Ik weet nog dat Rachel [Friends] ooit een date had met een gynaecoloog... Het leek allemaal goed te gaan en zij kon het maar moeilijk voorstellen dat hij weinig succes in de liefde had. Om "zijn probleem" voor haar wat inzichtelijker te maken zei hij: "denk jij nooit als je thuiskomt na een hele dag koffie schenken: hehe ik kan geen koffie meer zien..."quote:
Friendsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Rachel [Friends] ooit een date had met een gynaecoloog... Het leek allemaal goed te gaan en zij kon het maar moeilijk voorstellen dat hij weinig succes in de liefde had. Om "zijn probleem" voor haar wat inzichtelijker te maken zei hij: "denk jij nooit als je thuiskomt na een hele dag koffie schenken: hehe ik kan geen koffie meer zien..."![]()
Blijft een prachtige serie met prima humorquote:
Heb die dvdboxen toen gekocht ... en kijk ze nog regelmatig. Ook herhalingen kijk ik nog zoveel mogelijk. Prachtigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blijft een prachtige serie met prima humor![]()
ik heb de hele zooi op vhs, vrijwel alle afleveringen.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef mark_03 het volgende:
Heb die dvdboxen toen gekocht ... en kijk ze nog regelmatig. Ook herhalingen kijk ik nog zoveel mogelijk. Prachtig. Sommige scenes kan ik helemaal meepraten
.
Die nieuwe box is TE sexy... maarja, heb die oude boxen alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de hele zooi op vhs, vrijwel alle afleveringen.....![]()
en kan ze ook bijna allemaal meekletsen
óóit, als ik weer 's [te]veel geld heb, koop ik de dvd-boxen
één box met álle seizoenen???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef mark_03 het volgende:
Die nieuwe box is TE sexy... maarja, heb die oude boxen al.
Klopt, zo'n zwarte... ik heb die "oude" Central Perk box nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag laatst een friends box bij de Kruidvat staan, jammer dta ik die toch maar niet gekocht heb. Kostte iets van 140 euro (? gokje).
Nieuwe? Nee toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef Zhenar het volgende:
Er komen trouwens zes nieuwe "special extra-long episodes" van Friends aan.![]()
Er zou toch ook een speelfilm komen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef Zhenar het volgende:
Ja nieuwe, maar dus niet een heel seizoen, maar een paar "speciale" televisiefilm achtige dingen dus.
Oh en er was een gerucht over een serie met alleen de mannen van Friends. Maar dat zal wel niet waar zijn.![]()
dat had ik ook gehoord ja....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef mark_03 het volgende:
Er zou toch ook een speelfilm komen?
Je hoort echt helemaal niks meer van die mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef Zhenar het volgende:
Ja nieuwe, maar dus niet een heel seizoen, maar een paar "speciale" televisiefilm achtige dingen dus.
Oh en er was een gerucht over een serie met alleen de mannen van Friends. Maar dat zal wel niet waar zijn.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je hoort echt helemaal niks meer van die mensen.
Naja, van hem wel danquote:
vertel ons allesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Airelle het volgende:
Evelien heeft twee rozen mogen ontvangen.
noem je dat alles!??!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Airelle het volgende:
Eentje anoniem (maar wel met een vermoeden haha) en eentje van een vriendin.
Ik heb iemand mee uitgevraagd, maar ze moest werkenquote:
Is 't wederzijds?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eentje anoniem (maar wel met een vermoeden haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |