Nou ja... ik ben eigenlijk nooit ziek. Alleen soms dat mijn neus verstopt is. Maar dat het echt stroomt... dat is een nieuwe ervaring.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
hihi zo'n snotwaterval had ik 'n paar weken terug....
heb ik tijdens het werd hele dossiers onder gedrupt
maar hoe kun je dat nou nog nooit gehad hebben?!? da's toch zo'n 3x per jaar ding?!
En dan steeds die snottebel opsnuivenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Nou ja... ik ben eigenlijk nooit ziek. Alleen soms dat mijn neus verstopt is. Maar dat het echt stroomt... dat is een nieuwe ervaring.![]()
quote:
Dat klinkt altijd zo goor!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan steeds die snottebel opsnuiven![]()
Joh. Ik zit al op 16 pagina'squote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387514/
Een Buup-film.
Nee. Ga weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef Messenga het volgende:
Er werd om mij gevraagd?
En dan op een gegeven moment met een natte lip zitten.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan steeds die snottebel opsnuivenHelpt niets want hij komt net zo snel weer naar beneden
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:52 schreef Zhenar het volgende:
Natuurlijk mocht een flinke spetternies ontbreken.![]()
Aaah.. how cutequote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Mijn linker neusgat lijkt wel een waterval!Volgens mij is dit de eerste keer dat ik echt verkouden ben
Normaal stolt het gewoon en kan ik lekker graven. Maar nu is het één natte kliederboel
![]()
Of uit het niets over hartjes beginnen te bazelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
beter dan hoesten, ontdekken dat je hand groen is en geen zakdoek paraat hebben![]()
Doe een pic op je fobo!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah.. how cuteik maak presies hetzelfde mee. Ook mijn linker neusgat
![]()
nadere toelichting is hier wel op z'n plaats, dunkt mijquote:Op maandag 13 februari 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
Of uit het niets over hartjes beginnen te bazelen.![]()
Oh wacht... dat is mij daadwerkelijk overkomen![]()
Iewlquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
beter dan hoesten, ontdekken dat je hand groen is en geen zakdoek paraat hebben![]()
Heb ik ooit al eens in geuren en kleuren gedaan in ShowChat.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nadere toelichting is hier wel op z'n plaats, dunkt mij
zoek het dan even op, wil jequote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Zhenar het volgende:
Heb ik ooit al eens in geuren en kleuren gedaan in ShowChat.
Ik ga het maar niet herhalen.![]()
Ik had net mijn linker neusgat weer eens geleegd... het was ranzig geel. Echt zo tussen geel en groen inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |