Paaaapaaaaaaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
[..]
kan je wel eerst nog in de tussentijd een leuke boot kopen![]()
ja. post op krikkerquote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
alex moest gewoon weer het laatste woord hebben he![]()
mja, een 301e post in een SC topic is niet zo erg, waar ik meer van bala is als ik lekker in een ONZ topic loop te baggeren, en ik loop dor een slotje van een mod heen te postenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
alex moest gewoon weer het laatste woord hebben he![]()
Dat kan ik zelfsquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
Een gast krijgt hier z'n eerste rijles (hoop ik althans) in achteruit inparkeren![]()
![]()
! Hier voor m'n raam is hij nu voor de 4e keer aan het proberen, de ruimte is zeker 4 auto's lang en het lukt hem nog niet
![]()
![]()
!
ik vermoed dat ik dat morgen ook ga doen, voor het eerstquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
Een gast krijgt hier z'n eerste rijles (hoop ik althans) in achteruit inparkeren![]()
![]()
! Hier voor m'n raam is hij nu voor de 4e keer aan het proberen, de ruimte is zeker 4 auto's lang en het lukt hem nog niet
![]()
![]()
!
En daar krijg je geen filmpjes uit?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik allang geprobeerd joh.
En altavista ook al.
Jawel, maar niet de filmpjes die ik moet hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daar krijg je geen filmpjes uit?
ambities !!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet en zal in de top 1 vandaag
Nu pas buiten de bebouwde kom?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vermoed dat ik dat morgen ook ga doen, voor het eerst![]()
of buiten de bebouwde kom, lijkt me ook spannend
En die krijg je niet vertaald in het Engels waardoor je daarop kunt zoeken?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maar niet de filmpjes die ik moet hebben.
Specifieke eisen, remember!
quote:
Over deze opdracht mag ik geen maand doenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij 12.000 pagina's tekst per jaar gaan lezen en daar wat zinnigs over zeggen.
het is wel zaak dat de instructeur zich op z'n gemak voeltquote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu pas buiten de bebouwde kom?
Op m'n eerste rijles ging ik al over de snelweg
Nee, een dienst-filmpje.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die krijg je niet vertaald in het Engels waardoor je daarop kunt zoeken?
Wat moet ik daarmee johquote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
doe maar een bod op de mijne![]()
of die van m'n pa, want die staat wel te koop![]()
Nou, ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu pas buiten de bebouwde kom?
Op m'n eerste rijles ging ik al over de snelweg
ja, wat moet je met een boot..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee joh
Ik heb zelf geen cent momenteel, en wil eerst een nieuwe laptop
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, een dienst-filmpje.
Je kunt niet gaan zoeken op dienst.
Sorry dat ik het zeg, maar je zeikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over deze opdracht mag ik geen maand doen.
Een week, hoogstens. En ik heb ook nog ander huiswerk![]()
!
En ook niet dienst in het Engelsquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef vlad het volgende:
[..]
het is wel zaak dat de instructeur zich op z'n gemak voelt![]()
Dus?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je zeikt.
GODDOMME NEE ZEG WAT ZEG JE ME NU? :!!!:!!D:D:Doneoneoneoneone:D: D:Dquote:
ze durfde haar ogen open te houden?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]De instructrice is aanmerkelijk minder relaxed als ik, als ik aan het rijden ben
ten minste, de eerste 5 lessen.. de 6e les ging echt heel goed....
t loopt bij de beentjes neerquote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je zeikt.
Je hebt het verdomde makkelijk in je leven, denk daar maar eens aan als je aan je huiswerk zit.quote:
aan het eind van de les, that is...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zaten geen gaten in het dashboard dit keer
Je had een filmpje verwacht over het leven van een pastoor met de ondertiteling in het Limburgs?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ook niet dienst in het Engels.
Als ik zoek op een pastoor krijg ik een filmpje met geblaat over god.
En dan moet ik maar gaan uitvinden wat ie allemaal zegt. Doei!
... met een biertje in de hand en mooie vrouwen overal waar je kijktquote:
dat zei je op pagina 2 van 811 ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:.
Grappig hiero. Ik ga maar eens wat nuttigs doen.
Mijn god, de wereld vergaat.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt het verdomde makkelijk in je leven, denk daar maar eens aan als je aan je huiswerk zit.
Ze wacht nog steeds op het moment dat jij haar polsen doorsnijdtquote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]De instructrice is aanmerkelijk minder relaxed als ik, als ik aan het rijden ben
ten minste, de eerste 5 lessen.. de 6e les ging echt heel goed....
Ach pasteur, wat doede gij in mijn broeksken?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had een filmpje verwacht over het leven van een pastoor met de ondertiteling in het Limburgs?
Ik ga al hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zei je op pagina 2 van 811 ook
Lees je posts in de SC maar eens terug, je loopt altijd over niks te zeuren.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn god, de wereld vergaat.
Ik klaag een keer over een opdracht en meteen ben ik de deprimerende mevrouw die alleen maar klaagt en klaagt en denkt dat ze het moeilijk heeft.
wordt je gothic?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Ik kom trouwens ook niet meer terug. Als het goed is ga ik vanavond op zwart.
Adieu!
Ik kan idd niet wachten op juliquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
[..]
... met een biertje in de hand en mooie vrouwen overal waar je kijkt![]()
was het maar weer zover![]()
"Kun je de volgende keer langzamer over een verkeersdrempel, dan stoot ik mn hoofd minder hard"quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze wacht nog steeds op het moment dat jij haar polsen doorsnijdt
Yeah right. dat is misschien 1/13e van mijn posts. Boehoe.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lees je posts in de SC maar eens terug, je loopt altijd over niks te zeuren.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach pasteur, wat doede gij in mijn broeksken?
Ik maakte maar een grapjequote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!
jaloersquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan idd niet wachten op juli
Behalve dat ik dan klaar ben met school ga ik idd 1,5 maand luieren op de boot denk ik
Oke, succes ermeequote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!
z'n huisvriend is een kat en daar heb ik hem niet over horen klagenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en Sjoewe, jou hoor je ook 1/13e van je posts klagen over je huisvriend.
Daaaag ijsmeis, veel succes met je gezondheid en kom inderdaad maar niet meer terugquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. dat is misschien 1/13e van mijn posts. Boehoe.
Die handrem is alleen voor het parkeren, als je wilt remmen voor een stoplicht volstaat het rempedaal ook gewoon, dat scheelt bloedvlekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Kun je de volgende keer langzamer over een verkeersdrempel, dan stoot ik mn hoofd minder hard"
* BoJo knuffelt ijsmeisquote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!
Jij bent een slijmjurkquote:
mn eerste keer remmen vloog ze bijna door het raam jaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die handrem is alleen voor het parkeren, als je wilt remmen voor een stoplicht volstaat het rempedaal ook gewoon, dat scheelt bloedvlekken
en dan nog afvragen waarom het 6 lessen duurt voordat je de snelweg op magquote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn eerste keer remmen vloog ze bijna door het raam ja
Toen ik de eerste keer in m'n pa's auto reed ik ook, en m'n pa ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn eerste keer remmen vloog ze bijna door het raam ja
Ik kom zeker even bij je hangenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan idd niet wachten op juli
Behalve dat ik dan klaar ben met school ga ik idd 1,5 maand luieren op de boot denk ik
herkenbaarquote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer in m'n pa's auto reed ik ook, en m'n pa ookIk reed altijd in die krottige astra, en toen gingen we even een stukje cruisen omdat hij wilde zien hoe m'n lessen vorderden
Dus ik trap op de rem met de kracht die in de astra normaal is om voor het stoplicht te remmen, maar toen zat ik met m'n bakkes tussen het stuur en hij tegen de voorruit
Ja dat was even wennen ja![]()
Bij de Douwe Egbertsquote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gezellig
Misschien dat ik hem even in Utrecht prak dan
bij de tpg is dat ook bij elke auto anders, ene keer met je neus tegen het raam andere keer rempedaal de grond in trappenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer in m'n pa's auto reed ik ook, en m'n pa ookIk reed altijd in die krottige astra, en toen gingen we even een stukje cruisen omdat hij wilde zien hoe m'n lessen vorderden
Dus ik trap op de rem met de kracht die in de astra normaal is om voor het stoplicht te remmen, maar toen zat ik met m'n bakkes tussen het stuur en hij tegen de voorruit
Ja dat was even wennen ja![]()
Dat kan wel klopen jaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
die tweede foto![]()
die is gemaakt op het landingsplatform in Estland (Tallin). daaronder zit de aankomst en vertrekhal van de seacat vanuit Helsinki![]()
even tussendoor omdat ik het herkendeheb ik nog wel een leuk filmpje van van die helikopter die opstijgt
![]()
Tsja, ik ben heftruck gewend he.. die hebben geen voorraam meestal, en twee standjes: plankgas en noodstop.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan nog afvragen waarom het 6 lessen duurt voordat je de snelweg op mag![]()
ik denk dat hje haar na de rijles steeds af moet zetten bij de therapeut![]()
Mja ik redeneerde even vanuit onze eigen bootquote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan de graaaagies
Standje 1: Hendig-sjiek-boeken-pedaalquote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, ik ben heftruck gewend he.. die hebben geen voorraam meestal, en twee standjes: plankgas en noodstop.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Standje 1: Hendig-sjiek-boeken-pedaal
Standje 2: Kenke-vers-slippe-pedaal
![]()
of gewoon remmen door m in zn achteruit te zetten natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Standje 1: Hendig-sjiek-boeken-pedaal
Standje 2: Kenke-vers-slippe-pedaal
![]()
ja, jij hoeft dat ding niet te onderhouden natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of gewoon remmen door m in zn achteruit te zetten natuurlijk
Die eerste foto.. waar is datquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De derde foto is bout doordat ik na de tijd met het contrast ben gaan kloten
ik herken er iets in, soortgelijk kasteeltje oid, dat stond alleen in't dorp waar ik woonde in friesland. Maar aangezien het jaaaren terug is weet ik 't niet meer hoe het er precies uit zag.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:10 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, jij hoeft dat ding niet te onderhouden natuurlijk![]()
http://www.poptaslot.nl/quote:Op maandag 13 februari 2006 16:13 schreef M5 het volgende:
[..]
ik herken er iets in, soortgelijk kasteeltje oid, dat stond alleen in't dorp waar ik woonde in friesland. Maar aangezien het jaaaren terug is weet ik 't niet meer hoe het er precies uit zag.
Zaligen zijn de simpelen der geest.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!
Ah, naja als we alles plat leggen redden we het netquote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik redeneerde even vanuit onze eigen bootDie past niet de grachies in.
![]()
Ik kom er ten minste voor uit dat ik niet goed benquote:Op maandag 13 februari 2006 16:18 schreef Broemm het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben namelijk de bezemveger.
Trouwens, je lijkt me ook geen goeie.
eerst hem voor kloon of wat dan ook uitmaken en dan wel een gunst vragen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:17 schreef Broemm het volgende:
Btw, heb je dit ook in groot formaat ?
[..]
nee sjorre die heb ik niet. Er staat ook een groot websiteje op mag je die mailenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:17 schreef Broemm het volgende:
Btw, heb je dit ook in groot formaat ?
[..]
Heel interessant betoog, maar helaas feitelijk onjuist.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef vlad het volgende:
ik moet weg uit de sc omdat mijn bijdrage nihil is![]()
![]()
jammer dat diegene niet mijn posts in PTA algemeen heeft doorgelezen, anders had hij wel gezien dat ik ook nog wel eens iets van niveau neerzet.
dus mijn reactie:
tief jij even een heel eind op![]()
dat las ik ook ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef vlad het volgende:
[..]
eerst hem voor kloon nuttelozer SCér of wat dan ook uitmaken en dan wel een gunst vragen?![]()
of ben ik nu in de war?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De derde foto is bout doordat ik na de tijd met het contrast ben gaan kloten
Gelukkig bepaal jij dat niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:22 schreef Broemm het volgende:
[..]
Heel interessant betoog, maar helaas feitelijk onjuist.
Jammer dat je niet begrijpelijk kunt lezen. Nogmaals, tyf jij even een heel eind op uit PTA SC.
Da's wat anders dan PTA algemeen, hm ?
Hé knullie, let nu eens een beetje op, ik maak hem niet uit voor een kloon, ik maak 'm uit voor een bokkeflotser.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef vlad het volgende:
[..]
eerst hem voor kloon of wat dan ook uitmaken en dan wel een gunst vragen?![]()
of ben ik nu in de war?![]()
dat wou ik ook net zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet.Anders post je gewoon ff onder je echt naam als je zo stoer wilt doen om de vuile was van je gedachten buiten te hangen.
Anders maak je me me ff niet uit voor de kloon van Alexxxxx, graftakquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef Broemm het volgende:
[..]
Hé knullie, let nu eens een beetje op, ik maak hem niet uit voor een kloon, ik maak 'm uit voor een bokkeflotser.
Is dat zó moeilijk te begrijpen ?
Ah, tof. Vertel dan even hoe ik met een gebande account moet gaan postenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet.Anders post je gewoon ff onder je echt naam als je zo stoer wilt doen om de vuile was van je gedachten buiten te hangen.
Ja, dat is dus, op de rand na, de foto zoals hij op mn kaaryje staatquote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje fotoshop doet wonderen
Viel mij ook al opquote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef Unimog het volgende:
[..]
Anders maak je me me ff niet uit voor de kloon van Alexxxxx, graftak
je laat je door een kloon wegsturen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef vlad het volgende:
ik moet weg uit de sc omdat mijn bijdrage nihil is![]()
![]()
jammer dat diegene niet mijn posts in PTA algemeen heeft doorgelezen, anders had hij wel gezien dat ik ook nog wel eens iets van niveau neerzet.
dus mijn reactie:
tief jij even een heel eind op![]()
Dan moet je op een dag met meer licht schieten en niet je instellingen zo mishandelenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat is dus, op de rand na, de foto zoals hij op mn kaaryje staatmaar ik wilde juist meer kleur.
Ah, pr0nXXXquote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef Broemm het volgende:
[..]
Ah, tof. Vertel dan even hoe ik met een gebande account moet gaan posten.
Door posten met onder een kloon na een ban.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef Broemm het volgende:
[..]
Ah, tof. Vertel dan even hoe ik met een gebande account moet gaan posten.
Sinds wanneer heb jij verstand van fotograferen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:28 schreef Unimog het volgende:
[..]
Dan moet je op een dag met meer licht schieten en niet je instellingen zo mishandelen
niet aan de instelingen van de camera gezeten hoor, ik bben met mn uploader aan het experimenteren geweest... puurwat experimentjes nuquote:Op maandag 13 februari 2006 16:28 schreef Unimog het volgende:
[..]
Dan moet je op een dag met meer licht schieten en niet je instellingen zo mishandelen
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
Dag ijsmeis![]()
[afbeelding]
[/flauwheid]
Als je even de moeite nam om andere SC's door te lezen, wist je dat het niet eens mijn orginele account was.quote:
Jij pwned zwaar. Ik meen het!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
Dag ijsmeis![]()
[afbeelding]
[/flauwheid]
Dat weet ik wel, maar onder die account gebruikte je 3 x-en op het endquote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef Broemm het volgende:
[..]
Als je even de moeite nam om andere SC's door te lezen, wist je dat het niet eens mijn orginele account was.
ik laat mij niet zo snel wegsturenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
je laat je door een kloon wegsturen?![]()
Ik neem aan dat je sowieso niet zo dik bent als FWNKquote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef vlad het volgende:
[..]
ik laat mij niet zo snel wegsturen![]()
alleen als er tegen mij gezegd wordt dat ik hier niet gewenst ben![]()
dat bord voor mijn kop is niet zo dik als ie van FWNK
Wat was dat dan ookalweer wel? qbus?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef Broemm het volgende:
[..]
Als je even de moeite nam om andere SC's door te lezen, wist je dat het niet eens mijn orginele account was.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sowieso niet zo dik bent als FWNK
Ja, maar dan gaat mn uploader aan het comprimeren, waardoro het resultaat er op internet juist lelijke ruit zietquote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef BoJo het volgende:
Alexxxxx als je zulke experiment foto's schiet zou ik hem op de hoogste stand zetten en alleen voor evenementen etc. wat kleiner zodat je meer kunt schieten.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
Dag ijsmeis![]()
[afbeelding]
[/flauwheid]
Rofl, zipje hernoemen en foto makenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Altijd handig, toegeven dat je kinderporno bezit
hernoemen naar:quote:Op maandag 13 februari 2006 16:46 schreef Unimog het volgende:
[..]
Rofl, zipje hernoemen en foto maken
Die techniek van tegenwoordigquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef Xtreem het volgende:
Ik heb het idee van livestreams op internet ontdekt
zit nu op de uni de OS te kijken
er zijn mensen voor minder gebanned het ijsmeis gedoe aangaandequote:Op maandag 13 februari 2006 16:46 schreef Unimog het volgende:
[..]
Rofl, zipje hernoemen en foto maken
* Xtreem is leekquote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die techniek van tegenwoordig
Ik kan unimog missen als kiespijnquote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er zijn mensen voor minder gebanned het ijsmeis gedoe aangaande
je schijnt niet de enige te zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan unimog missen als kiespijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er zijn mensen voor minder gebanned het ijsmeis gedoe aangaande
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan unimog missen als kiespijn
alexxxxxx.zip ::Xquote:
Overal haarquote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
alexxxxxx.zip ::X
die wil ik niet zien
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die wil ik niet zien
Lijkt me een fijn plan, dat MSN geneuzel kan echt niet meer nu je een 300D hebt natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat mn uploader aan het comprimeren, waardoro het resultaat er op internet juist lelijke ruit ziet
ik heb echt een fatsoenlijke upper nodig... maar alles op zn tijd.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die wil ik niet zien
vond ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lijkt me een fijn plan, dat MSN geneuzel kan echt niet meer nu je een 300D hebt natuurlijk![]()
Ja met jou nakende lichaam bij ieder voertuig jaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dat zla dan een zipje met een paar duziend voertuigfoto's zijn he?
als het alleen maar voertuigen zijn...!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dat zla dan een zipje met een paar duziend voertuigfoto's zijn he?
Dat zeg ikquote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
als het alleen maar voertuigen zijn...!
of ben jij net als die string emil, overal naast poserend
Fotos maken terwijl iedereen de middelvinger naar je opsteekt en blikjes naar je toegooit?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef Klonk het volgende:
godver, alleen nog maar core's, ik wil een premium
en verder heb ik een half uurtje ofzo staan alexxeen langs de snelweg
blikjes niet gehad, wel middelvingersquote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fotos maken terwijl iedereen de middelvinger naar je opsteekt en blikjes naar je toegooit?
En nu ga je die foto';s op BB posten?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
blikjes niet gehad, wel middelvingers![]()
eerst eens kijken of een half jaar niet fotograferen nog fatsoenlijke foto's heeft opgeleverdquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu ga je die foto';s op BB posten?
Ow en op PTA natuurlijk
ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerst eens kijken of een half jaar niet fotograferen nog fatsoenlijke foto's heeft opgeleverd![]()
ik pannenkoeken bakkenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
Hm, ik moet aardappels schillen....
boefjequote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fotos maken terwijl iedereen de middelvinger naar je opsteekt en blikjes naar je toegooit?
Nietquote:Op maandag 13 februari 2006 17:15 schreef lipje het volgende:
[..]
boefjeen nog eerder weggaam van werk
![]()
Niet geheel vreemd neequote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met kort haar/muts op kreeg ik minder middelvingers btw
ik had er een flinke lens ophangen, mischien dachten dat ze gelaserd werdenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met kort haar/muts op kreeg ik minder middelvingers btw
hoef je niet in de kou in de slet te zittenquote:
Dat deed ik sowieso toch al niet 's avondsquote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef lipje het volgende:
[..]
hoef je niet in de kou in de slet te zitten![]()
echte SC-pro'squote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef Youp het volgende:
anders posten jullie ff 3 topics vol in 5 uurtjes
oude tijden herleven, Jaapquote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef Youp het volgende:
begint pas over 10 minquote:
verveling, vooral die ene in half uurtje was wel bijzonderquote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef Youp het volgende:
Eerst ff ergeren aan het commentaar van die muts die naast mart smeets zitquote:
De vorige 2 SC's hadden beter FastChat kunnen hetenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
verveling, vooral die ene in half uurtje was wel bijzonder![]()
de moeite waard om terug te lezen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
verveling, vooral die ene in half uurtje was wel bijzonder![]()
dat kunnen alle sc's hierquote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef M5 het volgende:
[..]
De vorige 2 SC's hadden beter FastChat kunnen heten![]()
d'r is er ook pas 1 geweest die ruim 2 dagen overlaptequote:
vroegah toen ik hier niet zat. 't ligt aan mijquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Youp het volgende:
vroegah niettoen was de slowchat nog een slowchat
1 topic per dag ofzo
Ooit was een week ook geen uitzonderingquote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r is er ook pas 1 geweest die ruim 2 dagen overlapte
omdat dat fok er uit lag, ok. Maar soms duurt het uren voor er weer eens 50 posts vol gebaggerd zijn
de goeie ouwe tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef M5 het volgende:
[..]
vroegah toen ik hier niet zat. 't ligt aan mij
vroegah toen de politie nog op varkens reed... had fok maar 1 userquote:Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
vroegah kon ik het nog bijhouden, terwil ik 3 uur per week achter internet zat
fok had binnen een week meer dan 1000 users hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 17:54 schreef Youp het volgende:
[..]
vroegah toen de politie nog op varkens reed... had fok maar 1 user
en kom niet aan met de stomme fotosoep van een motoragentquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ow wacht de politie heeft nooit op vakrens gereden
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ow wacht de politie heeft nooit op vakrens gereden
idd. ik ga weer schaatsen kijken. scheelt weer 'n paar posts!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Klonk het volgende:
pta sc moet natuurlijk z'n naam wel eer aan doen
't is nu wel wat rustiger in vergelijking met vanmiddagquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik schil nog maar eens een aardappel voor ik weer op F5 druk
ah, jij wil ook een autorefresher voor de SpeedChat?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik schil nog maar eens een aardappel voor ik weer op F5 druk
plakbandquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ah, jij wil ook een autorefresher voor de SpeedChat?
dat kan alleen een geschiedenisleraar bedenken. Of een journalistquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
Gschiedschrijving van de geschiedschrijving, wie bedenkt dat nou weer.
Dat moet wel een <insert random laag aanzien functie> zijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
nee?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ah, jij wil ook een autorefresher voor de SpeedChat?
de zelfde persoon als die de radar detector detector heeft benoemd?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
ja, vanmiddag was ik niet aan schillen toegekomen tussen het lezen door.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
't is nu wel wat rustiger in vergelijking met vanmiddag![]()
Ik moet er in iedergeval een heel vak over volgen, ik ben benieuwd, is weer eens iets anders dan Fascisten en dode Jodenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kan alleen een geschiedenisleraar bedenken. Of een journalist
tussen het omschakelen van al je kloontjes door bedoel jequote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vanmiddag was ik niet aan schillen toegekomen tussen het lezen door.
maar ik werkquote:Op maandag 13 februari 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb de laatste tijd gemiddeld zo'n 200 posts per dag
ik heb alleen Dangel, en die heeft vanmiddag maar 2 posts gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
tussen het omschakelen van al je kloontjes door bedoel je![]()
en nog 3 anderenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alleen Dangel, en die heeft vanmiddag maar 2 posts gemaakt.
snackbar?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet gaan koken maar het is zo koud in de keuken
bel de pizza lijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet gaan koken maar het is zo koud in de keuken
tussen de 85 en 90. maar daarmee kun je geen kloontje makenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef lipje het volgende:
hoeveel msn adressen heb je nou? kan je toch allemaal een kloontje op aanmaken
Dan moet ik naar buitenquote:
Zou de Pizzaria op de hoek (30 meter) hier bezorgen?quote:
doen ze zeker! de vraag is alleen of je ze zo ver kan krijgen dat je geen 1,50 bezorgkosten moet betalenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zou de Pizzaria op de hoek (30 meter) hier bezorgen?
sterkte!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga het maar wagenAls ik doodvries, open dan een SC voor me
25 meter naar de snackbar, idem voor de chinees, 30 meter naar de pizzaria, 100 meter naar de bakker en de slager, 500 meter naar de super.quote:
Ik zou een brommer kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
25 meter naar de snackbar, idem voor de chinees, 30 meter naar de pizzaria, 100 meter naar de bakker en de slager, 500 meter naar de super.
Weet je wel hoe zwaar ik het heb
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga trots mn aardappeltjes aan sandra showen
Arme Anne Sjoewequote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
25 meter naar de snackbar, idem voor de chinees, 30 meter naar de pizzaria, 100 meter naar de bakker en de slager, 500 meter naar de super.
Weet je wel hoe zwaar ik het heb
snorfiets, dan hoeftie tenminste geen helm op... natuurlijk wel 150km/h laten lopen anders overbrugd hij die 10 meter niet snel genoeg!quote:
Tjabbo?quote:
quote:Firefox
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
fietsquote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef lipje het volgende:
loop
oke iedereen nu stoppen met postenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef Xtreem het volgende:
nee, ik wacht nog even op de nieuwe.... daar even een TVP'tje leggen
Wat liefquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef Xtreem het volgende:
nee, ik wacht nog even op de nieuwe.... daar even een TVP'tje leggen
neeh zonder foto's dit keerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat beloofd weer puikende foto's
wtfquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef Fwnk het volgende:
Ja weet ik maar het was een link naar het bouwmachineforum van Alexxxxxxxxxxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |