het gesprek, ik neem de rest op mequote:
Het is R&P, het is dus vast EQquote:
Ik denk dat het andersom beter werkt.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey komt ook, BttD voert het gesprek, ik neem de rest op me![]()
quote:
Ik praat haar het bed inquote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey komt ook, BttD voert het gesprek, ik neem de rest op me![]()
Jij snapt 'm.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef Litpho het volgende:
Voorkomen dat je net zoveel Feedbacktopics per dag krijgt als slowchattopics.
Het Robbie Ricardo Archiefquote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.
Al die zogenaamde reports gaan linea recta richting dezelfde plaats als waar de search zich bevindt.
Oeioeioei... de umpth keer dat dit verklapt wordtquote:
Ze wilt flink geneukt worden... Denk dat je dat beter aan mij kan overlaten... Aah wtf ik doe alles welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom beter werkt.![]()
Al mijn denigrerende topicreports op Google!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al die zogenaamde reports gaan linea recta richting dezelfde plaats als waar de search zich bevindt.
En weer gaat Joey mee...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef liefie_ het volgende:
pfff fuffy vergeet die jongenszullen wij gaan wat gaan eten
![]()
owkej dat klinkt wel als een redelijke dealquote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En weer gaat Joey mee...
Lekker int zuiden tijdens carnaval![]()
Mag je me leren dansenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar de salsa lesDag allemaal
![]()
Die _Fuffy_ krijg ik nog wel
Volgens mij is het ook geen kloon, dat maakt hem juist zo eng.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarvan ben ik nooit honderd procent zeker geweest dat het een kloon was, itt. RR.
Moet ik je onderbroek schoonmakenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik praat haar het bed inen jij mag inderdaad de rotzooi opruimen naderhand
![]()
Lijkt me een goede verdeling![]()
Ah, dat lag niet aan mij dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen kloon, dat maakt hem juist zo eng.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej dat klinkt wel als een redelijke heerlijke deal
Daar lopen hele topics in ONZ over, dat het wel een kloon is ... met liters bewijsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen kloon, dat maakt hem juist zo eng.![]()
wie?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar lopen hele topics in ONZ over, dat het wel een kloon is ... met liters bewijs![]()
Ik kom nooit in ONZ, maar volgens mij is Leen gewoon een domme boerengast.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar lopen hele topics in ONZ over, dat het wel een kloon is ... met liters bewijs![]()
Ach. Hier wordt al triest gedaan door sommigen over een evt. kloon van GF. Boeiend hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mag die GF sowieso niet zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Ach. Hier wordt al triest gedaan door sommigen over een evt. kloon van GF. Boeiend hoor![]()
We spreken gewoon af en dan zie ik t met eigen ogen...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Ach. Hier wordt al triest gedaan door sommigen over een evt. kloon van GF. Boeiend hoor![]()
Ja, wat een pauper is dat.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Nee. Echt zo'n HBO pauper scholiertje
whahahaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
Mensen die het de hele tijd over "paupers" hebben, zijn zelf vaak niet de snuggerste en komen uit een lage sociale klasse![]()
Niet iedereen kan nou eenmaal uit de elitelaag van de bevolking komen. Je mag het als een groot voorrecht beschouwen dat je in een dergelijk gezin bent opgegroeid Thisbe.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
Mensen die het de hele tijd over "paupers" hebben, zijn zelf vaak niet de snuggerste en komen uit een lage sociale klasse![]()
Mensen die zeiken over mensen die het woord 'pauper' gebruiken zijn nog ergerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Thisbe het volgende:
Altijd nog beter dan 'op kot'quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef _Fuffy_ het volgende:
Je woont zeker ook 'op stand'?
ik vind het zo typisch dat mensen altijd doen alsof ze mensen die op stand wonen niks vinden en niet zo zouden willen zijn maar wel mee doen met de lotto omdat ze hopen de 15 miljoen te winnen en dan een groot huis en een boot te kopen hahaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die het woord 'pauper' gebruiken zijn nog erger
Je woont zeker ook 'op stand'?
Dat doet me altijd aan een varkensstal denken.quote:
Hetgeen voor veel studentenhuizen niet eens zo'n beroerde omschrijving is.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doet me altijd aan een varkensstal denken.![]()
Gelukkig zijn er voor dat soort mensen prijzen van "slechts" 1 miljoen zodat ze niet kunnen rentenierenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het zo typisch dat mensen altijd doen alsof ze mensen die op stand wonen niks vinden en niet zo zouden willen zijn maar wel mee doen met de lotto omdat ze hopen de 15 miljoen te winnen en dan een groot huis en een boot te kopen haha
Touche! Omlaag en omhoog trappen is heel makkelijk, maar ondertussen wil iedereen stiekem in een groot huis wonenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het zo typisch dat mensen altijd doen alsof ze mensen die op stand wonen niks vinden en niet zo zouden willen zijn maar wel mee doen met de lotto omdat ze hopen de 15 miljoen te winnen en dan een groot huis en een boot te kopen haha
Ik moet eerder aan een friettent denken. En een aangekoekte frituurpan is altijd wel te vindenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen voor veel studentenhuizen niet eens zo'n beroerde omschrijving is.
Wederom zelden een probleem in de studentenhuizen die ik ken. Alhoewel dat in veel gevallen ook het enige keukengereedschap was wat makkelijk te vinden wasquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Thisbe het volgende:
En een aangekoekte frituurpan is altijd wel te vinden![]()
Je geeft dus toe dat je uit de lagere sociale klasse komt? Geeft niet hoor lieverdquote:
gelukkig anders krijg je van die flodder situatiesquote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er voor dat soort mensen prijzen van "slechts" 1 miljoen zodat ze niet kunnen rentenieren.
Net zoals het niet geeft dat jij VVD stemt omdat je uit de bezittende klasse afkomstig bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je uit de lagere sociale klasse komt? Geeft niet hoor lieverd![]()
De geslaagde autohandelaar kan anders ook een kast van een huis kopen hoor,quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig anders krijg je van die flodder situaties
Je wordt vanzelf verstandig Plato! Eens schud je het linkse imago van je af, en besef je dat je je geld beter aan tweede huis in Zwisterland kunt besteden dan aan weer een Melkertbaanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoals het niet geeft dat jij VVD stemt omdat je uit de bezittende klasse afkomstig bent.![]()
![]()
Neuken?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je uit de lagere sociale klasse komt? Geeft niet hoor lieverd![]()
praat me er niet vanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
De geslaagde autohandelaar kan anders ook een kast van een huis kopen hoor,.
Totdat je zelf in de WAO terechtkomt op het moment dat je familiekapitaal verdampt is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf verstandig Plato! Eens schud je het linkse imago van je af, en besef je dat je je geld beter aan tweede huis in Zwisterland kunt besteden dan aan weer een Melkertbaan![]()
Nou het is meer dat er iemand smijt met termen als "paupers", en dat ik opmerkte dat de mensen die het meest laatdunkend doen over "arbeiders" zelf vaak de grootste arbeiders zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Klassestrijd gaande?
Ik kom uit een arbeidersmilieu, maar heb me opgewerkt.
Kijk, daar heb je het al.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Klassestrijd gaande?
Mijn opa's hebben zich al opgewerkt tot de lagere middenklasse en mijn ouders zijn weer een stap verder gekomen. Rijk zijn we echter nog steeds niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Klassestrijd gaande?
Jij vindt 1 of meerdere schoonmaaksters in je huis normaal. Ik bedoel waar hebben we het dan overquote:
Mooiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoals het niet geeft dat jij VVD stemt omdat je uit de bezittende klasse afkomstig bent.![]()
het maakt toch niet uit of je geld hebt of niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al.
Heerlijk, die verzuiling alhier,. Ik wordt er helemaal melancholisch van
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |