Wat hij zegt, als de moslims het een beetje slimmer hadden aangepakt dan was er nooit meer een tegenactie gekomen. Maar vanwege buitenproprotionele acties was dit zeker wel te verwachten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Rasje het volgende:
Tja, ik keur het absoluut niet goed, maar zoiets was natuurlijk te verwachten. Waarschijnlijk een paar opgeschoten pubers die "wraak" wilden nemen?
Als Denemarken slim nadacht was er nooit rellenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat hij zegt, als de moslims het een beetje slimmer hadden aangepakt dan was er nooit meer een tegenactie gekomen. Maar vanwege buitenproprotionele acties was dit zeker wel te verwachten.
Natuurlijk is de omschrijving de moslims fout, maar in dit geval waren er wel heel veel die hier op de verkeerde manier tegen ingingen.
eerst gedeeltelijk gecremeerd, daarna met de buik naar beneden begraven en voeten richting mekka. ofzo.quote:
Wat heeft Denemarken ermee te maken? Het was een krant en niet een heel land.... Daarnaast kan je het ook fatoenlijk oplossen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Denemarken slim nadacht was er nooit rellen![]()
Beperk je even tot je eigen territorium => EU ophef over spotprenten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
eerst gedeeltelijk gecremeerd, daarna met de buik naar beneden begraven en voeten richting mekka. ofzo.
Zoals moslimgraven vernielenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat heeft Denemarken ermee te maken? Het was een krant en niet een heel land.... Daarnaast kan je het ook fatoenlijk oplossen.
Trouwens, waarom mocht een islamtische krant de spotprenten maanden eerder wel plaatsen zonder problemen?
Zucht.....ik word af en toe toch wel een beetje moe van je, Mekiquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? En daarnaast gaf ik al aan het niet goed te keuren.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoals moslimgraven vernielen
zij laten nu zien dat ze geen respect hebben voor doden![]()
Dat hebben moslims wel he? Waar was het ook alweer dat er vermoordde en verbrande Amerikanen op hun kop aan een brug hingen???quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoals moslimgraven vernielen
zij laten nu zien dat ze geen respect hebben voor doden![]()
omdat deze topic over graven gaat niet over andere zakenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? En daarnaast gaf ik al aan het niet goed te keuren.
En daarmee dus ook over de aanleidingquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat deze topic over graven gaat niet over andere zaken
De rellen worden door Moslimlanden aangestuurd!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Wacht Meki. Het waren een paar journalisten die die fout maakten. De Moslims maakten toen ervan dat iedereen in Denemarken maar dood moest. Dat vonden de Denen niet zo leuk ( logisch )quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is in Irak - mensen die dat doen kan je vergelijk met terroristenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat hebben moslims wel he? Waar was het ook alweer dat er vermoordde en verbrande Amerikanen op hun kop aan een brug hingen???![]()
Misschien zijn het de moslims zelf wel geweest......quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef NightH4wk het volgende:
Misschien is die Imam weer bezig geweest om te stoken.
Misschien is het hele bericht wel nep.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Misschien zijn het de moslims zelf wel geweest......
Oftwel je kan er nog niks over zeggen
bron . Iran ontkent hetquote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De rellen worden door Moslimlanden aangestuurd!
iran ontkent ook de holocaustquote:
Die ene imam schrok er ook niet voor terug om wat prentjes toe te voegen aan het portfolio van de Denen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Misschien zijn het de moslims zelf wel geweest......
Oftwel je kan er nog niks over zeggen
Tja, maar dat is offtopic en hoeft Meki dus niets over te zeggenquote:
zullen we bij de begin beginnenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Wacht Meki. Het waren een paar journalisten die die fout maakten. De Moslims maakten toen ervan dat iedereen in Denemarken maar dood moest. Dat vonden de Denen niet zo leuk ( logisch )
1 Demonstreren is in Iran verboden, maar dit mag wel...quote:
Ja.quote:
Iran doet dit nooit . in Iran zijn er geen ambassades in brand gestoken . Iran heeft die mensen tegenhoudenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
1 Demonstreren is in Iran verboden, maar dit mag wel...
2 De geschriften hebben vorig jaar NOVEMBER in de krant gestaan.
Daarna wijzen nog vele andere zaken op een georganiseerde actie!
Idd ze hadden die imam die naar het midden oosten is getrokken om zieltjes te winnen op moeten sluiten en de sleutel weg moeten flikkeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een sneue reactie inderdaad. Een slimme Deen had dit niet gedaan, klopt. Ik vind het verder ook niet goed te praten trouwens. Ook al staan er nog zoveel moslims in Kopenhagen te blèren, er is geeneen dode bij, dus die graven kun je met rust laten.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja.
Laat die moslims lekker in eigen land de ambassade in de brand steken.
Boeiuh. Nu die Denen graven gaan vertrappelen laten ze zien dat ze het zich aantrekken.
gewoon nietszeggende onverschilligheid over die zwaar overtrokken reactie van de moslims all over the world had veel beter geweest. Immers is het niet meer dan een schouderophalen waard.
En Meki is een slimme jongen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Iran doet dit nooit . in Iran zijn er geen ambassades in brand gestoken . Iran heeft die mensen tegenhouden![]()
en toch zijn de ambassadeurs vertrokken omdat de situatie te dreigend werd.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Iran doet dit nooit . in Iran zijn er geen ambassades in brand gestoken . Iran heeft die mensen tegenhouden![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is in Irak - mensen die dat doen kan je vergelijk met terroristen
Word up.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja.
Laat die moslims lekker in eigen land de ambassade in de brand steken.
Boeiuh. Nu die Denen graven gaan vertrappelen laten ze zien dat ze het zich aantrekken.
gewoon nietszeggende onverschilligheid over die zwaar overtrokken reactie van de moslims all over the world had veel beter geweest. Immers is het niet meer dan een schouderophalen waard.
Tevens kunnen de nabestaande van de overledenen er weinig aan doen dat ze zoveel overzeese gestoorde geloofsgenoten hebben.
Kan dat nou ook weer niet echt nodig vinden.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef Henk-B het volgende:
http://retecool.com/forum/threads.php?id=2601_0_14_0_C![]()
![]()
Hee, hier brengt Korn dat nummer net ten gehore!quote:
Oke!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan dat nou ook weer niet echt nodig vinden.![]()
Ze kunnen in Denemarken geboren zijn!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht dat moslims altijd in land van herkomst begraven werden? Of worden daar ook uitzonderingen op gemaakt?
Ligt eraan wat ze zelf willen natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht dat moslims altijd in land van herkomst begraven werden? Of worden daar ook uitzonderingen op gemaakt?
Wat heeft dat voor nut om dat te gaan plaatsen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:15 schreef Henk-B het volgende:
http://www.geenstijl.nl/gm/klassiekers/mekideman.html
Wahahaha
op elkaaar schieten?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze zelf willen natuurlijk.
quote:
wat een onzin, die prenten stonden in oktober al in een Arabische krant en op FOK.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ontopic: idioten. Ja, in Denemarken lopen ook idioten rond. En zo intolerant als we in Nederland tegenwoordig zijn tegen buitenlanders, zijn ze in Denemarken al jaren. Ander soort intolerant, maar vergelijkbaar qua niveau nu.
Ik kan het btw weten, want heb 2.5 jaar daar gewoond en op een internationale school gezeten. Maar normaliter houden ze hun gevoelens binnenshuis, dus dit verbaast me wel.
Wat heeft mijn post met 'die prenten' te maken?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat een onzin, die prenten stonden in oktober al in een Arabische krant en op FOK.
hebben ze 3 maanden lopen lobbyen, voor ze de zaak aant schijten konden maken. , en " de westerse wereld " trapt erin. sukkels.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef djenneke het volgende:
Wat een triestigheid hier zeg.
Mensen die zich uitleven op begraafplaatsen zijn gewoon te triest voor woorden.
Alsof er zoiets bestaat als "de moslims".
Als je dan toch iemand wil treffen, waarom dan bij mensen die er niets mee te maken hebben.
Ga naar Iran of Saudi Arabie ofzo....
of je kunt lezen of niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat heeft mijn post met 'die prenten' te maken?
of je kunt kranten lezen of niet.quote:
De spotprenten kwamen uit Egypte en na heel veel stoken, het maken van extra spotprenten en berichten dat wij hier nu allemaal Korans staan te verbranden icm. met de geweldige kennis van zaken in het MO (Kopenhagen is de hoofdstad van Amsterdamquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Youssef het volgende:
Ach leuk, een stel hooliganjongeren dat zich uitleeft.
Precies, net zoals op de Dam.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef Chadi het volgende:
Ach ja wannabe hoolies en kattekwaad denk ik
hahahahquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
eerst gedeeltelijk gecremeerd, daarna met de buik naar beneden begraven en voeten richting mekka. ofzo.
Idd er zijn 3 mogelijke dadersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
wat een vooroordelen weer. Er is nog niets bekend over de daders, en meteen worden er conclusies getrokken.
Ik denk dat het moslims zijn geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
wat een vooroordelen weer. Er is nog niets bekend over de daders, en meteen worden er conclusies getrokken.
geef me eens een goede reden waarom het geen moslims geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik denk dat het moslims zijn geweest.
door hun stank kunnen ze niet iets ongemerkt doenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geef me eens een goede reden waarom het geen moslims geweest kunnen zijn.
Mja, het lijkt me niet bepaald logisch. Jou wel?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geef me eens een goede reden waarom het geen moslims geweest kunnen zijn.
Ik meen vooral dat het begraven in westerse landen met strengere onteigeningsprocedurers voor veel moslims onacceptabel is. Blijbaar (ik heb het ook nooit helemaal begrepen) kun je in eigen land je eigen graf voor altijd claimen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Sjongejonge...dat vind jij geloofwaardiger dan dat het gewoon andere idioten zijn die moslims willen pesten?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef __Saviour__ het volgende:
het zou best kunnen, dat het moslims zijn. die willen gewoon nog meer olie op het vuur gooien.
ach zullen we de joden er de schuld van geven die hebben het toch altijd gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 17:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sjongejonge...dat vind jij geloofwaardiger dan dat het gewoon andere idioten zijn die moslims willen pesten?
Mischien niet logisch, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me niet bepaald logisch. Jou wel?
\quote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef Little_Meanie het volgende:
leuk om te zien dat sommige mensen terug durven te vechten en zich niet laten intimideren door die kutmoslims
net zoals die "marokkanen" die een hakenkruis in die jongen z'n onderarm hadden gekerfd. Of de vrouw die dr hondje opgehangen werd door "marokkanen".quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me niet bepaald logisch. Jou wel?
Dus omdat het toen ook het geval was is het nu waarschijnlijk ook het geval?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
net zoals die "marokkanen" die een hakenkruis in die jongen z'n onderarm hadden gekerfd. Of de vrouw die dr hondje opgehangen werd door "marokkanen".
Ook geen acties waarvan je zou vermoeden dat het slachtoffer zelf het gedaan zou hebben. En toch was het zo.
Dus alsnog, heb je enig bewijs voor wie het geweest is?
stoepnicht heb je nou niets zinnigs te vertellen! Ga dan maar frietjes eten en dom wezen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
door hun stank kunnen ze niet iets ongemerkt doen
idd sukkelquote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef samara het volgende:
[..]
stoepnicht heb je nou niets zinnigs te vertellen! Ga dan maar frietjes eten en dom wezen.
Het slaat nergens op!!!![]()
tijd om de popcorn erbij te pakken of gaat iemand nog een beetje volwassen reageren?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef samara het volgende:
stoepnicht heb je nou niets zinnigs te vertellen! Ga dan maar frietjes eten en dom wezen.
heil Iran... ik hoop dat je ooit nog eens gaat begrijpen wat er mis isquote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
OK, omdat je het graag op een bepaalde bevolkingsgroep afschuift;quote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Dus omdat het toen ook het geval was is het nu waarschijnlijk ook het geval?![]()
Het is 9 van de 10 keer wel de tegenpartij die in zo'n situatie de dader is.
Btw. Die Marokkanen deden het bij een andere jongen toch? En die vrouw was gewoon simpelweg geschift...niet echt vergelijkbaar vind je niet??![]()
een statement is zinniger dan een domme reactie eropquote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef samara het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |