Ach pasteur, wat doede gij in mijn broeksken?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had een filmpje verwacht over het leven van een pastoor met de ondertiteling in het Limburgs?

Ik ga al hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zei je op pagina 2 van 811 ook

Lees je posts in de SC maar eens terug, je loopt altijd over niks te zeuren.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn god, de wereld vergaat.
Ik klaag een keer over een opdracht en meteen ben ik de deprimerende mevrouw die alleen maar klaagt en klaagt en denkt dat ze het moeilijk heeft.

wordt je gothic?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Ik kom trouwens ook niet meer terug. Als het goed is ga ik vanavond op zwart.
Adieu!

Ik kan idd niet wachten op juliquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
[..]
... met een biertje in de hand en mooie vrouwen overal waar je kijkt![]()
was het maar weer zover![]()

"Kun je de volgende keer langzamer over een verkeersdrempel, dan stoot ik mn hoofd minder hard"quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze wacht nog steeds op het moment dat jij haar polsen doorsnijdt

Yeah right. dat is misschien 1/13e van mijn posts. Boehoe.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lees je posts in de SC maar eens terug, je loopt altijd over niks te zeuren.

quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach pasteur, wat doede gij in mijn broeksken?

Ik maakte maar een grapjequote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!

jaloersquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan idd niet wachten op juli
Behalve dat ik dan klaar ben met school ga ik idd 1,5 maand luieren op de boot denk ik

Oke, succes ermeequote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!

z'n huisvriend is een kat en daar heb ik hem niet over horen klagenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en Sjoewe, jou hoor je ook 1/13e van je posts klagen over je huisvriend.

Daaaag ijsmeis, veel succes met je gezondheid en kom inderdaad maar niet meer terugquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. dat is misschien 1/13e van mijn posts. Boehoe.

Die handrem is alleen voor het parkeren, als je wilt remmen voor een stoplicht volstaat het rempedaal ook gewoon, dat scheelt bloedvlekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Kun je de volgende keer langzamer over een verkeersdrempel, dan stoot ik mn hoofd minder hard"

* BoJo knuffelt ijsmeisquote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!

Jij bent een slijmjurkquote:

mn eerste keer remmen vloog ze bijna door het raam jaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die handrem is alleen voor het parkeren, als je wilt remmen voor een stoplicht volstaat het rempedaal ook gewoon, dat scheelt bloedvlekken

en dan nog afvragen waarom het 6 lessen duurt voordat je de snelweg op magquote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn eerste keer remmen vloog ze bijna door het raam ja

Toen ik de eerste keer in m'n pa's auto reed ik ook, en m'n pa ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn eerste keer remmen vloog ze bijna door het raam ja

Ik kom zeker even bij je hangenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan idd niet wachten op juli
Behalve dat ik dan klaar ben met school ga ik idd 1,5 maand luieren op de boot denk ik

herkenbaarquote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer in m'n pa's auto reed ik ook, en m'n pa ookIk reed altijd in die krottige astra, en toen gingen we even een stukje cruisen omdat hij wilde zien hoe m'n lessen vorderden
Dus ik trap op de rem met de kracht die in de astra normaal is om voor het stoplicht te remmen, maar toen zat ik met m'n bakkes tussen het stuur en hij tegen de voorruit
Ja dat was even wennen ja![]()

Bij de Douwe Egbertsquote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gezellig
Misschien dat ik hem even in Utrecht prak dan

bij de tpg is dat ook bij elke auto anders, ene keer met je neus tegen het raam andere keer rempedaal de grond in trappenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer in m'n pa's auto reed ik ook, en m'n pa ookIk reed altijd in die krottige astra, en toen gingen we even een stukje cruisen omdat hij wilde zien hoe m'n lessen vorderden
Dus ik trap op de rem met de kracht die in de astra normaal is om voor het stoplicht te remmen, maar toen zat ik met m'n bakkes tussen het stuur en hij tegen de voorruit
Ja dat was even wennen ja![]()

Dat kan wel klopen jaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
die tweede foto![]()
die is gemaakt op het landingsplatform in Estland (Tallin). daaronder zit de aankomst en vertrekhal van de seacat vanuit Helsinki![]()
even tussendoor omdat ik het herkendeheb ik nog wel een leuk filmpje van van die helikopter die opstijgt
![]()

Tsja, ik ben heftruck gewend he.. die hebben geen voorraam meestal, en twee standjes: plankgas en noodstop.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan nog afvragen waarom het 6 lessen duurt voordat je de snelweg op mag![]()
ik denk dat hje haar na de rijles steeds af moet zetten bij de therapeut![]()

Mja ik redeneerde even vanuit onze eigen bootquote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan de graaaagies

Standje 1: Hendig-sjiek-boeken-pedaalquote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, ik ben heftruck gewend he.. die hebben geen voorraam meestal, en twee standjes: plankgas en noodstop.

quote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Standje 1: Hendig-sjiek-boeken-pedaal
Standje 2: Kenke-vers-slippe-pedaal
![]()

of gewoon remmen door m in zn achteruit te zetten natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Standje 1: Hendig-sjiek-boeken-pedaal
Standje 2: Kenke-vers-slippe-pedaal
![]()

ja, jij hoeft dat ding niet te onderhouden natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of gewoon remmen door m in zn achteruit te zetten natuurlijk

Die eerste foto.. waar is datquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De derde foto is bout doordat ik na de tijd met het contrast ben gaan kloten

ik herken er iets in, soortgelijk kasteeltje oid, dat stond alleen in't dorp waar ik woonde in friesland. Maar aangezien het jaaaren terug is weet ik 't niet meer hoe het er precies uit zag.quote:

quote:Op maandag 13 februari 2006 16:10 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, jij hoeft dat ding niet te onderhouden natuurlijk![]()

http://www.poptaslot.nl/quote:Op maandag 13 februari 2006 16:13 schreef M5 het volgende:
[..]
ik herken er iets in, soortgelijk kasteeltje oid, dat stond alleen in't dorp waar ik woonde in friesland. Maar aangezien het jaaaren terug is weet ik 't niet meer hoe het er precies uit zag.

Zaligen zijn de simpelen der geest.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |