Ach pasteur, wat doede gij in mijn broeksken?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had een filmpje verwacht over het leven van een pastoor met de ondertiteling in het Limburgs?
Ik ga al hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zei je op pagina 2 van 811 ook
Lees je posts in de SC maar eens terug, je loopt altijd over niks te zeuren.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn god, de wereld vergaat.
Ik klaag een keer over een opdracht en meteen ben ik de deprimerende mevrouw die alleen maar klaagt en klaagt en denkt dat ze het moeilijk heeft.
wordt je gothic?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Ik kom trouwens ook niet meer terug. Als het goed is ga ik vanavond op zwart.
Adieu!
Ik kan idd niet wachten op juliquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
[..]
... met een biertje in de hand en mooie vrouwen overal waar je kijkt![]()
was het maar weer zover![]()
"Kun je de volgende keer langzamer over een verkeersdrempel, dan stoot ik mn hoofd minder hard"quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze wacht nog steeds op het moment dat jij haar polsen doorsnijdt
Yeah right. dat is misschien 1/13e van mijn posts. Boehoe.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lees je posts in de SC maar eens terug, je loopt altijd over niks te zeuren.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach pasteur, wat doede gij in mijn broeksken?
Ik maakte maar een grapjequote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!
jaloersquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan idd niet wachten op juli
Behalve dat ik dan klaar ben met school ga ik idd 1,5 maand luieren op de boot denk ik
Oke, succes ermeequote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!
z'n huisvriend is een kat en daar heb ik hem niet over horen klagenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en Sjoewe, jou hoor je ook 1/13e van je posts klagen over je huisvriend.
Daaaag ijsmeis, veel succes met je gezondheid en kom inderdaad maar niet meer terugquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. dat is misschien 1/13e van mijn posts. Boehoe.
Die handrem is alleen voor het parkeren, als je wilt remmen voor een stoplicht volstaat het rempedaal ook gewoon, dat scheelt bloedvlekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Kun je de volgende keer langzamer over een verkeersdrempel, dan stoot ik mn hoofd minder hard"
* BoJo knuffelt ijsmeisquote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga al hoor.
Adieu!
Jij bent een slijmjurkquote:
mn eerste keer remmen vloog ze bijna door het raam jaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die handrem is alleen voor het parkeren, als je wilt remmen voor een stoplicht volstaat het rempedaal ook gewoon, dat scheelt bloedvlekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |