Dank! Wel afgekeken van de vorige editie.quote:
Nee, bij de vorige editie merke ik al dat zelf na 24 uur min 5 er toch vrij weinig mensen afvallen. 2 dagen is perfect.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het niet een te lange periode van -5 punten, als je vandaag en morgen doet? OF valt het wel mee?.
Ach, ik mag al blij zijn als ik er morgen nog in sta. Volgens mij krijg ik alle Ellen fans op mn dakquote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben hier zo weinig geweest sinds de laatste editie, dat ik vrees dat ik de Top10 niet meer zal halen![]()
Yes Sir!quote:
Dat mocht dan ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
heb ik niet meegedaan, en zelfs nooit gestemd.
kan je niet een keer editen? Zo moeilijk is dat toch niet????quote:
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je niet een keer editen? Zo moeilijk is dat toch niet????
jah jah zeg je altijdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Sorry, zal het niet meer doen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
* Wil je graag in de lijst staan? Jammer, dan had je meer moeten posten. Je mag natuurlijk meedoen met stemmen. Wellicht dat er nog een volgende editie komt waar je wel in kan meedingen.
Door het ontbreken van een avatar blijf je bij mij ook niet echt hangenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:07 schreef J-net het volgende:
Ik ben gewoon binnen 5 uur er uit gegooid. En ik ben best regelmatig hier te vinden..............![]()
![]()
Jammer hoor heb toch al genoeg gepost anders zou ik uberhaupt niet in het lijstje staan.....
Sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
en weer worden we afgestraft omdat we toevallig Ellen niet zo leuk vinden![]()
ben het met je eens, met 2 dagen -5 is het echt zo over, en de onbekende users raken te snel op...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:47 schreef Andiyan het volgende:
Ik zie nu al![]()
2 dagen -5 is véél te véél![]()
Anders liggen straks na 2 dagen er al bekende mensen uit.![]()
Vorige editie hadden we veel meer onbekende deelnemers, dus toen maakte het niet uit.
Misschien had je even op je beurt moeten wachten?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd...quote:
Om 0:00 uur dan maar de 2x -2 en 1x +2-regel instellen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ben het met je eens, met 2 dagen -5 is het echt zo over, en de onbekende users raken te snel op...
Nee, lijst is te lang, na morgenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Om 0:00 uur dan maar de 2x -2 en 1x +2-regel instellen dan?
Welneequote:Op maandag 13 februari 2006 23:55 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar dan ist weer zo snel voorbij.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar, nu sterft Shining_star al een veel te vroege dood!![]()
Ja hallo, na een kwartier is je beurt wel voorbij denk ik he?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
-5 Yeahinho: omdat je voor je beurt ging toenet
Mijn internetverbiending viel uit. Kon er niks aan doen! En bovendien.. je had al voor 12 uur staan dat je ging, dus dan maakt het niks meer uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, na een kwartier is je beurt wel voorbij denk ik he?!
Het was bijna 12 uur, dus ik móest wel.
Hoe dan ook, jullie beider stemmen zijn gewoon verwerkt, dus no harm done.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, na een kwartier is je beurt wel voorbij denk ik he?!
Het was bijna 12 uur, dus ik móest wel.
Je hebt wel gelijk. Anders doen we vanaf nu 0:12 de 2 punten regel weerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:06 schreef Andiyan het volgende:
Na één dag is al 30% van de users uitgeschakeld.![]()
![]()
![]()
Moet dat de helft worden?![]()
Wacht eens met stemmen totdat hier een beslissing over is gemaakt.![]()
Het gaat zo niet goed!![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Anders doen we vanaf nu 0:12 de 2 punten regel weer
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:06 schreef Andiyan het volgende:
Wacht eens met stemmen totdat hier een beslissing over is gemaakt.![]()
Het gaat zo niet goed!![]()
Welja joh, 5 punten eraf omdat je niet meer dan 20 minuten wilt wachten, is heel normaalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe dan ook, jullie beider stemmen zijn gewoon verwerkt, dus no harm done.![]()
Nou. Ik gok zomaar dat hier nog wel over gesproken gaat worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Anders doen we vanaf nu 0:12 de 2 punten regel weer
quote:Twee users Twee minpunten geven
Één user Twee pluspunten geven
Note: Onder voorbehoud, moet nog goedgekeurd worden door de leiding.
Tha_Erik gaat over de regels.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou. Ik gok zomaar dat hier nog wel over gesproken gaat worden.![]()
Maar nu houd ik er over op. In ieder geval, vanaf nu
[..]
I know, maar het kan zo toch niet langer!quote:
Ga anders even jankenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Welja joh, 5 punten eraf omdat je niet meer dan 20 minuten wilt wachten, is heel normaal.
Nee stiekem heeft iemand anders de OP geopend, maar zijn/haar post is verwijderdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
is Tha_erik er mee begonnen?
ja, was tha_erik's initiatief deze keerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
is Tha_erik er mee begonnen?
Ja waar slaat het op om mij minpunten te geven omdat je zelf meer dan 20 minuten nodig hebt om je lijstje te plaatsenquote:
Dan bepaalt hij de regels uiteraardquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, was tha_erik's initiatief deze keer
Geez... lighten up, it's just a game.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja waar slaat het op om mij minpunten te geven omdat je zelf meer dan 20 minuten nodig hebt om je lijstje te plaatsen.
Speciaal voor jou, heb ik de reden veranderdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja waar slaat het op om mij minpunten te geven omdat je zelf meer dan 20 minuten nodig hebt om je lijstje te plaatsen.
nou, niet geheel willekeurig natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
babette21: -5, mij willekeurig minpunten geven![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
mijn mionpunten komen gewoon voort uit jouw minpunten...al waren 2 minpunten genoeg geweest imo, maar ja, dat zijn de regels.
voor 't program op zich wel leukquote:en over het feit dat er meerdere Christon fans zijn...smaken verschillen
weet ik, heb alleen vorige ronde niet meegedaan, dus hou me rustig. ben altijd iemand die mensen niet wil beledigen. heb de vorige usersurvivalgame wel gevolgd. die starte een dag voor ik me hier aanmeldequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]'t is echt altijd actie-reactie hier:
"wát???jij geeft mij punten??
nou, hier heb je ze terug
vuile gratenkut
"
[..]
voor 't program op zich wel leuk
Zo gaat het toch altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]'t is echt altijd actie-reactie hier:
"wát???jij geeft mij punten??
nou, hier heb je ze terug
vuile gratenkut
"
[..]
voor 't program op zich wel leuk
Sven niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef chansadres het volgende:
Sommige staan lager dan ik had verwacht vooral Timmai, charmed_angel en Tom_Tom- staan veel te laag
dan moet je stemmenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef chansadres het volgende:
Sommige staan lager dan ik had verwacht vooral Timmai, charmed_angel en Tom_Tom- staan veel te laag
Dat weet ik en dat doe ik maar je mag maar 1 persoon +punten gevenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
-5 chansadres, hysterische user die niet zo hoog hoort.
Gefixt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:56 schreef Insomaniac het volgende:
Lynx! Ik had een foutje gemaakt, chansadres hoort nu op 12 te staan, sorry..
Hey kijk Svensational, ik ben ff actief geweest en heb een usericon aangemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door het ontbreken van een avatar blijf je bij mij ook niet echt hangen.
En ik had gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, ik mag al blij zijn als ik er morgen nog in sta. Volgens mij krijg ik alle Ellen fans op mn dak![]()
Nee hoor, ik ben geen Ellen fan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik had gelijk
Mag je trouwens nog stemmen als je er al uit ligt? Ik neem aan van wel...
You tha boss!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
WTF! ik ben voor een regel verandering, ik had echt niet voorzien dat het zo snel zou gaan! Eigenlijk was de -5 regel bedoeld om de onbekenden eruit te filteren, maar nu zijn zelfs users die hier vaak komen en actief meedoen ook de dupe.
Ik ben voor een regelverandering!.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft, onder andere, Dizer ooit misdaan?)
Maar ik bedoel op het forum zelf. En ik vind het jamemr dat er blijkbaar nog een hoop wrok zit van de vorige editiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!
OMG, lees het topic eens goed door! Dizer en ik zijn juist de oorzaak van het verdwijnen van het merendeel van de "leuke actieve users"!![]()
Maar ik ben het met je eens hoor:Dizer
![]()
Klopt, maar dat maakt het ook wel weer grappig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik bedoel op het forum zelf. En ik vind het jamemr dat er blijkbaar nog een hoop wrok zit van de vorige editie, want dat zie je af en toe ook nog terug in de motivaties.
dit klinkt zo engquote:Mensen die het nog niet verdienden om eruit te gaan liggen nu al naast de baan, en heel veel mensen die het nog niet verdienen staan op de afgrond
JA DAT MOET NU EENMAAL!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit klinkt zo eng
alsof mensen geadoreerd móeten worden, omdat ze "nou eenmaal" heel bijzonder zijn ofzo
Sommige mensen mogen best iets meer gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit klinkt zo eng
alsof mensen geadoreerd móeten worden, omdat ze "nou eenmaal" heel bijzonder zijn ofzo
Ja, maar als je zag wat er allemaal gebeurde binnen één nacht en een halve dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
Beetje raar om die regel nu in te voeren ineens, zo midden op de dag.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef Woelli het volgende:
-- babette21: Je gaf me -punten , omdat ik volgens jou doordraaf![]()
Nee hoor.. Ik ben fanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef babette21 het volgende:
[..]wilde je dat ontkennen dan
geen reactie vanwege minpunten hoor, maar dat "volgens jou" is gewoon zo grappig![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:27 schreef PeRi het volgende:
Maar het maakt toch niet uit, Erik je hecht echt teveel waarde aan dit spel. Boeiend dat Dizer eruit is, of Sven ofzo. Niks persoonlijk tegen die twee, maar zo zijn je regels nu eenmaal, of je slaapt of je of dat je het druk hebt. Ze zijn eruit gestemd door alle users hier. Niet alleen jij mag kiezen wie erin blijft en op deze manier lijkt het er op dat je alleen jouw lieverdjes wilt houden.
geeft niks johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry voor het ongemak!
wie kopt 'm in?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Woelli het volgende:
Nee hoor.. Ik ben fan![]()
Maar draaf niet door.. toch![]()
Jeuj, ik mag -5enquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ok, we gaan gewoon door zoals het nu is. Als je er niet mee kan leven, dan heb je pech. Sorry voor het ongemak!
quote:
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
leg je er nou maar bij neer, je kán Dizer er nu [nog] niet uitgooien![]()
USG is jou ook moequote:
Alleen Dizer en ik hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh yeah..ik ben er alweer uitgegooid
Hoezee de SHO clan was weer bezig..
zwaar zielig maar ach
Ach als jullie dr je lol uit halen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen Dizer en ik hoor![]()
En we hebben Sven er ook uitgegooid... niks geen SHO-bias.
Vond het zelf wel hilarisch. En geheel volgens de regels natuurlijk.![]()
![]()
Ping ping ping: We have a winner!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach als jullie dr je lol uit halen..
Kga eens kijken of k niet toevallig Dizer's adres kwijtraak voor de kaartjes
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hij zal de consequenties moeten voelen..quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jammer van je Angelique avatar... ik was net zo op je aan t kotsen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Kijk... zo moet je doen! Dan ben je tof
![]()
Is zij ook een Kliek fanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jammer van je Angelique avatar... ik was net zo op je aan t kotsen..
Oh mn beste vriendin is je dankbaar
Nee ze is Serge fan en gaat nu mee op 4 maartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is zij ook een Kliek fanIk mag haar nu al
Waarom is ze me dankbaar dan? Ik snap het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ze is Serge fan en gaat nu mee op 4 maart
Jouw kaartjes gaan richting Fryslan
Ik geef haar adres op voor de kaartjes ipv de jouwequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom is ze me dankbaar dan? Ik snap het niet
Oh, stuur je ze naar Fryslan? Das mijn tweede adres
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik geef haar adres op voor de kaartjes ipv de jouwe![]()
me een beetje t USG uitwerken en denken dat je dr mee weg komt![]()
Ja toch..ik en mn breezersletjes...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
CDP en z'n vriendinnenclubje samen naar Idols.
quote:
Ik snap je niet, maar je wordt steeds grappigerquote:
Ach... je hebt wel humor door t wegstemmen van oa Sven ..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap je niet, maar je wordt steeds grappiger![]()
Hou nou op, straks ga ik nog spijt krijgen dat ik je minpunten heb gegevenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach... je hebt wel humor door t wegstemmen van oa Sven ..
Daarvoor krijg je sowieso credits..
Neuuh..ik hecht weinig waarde aan zo'n spelleke en ik haat je omdat ik zo'n stunt had willen verzinnen aangezien t me met BVO niet luktequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou nou op, straks ga ik nog spijt krijgen dat ik je minpunten heb gegeven![]()
Of doe je dat expres, om mij miserable te laten voelen![]()
![]()
(zou wel een goede strategie zijn... )
Ja maar dan kan je beter Zhenar (quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuuh..ik hecht weinig waarde aan zo'n spelleke en ik haat je omdat ik zo'n stunt had willen verzinnen aangezien t me met BVO niet lukte
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je beter Zhenar () gaan haten, want het was totaal zijn idee. Ik werd door zijn sms wakker om 23.00 uur om iets heel belangrijks te moeten doen
Ik wilde eigenlijk Sven, Tom en BVO wegstemmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Oh my god.
Dit is wel heel erg!
Tom, BVO en Dizer are next.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Sven, Tom en BVO wegstemmen.
Maar bedacht dat CDP ook wel een toffe optie was![]()
Jamaar nu is er geen -5 optie meer, dus vereist dat een mega alliantie.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Timmai -- Beetje brownnosen voor de meet kaartjes![]()
Iedereen met minder dan 12 kunnen we er uitstemmenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar nu is er geen -5 optie meer, dus vereist dat een mega alliantie.![]()
De timing van die vorige actie was gewoon perfect![]()
Moet je wel met z'n 3en zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen met minder dan 12 kunnen we er uitstemmen.
Met Dizer tochquote:
Om zichzelf eruit te stemmen?quote:
Hoe tof is datquote:
Maar dat is tegen de regelsquote:
quote:
Hoezo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En het werd al eerder geopperd, dat er iets moest veranderen, alleen moest blijkbaar iedereen op mijn goedkeuring wachten. Iets wat ik niet echt begrijp, het is "mijn" spel niet, maar dat van ons allen.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
* Op jezelf stemmen (positief of negatief) mag niet..
Niet als er al een duidelijke TEGENregel is, vind ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar wij mogen het dus aanpassen als we dat willen. Damn, lezen slet
![]()
Duurt wel heel lang.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga!
Ach, dat mag allemaal heb ik me gisteren laten vertellenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Duurt wel heel lang.....![]()
in slaap gevallen?![]()
Wie heeft dat gezegdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ach, dat mag allemaal heb ik me gisteren laten vertellen.
Omdat ik een toffe user benquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom staat Lynx666 als eigenlijk noob zo hoog?![]()
Thanksquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef WithMe het volgende:
superhero, je moet de punten van LeBeau nog aanpassen.
Mag je wel 3 keer ++ geven?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef Lynx666 het volgende:
++ WithMe: overall leuke user in IDO, en kan Floortje waarderen [afbeelding]
++ Tha_Erik: omdat ie ook best aardig kan zijn [afbeelding]
++ charmed_angel: omdat we er samen jong uit zien![]()
quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
***NIEUWE REGEL***
Vanaf nu is het slechts toegestaan om maximaal aan twee personen -2 punten te geven, en dus altijd minstens één keer +2. Het is ook toegestaan om drie keer +2 te doen (graag, want dan kunnen de mensen die laag staan weer wat hoger. Wat heeft, onder andere, Dizer ooit misdaan?)
VANAF NU!
Het wordt nog aangepast denk ik. Het is nu meer bedoeld als compensatie voor wat er gisteren gebeurde.quote:
Na jou minpunten te hebben gegeven, ontroer je me nu wel. Kom hier mijn zoon, het is allemaal goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
+2 Chansadres, leuke pro/anti-Floortje discussies (samen met Lyx, maar die staat al zo hoog)
Iemand afrekenen voor eerdere afrekeningen vindik meestal niet zo tofquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Na jou minpunten te hebben gegeven, ontroer je me nu wel. Kom hier mijn zoon, het is allemaal goed![]()
![]()
![]()
Tha_Erik is tofquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand afrekenen voor eerdere afrekeningen vindik meestal niet zo tof.
Zei ik dat ik me buitengesloten voelde?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef chansadres het volgende:
superhero87 voelt zich buitengesloten
Wil je een knuffel?
Schiet eens op!quote:
Je doet 't erom hequote:
Sla hem maar over?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Doet ie expres, was gister ook zo![]()
Volgensmij is hij gewoon weggegaanquote:
Hij is aan het werk. Dus zal ie opeens van zijn plek weg moeten of zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgensmij is hij gewoon weggegaan![]()
Je doet het ook nogquote:
Wat? Moet je erbij?quote:
Dat usertopic maakt iedereen toch extra aardig ineens. Ik herken 99% van de mensen niet meer terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Sla hem maar over?![]()
krijg hier vast minpunten voor.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat usertopic maakt iedereen toch extra aardig ineens. Ik herken 99% van de mensen niet meer terug
Gelukkig blijft Andiyan altijd hetzelfde!
Hij is niet bezweken onder de roem en is gewoon zichzelf gebleven.
Mijn complimenten
Pff, wat een knipwerk zeg, blijft vrij weinig van over, maar de essentie is duidelijkquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat usertopic maakt iedereen toch extra aardig ineens. Ik herken 99% van de mensen niet meer terug
Gelukkig blijft Andiyan altijd hetzelfde!
Hij is niet bezweken onder de roem en is gewoon zichzelf gebleven.
Mijn complimenten
Zeik niet. Ga liever stemmen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Yeahinho het volgende:
Is dit een slowchat-topic geworden?
Ben jij wel goed inquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef chansadres het volgende:
* vraagt tt-wijziging aan: Slijm je weg omhoog *
Inmiddels al 29 posts zonder ook maar enig lijstje, en meneer de mod komt aanzetten met 'zeik niet'?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeik niet. Ga liever stemmen.
Hoezee, hij kan lezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Inmiddels al 29 posts zonder ook maar enig lijstje, en meneer de mod komt aanzetten met 'zeik niet'?
Ik ook niks met jou gelukkigquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef Andiyan het volgende:
Ayaxola --, heb ik niets mee.
Jij bent gewoon jaloers. Maar goed dat ik heel erg ziek ben en jou zaterdag a.s. niet zie...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef Zhenar het volgende:
Dizer -2 omdat hij zich opeens zo loopt in te likken hier
Ja sorry, jij bent de enige die vind dat ik door draaf..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
ik dan maar weer
ow..... nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
babette, je moet minimaal 2 pluspunten geven.
kutregel
Dat was natuurlijk ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
edit: ik verander de -2 van Dizer in +2,
Ja ik wil het best veranderen, maar dan krijg ik weer minpunten van PeRi, dus ik laat het nog maar even zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
babette, je moet minimaal 2 pluspunten geven.
kutregel
Wat liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
+2 Dizer. Wat een enthousiasme.
Dizer 10
Ik heb het in mijn lijstje aangepast.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat liefMaar ik hoor dan wel op 11 te staan
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn lijstje aangepast.
jammer, babette is er al uitquote:
Die wilde ik er ook helemaal niet uit stemmen (zou niet durven na de vorige keerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
jammer, babette is er al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |