door wie getekend?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
Dick Cheney heeft iemand neergeschoten.
Wat vind jij hiervan, eigenlijk? http://www.vpro.nl/progra(...)5734/items/26939801/quote:
Net zoveel als deze:quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, iemand die een kroegje vol mongolen vertegenwoordigt verandert mijn mening niet.
Ik pas me aan het publiek aan. Dat maakt m'n boodschap zinvoller en breder geaccepteerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:02 schreef RichardQuest het volgende:
Duritz terug. Ik hoop dat je wat subtieler wordt dan je FP-gepruts?
When does the hurting stop?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Net zoveel als deze:
Moslimgraven vernield in Denemarken
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
quote:-- Vice President Dick Cheney accidentally shot and injured a man during a hunting trip in Texas, The Associated Press reports.
Prachtig!quote:
Wat een held is het toch.quote:
Weet ik veel, je zag 10 soldaten op 3 irakezen meppen, en de cameraman genoot ervan.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, die waren toch totaaaaaal anders dan de Abu-Graibamerikanen?
Wie zegt dat het géén terrorist is?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
Oh, zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ik wil alleen zeggen dat het een pot nat is, de Britten wilden na het Abu-Graibschandaal zich totaal anders profileren. Ze waren beter, netter, ethischer etc.. Right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |