de goeie ouwe tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef M5 het volgende:
[..]
vroegah toen ik hier niet zat. 't ligt aan mij

vroegah toen de politie nog op varkens reed... had fok maar 1 userquote:Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
vroegah kon ik het nog bijhouden, terwil ik 3 uur per week achter internet zat

fok had binnen een week meer dan 1000 users hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 17:54 schreef Youp het volgende:
[..]
vroegah toen de politie nog op varkens reed... had fok maar 1 user

en kom niet aan met de stomme fotosoep van een motoragentquote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ow wacht de politie heeft nooit op vakrens gereden

quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ow wacht de politie heeft nooit op vakrens gereden

idd. ik ga weer schaatsen kijken. scheelt weer 'n paar posts!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:55 schreef Klonk het volgende:
pta sc moet natuurlijk z'n naam wel eer aan doen

't is nu wel wat rustiger in vergelijking met vanmiddagquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik schil nog maar eens een aardappel voor ik weer op F5 druk

ah, jij wil ook een autorefresher voor de SpeedChat?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik schil nog maar eens een aardappel voor ik weer op F5 druk

plakbandquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ah, jij wil ook een autorefresher voor de SpeedChat?

dat kan alleen een geschiedenisleraar bedenken. Of een journalistquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
Gschiedschrijving van de geschiedschrijving, wie bedenkt dat nou weer.

Dat moet wel een <insert random laag aanzien functie> zijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:

nee?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ah, jij wil ook een autorefresher voor de SpeedChat?

de zelfde persoon als die de radar detector detector heeft benoemd?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:

ja, vanmiddag was ik niet aan schillen toegekomen tussen het lezen door.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
't is nu wel wat rustiger in vergelijking met vanmiddag![]()

Ik moet er in iedergeval een heel vak over volgen, ik ben benieuwd, is weer eens iets anders dan Fascisten en dode Jodenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kan alleen een geschiedenisleraar bedenken. Of een journalist

tussen het omschakelen van al je kloontjes door bedoel jequote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vanmiddag was ik niet aan schillen toegekomen tussen het lezen door.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |