Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je autoquote:Op zondag 12 februari 2006 21:08 schreef Nevada92 het volgende:
wie heeft er tips om van katten af te komen die op je auto gaan zitten met hun zandpoten....grmbl.... abknallen die handel !![]()
Eh, en jij ging het eraf halen voor me ?quote:Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je auto
Katten zijn gaar, laatst zat er een midden op een land weggetje. Ik kwam eraan rijden met me scooter ik dacht ach die gaat vanzelf weg die hoort me er wel aan komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Nevada92 het volgende:
[..]
Eh, en jij ging het eraf halen voor me ?Aardig van je man ! Wacht, ik haal effe een soppie voor je...
![]()
Het probleem bij velen in de straat is dat mensen katten nemen van oh wat een lieve beestjes en schattig allemaal maar ze vergeten dat er overdag niemand thuis is en daarom worden die beesten de straat op geschopt van zoek het effe lekker uit ja (net als de koters maar dan anders). Problemen die hiervan een direct gevolg zijn o.a. dat ze bij andere mensen in hun tuin de sluitspier ontspannen, achter vogels gaan jagen, en op auto's gaan zitten.
Die beesten zitten vaak onder de vlooien en komen uiteindelijk in een asiel terecht. (of met een beetje pech onder je band). Jammer...
1) Kois zijn suf.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef fokkieslim het volgende:
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken, mijn kois op te vreten noem maar op
jammer, ik wist er nog wel een paarquote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
We hebben hier ook al een keer een topic over gehad hier in KLB, en daar werden door sommige mensen niet zo leuke manieren gepost om er af te kunnen komen.
Reacties waarin beschreven staat hoe je er op een wrede manier af kunt komen mogen dus achterwege gelaten worden.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
We hebben hier ook al een keer een topic over gehad hier in KLB, en daar werden door sommige mensen niet zo leuke manieren gepost om er af te kunnen komen.
Reacties waarin beschreven staat hoe je er op een wrede manier af kunt komen mogen dus achterwege gelaten worden.
Pff, was me niet zo snel opgevallen... Zijn nu weg. En ik had al reacties verwijderd die te ver gingen. Net ook weer een paar, dus kappen daarmee.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
![]()
Je laat vervolgens wel de posts staan waarin mensen opties als poten eraf halen, ze opeten en weet ik niet wat meer hebben staan.
Ik zie er wel de humor van in hoor, heb zelf ook 6 katten, maar er zitten hier wel freaks die mensen gewoon lastigvallen per email als je iets in die trant over een kat zegt (mijn emailadres is weleens in een kattenfreakstopic gezet omdat ik een grijze kat zocht en ik van die freaks niet op kleur mocht selecteren). Ik kon er flink om lachen trouwens.
Maar om nu niet af te dwalen, je kan als mod wel een waarschuwing plaatsen, maar als je dan alles zo laat staan maakt het ook niet echt indruk.
MBO-er met je pauper scooter.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Katten zijn gaar, laatst zat er een midden op een land weggetje. Ik kwam eraan rijden met me scooter ik dacht ach die gaat vanzelf weg die hoort me er wel aan komen.
Niet dus, ik reed over ze staart heen![]()
Katje leerde er wel van hij zit nu mooi in het gras![]()
Het doet me doorgaans een groot plezier om over rondslingerende brood_korsten te rijden. Bij voorkeur met een tractor.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Katten zijn gaar, laatst zat er een midden op een land weggetje. Ik kwam eraan rijden met me scooter ik dacht ach die gaat vanzelf weg die hoort me er wel aan komen.
Niet dus, ik reed over ze staart heen![]()
Katje leerde er wel van hij zit nu mooi in het gras![]()
Man ga naar de slager en haal je nog een biefstuk! (zielepoot)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.
Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.
Zo iemand is het laagste van het laagste, en het licht in zijn ogen niet waard.
Da's idd een goede oplossing!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef babsjuh het volgende:
Ik meen dat koffiedrab (die meuk die dus overblijft als je koffie hebt gezet) de katten ook wegjaagt. Misschien kun je daar wat van in je tuin neergooien?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je auto![]()
Ik haat katten, ik bestel altijd van die romeinse kaarsen met oud en nieuw om zoals nu die katten te laten schrikken met die licht kogels.
Of gewoon bakken met ijskoud vries water erover heen gooien, ze lokken met een schotel melk en dan FLATS zoon 10 liter gamma emmer met ijswater over ze flikkeren![]()
ga maar huilenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef fokkieslim het volgende:
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken,mijn kois op te vreten noem maar op.
Ik verras de eigenaren door ze te voeren met wonderolie,en uit betrouwbare bron weet ik,(katteneigenaar zelf) dit geef een enorme rotzooi omdat ze naar huis gaan als ze aan de schijt raken.
Wie heetf er nog meer tips?
dat is wel een goede oplossing jaquote:Op maandag 13 februari 2006 02:10 schreef w00ly het volgende:
een schoenendoos met muizen bij de buurman in de tuin gooien
A cyaankali in een gele spuitbus, das i.d.d. ook een goede oplossing.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:23 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Milieuvriendelijk en diervriendelijk. Te krijgen bij de betere tuincentra. Daarnaast af en toe wat koffieprut uitstrooien op de plekken waar ze voornamelijk schijten, en binnen twee weken zie je ze niet meer terug.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef brood_korst het volgende:
Gooi gewoon een paar flessen met olijfolie over je auto heen.
Dan springt zoon kat op je auto en flikkerd er met een hendig sjieke slip vanaf
Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.
Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.
Idd, meestal is het niet het baasje die de katten op straat zet, maar de kat die naar buiten gaat op het moment dat het baasje het huis verlaat.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....
Geen gein...
Katten zijn buitenwezens, die kun je niet binnen houden, ze moeten hun eigen gang kunnen gaan...
ah, jouw katten hebben allemaal een bordje op hun rug waar opstaat dat ze van jou zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Echt waar joh? leg dat eens aan mijn 4 binnenkatten uit, die denken er toch geheel anders over.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen gein...
Katten zijn buitenwezens, die kun je niet binnen houden, ze moeten hun eigen gang kunnen gaan...
Om je vijvertje heen wel zo veilig voor je vissenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Dan moet je wel hele rollen gaan uitleggen. Katten lopen er meestal gewoon over heen.
Je hebt een goed hart, het moest alleen niet kloppen.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Devlinsect het volgende:
Om van de kat af te komen:
verhaaltje van een sadistisch kind met aandacht tekort.
Ik heb een bloeddorstige siberische tijger en dat is ook een buitenwezen, hij moet zn eigen gang gaan en de buurvrouw moet niet bokken als dr dochter een arm mistquote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen gein...
Dat is nog een complimentquote:
Nog maar even in de herhaling, misschien word het nu wel gelezen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
Syberische tijger hoort niet bij onze huisdier-cultuur. Een kat wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb een bloeddorstige siberische tijger en dat is ook een buitenwezen, hij moet zn eigen gang gaan en de buurvrouw moet niet bokken als dr dochter een arm mist
Welja, doe ik ook uit mijn tuin, maar er is een verschil tussen letsel toebrengen en laten schrikken..quote:Op maandag 13 februari 2006 12:28 schreef het.ismij het volgende:
Ik vindt afmaken ook wel ver gaan. maar ze de stuipen op ut lijf jagen zodat ze uit me tuin/vijver blijven.
Moet kunnen vindt ik.
Ja, het klopt wat ik zei. Vooral de tweede tip, de harmonicatip. Werkt perfectquote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
opmerking van een moeder met aandachtstekort
Nee, daar slaan ze mee om zich heen als je in hun buurt komt.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah, jouw katten hebben allemaal een bordje op hun rug waar opstaat dat ze van jou zijn?
En als ik merk dat jij zoiets bij een dier doet, zelfs al is het niet mijn kat, dan breek ik je rug.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Devlinsect het volgende:
Om van de kat af te komen:
...
Dan loopt ie nooit meer.
Suc6!![]()
Verschil zit erin.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Welja, doe ik ook uit mijn tuin, maar er is een verschil tussen letsel toebrengen en laten schrikken..
Okay voor de goede orde heb ik het niet over doodmaken van dieren, en loop je regelrecht langs mn critische noot van mn post.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Syberische tijger hoort niet bij onze huisdier-cultuur. Een kat wel.
Wen er maar aan of neem een hond en ander, emigreer maar.
Veel landen zijn katten gewoon net als duiven hier - wild loslopend spul. Iedereen vind het leuk, want ja, het hoort erbij. Je kan niet elk dier die een beutje overlast veroorzaakt doodmaken, dan blijft er nix over. Er schijt ook wel eens een vogel op m'n auto, of een slak eet m'n bloemen op en een reiger houd m'n visstand op peil.. dikke vette pech.
en nou opzouten met je totaal onzinnige bijdragequote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja, het klopt wat ik zei. Vooral de tweede tip, de harmonicatip. Werkt perfect![]()
Er werden tips gevraagd. Dus omdat ik tips geef (en dus zinnig), gaat een mod over de zeik?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
en nou opzouten met je totaal onzinnige bijdrage
Precies. slaat nergens op.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef Devlinsect het volgende:
Ow, en als ik dan door een vermoedelijke kattenliefhebber wordt 'afgeblaft', dan mag ik er niets van zeggen?
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef brood_korst het volgende:
Ja dan moet je een bak met tijger stront halen je hele tuin vol gooien, het stinkt dan als de malle maar er komt geen katje meer een drolletje draaien :![]()
![]()
Sluit ik me helemaal bij aan, van MIJN katten blijf je af!!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga toch geen maatregelen nemen omdat jij je dieren niet binnen kan houden ?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Cleetje het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan, van MIJN katten blijf je af!!![]()
Mensen hebben nou eenmaal huisdieren en al die hondestront die in alle speeltuinen ligt is toch ook niks te doen.
er zijn genoeg manieren om je tuin en eigendommen te 'beschermen'tegen kattekwaad.
Wel eens gehoord van netten over je vijver te spannen tegen de katten of koffiedrab(las ik hier ook ergens) wil vaak ook helpen.
Overigens is een tuinsproeier ook een goed idee, de kat die daarmee ervaring heeft, komt je tuin echt niet zo snel meer een bezoekje brengen
Of, zoals mijn kattenhoudende buurman doet, periodiek de stront uit mijn tuin verwijderen. Ik vind katten in andermans tuin laten schijten net zoiets als roken in restaurants. Mag het? Ja. Is het fatsoenlijk? Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef Cleetje het volgende:
Wat wil je dat ik doe, mn katten binnenhouden?
Als jij het in jouw botte harses zou halen om maar op mijn kat té richten had ik er wel voor gezorgd dat jij nooit meer je buks zonder hulp nog kon optillen, mafketel...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef het.ismij het volgende:
Ik neem ook maatregelen,..
maar zoals ik al zei, letsel die ze oplopen is dan niet mijn probleem.
Overal wonen mensen met katten, dus wat je roept is onzin! om ergens te gaan wonen waar geen katten zijn.
En het is toch absurt dat IK last heb van iemand anders zijn dieren.
In de tuin bij mensen zijn ze ook buiten! hou ze lekker BUITEN in je EIGEN tuin.
In het verleden al keer ruzie om gehad dat k op een kat schoot.
Sindsdien heeft buurt vrouw lief der kat in der eigen tuin gehouden!
Dont mess with mijn vissen!!
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
* Wist je dat mensen ziektes kan overbrengen op de mens?
* Wist je dat wanneer je de mens buiten hebt lopen, deze gevaar heeft op het zgn. mensenaids met alle gevolgen van dien?
* Wist je dat er (auto)ongelukken gebeuren door loslopende mensen, met al dan niet een dodelijke afloop van de bestuurder?
Het is zijn tuin. Als de kat niet weg wilt en de buurman doet er niets aan, dan had ik hem ook weggeschoten. Of opgepakt en ff de harmonica mee bespeelt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij het in jouw botte harses zou halen om maar op mijn kat té richten had ik er wel voor gezorgd dat jij nooit meer je buks zonder hulp nog kon optillen, mafketel...
En wat is je punt? Moet ik de bronnen voor je bijzoeken?quote:
Dan was ik ook effe de harmonica met jouw ruggengraat gaan spelen... flapdrol...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het is zijn tuin. Als de kat niet weg wilt en de buurman doet er niets aan, dan had ik hem ook weggeschoten. Of opgepakt en ff de harmonica mee bespeelt.![]()
[..]
En wat is je punt? Moet ik de bronnen voor je bijzoeken?
Maar dus om deze feiten vind jij het gerechtvaardigd om een kat te doden?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het is zijn tuin. Als de kat niet weg wilt en de buurman doet er niets aan, dan had ik hem ook weggeschoten. Of opgepakt en ff de harmonica mee bespeelt.![]()
[..]
En wat is je punt? Moet ik de bronnen voor je bijzoeken?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef brood_korst het volgende:
Gooi gewoon een paar flessen met olijfolie over je auto heen.
Dan springt zoon kat op je auto en flikkerd er met een hendig sjieke slip vanaf
o wee als iemand aan jouw kat zit!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan was ik ook effe de harmonica met jouw ruggengraat gaan spelen... flapdrol...
Wat ik bedoel te zeggen is dat een eigenaar van een kat zelf maar moet weten of hij dat beest ook buiten wil rond laten lopen, en dat die risico's eraan verbonden zijn, maar de onnodige riscio's die mafketels zoals jij en is.mij eraan toevoegen helemaal op puin slaan, al dan niet aan het sadisme grenzen...
Wat een onzin, tuurlijk heeft mijn kat van zijn vissen af te blijven...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
o wee als iemand aan jouw kat zit!
maar jouw kat mag wel aan andermans vissen zitten
Ik ga toch niet iedere keer kutten met water e.d. als ik na 1 keer schrik kan inboezemen bij dat beest zodat ie snapt dattie weg moet blijven.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een onzin, tuurlijk heeft mijn kat van zijn vissen af te blijven...
Maar een kat kun je ook op een normale manier weghouden, zonder dat je erop gaat schieten of het dood te maken...
Mwoh, komt aardig dicht in de buurt hoor. En ik weet uit ervaring dat vroeg waarschuwen vaak beter is dan later een topic te moeten opschonen om echt foute reacties te moeten verwijderen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef het.ismij het volgende:
Dit is toch geen flamen?
Maar verschillende ideeën over het al dan niet weren van katten uit je tuin.
En daar over discuseren.
Das waar,quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, komt aardig dicht in de buurt hoor. En ik weet uit ervaring dat vroeg waarschuwen vaak beter is dan later een topic te moeten opschonen om echt foute reacties te moeten verwijderen.
Dus als een kat in de satéprikkers valt, is niet sadistisch? Als kattenliefhebber had ik toch iets anders van je verwacht.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef snakelady het volgende:
Wat doe ik tegen katten in mijn tuin?
A: Sate prikkers, als een fakir bed, is tot nu toe voor mij de beste oplossing. Pas wel op dat spelende kinderen er niet in kunnen vallen, ze zijn echt gemeen scherp. (Marion)
Dit zorgt zeker voor extra kattenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
en zelf een gore auto hebben
![]()
Maar goed, er is toch een kruid dat je kunt poten om ze uit je tuin te houden?
Zou niet weten hoe het heet, alhoewel het misschien wel kattekruid is. (Misschien zorgt die ook wel voor EXTRA katten, dus weet het niet zeker...)
Oe een typfout, zou de krant bellenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus als een kat in de satéprikkers valt, is niet sadistisch? Als kattenliefhebber had ik toch iets anders van je verwacht.
En trouwens, mensen sluiten ze niet op in een TBC kliniek. Jah, als ze longontsteking hebben. Officieel heet het een TBS kliniek.
Midas Dekker heeft een grote voorliefde voor katten, lees zijn boek Poes maar eens.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef joshus_cat het volgende:
Had midas dekker niet een leuke uitzending waarin-ie liet zien dat in andere landen de liefde voor huisdieren vooral door de maag ging?
Volgens mij hield-ie ook van cavia's. Zat alleen een beetje weinig vlees aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef snakelady het volgende:
Midas Dekker heeft een grote voorliefde voor katten, lees zijn boek Poes maar eens.
Geen probleem als iemand 't even komt vragen. Koop ik zo een paar bussen korrels.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Thisbe het volgende:
Het is eigenlijk absurd dat mensen allerlei korrels moeten gaan kopen of andere dingen in hun tuin moeten zetten, omdat anderen zo graag een kat willen hebben!
Wil je een kat? Prima, maar betaal dan ook even de onkosten van de buurt!![]()
Man katten haten elkaar zelfs, waarom mag ik dan geen katten haten??quote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef TonyMalony het volgende:
Wat is die broodkorst ja een sneu kut figuur. Zeker als ie het serieus doet. Dat je water over een kat, waar je last van hebt, heen gooit, ok. Maar als je serieus expres ijswater doet ben je echt gek in je hoofd. Daarnaast snap ik niet hoe mensen dieren kunnen haten.
Vette Bullshit, huiskatten horen helemaal niet thuis in NL. ze vermoorden echt alles wat ze tegen komen, niet omdat ze honger hebben maar puur uit instinctquote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen gein...
Jij hebt weinig inleveingsvermogen zeg!quote:Op maandag 13 februari 2006 07:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is wel een goede oplossing ja
hoe zie je dat voor je ?
Waarom bouw je dan geen buitenhok voor die kutbeesten??? o dan moet meneer ineens wel! de stront elke dag opruimen, nu niet, nee ezel nu ligt ie in de tuin van de overbuurman!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen gein...
Valt reuze mee hoor die prikkers. Ik heb er zelf ook de hele tuin mee volgeplant op plekken waar ze tussen de planten nog plek vinden de tuin om te spitten en werkt prima.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus als een kat in de satéprikkers valt, is niet sadistisch? Als kattenliefhebber had ik toch iets anders van je verwacht.
-Edit: waarschuwing niet gezien?-quote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef fokkieslim het volgende:
de katten gaan weer naar buiten om mijn tuin onder te schijten,lawaai te maken,mijn kois op te vreten noem maar op.
Ik verras de eigenaren door ze te voeren met wonderolie,en uit betrouwbare bron weet ik,(katteneigenaar zelf) dit geef een enorme rotzooi omdat ze naar huis gaan als ze aan de schijt raken.
Wie heetf er nog meer tips?
Kun je beter paarse havervlokjes nemen! dan grijze korreltjes! (str...ine)quote:Op maandag 13 februari 2006 08:42 schreef Xebber het volgende:
Spuitbus? Het zijn kleine grijze korreltjes met een geur die katten niet aanstaat. Zodra ze gaan graven voor hun drol, en het ruiken, rennen ze al weg... Daarna proberen ze het nog een paar keer, en vervolgens komen ze tot de conclusie dat ze een ander toilet moeten zoeken!
I.d.d. de lui die hier posten sporen niet zuiver, draaien het probleem ijskoud om???quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ga toch geen maatregelen nemen omdat jij je dieren niet binnen kan houden ?
Jazeker, laat ze lekker overal bouten!!! geweldig tolerant!!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef mcDavid het volgende:
als we nou gewoon allemaal een beetje tollerant proberen te zijn
woordvanhetjaar in mijn ogenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:21 schreef heiden6 het volgende:
poesjesgestapo
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Smeer teer op je auto, al krijg die kat dat op ze poten gaat hij nooit meer op je auto![]()
Ik haat katten, ik bestel altijd van die romeinse kaarsen met oud en nieuw om zoals nu die katten te laten schrikken met die licht kogels.
Of gewoon bakken met ijskoud vries water erover heen gooien, ze lokken met een schotel melk en dan FLATS zoon 10 liter gamma emmer met ijswater over ze flikkeren![]()
Hier hebben we ze weer ...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef duivelin1 het volgende:
ten eerste: een kat begraaft zijn ontlasting
ten tweede: de manier hoe sommige mensen over dieren schrijven laat de mate van beschaving zien
ten derde: eerst goed nederlands leren schrijven (maakt net zoals punt twee ook deel uit van je opvoeding)
Ten eerste: Vertel jij dat even tegen de katten hier in de buurt dat ze dat moeten doen!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef duivelin1 het volgende:
ten tweede: de manier hoe sommige mensen over dieren schrijven laat de mate van beschaving zien
ten derde: eerst goed nederlands leren schrijven (maakt net zoals punt twee ook deel uit van je opvoeding)
Briljant!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:52 schreef Providentia het volgende:
http://www.emmen.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=5512&Itemid=205
![]()
Het is nep btw he
in onze tuin niet. Ze schijten in het gras. In de zandbak als we het deksel vergeten ja, daar begraven ze het wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef duivelin1 het volgende:
Ik vind het niet echt van beschaving getuigen om *jouw* huisdier in andermans tuin te laten schijten om er vervolgens voetstoots vanuit te gaan dat die ander daar maar een oplossing voor moet zoeken.quote:ten tweede: de manier hoe sommige mensen over dieren schrijven laat de mate van beschaving zien
Ha ja. Als we allemaal foutloos spellen bliven die strontkatten ook wel uit onze tuinquote:ten derde: eerst goed nederlands leren schrijven (maakt net zoals punt twee ook deel uit van je opvoeding)
Als er nou een topic wordt geopend: tips gevraagd om van mieren af te komen. Dan wordt het :quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb nog wel een paar leuke tips, maar zie hier en in het banmeldtopic dat de poesjesgestapo daar niet blij mee is.
Gooi er dan maar een slotje op, hè? Tips gevraagd, tips verwijderd.
Vraag ik me ook af,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als er nou een topic wordt geopend: tips gevraagd om van mieren af te komen. Dan wordt het :
* bus haarlak
* verdelger
* in de fik steken
* dood trappen.
Dat mag wel. Een kat verdelgen. Dat mag weer niet. Hoe heet het topic? Tips gevraagd. Als deze dan weg worden gehaald omdat ze niet diervriendelijk zijn in de ogen van de mods, pleur dan het topic dicht.![]()
Begrijp ook niet wat kattenliefhebbers in dit topic doen.
Welke oplossingen? Ow, ze zijn weggehaald...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:03 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af,
Met nuttige oplossingen komen ze ook niet echt.
Ja van dat spul dat je kan KOPEN a 10 euries voor niks, dat niet werkt.
Ik blijf bij onze oplossingen.
Mijne niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Welke oplossingen? Ow, ze zijn weggehaald...![]()
Goede insteek!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef Keiichi het volgende:
Mijn poes blijft trouwens altijd gewoon lekker binnen.
Anders beleef ik er zelf ook weinig lol aan als ie continu maar buiten zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |