Wat hij zegt, als de moslims het een beetje slimmer hadden aangepakt dan was er nooit meer een tegenactie gekomen. Maar vanwege buitenproprotionele acties was dit zeker wel te verwachten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Rasje het volgende:
Tja, ik keur het absoluut niet goed, maar zoiets was natuurlijk te verwachten. Waarschijnlijk een paar opgeschoten pubers die "wraak" wilden nemen?
Als Denemarken slim nadacht was er nooit rellenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat hij zegt, als de moslims het een beetje slimmer hadden aangepakt dan was er nooit meer een tegenactie gekomen. Maar vanwege buitenproprotionele acties was dit zeker wel te verwachten.
Natuurlijk is de omschrijving de moslims fout, maar in dit geval waren er wel heel veel die hier op de verkeerde manier tegen ingingen.
eerst gedeeltelijk gecremeerd, daarna met de buik naar beneden begraven en voeten richting mekka. ofzo.quote:
Wat heeft Denemarken ermee te maken? Het was een krant en niet een heel land.... Daarnaast kan je het ook fatoenlijk oplossen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Denemarken slim nadacht was er nooit rellen![]()
Beperk je even tot je eigen territorium => EU ophef over spotprenten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
eerst gedeeltelijk gecremeerd, daarna met de buik naar beneden begraven en voeten richting mekka. ofzo.
Zoals moslimgraven vernielenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat heeft Denemarken ermee te maken? Het was een krant en niet een heel land.... Daarnaast kan je het ook fatoenlijk oplossen.
Trouwens, waarom mocht een islamtische krant de spotprenten maanden eerder wel plaatsen zonder problemen?
Zucht.....ik word af en toe toch wel een beetje moe van je, Mekiquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? En daarnaast gaf ik al aan het niet goed te keuren.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoals moslimgraven vernielen
zij laten nu zien dat ze geen respect hebben voor doden![]()
Dat hebben moslims wel he? Waar was het ook alweer dat er vermoordde en verbrande Amerikanen op hun kop aan een brug hingen???quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoals moslimgraven vernielen
zij laten nu zien dat ze geen respect hebben voor doden![]()
omdat deze topic over graven gaat niet over andere zakenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? En daarnaast gaf ik al aan het niet goed te keuren.
En daarmee dus ook over de aanleidingquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat deze topic over graven gaat niet over andere zaken
De rellen worden door Moslimlanden aangestuurd!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Wacht Meki. Het waren een paar journalisten die die fout maakten. De Moslims maakten toen ervan dat iedereen in Denemarken maar dood moest. Dat vonden de Denen niet zo leuk ( logisch )quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is in Irak - mensen die dat doen kan je vergelijk met terroristenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat hebben moslims wel he? Waar was het ook alweer dat er vermoordde en verbrande Amerikanen op hun kop aan een brug hingen???![]()
Misschien zijn het de moslims zelf wel geweest......quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef NightH4wk het volgende:
Misschien is die Imam weer bezig geweest om te stoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |