abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37055164
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:13 schreef Crudus het volgende:
Ach het is allemaal zo simpel:

1. Katten in de tuin is kut en hoort niet, eigenaar is verantwoordelijk
2. Stap naar eigenaar en vraag of hij zijn beesten bij zich wil houden. Werkt niet? Zie 4.
3. Is de eigenaar onbekend: zie 4.
4. Tref maatregelen: schrikken, schopjes, stokjes, koffiedrab, etc.
5. Werkt niet? Vangen en wegbrengen/afvoeren/afschieten.

Klaar.

Mensen die beweren dat hun katten bij anderen in de tuin mogen rondspoken zijn compleet geschift. Mensen die vinden dat katten "recht" hebben op het naar-buiten-gaan en niet binnen horen te blijven: koop dan verdomme geen kat.
Wat zijn katten-"liefhebbers" soms asociale figuren. Die beesten hebben echt geen privileges. Als ik elke dag in je tuin kom kakken word je ook pissed off. Opkutten met die schijtbeesten. Eerst goedschiks, anders kwaadschiks.

En nu is het af met de kous.
Heel mooi gezegd, maar breng dat maar eens aan het verstand van half Nederland. Da's hetzelfde als hondenbezitters (wederom half Nederland, als het er niet meer zijn) te laten snappen dat het niet normaal is als je hond de godganze dag de hele buurt bij elkaar loopt te blaffen.
  woensdag 19 april 2006 @ 19:59:30 #202
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_37105556
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef fokkieslim het volgende:
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken,mijn kois op te vreten noem maar op.
Ik verras de eigenaren door ze te voeren met wonderolie,en uit betrouwbare bron weet ik,(katteneigenaar zelf) dit geef een enorme rotzooi omdat ze naar huis gaan als ze aan de schijt raken.
Wie heetf er nog meer tips?
schieten met eeen kattenpult: waar zijn die dingen anders voor gemaakt he?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_37114737
De hond van m'n oom en tante heeft op z'n oude dag in een paar maanden tijd zeker zes katten opgevreten, dus het aanschaffen van een vrolijke bordercollie is ook een optie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_37115700
Katten?

oh oeps verkeerd gelezen
Gewoon met een waterpistool bewerken
pi_37116080
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.

Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.

Zo iemand is het laagste van het laagste, en het licht in zijn ogen niet waard.
dus jouw kat heeft een groot bord met jouw adres op zn rug geplakt?
je houd die klotebeesten maar gewoon bij je
honden zijn ook graag buiten, maar die houden mensen tenminste aan de lijn of houden minstens wat toezicht als ze in het park zijn.

maarja het is allang bekend dat katteneigenaren asociale paupers zijn die te lui zijn om écht voor zo'n beest te zorgen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_37156087
katten en poezenliefhebbers zijn nagenoeg zonder uitzondering irritante, asociale mensen die zo naief zijn dat ze niet in de gaten hebben dat er ook mensen zijn (veel!) die een gruwelijke hekel aan die beesten hebben. Zorg dat anderen geen overlast hebben van jouw huisdieren! Vrij normaal lijkt me zo.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:20:19 #207
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_46072094
Moppelt iets over stukjes spons bakken in de braadpan voeren aan kat...
Kat krijgt dorst....moppelt iets over uitzetten van de stukjes spons

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_46072278
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:20 schreef Razor21 het volgende:

Dit is wel een hele creatieve kill!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Hier eis ik een ban

Dierenbeul
MOKUM XXX RATED
pi_46072435
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:28 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Hier eis ik een ban

Dierenbeul
ban voor diegene die om ban vragen.
Ik wil hierbij ook graag de spons post nomineren voor "meest waardevolle" van 2007.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:34:11 #211
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_46072536
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:30 schreef het.ismij het volgende:

[..]

ban voor diegene die om ban vragen.
Ik wil hierbij ook graag de spons post nomineren voor "meest waardevolle" van 2007.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:34:46 #212
3542 Gia
User under construction
pi_46072553
Wat is er mis met kippengaas op de poort?
Of een bak water?

Nogmaals, ze maken maar een kattenluik in HUN poort. Ik wil die krengen niet in mijn tuin.
pi_46072735
quote:

Een soortgelijke reactie van mij werd weggehaald.

De harmonicatruuk werkt ook goed.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:41:51 #214
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_46072783
Mooi topic weer. Een keer in de zoveel tijd weer precies dezelfde discussie.
Ik snap nog steeds niet dat (bijna alle) katteneigenaren van andere mensen verwachten dat zij zich aanpassen aan hun kat.
Ze zullen het wel nooit leren

Oh ja, ik ben ook al eens bedreigd door zo'n kattenliefhebsters naar aanleiding van een topic als dit.
Kattenliefhebbers
pi_46073046
Water gooien helpt ook wel.

Had laatst 2 katten precies onder m'n slaapkamerraam die elkaar aan het uitdagen waren ofzo. Kabaal dat die beesten maakten..

Mooi een beker water op ze gemikt, daar schrokken ze behoorlijk van, een van die beesten liep recht onder een auto.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:57:24 #216
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_46073272
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:39 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Een soortgelijke reactie van mij werd weggehaald.

De harmonicatruuk werkt ook goed.
Vertel eens?
pi_46073643
Mijn reactie is ook weggebonjoured.
iets met luchtbuks + pluimpje = non leathal + wandelende schijven.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:15:01 #218
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_46073758

Ik word d'r gestoord van! !

Diervriendelijke korrels, koffiedrek, peper, allemaal al geprobeerd, maar ze blijven komen.

Help me.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:15:54 #219
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_46073784
Span een strak net over de grond zodat ze verstrikt waren..of plaats mollenklemmen
pi_46073788
quote:
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.

Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.

Aha!!! U is vegetarier (of hypocriet)

en niet zo blazen er zijn altijd dierenbeulen sterker slimmer en wreeder dan jij..........
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_46073797
lees goed tussen de regels door de iets geweldadigere oplossingen door.
Die over het algemeen zeer effectief zijn!
Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Help me.
Een smalle pvc buis van 50 CM kopen, met vet insmeren en deze ingraven in de tuin. Wel schuin hè. De buis moet smal genoeg zijn zodat de kat er net in kan.

Wat vis en kattensnoepjes aan het einde van de buis neerleggen. Als je beet hebt, zie je vanzelf een staart en hoor je wat gejank in echo-vorm. Dan gooi je er vervolgens wat zand erover en klaar ben je.

Jij ook weer hier het.ismij
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:19:10 #223
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_46073884
Iets meer diervriendelijk mag ook wel.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:24:53 #224
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_46074069
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Xebber het volgende:
Iets meer diervriendelijk mag ook wel.
Dan smeren we de pvc buizen wel in met diervriendelijk vet

niet dat ik iets tegen katten heb maar het blijft leuk om dierenliefhebbers op de kast te jagen
pi_46074073
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:17 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Een smalle pvc buis van 50 CM kopen, met vet insmeren en deze ingraven in de tuin. Wel schuin hè. De buis moet smal genoeg zijn zodat de kat er net in kan.

Wat vis en kattensnoepjes aan het einde van de buis neerleggen. Als je beet hebt, zie je vanzelf een staart en hoor je wat gejank in echo-vorm. Dan gooi je er vervolgens wat zand erover en klaar ben je.
Dat is wel een nieuwe, en goede.
quote:
Uuiteraard.

@razor: Het is ook zo makkelijk. Net als op katten jagen.
Op woensdag 7 februari 2007 14:15 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]

Ik word d'r gestoord van! !

Diervriendelijke korrels, koffiedrek, peper, allemaal al geprobeerd, maar ze blijven komen.

Help me.
Wat is er mis met een beetje mest

MOKUM XXX RATED
pi_46074143
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:17 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Wat vis en kattensnoepjes aan het einde van de buis neerleggen. Als je beet hebt, zie je vanzelf een staart en hoor je wat gejank in echo-vorm. Dan gooi je er vervolgens wat zand erover en klaar ben je. Je trekt dan heel snel die buis uit de grond zodat de kat nog in het gat zit, en stampt dan snel al die grond aan. Kat? nee joh, niet gezien.

Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:38:24 #228
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_46074488
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef RainofDeath het volgende:

[..]
Je trekt dan heel snel die buis uit de grond zodat de kat nog in het gat zit, en stampt dan snel al die grond aan. Kat? nee joh, niet gezien.
En als je op die kat stampt komt er natuurlijk net een fokker langs en die vraagt aan jouw of je die matige oude grap aan het uitvoeren bent
pi_46075470
Ik weet dat dit een topic is vol geklaag over loslopende katten, maar ik wil toch graag mijn mening even kwijt.

Katten zouden dus volgens een aantal van jullie alleen maar thuis mogen zitten. Ik vind dat niet correct, een kat die alleen maar thuis mag zitten en die alleen maar vol verlangen naar de buitenwereld mag kijken. Heerlijk om te zijn toch...' een vogel in een gouden kooitje' . Ik wil dat mijn kat het zo veel mogelijk naar zin zin heeft en kan doen wat er in zijn genen zit. Als die kat buiten achter de vogels aan gaat, dan zij dat zo. Dat is de natuur. Hoe hypocriet zouden wij zijn als we deze natuurlijke gang van zaken zouden becritiseren terwijl er in Nederland, zoals ook al gezegd is in dit topic, varkens in stukjes worden gesneden? Wat dacht je van alles wat er overblijft en wat dus voor niets in stukjes is gehakt?

Sommige katten vinden het maar niets buiten. Deze katten kun je dan dus ook het beste binnen houden. Nog beter gezegd: deze katten MOET je binnen houden! Katten die nu eenmaal graag naar buiten willen moeten die mogelijkheid hebben. Dat is zoals ze zijn.
Indien er iemand problemen mee heeft dat mijn kat in diens tuin rond waggelt, kan hij/zij gewoon naar mij toekomen.
Samen kunnen we dan tot een mogelijke oplossing komen.
Mocht je het echt vervelend vinden dat er een kat in je tuin waggelt en je wilt er niet over praten met de eigenaar van de kat, dan is wat water ( en dan niet ijskoud!!!) over hem heengooien in orde. Dat schrikt de kat heus wel genoeg af.

Conclusie:
* Katten moeten naar buiten kunnen en mogen als ze dat willen.
* Indien er problemen zijn, dit uit praten met de eigenaar van de kat
* indien die persoon die het een probleem vindt er niet over wil praten, dan water over de kat heen gooien ( niet al te veel en niet ijskoud, maar gewoon een normale temperatuur!)
pi_46075772
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef Najade het volgende:
Ik weet dat dit een topic is vol geklaag over loslopende katten, maar ik wil toch graag mijn mening even kwijt.

Katten zouden dus volgens een aantal van jullie alleen maar thuis mogen zitten. Ik vind dat niet correct, een kat die alleen maar thuis mag zitten en die alleen maar vol verlangen naar de buitenwereld mag kijken. Heerlijk om te zijn toch...' een vogel in een gouden kooitje' . Ik wil dat mijn kat het zo veel mogelijk naar zin zin heeft en kan doen wat er in zijn genen zit. Als die kat buiten achter de vogels aan gaat, dan zij dat zo. Dat is de natuur. Hoe hypocriet zouden wij zijn als we deze natuurlijke gang van zaken zouden becritiseren terwijl er in Nederland, zoals ook al gezegd is in dit topic, varkens in stukjes worden gesneden? Wat dacht je van alles wat er overblijft en wat dus voor niets in stukjes is gehakt?
Waarom heb je thuis een kat als het tegen de natuur in is?
quote:
Sommige katten vinden het maar niets buiten. Deze katten kun je dan dus ook het beste binnen houden. Nog beter gezegd: deze katten MOET je binnen houden! Katten die nu eenmaal graag naar buiten willen moeten die mogelijkheid hebben. Dat is zoals ze zijn.
Indien er iemand problemen mee heeft dat mijn kat in diens tuin rond waggelt, kan hij/zij gewoon naar mij toekomen.
Samen kunnen we dan tot een mogelijke oplossing komen.
Mocht je het echt vervelend vinden dat er een kat in je tuin waggelt en je wilt er niet over praten met de eigenaar van de kat, dan is wat water ( en dan niet ijskoud!!!) over hem heengooien in orde. Dat schrikt de kat heus wel genoeg af.
Wij hebben het over "oplossingen" als de baas er zelf niks tegen doet. Zoals ik al zei, een kat neem je voor je "plezier" naar buiten; prima! tis jou kan.
Maar val mij er dan niet lastig mee, en hou dat ding lekker in je eigen tuin.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen kattenhater, veel vrienden hebben katten, ook geen problemen mee om met die beesten te dollen.
Maar gewoon niet in mijn tuin.
quote:
Conclusie:
* Katten moeten naar buiten kunnen en mogen als ze dat willen.
* Indien er problemen zijn, dit uit praten met de eigenaar van de kat
* indien die persoon die het een probleem vindt er niet over wil praten, dan water over de kat heen gooien ( niet al te veel en niet ijskoud, maar gewoon een normale temperatuur!)
1. mee eens
2. zeker stap 1 om het "probleem" op te lossen
3. mee eens, maar sommige zijn hardleers.
Katten die nu eenmaal graag naar buiten willen moeten die mogelijkheid hebben. Dat is zoals ze zijn.
dan moet ik de mogelijkheid hebben om deze katten dood te vermoorden, zo ben ik nou eenmaal.

Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_46076151
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

dan moet ik de mogelijkheid hebben om deze katten dood te vermoorden, zo ben ik nou eenmaal.

TBS'ers willen dat ook graag. Alleen dat is ook niet veilig als ze buiten lopen.
pi_46076957
Dood te vermoorden kan niet.
wel vermoorden of dood maken.
lokken,aaien,in een doos doen,en even een lang ritje maken met de auto om de kat weer los te laten
diervriendelijk toch?

en als er dan eventueel door de eigenaar geklaagd word krijgt hij de poep van het o zo lieve diertje door zijn brievenbus gedeponeerd

en aan de katten eigenaren/liefhebbers die lopen te mekkeren,opbokken met die kutkat in MIJN tuin.
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:24:10 #235
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_46079763
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef het.ismij het volgende:
ik vindt gewoon niet dat HUISDIEREN. zomaar bij mij de boel komen verzieken omdat baasje zonodig die beesten naar buiten schopt.
Als ze letsel oplopen, tsja vette pech, had je ze in je tuin moeten houden op de maniere zoals wij ze derbuiten hadden moete houden volgens de kattenliefhebber! jullie kiezen dervoor om een kat te hebben en neit de mensen die er last van hebben!!!
moet worden:

[quote]Ik vind gewoon dat huisdieren niet zomaar de boel moeten kunnen komen verzieken omdat het baasje zonodig de beesten naar buiten wil schoppen. Als ze letsel oplopen, tsja, vettte pech, dan had het baasje ze maar in zijn tuin moeten houden op de manier waarop wij ze buiten onze tuin moeten houden volgens de kattenliefhebbers! De katteneigenaren kiezen ervoor om katten te houden en niet de mensen die er last van hebben![quote]

Conclusie:
1. Je bent een harteloze lul.
2. Je kan geen Nederlands schrijven (hoe triest is: "ik vindt":')).
3. Je bent lelijk.
4,5,6 enz. enz: Etc. etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hakbar op 07-02-2007 17:50:28 ]
... en pak een fuif!
pi_46080151
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef Hakbar het volgende:

[..]

moet worden:

[quote]Ik vind gewoon dat huisdieren niet zomaar de boel moeten kunnen komen verzieken omdat het baasje zonodig de beesten naar buiten wil schoppen. Als ze letsel oplopen, tsja, vettte pech, dan had het baasje ze maar in zijn tuin moeten houden op de manier waarop wij ze buiten onze tuin moeten houden volgens de kattenliefhebbers! De katteneigenaren kiezen ervoor om katten te houden en niet de mensen die er last van hebben![quote[

Conclusie:
3. Je bent lelijk.
conclusie:
je bent een asociale homofiel, zoals elke katteneigenaar die deze beesten buiten los laten.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:50:11 #237
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_46080607
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:36 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

conclusie:
je bent een asociale homofiel, zoals elke katteneigenaar die deze beesten buiten los laten.
1. Je kan niet spellen.
2. Ik ben niet asociaal.
3. Ik ben geen homofiel.
4. Niet alle katteneigenaren die die beesten buiten los laten lopen zijn homofiel.

Conclusie:
Je bent te dom om redelijk fatsoenlijk Nederlands te typen, je veronderstelt talloze achterlijke dingen en je bent lelijk.
... en pak een fuif!
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:01:30 #238
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_46080953
quote:

Ik geef je groot gelijk dat je opkomt voor je dieren (zou ik zelf ook doen, alleen heb ik geen katten maar een hond) maar hoe zouden die mensen jou moeten bereiken dan? Zo'n kat komt, kijkt, schijt en pist en is weer weg. Denk niet dat het makkelijk is om zo'n beest te vangen om dan een briefje aan z'n halsband te doen. En ik denk ook niet dat de eigenaar hier ook iets mee doet. Briefje? welk briefje? Yah right...

En een tuinslang helpt, alleen denk ik niet dat men 24/7 met een tuinslang op scherp aan het wachten is. Wat korreltjes gif is dan vele malen makkelijker.

Ik praat het niet goed, ik het een tiefushekel aan mensen die dieren verwonden, maar ik kan het wel begrijpen dat mensen zover komen nadat hun oh zo mooie gazonnetje weer voor de zoveelste keer is ondergepist.

Katten zijn gewoon gruwelijk irritant. Een zus van me heeft 2 katten en deze blijven keurig binnen. Haar buurvrouw heeft ook een kat die wel buitenloopt en ze is er trots op dat ze geen kattebak heeft. Kat schijt & pist immers toch ergens anders. In tuinen van mensen ja. Maar daar maalt ze niet om. Alleen de lusten niet de lasten. Niks mis met katten, wel zodra ze op andermans terrein komen kakken/pissen.
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:05:35 #239
3542 Gia
User under construction
pi_46081058
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef Najade het volgende:

Katten zouden dus volgens een aantal van jullie alleen maar thuis mogen zitten. Ik vind dat niet correct, een kat die alleen maar thuis mag zitten en die alleen maar vol verlangen naar de buitenwereld mag kijken.
Katten mogen gerust naar buiten, maar niet in mijn tuin.
Ik heb dus tegen de schuttingen en op de poort kippengaas gemaakt met de prikkertje naar boven/voren, zodat ze zich daar aan openhalen als ze vanuit mijn tuin weer naar de vrije wereld willen. Doen ze maar één keer!
Als ik ze betrap krijgen ze een bak water over zich heen.

Onze buren laten ooit 's ochtends de katten buiten en gaan dan weg. Gevolg, ze kruipen bij ons in de schuur als ze het koud hebben. Nou, koud kunnen ze het krijgen!

Wat is er op tegen voor de buren om een kattenluikje in hun poort te maken. Dan hoeven die krengen niet meer via de tuinen van de buren.
pi_46081172
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:50 schreef Hakbar het volgende:

[..]

1. Je kan niet spellen.
2. Ik ben niet asociaal.
3. Ik ben geen homofiel.
4. Niet alle katteneigenaren die die beesten buiten los laten lopen zijn homofiel.

Conclusie:
Je bent te dom om redelijk fatsoenlijk Nederlands te typen, je veronderstelt talloze achterlijke dingen en je bent lelijk.
ik ben je moeder helemaal niet.

OMGLOL!!!!!!!!11111111111111111
pi_46081679
waarom met water naar katten gooien, als je ook de katten het water in kunt gooien?
pi_46081722
Lekkere gehaktballetjes maken met heeeeeeeeeeeel veel sambal!

Je ziet ze nooit meer terug!
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:45:16 #243
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_46082185
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

Zegt een lief klein meisjuh.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:51:58 #244
3542 Gia
User under construction
pi_46082453
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:28 schreef mcDavid het volgende:
waarom met water naar katten gooien, als je ook de katten het water in kunt gooien?
Dan moet ik ze aanraken. Daarbij moet je dan wel een vijver of zo hebben. Probeer een kat maar eens in een emmer water te douwen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:52:23 #245
3542 Gia
User under construction
pi_46082468
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

Deze onthoud ik.
pi_46082744
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Deze onthoud ik.
Wel oppassen dat je ze zelf niet op gaat eten
pi_46082901
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef Hakbar het volgende:

[..]

moet worden:

Ik vind gewoon dat huisdieren niet zomaar de boel moeten kunnen komen verzieken omdat het baasje zonodig de beesten naar buiten wil schoppen. Als ze letsel oplopen, tsja, vettte pech, dan had het baasje ze maar in zijn tuin moeten houden op de manier waarop wij ze buiten onze tuin moeten houden volgens de kattenliefhebbers! De katteneigenaren kiezen ervoor om katten te houden en niet de mensen die er last van hebben!
Zelfs een quote is moeilijk.
Annyways, nee, zoals ik het heb voorgekauwt klopt het wel redelijk.
quote:
Conclusie:
3. Je bent lelijk.
1.. Als het om dieren gaat .
2. Klopt inderdaad,.. daarom ben ik ook maar it-er geworden, geen last van NL alleen van EN.
3. Triest om te denken dat iedereen hetzelfde is als jij,.. ik behoor niet tot je lelijke mensen clubje,.. aangezien ik een aantrekkelijke harteloze bokkelul ben.

En nog even een kattenreactie. Hoop maar dat je niet bij mij in de buurt woont,.. en dat je kat vrij rondloopt in me tuin.
Want k schiet hem echt kapot als dat kankerbeest bij me vissen komt.
  donderdag 8 februari 2007 @ 07:20:20 #248
3542 Gia
User under construction
pi_46094946
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Wel oppassen dat je ze zelf niet op gaat eten
Ik lust geen gehakt.

Gaan ze er trouwens van aan de schijt?
Zo niet, waar kun je wonderolie kopen? (Iemand noemde dat...)
  donderdag 8 februari 2007 @ 07:31:54 #249
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_46095000
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:04 schreef het.ismij het volgende:
En nog even een kattenreactie. Hoop maar dat je niet bij mij in de buurt woont,.. en dat je kat vrij rondloopt in me tuin.
Want k schiet hem echt kapot als dat kankerbeest bij me vissen komt.
1. Ik heb geen kat.
2. Jij hebt een luchtbuks.
3. Ik heb een Magnum.

Conclusie:
Niet stoer doen als je bij mij in de buurt woont.
... en pak een fuif!
pi_46096304
Een emmer water met een grote hoeveelheid chloor. Dat maakt een blonde kat van een zwarte. Katteneigenaar helemaal balen.

Gootsteenontstopper en water is ook een oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')