Paaaapaaaaaaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
[..]
kan je wel eerst nog in de tussentijd een leuke boot kopen![]()
ja. post op krikkerquote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
alex moest gewoon weer het laatste woord hebben he![]()
mja, een 301e post in een SC topic is niet zo erg, waar ik meer van bala is als ik lekker in een ONZ topic loop te baggeren, en ik loop dor een slotje van een mod heen te postenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
alex moest gewoon weer het laatste woord hebben he![]()
Dat kan ik zelfsquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
Een gast krijgt hier z'n eerste rijles (hoop ik althans) in achteruit inparkeren![]()
![]()
! Hier voor m'n raam is hij nu voor de 4e keer aan het proberen, de ruimte is zeker 4 auto's lang en het lukt hem nog niet
![]()
![]()
!
ik vermoed dat ik dat morgen ook ga doen, voor het eerstquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
Een gast krijgt hier z'n eerste rijles (hoop ik althans) in achteruit inparkeren![]()
![]()
! Hier voor m'n raam is hij nu voor de 4e keer aan het proberen, de ruimte is zeker 4 auto's lang en het lukt hem nog niet
![]()
![]()
!
En daar krijg je geen filmpjes uit?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik allang geprobeerd joh.
En altavista ook al.
Jawel, maar niet de filmpjes die ik moet hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daar krijg je geen filmpjes uit?
ambities !!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet en zal in de top 1 vandaag
Nu pas buiten de bebouwde kom?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vermoed dat ik dat morgen ook ga doen, voor het eerst![]()
of buiten de bebouwde kom, lijkt me ook spannend
En die krijg je niet vertaald in het Engels waardoor je daarop kunt zoeken?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maar niet de filmpjes die ik moet hebben.
Specifieke eisen, remember!
quote:
Over deze opdracht mag ik geen maand doenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij 12.000 pagina's tekst per jaar gaan lezen en daar wat zinnigs over zeggen.
het is wel zaak dat de instructeur zich op z'n gemak voeltquote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu pas buiten de bebouwde kom?
Op m'n eerste rijles ging ik al over de snelweg
Nee, een dienst-filmpje.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die krijg je niet vertaald in het Engels waardoor je daarop kunt zoeken?
Wat moet ik daarmee johquote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
doe maar een bod op de mijne![]()
of die van m'n pa, want die staat wel te koop![]()
Nou, ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu pas buiten de bebouwde kom?
Op m'n eerste rijles ging ik al over de snelweg
ja, wat moet je met een boot..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee joh
Ik heb zelf geen cent momenteel, en wil eerst een nieuwe laptop
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, een dienst-filmpje.
Je kunt niet gaan zoeken op dienst.
Sorry dat ik het zeg, maar je zeikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over deze opdracht mag ik geen maand doen.
Een week, hoogstens. En ik heb ook nog ander huiswerk![]()
!
En ook niet dienst in het Engelsquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef vlad het volgende:
[..]
het is wel zaak dat de instructeur zich op z'n gemak voelt![]()
Dus?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je zeikt.
GODDOMME NEE ZEG WAT ZEG JE ME NU? :!!!:!!D:D:Doneoneoneoneone:D: D:Dquote:
ze durfde haar ogen open te houden?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]De instructrice is aanmerkelijk minder relaxed als ik, als ik aan het rijden ben
ten minste, de eerste 5 lessen.. de 6e les ging echt heel goed....
t loopt bij de beentjes neerquote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je zeikt.
Je hebt het verdomde makkelijk in je leven, denk daar maar eens aan als je aan je huiswerk zit.quote:
aan het eind van de les, that is...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zaten geen gaten in het dashboard dit keer
Je had een filmpje verwacht over het leven van een pastoor met de ondertiteling in het Limburgs?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ook niet dienst in het Engels.
Als ik zoek op een pastoor krijg ik een filmpje met geblaat over god.
En dan moet ik maar gaan uitvinden wat ie allemaal zegt. Doei!
... met een biertje in de hand en mooie vrouwen overal waar je kijktquote:
dat zei je op pagina 2 van 811 ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:.
Grappig hiero. Ik ga maar eens wat nuttigs doen.
Mijn god, de wereld vergaat.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt het verdomde makkelijk in je leven, denk daar maar eens aan als je aan je huiswerk zit.
Ze wacht nog steeds op het moment dat jij haar polsen doorsnijdtquote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]De instructrice is aanmerkelijk minder relaxed als ik, als ik aan het rijden ben
ten minste, de eerste 5 lessen.. de 6e les ging echt heel goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |