nou, niet geheel willekeurig natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
babette21: -5, mij willekeurig minpunten geven![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
mijn mionpunten komen gewoon voort uit jouw minpunten...al waren 2 minpunten genoeg geweest imo, maar ja, dat zijn de regels.
voor 't program op zich wel leukquote:en over het feit dat er meerdere Christon fans zijn...smaken verschillen
weet ik, heb alleen vorige ronde niet meegedaan, dus hou me rustig. ben altijd iemand die mensen niet wil beledigen. heb de vorige usersurvivalgame wel gevolgd. die starte een dag voor ik me hier aanmeldequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]'t is echt altijd actie-reactie hier:
"wát???jij geeft mij punten??
nou, hier heb je ze terug
vuile gratenkut
"
[..]
voor 't program op zich wel leuk
Zo gaat het toch altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]'t is echt altijd actie-reactie hier:
"wát???jij geeft mij punten??
nou, hier heb je ze terug
vuile gratenkut
"
[..]
voor 't program op zich wel leuk
Sven niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef chansadres het volgende:
Sommige staan lager dan ik had verwacht vooral Timmai, charmed_angel en Tom_Tom- staan veel te laag
dan moet je stemmenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef chansadres het volgende:
Sommige staan lager dan ik had verwacht vooral Timmai, charmed_angel en Tom_Tom- staan veel te laag
Dat weet ik en dat doe ik maar je mag maar 1 persoon +punten gevenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
-5 chansadres, hysterische user die niet zo hoog hoort.
Gefixt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:56 schreef Insomaniac het volgende:
Lynx! Ik had een foutje gemaakt, chansadres hoort nu op 12 te staan, sorry..
Hey kijk Svensational, ik ben ff actief geweest en heb een usericon aangemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door het ontbreken van een avatar blijf je bij mij ook niet echt hangen.
En ik had gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, ik mag al blij zijn als ik er morgen nog in sta. Volgens mij krijg ik alle Ellen fans op mn dak![]()
Nee hoor, ik ben geen Ellen fan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik had gelijk
Mag je trouwens nog stemmen als je er al uit ligt? Ik neem aan van wel...
You tha boss!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
WTF! ik ben voor een regel verandering, ik had echt niet voorzien dat het zo snel zou gaan! Eigenlijk was de -5 regel bedoeld om de onbekenden eruit te filteren, maar nu zijn zelfs users die hier vaak komen en actief meedoen ook de dupe.
Ik ben voor een regelverandering!.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft, onder andere, Dizer ooit misdaan?)
Maar ik bedoel op het forum zelf. En ik vind het jamemr dat er blijkbaar nog een hoop wrok zit van de vorige editiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!
OMG, lees het topic eens goed door! Dizer en ik zijn juist de oorzaak van het verdwijnen van het merendeel van de "leuke actieve users"!![]()
Maar ik ben het met je eens hoor:Dizer
![]()
Klopt, maar dat maakt het ook wel weer grappig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik bedoel op het forum zelf. En ik vind het jamemr dat er blijkbaar nog een hoop wrok zit van de vorige editie, want dat zie je af en toe ook nog terug in de motivaties.
dit klinkt zo engquote:Mensen die het nog niet verdienden om eruit te gaan liggen nu al naast de baan, en heel veel mensen die het nog niet verdienen staan op de afgrond
JA DAT MOET NU EENMAAL!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit klinkt zo eng
alsof mensen geadoreerd móeten worden, omdat ze "nou eenmaal" heel bijzonder zijn ofzo
Sommige mensen mogen best iets meer gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit klinkt zo eng
alsof mensen geadoreerd móeten worden, omdat ze "nou eenmaal" heel bijzonder zijn ofzo
Ja, maar als je zag wat er allemaal gebeurde binnen één nacht en een halve dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
Beetje raar om die regel nu in te voeren ineens, zo midden op de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |