Banglesquote:Six o'clock already I was just in the middle of a dream
I was kissin' Valentino by a crystal blue Italian stream
But I can't be late 'cause then I guess I just won't get paid
These are the days when you wish your bed was already made.
It's just another manic Monday (oh-woe)
I wish it was Sunday (oh-woe)
'Cause that's my Funday (oh-woe)
My I don't have to runday (oh)
It's just another manic Monday.
Have to catch an early train, got to be to work by nine
And if I had an air-o-plane, I still couldn't make it on time
'Cause it takes me so long just to figure out what I'm gonna wear
Blame it on the train but the boss is already there.
My I don't have to runday (oh)
All of my nights why did my lover have to pick last night to get down (last night, last night)
Doesn't it matter that I have to feed the both of us, employment's down
He tells me in his bedroom voice:
"C'mon honey, let's go make some noise" (ba ba ba baaaa)
Time, it goes so fast (when you're having fun).
My I don't have to runday (woe)
'Cause that's my funday (oh)
ik denk nooit na over TT's, dat scheelt.....quote:
Way!quote:
té tofquote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef Copycat het volgende:
Way!
Ik las topic titel en het werd direct ingestart.
bgamquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
kting
Jezelf linkenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/62258#2509183.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef sogghartha het volgende:
[..]
Zeg eh, direct linken naar fotos op een andere site is onbeschoft, want ZIJ betalen de rekening. Dus, upload effe naar bv. photobucket ofzo.
quote:
Ik vind haar erg paternalistisch overkomen voor een bejaarde.quote:
Je bedoelt doable.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind haar erg paternalistisch overkomen voor een bejaarde.
ik probeer te werken, maar dat lukt voor geen meterquote:
quote:
Mijn linkerneusgat is een waterval van snot!!!quote:
Tut tut tut! Niet zo mauwen, nu!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn linkerneusgat is een waterval van snot!!!![]()
DUS ZEG NIET "KOP OP" TEGEN ME!!!!![]()
rr WANT MIJN KOP ZIT AL VOL!
![]()
Bij gebrek aan braaksel en een overvloed aan snot kots ik niet op je, maar nies ik op je!quote:
En zie, ik blijf er vrolijk onder!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bij gebrek aan braaksel en een overvloed aan snot kots ik niet op je, maar nies ik op je!![]()
HATSJOE!
Vrolijk misschien... maar tevens zompig! WHOEAHAHAAH!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zie, ik blijf er vrolijk onder!
Zo kan het dus ook!
Och, dat deert mij niet!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vrolijk misschien... maar tevens zompig! WHOEAHAHAAH!![]()
![]()
![]()
!
¤5,- gaarne voor het klakkeloos overnemen van de door mij verzonnen bijnaam voor de user 'timbob' zonder enige bronvermelding.quote:
Gaarne 100 euro overmaken voor het niet eens de eerste zijn met die grap en wel de rechten ervan aannemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
¤5,- gaarne voor het klakkeloos overnemen van de door mij verzonnen bijnaam voor de user 'timbob' zonder enige bronvermelding.
Wie is er dan mee begonnen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Gaarne 100 euro overmaken voor het niet eens de eerste zijn met die grap en wel de rechten ervan aannemen.
naar mijn rekening dan maar.
PFfff Tsk!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
¤5,- gaarne voor het klakkeloos overnemen van de door mij verzonnen bijnaam voor de user 'timbob' zonder enige bronvermelding.
Tss.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Gaarne 100 euro overmaken voor het niet eens de eerste zijn met die grap en wel de rechten ervan aannemen.
naar mijn rekening dan maar.
Nouquote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tss.Ik ben wel de eerste die er patent op heeft aangevraagd én heeft gekregen!
Ha!
Zou ik ook zeggen in zo'n penibele situatie!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Lang Lang geleden....
iemand op #onz ofzo.
of anders wel ergens anders.
ach manquote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen in zo'n penibele situatie!
"Ja euh...was vast wel iemand eerder! Ja euh...wie? Weet ik niet!"
Hoe GTSTquote:Op maandag 13 februari 2006 17:16 schreef timbob het volgende:
Toen mijn vader me ging aangeven bij de burgelijke stand volgde de volgende conversatie:
Papabob: Ik kom mijn zoon aangeven
Loketmeneer: Heeft hij iets misdaan?
Papabob: Nee, hij is net geboren.
Loketmeneer: oh, ik snap het al... Wat is zijn naam?
Papabob: Timbob
Loketmeneer: Bimtob?
Papabob: Nee, Timbob. Met een T aan het begin
Loketmeneer: Oh, ok.. Ik vond Bimtob ook wel grappig.
Papabob: ach man, wat weet jij daar nou weer van
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PFfff Tsk!![]()
![]()
! Dat letterhusselgrapje ligt zo voor de hand, dat je daar echt geen rechten over kunt claimen, SLET!
!
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:16 schreef timbob het volgende:
Toen mijn vader me ging aangeven bij de burgelijke stand volgde de volgende conversatie:
Papabob: Ik kom mijn zoon aangeven
Loketmeneer: Heeft hij iets misdaan?
Papabob: Nee, hij is net geboren.
Loketmeneer: oh, ik snap het al... Wat is zijn naam?
Papabob: Timbob
Loketmeneer: Bimtob?
Papabob: Nee, Timbob. Met een T aan het begin
Loketmeneer: Oh, ok.. Ik vond Bimtob ook wel grappig.
Papabob: ach man, wat weet jij daar nou weer van
Hihiquote:Dr. Laura Schlessinger is a radio personality who dispenses advice to people who call in to her radio show. Recently, she said that, as an observant Orthodox Jew, homosexuality is an abomination according to Leviticus 18:22 and cannot be condoned under any circumstance.
The following is an open letter to Dr. Laura, penned by a east coast resident, which was posted on the Internet. It's funny, as well as informative:
Dear Dr. Laura:
Thank you for doing so much to educate people regarding God's Law. I have learned a great deal from your show, and try to share that knowledge with as many people as I can. When someone tries to defend the homosexual lifestyle, for example, I simply remind them that Leviticus 18:22 clearly states it to be an abomination. End of debate.
I do need some advice from you, however, regarding some of the other specific laws and how to follow them:
When I burn a bull on the altar as a sacrifice, I know it creates a pleasing odor for the Lord - Lev.1:9. The problem is my neighbors. They claim the odor is not pleasing to them. Should I smite them?
I would like to sell my daughter into slavery, as sanctioned in Exodus 21:7. In this day and age, what do you think would be a fair price for her?
I know that I am allowed no contact with a woman while she is in her period of menstrual uncleanliness - Lev.15:19- 24. The problem is, how do I tell? I have tried asking, but most women take offence.
Lev. 25:44 states that I may indeed possess slaves, both male and female, provided they are purchased from neighboring nations. A friend of mine claims that this applies to Mexicans, but not Canadians. Can you clarify? Why can't I own Canadians?
I have a neighbor who insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly states he should be put to death. Am I
morally obligated to kill him myself?
A friend of mine feels that even though eating shellfish is an abomination - Lev. 11:10, it is a lesser abomination than homosexuality. I don't agree. Can you settle this?
Lev. 21:20 states that I may not approach the altar of God if I have a defect in my sight. I have to admit that I wear reading glasses. Does my vision have to be 20/20, or is there some wiggle room here?
Most of my male friends get their hair trimmed, including the hair around their temples, even though this is expressly forbidden by Lev. 19:27. How should they die?
I know from Lev. 11:6-8 that touching the skin of a dead pig makes me unclean, but may I still play football if I wear gloves?
My uncle has a farm. He violates Lev. 19:19 by planting two different crops in the same field, as does his wife by wearing garments made of two different kinds of thread (cotton/polyester blend). He also tends to curse and blaspheme a lot. Is it really necessary that we go to all the trouble of getting the whole town together to stone them? - Lev.24:10-16. Couldn't we just burn them to death at a private family affair like we do with people who sleep with their in-laws? (Lev. 20:14)
I know you have studied these things extensively, so I am confident you can help.
Thank you again for reminding us that God's word is eternal and unchanging.
Your devoted fan,
Jim
Het is niet voor niets een overgewaardeerd kutboek.quote:
WTF?! Betere intrige vind je niet in een boek!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een overgewaardeerd kutboek.
Best relaxed niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook maar een paar mensen om ga leggen met de bijbel als back-up.
Ah, bedanktquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
Users Survival Game, 2e Editie!
De nepheid straalt er echt van.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef Zhenar het volgende:
WTF ik zag net voor het eerst "Date my mom"... hoe freaky is dat?!??!!?![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bridget, de mooiste vrouw van Holland.
Tis een kleindochter van Harmke Pijpers.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef rena het volgende:
[..]
Als zij de mooiste vrouw van Holland is dan zijn er wel heeeeeeeeeeeeel veel lelijke.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
http://www.youtube.com/results?search=chineseboys.
Ik doe het om Zhenar te pestenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een [zie-mij-eens-crew-zijn]-post.[afbeelding]
In dat geval:quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe het om Zhenar te pesten!
Die had ik nog niet eens gezienquote:
Kijk eens naar de url.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Silvester Stallone? Scheve gezicht klopt wel
Hij lijkt meer op Antonio Banderasquote:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Airelle het volgende:
En ik ga roosjes uitdelen op school morgen.
ik haal m'n postzakken altijd zelf op bij het postkantoor.... al die trappen voor die arme postbodequote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:Ik moet mijn nieuwe adres nog de rondte laten doen!
![]()
Commerciële troepquote:
[/krijgt nooit kaartjes]quote:
obviousquote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef Zhenar het volgende:
[/krijgt nooit kaartjes]
Niet dat ik een prikbord heb klaarstaanquote:
......... en toen viel Zhenar van z'n voetstuk....................quote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:
Niet dat ik een prikbord heb klaarstaan![]()
Natuurlijk nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
de vraag is ook niet: kríjg je kaartjes, maar... verstúúr je kaartjes?!?!
Die vinden Valentijnsdag ook commerciële troep.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
de vraag is ook niet: kríjg je kaartjes, maar... verstúúr je kaartjes?!?!
Nou ja... ik ben eigenlijk nooit ziek. Alleen soms dat mijn neus verstopt is. Maar dat het echt stroomt... dat is een nieuwe ervaring.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
hihi zo'n snotwaterval had ik 'n paar weken terug....
heb ik tijdens het werd hele dossiers onder gedrupt
maar hoe kun je dat nou nog nooit gehad hebben?!? da's toch zo'n 3x per jaar ding?!
En dan steeds die snottebel opsnuivenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Nou ja... ik ben eigenlijk nooit ziek. Alleen soms dat mijn neus verstopt is. Maar dat het echt stroomt... dat is een nieuwe ervaring.![]()
quote:
Dat klinkt altijd zo goor!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan steeds die snottebel opsnuiven![]()
Joh. Ik zit al op 16 pagina'squote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387514/
Een Buup-film.
Nee. Ga weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef Messenga het volgende:
Er werd om mij gevraagd?
En dan op een gegeven moment met een natte lip zitten.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan steeds die snottebel opsnuivenHelpt niets want hij komt net zo snel weer naar beneden
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:52 schreef Zhenar het volgende:
Natuurlijk mocht een flinke spetternies ontbreken.![]()
Aaah.. how cutequote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Mijn linker neusgat lijkt wel een waterval!Volgens mij is dit de eerste keer dat ik echt verkouden ben
Normaal stolt het gewoon en kan ik lekker graven. Maar nu is het één natte kliederboel
![]()
Of uit het niets over hartjes beginnen te bazelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
beter dan hoesten, ontdekken dat je hand groen is en geen zakdoek paraat hebben![]()
Doe een pic op je fobo!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah.. how cuteik maak presies hetzelfde mee. Ook mijn linker neusgat
![]()
nadere toelichting is hier wel op z'n plaats, dunkt mijquote:Op maandag 13 februari 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
Of uit het niets over hartjes beginnen te bazelen.![]()
Oh wacht... dat is mij daadwerkelijk overkomen![]()
Iewlquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
beter dan hoesten, ontdekken dat je hand groen is en geen zakdoek paraat hebben![]()
Heb ik ooit al eens in geuren en kleuren gedaan in ShowChat.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nadere toelichting is hier wel op z'n plaats, dunkt mij
zoek het dan even op, wil jequote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Zhenar het volgende:
Heb ik ooit al eens in geuren en kleuren gedaan in ShowChat.
Ik ga het maar niet herhalen.![]()
Ik had net mijn linker neusgat weer eens geleegd... het was ranzig geel. Echt zo tussen geel en groen inquote:
Jij bent een toffere mod dan Sven, hoor!quote:
Wel!quote:
Whehehequote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
(*ril* Wat een Jantje Smit/Frans Bauer-zin)
Vraag het aan Bupa "Bookmark" Patihquote:
gadver, ik ben net m'n tanden aan 't poetsen, lees ik dit....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Ik had net mijn linker neusgat weer eens geleegd... het was ranzig geel. Echt zo tussen geel en groen in
Dude... dat... dude..quote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel!En dan topless, en dat je het snot over je tepels uitsmeert!
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent een toffere mod dan Sven, hoor!
Jij bent nog zo lekker gewoon gebleven!(*ril* Wat een Jantje Smit/Frans Bauer-zin
)
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of uit het niets over hartjes beginnen te bazelen.![]()
Oh wacht... dat is mij daadwerkelijk overkomen![]()
Ik vind Jannes gewoner hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Jij bent nog zo lekker gewoon gebleven!(*ril* Wat een Jantje Smit/Frans Bauer-zin
)
Garpje?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
gadver, ik ben net m'n tanden aan 't poetsen, lees ik dit....![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
Gadver..... ik moest net een boer laten, kwam een stukje eten naar boven
Ik was er mee bezig, maar toen moest ik niezen en al mijn snot ging de verkeerde kant opquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je bent gewoon die foto aan het maken nu, hm?!
![]()
Waarom zou ik *dat* bookmarken!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vraag het aan Bupa "Bookmark" Patih![]()
Jouw beurtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dit is echt een tof lichaamssappen gesprek!![]()
Oorsmeer?quote:
lichaamssappenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef Zhenar het volgende:
Dit is echt een tof lichaamssappen gesprek!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ga weer een aflevering van X-Files kijken
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
lichaamssappen
toch bizar dat er uit elk gat in je lijf troep komt
Uit je tieten komt geen troep hoor. Das melkquote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
lichaamssappen
toch bizar dat er uit elk gat in je lijf troep komt
tsssss men dient respect voor de biologie te hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:Dat klinkt pas ranzig. HELEMAAL UIT EEN MEISJESGAT!
Uit de tieten van Charisma lekt ook nog weleens wat andersquote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Dizer het volgende:
Uit je tieten komt geen troep hoor. Das melk![]()
Siliconengelquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Uit de tieten van Charisma lekt ook nog weleens wat anders
volgens mij smaakt gepasteuriseerde melk nog beterquote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Dizer het volgende:
Uit je tieten komt geen troep hoor. Das melk![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
Bupa! Ik ga morgen naar Fun With Dick & Jane
Bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Is zij de nieuwe Charisma Carpenter??
Slaap lekker, en laat je het morgen even weten?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
alsof het hier nog niet ranzig genoeg is, krijgen we Lieke ook nog in beeld......
genoeg!! dit kind gaat slapen![]()
zodra ik thuis benquote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
Slaap lekker, en laat je het morgen even weten?
SLETquote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsssss men dient respect voor de biologie te hebben[ofzo
]
trouwens, als er niks uit een meisjesgat zou komen, zou er ook weinig ingaan.....![]()
Not gonna happenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter.
Lees: jij als de nieuwe 'CC'.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, ik ben ook niet de beroerdste.
Een foto van Milan dan maar:
[afbeelding]
Voor Bupa, omdat hij zo attent isquote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor Dizer, omdat hij morgen naar FWD&J gaat!
Ik heb anders wel een paar MB-foto's waar ik mee kan spammen in SC.quote:
Milanquote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, ik ben ook niet de beroerdste.
Een foto van Milan dan maar:
[afbeelding]
Doei.quote:
Oh, was dat wel nogquote:
Nu nog steedsquote:
Mijn god!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor Bupa, omdat hij zo attent is
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een paar MB-foto's waar ik mee kan spammen in SC.
Thank you for the wallpaper!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef timbob het volgende:
[..]
Mijn god!
is ze aan het bevallen ofzo
oncharmantheid ten top
Ach... je ziet wat er na de show is gebeurd.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het gemist, was het nog wat?
hihiquote:
Ik zag hem net pas en ik ben niet thuis..quote:Op maandag 13 februari 2006 23:23 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi
gebruik je 'm ook?
Lief he, die plantjes en vlindertjes
zelf getekend
als wijze van oefening
levert nog een puike desktop op ook.
Mwah, vooral stukjes die we al gezien hadden.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het gemist, was het nog wat?
Did we miss somethingquote:Op maandag 13 februari 2006 23:25 schreef MissBliss het volgende:
mn vriendje
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
Is er geen nieuw ANTM-topic?
Ik heb geen zin er 1 te maken
Als het zo'n geniaal kunstwerk is, mag je 'm best op je eigen desktop doenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag hem net pas en ik ben niet thuis..
En is het niet ook een beetje triest een foto van jezelf als wallpaper te gebruiken?
Ik zal hem aanpraten bij mn vriendje en mn ouders![]()
Maar hij is echt tof!!
Fotoboekquote:
Dat had ik niet eens gezienquote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik wil nog wel melden hoe dom het is dat die user niet wist welke zonden bij welke foto's hoorden, terwijl het gewoon op de grafstenen in de foto's stond![]()
Als ik thuis benquote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef timbob het volgende:
[..]
Als het zo'n geniaal kunstwerk is, mag je 'm best op je eigen desktop doen
Dat heeft ie nog nooit bij mij gedaan...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
Fijn als Zhenar je even wakker maakt met een sms:RR ;r R;r R;
![]()
: R: R: r;r
IK wil je ook wel wakkermaken hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heeft ie nog nooit bij mij gedaan...
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
Fijn als Zhenar je even wakker maakt met een sms:RR ;r R;r R;
![]()
: R: R: r;r
Check je phonequote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heeft ie nog nooit bij mij gedaan...
IK SLIEP HELEMAAL NIET, SLETquote:
Truste!quote:
Ik zie het. Ik wist wel dat ze van mannen in uniform houdtquote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef Zhenar het volgende:
PS:MB doet een agent!!!!
ooo!!!11!1!!
Maar van ons uniform-thema-meet-idee wilde ze niets weten!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik wist wel dat ze van mannen in uniform houdt
Nog meer van mannen in uniform zonder uniformquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik wist wel dat ze van mannen in uniform houdt
En ze raakt wild soppend van uniforms zonder mannen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:16 schreef timbob het volgende:
[..]
Nog meer van mannen in uniform zonder uniform!!!!1!!~!!! !
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:19 schreef Svensational het volgende:
Dizer en Zhenar will be sorry they were born
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsof we er niet vanuit gingen dat we er meteen uitgestemd zouden worden
![]()
![]()
PS:Bupa een vroegie???
![]()
Bupa als vroegie... I like it!quote:
Awwww...quote:
Nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Awwww...Hoe kan ik dat treurige gezichtje weerstaan?
![]()
![]()
![]()
Do me. Do me nowquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je krijgt wat je verdient, sorry man..
quote:
wij moeten tegenwoordig meer typen dan pratenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:44 schreef Zhenar het volgende:Wat moeten die ontspoorde kinderen van je daar wel niet van denken?!
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:21 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
dat tweede plaatje![]()
zo heerlijk Valentijn
Ik lag er echt metéén uit na die (overigens briljante) actie van mij en Dizer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik binnen een paar uur uit de survivalgame lig.....
kan ik weer lekker vrijblijvend herrie schoppen, de rest van de week
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik lag er echt metéén uit na die (overigens briljante) actie van mij en Dizer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja... mijquote:Dizer had gelukkig nog een verborgen kameraadje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:06 schreef babette21 het volgende:
[..]En Sven en ShiningstarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar daarvoor ook nog iemand, die mij er wel uitgooide maar hem niet.quote:
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
you evil bitchesquote:
superheroquote:Ja, maar daarvoor ook nog iemand, die mij er wel uitgooide maar hem niet.![]()
Tania, wat hoor ik nu!!quote:-5 Tania18 Tjah sorry zie haar soms hierzo. En als ze langskomt, dan is ze ehct vaag
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
-5 Tania18 Tjah sorry zie haar soms hierzo. En als ze langskomt, dan is ze ehct vaag
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef Zhenar het volgende:
PS:MB doet een agent!!!!
ooo!!!11!1!!
Op het moment dat je smste ookquote:
quote:
Whehehequote:
Wat denk je nou?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
Maar vertel eens, waar scoor je zo'n uniformsletje?![]()
Jezus, wat een inteelt daarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat denk je nou?
In het GTST-café natuurlijk
Ik krijg een heel naar, weeïg gevoel in mijn onderbuik als ik dit leesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een Serviër die een potlood in zijn penis had gestoken om deze stijf te kunnen houden tijdens de seks, is met spoed naar een ziekenhuis vervoerd toen het schrijfgerei vast kwam te zitten in zijn blaas. De Serviër, Zeljko Tupic, zei tegen doktoren dat hij al langer potentieproblemen had en daarom een dun potlood gebruikte om een stijve te kunnen behouden.
In het ziekenhuis wilde de Tupic eerst niet eens vertellen wat hem mankeerde, maar röntgenstralen toonden een vastgeraakt potlood aan. Hij verklaarde later niet op de hoogte te zijn geweest van het middelen zoals Viagra. Hij beloofde dat in de toekomst te zullen proberen..
.
.
Dan moet je het ook niet zelf proberenquote:
Sissy!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, wat een inteelt daar![]()
Pas maar op, jullie kinderen krijgen vast elf tenen![]()
Een dun potlood kennelijk welquote:
Ik zag ooit een filmpje waar een banaan gebruikt werd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een dun potlood kennelijk wel
Ik heb trouwens wel eens een filmpje gezien waar er wel iets groters (lees een dildo) ingingDát leek me dan weer wel pijnlijk
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zag ooit een filmpje waar een banaan gebruikt werd.
Gruwelijk *ril*
PS: het knappe was trouwens, dat het een gepelde banaan was en dat 'ie heel bleef![]()
haha je hebt net geëdit, want ik wilde zeggen: "dat kán toch niet, dan krijg je bananenmoes"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik zag ooit een filmpje waar een banaan gebruikt werd.
Gruwelijk *ril*
PS: het knappe was trouwens, dat het een gepelde banaan was en dat 'ie heel bleef![]()
Uhm, we hebben het nu over het mannelijk geslachtdeelquote:
Oh, moet die banaan ook in je penis!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, we hebben het nu over het mannelijk geslachtdeel![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, moet die banaan ook in je penis!![]()
![]()
Dus morgen lezen we: Potlood in penis raakt vast in blaas Fok!user ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Goh, ik moet toch maar eens wat meer gaan experimenteren.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zat te denken he: als je dat potlood nou 'n stukkie uitlaat steken, met 't puntje....
krijg je dan van de ouderwetse grottekeningen?!??!
![]()
wel leuk voor de gynaecoloog, komen ze nog 's wat leuks tegen onderweg...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef MissBliss het volgende:
Mits goed geslepen hoor, anders worden het van die kleutertekeningen![]()
Een peer trekt me meer. Maar dan wel zorgen dat het steeltje eruit blijft steken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus morgen lezen we: Potlood in penis raakt vast in blaas Fok!user ?
Afwisselend werk joh, gynaecoloogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel leuk voor de gynaecoloog, komen ze nog 's wat leuks tegen onderweg...![]()
Ik weet nog dat Rachel [Friends] ooit een date had met een gynaecoloog... Het leek allemaal goed te gaan en zij kon het maar moeilijk voorstellen dat hij weinig succes in de liefde had. Om "zijn probleem" voor haar wat inzichtelijker te maken zei hij: "denk jij nooit als je thuiskomt na een hele dag koffie schenken: hehe ik kan geen koffie meer zien..."quote:
Friendsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Rachel [Friends] ooit een date had met een gynaecoloog... Het leek allemaal goed te gaan en zij kon het maar moeilijk voorstellen dat hij weinig succes in de liefde had. Om "zijn probleem" voor haar wat inzichtelijker te maken zei hij: "denk jij nooit als je thuiskomt na een hele dag koffie schenken: hehe ik kan geen koffie meer zien..."![]()
Blijft een prachtige serie met prima humorquote:
Heb die dvdboxen toen gekocht ... en kijk ze nog regelmatig. Ook herhalingen kijk ik nog zoveel mogelijk. Prachtigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blijft een prachtige serie met prima humor![]()
ik heb de hele zooi op vhs, vrijwel alle afleveringen.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef mark_03 het volgende:
Heb die dvdboxen toen gekocht ... en kijk ze nog regelmatig. Ook herhalingen kijk ik nog zoveel mogelijk. Prachtig. Sommige scenes kan ik helemaal meepraten
.
Die nieuwe box is TE sexy... maarja, heb die oude boxen alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de hele zooi op vhs, vrijwel alle afleveringen.....![]()
en kan ze ook bijna allemaal meekletsen
óóit, als ik weer 's [te]veel geld heb, koop ik de dvd-boxen
één box met álle seizoenen???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef mark_03 het volgende:
Die nieuwe box is TE sexy... maarja, heb die oude boxen al.
Klopt, zo'n zwarte... ik heb die "oude" Central Perk box nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag laatst een friends box bij de Kruidvat staan, jammer dta ik die toch maar niet gekocht heb. Kostte iets van 140 euro (? gokje).
Nieuwe? Nee toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef Zhenar het volgende:
Er komen trouwens zes nieuwe "special extra-long episodes" van Friends aan.![]()
Er zou toch ook een speelfilm komen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef Zhenar het volgende:
Ja nieuwe, maar dus niet een heel seizoen, maar een paar "speciale" televisiefilm achtige dingen dus.
Oh en er was een gerucht over een serie met alleen de mannen van Friends. Maar dat zal wel niet waar zijn.![]()
dat had ik ook gehoord ja....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef mark_03 het volgende:
Er zou toch ook een speelfilm komen?
Je hoort echt helemaal niks meer van die mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef Zhenar het volgende:
Ja nieuwe, maar dus niet een heel seizoen, maar een paar "speciale" televisiefilm achtige dingen dus.
Oh en er was een gerucht over een serie met alleen de mannen van Friends. Maar dat zal wel niet waar zijn.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je hoort echt helemaal niks meer van die mensen.
Naja, van hem wel danquote:
vertel ons allesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Airelle het volgende:
Evelien heeft twee rozen mogen ontvangen.
noem je dat alles!??!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Airelle het volgende:
Eentje anoniem (maar wel met een vermoeden haha) en eentje van een vriendin.
Ik heb iemand mee uitgevraagd, maar ze moest werkenquote:
Is 't wederzijds?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eentje anoniem (maar wel met een vermoeden haha)
Jajaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb iemand mee uitgevraagd, maar ze moest werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |