Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je autoquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Nevada92 het volgende:
wie heeft er tips om van katten af te komen die op je auto gaan zitten met hun zandpoten....grmbl.... abknallen die handel !![]()
Eh, en jij ging het eraf halen voor me ?quote:Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je auto
Katten zijn gaar, laatst zat er een midden op een land weggetje. Ik kwam eraan rijden met me scooter ik dacht ach die gaat vanzelf weg die hoort me er wel aan komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Nevada92 het volgende:
[..]
Eh, en jij ging het eraf halen voor me ?Aardig van je man ! Wacht, ik haal effe een soppie voor je...
![]()
Het probleem bij velen in de straat is dat mensen katten nemen van oh wat een lieve beestjes en schattig allemaal maar ze vergeten dat er overdag niemand thuis is en daarom worden die beesten de straat op geschopt van zoek het effe lekker uit ja (net als de koters maar dan anders). Problemen die hiervan een direct gevolg zijn o.a. dat ze bij andere mensen in hun tuin de sluitspier ontspannen, achter vogels gaan jagen, en op auto's gaan zitten.
Die beesten zitten vaak onder de vlooien en komen uiteindelijk in een asiel terecht. (of met een beetje pech onder je band). Jammer...
1) Kois zijn suf.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef fokkieslim het volgende:
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken, mijn kois op te vreten noem maar op
jammer, ik wist er nog wel een paarquote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
We hebben hier ook al een keer een topic over gehad hier in KLB, en daar werden door sommige mensen niet zo leuke manieren gepost om er af te kunnen komen.
Reacties waarin beschreven staat hoe je er op een wrede manier af kunt komen mogen dus achterwege gelaten worden.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
We hebben hier ook al een keer een topic over gehad hier in KLB, en daar werden door sommige mensen niet zo leuke manieren gepost om er af te kunnen komen.
Reacties waarin beschreven staat hoe je er op een wrede manier af kunt komen mogen dus achterwege gelaten worden.
Pff, was me niet zo snel opgevallen... Zijn nu weg. En ik had al reacties verwijderd die te ver gingen. Net ook weer een paar, dus kappen daarmee.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
![]()
Je laat vervolgens wel de posts staan waarin mensen opties als poten eraf halen, ze opeten en weet ik niet wat meer hebben staan.
Ik zie er wel de humor van in hoor, heb zelf ook 6 katten, maar er zitten hier wel freaks die mensen gewoon lastigvallen per email als je iets in die trant over een kat zegt (mijn emailadres is weleens in een kattenfreakstopic gezet omdat ik een grijze kat zocht en ik van die freaks niet op kleur mocht selecteren). Ik kon er flink om lachen trouwens.
Maar om nu niet af te dwalen, je kan als mod wel een waarschuwing plaatsen, maar als je dan alles zo laat staan maakt het ook niet echt indruk.
MBO-er met je pauper scooter.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Katten zijn gaar, laatst zat er een midden op een land weggetje. Ik kwam eraan rijden met me scooter ik dacht ach die gaat vanzelf weg die hoort me er wel aan komen.
Niet dus, ik reed over ze staart heen![]()
Katje leerde er wel van hij zit nu mooi in het gras![]()
Het doet me doorgaans een groot plezier om over rondslingerende brood_korsten te rijden. Bij voorkeur met een tractor.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Katten zijn gaar, laatst zat er een midden op een land weggetje. Ik kwam eraan rijden met me scooter ik dacht ach die gaat vanzelf weg die hoort me er wel aan komen.
Niet dus, ik reed over ze staart heen![]()
Katje leerde er wel van hij zit nu mooi in het gras![]()
Man ga naar de slager en haal je nog een biefstuk! (zielepoot)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.
Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.
Zo iemand is het laagste van het laagste, en het licht in zijn ogen niet waard.
Da's idd een goede oplossing!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef babsjuh het volgende:
Ik meen dat koffiedrab (die meuk die dus overblijft als je koffie hebt gezet) de katten ook wegjaagt. Misschien kun je daar wat van in je tuin neergooien?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je auto![]()
Ik haat katten, ik bestel altijd van die romeinse kaarsen met oud en nieuw om zoals nu die katten te laten schrikken met die licht kogels.
Of gewoon bakken met ijskoud vries water erover heen gooien, ze lokken met een schotel melk en dan FLATS zoon 10 liter gamma emmer met ijswater over ze flikkeren![]()
ga maar huilenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef fokkieslim het volgende:
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken,mijn kois op te vreten noem maar op.
Ik verras de eigenaren door ze te voeren met wonderolie,en uit betrouwbare bron weet ik,(katteneigenaar zelf) dit geef een enorme rotzooi omdat ze naar huis gaan als ze aan de schijt raken.
Wie heetf er nog meer tips?
dat is wel een goede oplossing jaquote:Op maandag 13 februari 2006 02:10 schreef w00ly het volgende:
een schoenendoos met muizen bij de buurman in de tuin gooien
A cyaankali in een gele spuitbus, das i.d.d. ook een goede oplossing.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:23 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Milieuvriendelijk en diervriendelijk. Te krijgen bij de betere tuincentra. Daarnaast af en toe wat koffieprut uitstrooien op de plekken waar ze voornamelijk schijten, en binnen twee weken zie je ze niet meer terug.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef brood_korst het volgende:
Gooi gewoon een paar flessen met olijfolie over je auto heen.
Dan springt zoon kat op je auto en flikkerd er met een hendig sjieke slip vanaf
Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.
Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.
Zo iemand is het laagste van het laagste, en het licht in zijn ogen niet waard.
Idd, meestal is het niet het baasje die de katten op straat zet, maar de kat die naar buiten gaat op het moment dat het baasje het huis verlaat.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....
Geen gein...
Katten zijn buitenwezens, die kun je niet binnen houden, ze moeten hun eigen gang kunnen gaan...
ah, jouw katten hebben allemaal een bordje op hun rug waar opstaat dat ze van jou zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |