abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35014143
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken,mijn kois op te vreten noem maar op.
Ik verras de eigenaren door ze te voeren met wonderolie,en uit betrouwbare bron weet ik,(katteneigenaar zelf) dit geef een enorme rotzooi omdat ze naar huis gaan als ze aan de schijt raken.
Wie heetf er nog meer tips?
pi_35014463
Probeer het eens in de flora&fauna!
  zondag 12 februari 2006 @ 21:07:57 #3
69994 seto
-|||--------|||-
pi_35014599
onz is op 49

[ Bericht 68% gewijzigd door buzzer op 13-02-2006 07:08:20 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_35014632
Vermoord de kat?
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:08:55 #5
93511 Nevada92
wheelsofsteel
pi_35014642
wie heeft er tips om van katten af te komen die op je auto gaan zitten met hun zandpoten....grmbl.... abknallen die handel !
24 flesjes in een kratje. 24 uur in een dag. Toeval?
  zondag 12 februari 2006 @ 21:17:52 #6
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_35015077
-Edit: dit mag je achterwege laten-

[ Bericht 84% gewijzigd door The_Terminator op 12-02-2006 21:43:12 ]
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_35015185
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Nevada92 het volgende:
wie heeft er tips om van katten af te komen die op je auto gaan zitten met hun zandpoten....grmbl.... abknallen die handel !
Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je auto

Ik haat katten, ik bestel altijd van die romeinse kaarsen met oud en nieuw om zoals nu die katten te laten schrikken met die licht kogels.

Of gewoon bakken met ijskoud vries water erover heen gooien, ze lokken met een schotel melk en dan FLATS zoon 10 liter gamma emmer met ijswater over ze flikkeren
gebruiker 2609 is een stom ventje
  zondag 12 februari 2006 @ 21:34:21 #8
93511 Nevada92
wheelsofsteel
pi_35015743
quote:
Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je auto
Eh, en jij ging het eraf halen voor me ? Aardig van je man ! Wacht, ik haal effe een soppie voor je...

Het probleem bij velen in de straat is dat mensen katten nemen van oh wat een lieve beestjes en schattig allemaal maar ze vergeten dat er overdag niemand thuis is en daarom worden die beesten de straat op geschopt van zoek het effe lekker uit ja (net als de koters maar dan anders). Problemen die hiervan een direct gevolg zijn o.a. dat ze bij andere mensen in hun tuin de sluitspier ontspannen, achter vogels gaan jagen, en op auto's gaan zitten.

Die beesten zitten vaak onder de vlooien en komen uiteindelijk in een asiel terecht. (of met een beetje pech onder je band). Jammer...
24 flesjes in een kratje. 24 uur in een dag. Toeval?
pi_35015997
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Nevada92 het volgende:

[..]

Eh, en jij ging het eraf halen voor me ? Aardig van je man ! Wacht, ik haal effe een soppie voor je...

Het probleem bij velen in de straat is dat mensen katten nemen van oh wat een lieve beestjes en schattig allemaal maar ze vergeten dat er overdag niemand thuis is en daarom worden die beesten de straat op geschopt van zoek het effe lekker uit ja (net als de koters maar dan anders). Problemen die hiervan een direct gevolg zijn o.a. dat ze bij andere mensen in hun tuin de sluitspier ontspannen, achter vogels gaan jagen, en op auto's gaan zitten.

Die beesten zitten vaak onder de vlooien en komen uiteindelijk in een asiel terecht. (of met een beetje pech onder je band). Jammer...
Katten zijn gaar, laatst zat er een midden op een land weggetje. Ik kwam eraan rijden met me scooter ik dacht ach die gaat vanzelf weg die hoort me er wel aan komen.

Niet dus, ik reed over ze staart heen

Katje leerde er wel van hij zit nu mooi in het gras
pi_35016068
We hebben hier ook al een keer een topic over gehad hier in KLB, en daar werden door sommige mensen niet zo leuke manieren gepost om er af te kunnen komen.

Reacties waarin beschreven staat hoe je er op een wrede manier af kunt komen mogen dus achterwege gelaten worden.
pi_35016576
Gooi gewoon een paar flessen met olijfolie over je auto heen.

Dan springt zoon kat op je auto en flikkerd er met een hendig sjieke slip vanaf
pi_35016871
verhuizen
pi_35017246
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef fokkieslim het volgende:
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken, mijn kois op te vreten noem maar op
1) Kois zijn suf.
2) Piranhas niet.
pi_35017332
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
We hebben hier ook al een keer een topic over gehad hier in KLB, en daar werden door sommige mensen niet zo leuke manieren gepost om er af te kunnen komen.

Reacties waarin beschreven staat hoe je er op een wrede manier af kunt komen mogen dus achterwege gelaten worden.
jammer, ik wist er nog wel een paar
  zondag 12 februari 2006 @ 22:09:51 #15
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_35017382
De katten kunnen er niets aan doen, die worden door hun baasjes de tuin in gelaten. Als het niet echt schuwe katten zijn, kun je ze misschien met een halsbandje een briefje omdoen waarin je uitlegt dat het niet prettig is dat ze je vissen uitroeien en je tuin onderschijten.

Ik heb ook weleens gehoord dat de ontlasting van grote katachtigen afschrikt, dat schijn je bij een dierentuin wel te kunnen krijgen.

Succes ermee.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_35017606
Ja dan moet je een bak met tijger stront halen je hele tuin vol gooien, het stinkt dan als de malle maar er komt geen katje meer een drolletje draaien :
  zondag 12 februari 2006 @ 22:16:07 #17
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_35017680
Ik heb er geen ervaring mee, maar als het helpt is het misschien het ongemak van een paar dagen tijgerstrontstank in je tuin wel waard.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 12 februari 2006 @ 22:34:52 #18
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_35018642
Ik meen dat koffiedrab (die meuk die dus overblijft als je koffie hebt gezet) de katten ook wegjaagt. Misschien kun je daar wat van in je tuin neergooien?
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_35019036
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef The_Terminator het volgende:

Je laat vervolgens wel de posts staan waarin mensen opties als poten eraf halen, ze opeten en weet ik niet wat meer hebben staan.

Ik zie er wel de humor van in hoor, heb zelf ook 6 katten, maar er zitten hier wel freaks die mensen gewoon lastigvallen per email als je iets in die trant over een kat zegt (mijn emailadres is weleens in een kattenfreakstopic gezet omdat ik een grijze kat zocht en ik van die freaks niet op kleur mocht selecteren). Ik kon er flink om lachen trouwens.

Maar om nu niet af te dwalen, je kan als mod wel een waarschuwing plaatsen, maar als je dan alles zo laat staan maakt het ook niet echt indruk.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:09:36 #20
140318 Thy...
Met puntjes
pi_35020145
Gewoon je tuinsproeier aansluiten op zo'n infrarood detector voor een buitenlamp (10 euro Gamma), laag richten, als er een kat langsloopt wordt ie nat gespoten en is ie gelijk pleite.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_35020200
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef snoekiesnoek het volgende:

[..]

Je laat vervolgens wel de posts staan waarin mensen opties als poten eraf halen, ze opeten en weet ik niet wat meer hebben staan.

Ik zie er wel de humor van in hoor, heb zelf ook 6 katten, maar er zitten hier wel freaks die mensen gewoon lastigvallen per email als je iets in die trant over een kat zegt (mijn emailadres is weleens in een kattenfreakstopic gezet omdat ik een grijze kat zocht en ik van die freaks niet op kleur mocht selecteren). Ik kon er flink om lachen trouwens.

Maar om nu niet af te dwalen, je kan als mod wel een waarschuwing plaatsen, maar als je dan alles zo laat staan maakt het ook niet echt indruk.
Pff, was me niet zo snel opgevallen... Zijn nu weg. En ik had al reacties verwijderd die te ver gingen. Net ook weer een paar, dus kappen daarmee.
pi_35021566
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.

Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.

Zo iemand is het laagste van het laagste, en het licht in zijn ogen niet waard.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35023610
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Katten zijn gaar, laatst zat er een midden op een land weggetje. Ik kwam eraan rijden met me scooter ik dacht ach die gaat vanzelf weg die hoort me er wel aan komen.

MBO-er met je pauper scooter.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35023879
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Het doet me doorgaans een groot plezier om over rondslingerende brood_korsten te rijden. Bij voorkeur met een tractor.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 13 februari 2006 @ 01:15:26 #25
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_35023885
nou nee dus

[ Bericht 80% gewijzigd door buzzer op 13-02-2006 07:10:38 ]
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
  maandag 13 februari 2006 @ 01:18:32 #26
139773 roedeledokie
pi_35023949
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.

Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.

Man ga naar de slager en haal je nog een biefstuk! (zielepoot)

Je moet je gore sluipmoordende katten gewoon binnen houden.
pi_35024011
l-e-z-e-n

[ Bericht 99% gewijzigd door buzzer op 13-02-2006 07:11:23 ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_35024413
originele bericht ge-edit

[ Bericht 97% gewijzigd door buzzer op 13-02-2006 07:11:36 ]
pi_35024434
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef babsjuh het volgende:
Ik meen dat koffiedrab (die meuk die dus overblijft als je koffie hebt gezet) de katten ook wegjaagt. Misschien kun je daar wat van in je tuin neergooien?
Da's idd een goede oplossing! (maar wij zijn er nog niet 'helemaal' van verlost , waarom hebben al onze buren katten? )
pi_35024443
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Ik haat katten, ik bestel altijd van die romeinse kaarsen met oud en nieuw om zoals nu die katten te laten schrikken met die licht kogels.

Of gewoon bakken met ijskoud vries water erover heen gooien, ze lokken met een schotel melk en dan FLATS zoon 10 liter gamma emmer met ijswater over ze flikkeren
.
pi_35024486
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door buzzer op 13-02-2006 07:12:01 ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_35024490
-Edit: waarschuwing niet duidelijk?-

[ Bericht 85% gewijzigd door The_Terminator op 13-02-2006 01:51:52 ]
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_35024518
Een waterpistool met een stofje dat een klein beetje bijt is voldoende om ze weg te jagen en weg te laten blijven. Zolang ze maar schrikken, meer is ook niet nodig. De dierenarts of dierenasiel bellen kom je tevens ook ver mee, die hebben ook wel goede tips.

Dat sommige mensen wat lugubere methodes er bij halen, kunnen ze zelf niks aan doen. Zo bot en levenloos zijn ze nu eenmaal. Als je niet creatief genoeg bent een passende normale oplossing te vinden, is dat meteen je beperking.

Wel denk ik dat je moet opgegroeid zijn met katten wil je deze dieren waarderen. Als mijn ouders vroeger nooit een poes hadden gehad, had ik waarschijnlijk tegen katten aangekeken als honden. Honden zijn leuk hoor, maar ik zou er nooit één willen. De katten die bij mij zijn geweest waren bijzonder omdat ze me konden aanvoelen en daarop een passende move deden. Zodoende.

Zo'n dier leeft zijn eigen leven en weet niet beter. Het is oneerlijk het randverschijnsel te pakken te nemen dan de oorzaak, het baasje. Meestal neemt iemand weer een nieuwe kat als de vorige ermee 'stopt'.
pi_35024580
schrik/prikkeldraad?
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_35024643
Als ik nou een plaatje post van een berenklem of een mijn, dan zal daar de humor wel van van in worden gezien he...

Dus dan doe ik dat maar niet
pi_35024777
een schoenendoos met muizen bij de buurman in de tuin gooien
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_35025951
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef fokkieslim het volgende:
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken,mijn kois op te vreten noem maar op.
Ik verras de eigenaren door ze te voeren met wonderolie,en uit betrouwbare bron weet ik,(katteneigenaar zelf) dit geef een enorme rotzooi omdat ze naar huis gaan als ze aan de schijt raken.
Wie heetf er nog meer tips?
ga maar huilen
If you are searching, lost is where you will find me.
  maandag 13 februari 2006 @ 07:13:13 #38
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35026090
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:10 schreef w00ly het volgende:
een schoenendoos met muizen bij de buurman in de tuin gooien
dat is wel een goede oplossing ja
hoe zie je dat voor je ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 13 februari 2006 @ 07:23:29 #39
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_35026116

Milieuvriendelijk en diervriendelijk. Te krijgen bij de betere tuincentra. Daarnaast af en toe wat koffieprut uitstrooien op de plekken waar ze voornamelijk schijten, en binnen twee weken zie je ze niet meer terug.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  maandag 13 februari 2006 @ 08:18:52 #40
139773 roedeledokie
pi_35026387
quote:
Op maandag 13 februari 2006 07:23 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]

Milieuvriendelijk en diervriendelijk. Te krijgen bij de betere tuincentra. Daarnaast af en toe wat koffieprut uitstrooien op de plekken waar ze voornamelijk schijten, en binnen twee weken zie je ze niet meer terug.
A cyaankali in een gele spuitbus, das i.d.d. ook een goede oplossing.
  maandag 13 februari 2006 @ 08:42:03 #41
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_35026586
Spuitbus? Het zijn kleine grijze korreltjes met een geur die katten niet aanstaat. Zodra ze gaan graven voor hun drol, en het ruiken, rennen ze al weg... Daarna proberen ze het nog een paar keer, en vervolgens komen ze tot de conclusie dat ze een ander toilet moeten zoeken!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  maandag 13 februari 2006 @ 10:46:56 #42
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_35028870
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef brood_korst het volgende:
Gooi gewoon een paar flessen met olijfolie over je auto heen.

Dan springt zoon kat op je auto en flikkerd er met een hendig sjieke slip vanaf

Ok dan.

is kattenliefhebber zonder kat
  maandag 13 februari 2006 @ 10:50:12 #43
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_35028965
*kreun* Huisdieren zijn over het algemeen irritant. In de voortuin hebben we een korsekat zitten, en in de achtertuin ook. En dat sinds gisteravond. Daar gaat ometeen een emmer water overheen...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_35029780
Wat is die broodkorst ja een sneu kut figuur. Zeker als ie het serieus doet. Dat je water over een kat, waar je last van hebt, heen gooit, ok. Maar als je serieus expres ijswater doet ben je echt gek in je hoofd. Daarnaast snap ik niet hoe mensen dieren kunnen haten.
  maandag 13 februari 2006 @ 11:19:00 #45
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_35029816
(*hoera* De emmers water, elke kat één, hebben geholpen)
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_35030095
quote:

Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....
Geen gein...

Katten zijn buitenwezens, die kun je niet binnen houden, ze moeten hun eigen gang kunnen gaan...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 13 februari 2006 @ 11:33:47 #47
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_35030250
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....
Geen gein...

Katten zijn buitenwezens, die kun je niet binnen houden, ze moeten hun eigen gang kunnen gaan...
Idd, meestal is het niet het baasje die de katten op straat zet, maar de kat die naar buiten gaat op het moment dat het baasje het huis verlaat.

Katten zijn nu eenmaal graag buiten, en wanneer je er last van hebt kun je zo een paar leuke planten in de tuin zetten waar katten een hekel aan hebben.
  maandag 13 februari 2006 @ 11:39:38 #48
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_35030446
schrikdraad!
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
  maandag 13 februari 2006 @ 11:47:47 #49
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_35030709
Dan moet je wel hele rollen gaan uitleggen. Katten lopen er meestal gewoon over heen.
pi_35030749
quote:
ah, jouw katten hebben allemaal een bordje op hun rug waar opstaat dat ze van jou zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')