Zegt een lief klein meisjuh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Lekkere gehaktballetjes maken met heeeeeeeeeeeel veel sambal!
Je ziet ze nooit meer terug!
Dan moet ik ze aanraken. Daarbij moet je dan wel een vijver of zo hebben. Probeer een kat maar eens in een emmer water te douwen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:28 schreef mcDavid het volgende:
waarom met water naar katten gooien, als je ook de katten het water in kunt gooien?
Deze onthoud ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Lekkere gehaktballetjes maken met heeeeeeeeeeeel veel sambal!
Je ziet ze nooit meer terug!
Zelfs een quote is moeilijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef Hakbar het volgende:
[..]
moet worden:
Ik vind gewoon dat huisdieren niet zomaar de boel moeten kunnen komen verzieken omdat het baasje zonodig de beesten naar buiten wil schoppen. Als ze letsel oplopen, tsja, vettte pech, dan had het baasje ze maar in zijn tuin moeten houden op de manier waarop wij ze buiten onze tuin moeten houden volgens de kattenliefhebbers! De katteneigenaren kiezen ervoor om katten te houden en niet de mensen die er last van hebben!
1.. Als het om dieren gaat .quote:Conclusie:
1. Je bent een harteloze lul.
2. Je kan geen Nederlands schrijven (hoe triest is: "ik vindt":')).
3. Je bent lelijk.
4,5,6 enz. enz: Etc. etc.
Ik lust geen gehakt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je ze zelf niet op gaat eten
1. Ik heb geen kat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:04 schreef het.ismij het volgende:
En nog even een kattenreactie. Hoop maar dat je niet bij mij in de buurt woont,.. en dat je kat vrij rondloopt in me tuin.
Want k schiet hem echt kapot als dat kankerbeest bij me vissen komt.![]()
![]()
![]()
Nee, kat moet het wel overleven, maar ik wil zoveel mogelijk last voor de eigenaar. Bijvoorbeeld flinke diarree.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:07 schreef Emu het volgende:
1. Kat te pakken krijgen en dood schoppen
2. Kat volspuiten met deo en dan vuurtje geven
3. Kat giftig eten geven
Enz....![]()
Maar als ie juist alleen bij jou in de tuin schijtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, kat moet het wel overleven, maar ik wil zoveel mogelijk last voor de eigenaar. Bijvoorbeeld flinke diarree.
En dan mogen die zich alees veroorloven??quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....
Geen gein...
Katten zijn buitenwezens, die kun je niet binnen houden, ze moeten hun eigen gang kunnen gaan...
Als katten zich beroerd voelen gaan ze niet van huis. En al helemaal niet over schuttingen klimmen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar als ie juist alleen bij jou in de tuin schijt![]()
Vind die vergelijking met het slachten van varkens nogal onzin. van het slachten van varkens heeft niemand direct last. Van het kakken/pissen op een gazonnetje wél.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef Najade het volgende:
Katten zouden dus volgens een aantal van jullie alleen maar thuis mogen zitten. Ik vind dat niet correct, een kat die alleen maar thuis mag zitten en die alleen maar vol verlangen naar de buitenwereld mag kijken. Heerlijk om te zijn toch...' een vogel in een gouden kooitje'. Ik wil dat mijn kat het zo veel mogelijk naar zin zin heeft en kan doen wat er in zijn genen zit. Als die kat buiten achter de vogels aan gaat, dan zij dat zo. Dat is de natuur. Hoe hypocriet zouden wij zijn als we deze natuurlijke gang van zaken zouden becritiseren terwijl er in Nederland, zoals ook al gezegd is in dit topic, varkens in stukjes worden gesneden? Wat dacht je van alles wat er overblijft en wat dus voor niets in stukjes is gehakt?
Indien er iemand problemen mee heeft dat mijn kat in diens tuin rond waggelt, kan hij/zij gewoon naar mij toekomen.
Samen kunnen we dan tot een mogelijke oplossing komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |