abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 23:25:25 #51
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_35020803
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef KritischBlikje het volgende:

[..]

Word up.
Hee, hier brengt Korn dat nummer net ten gehore!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  zondag 12 februari 2006 @ 23:25:41 #52
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_35020815
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kan dat nou ook weer niet echt nodig vinden.
Oke!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_35020821
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht dat moslims altijd in land van herkomst begraven werden? Of worden daar ook uitzonderingen op gemaakt?
Ze kunnen in Denemarken geboren zijn!
pi_35020837
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht dat moslims altijd in land van herkomst begraven werden? Of worden daar ook uitzonderingen op gemaakt?
Ligt eraan wat ze zelf willen natuurlijk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35020869
Tsja.. ergens begrijpelijk..maar een kerkhof is toch best wat ver hoor..
pi_35020895
quote:
Wat heeft dat voor nut om dat te gaan plaatsen ?
doe je dat alleen om dat ik een andere mening heb
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35020899
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ligt eraan wat ze zelf willen natuurlijk.
op elkaaar schieten?
De Puta Madre
pi_35021003
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

op elkaaar schieten?
Ik begrijp'm niet. En waarschijnlijk wil ik dat ook niet.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:35:02 #59
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35021151
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

bron . Iran ontkent het

Ontopic: idioten. Ja, in Denemarken lopen ook idioten rond. En zo intolerant als we in Nederland tegenwoordig zijn tegen buitenlanders, zijn ze in Denemarken al jaren. Ander soort intolerant, maar vergelijkbaar qua niveau nu.
Ik kan het btw weten, want heb 2.5 jaar daar gewoond en op een internationale school gezeten. Maar normaliter houden ze hun gevoelens binnenshuis, dus dit verbaast me wel.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_35021166
Wat een triestigheid hier zeg.
Mensen die zich uitleven op begraafplaatsen zijn gewoon te triest voor woorden.
Alsof er zoiets bestaat als "de moslims".
Als je dan toch iemand wil treffen, waarom dan bij mensen die er niets mee te maken hebben.

Ga naar Iran of Saudi Arabie ofzo....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_35021404
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ontopic: idioten. Ja, in Denemarken lopen ook idioten rond. En zo intolerant als we in Nederland tegenwoordig zijn tegen buitenlanders, zijn ze in Denemarken al jaren. Ander soort intolerant, maar vergelijkbaar qua niveau nu.
Ik kan het btw weten, want heb 2.5 jaar daar gewoond en op een internationale school gezeten. Maar normaliter houden ze hun gevoelens binnenshuis, dus dit verbaast me wel.
wat een onzin, die prenten stonden in oktober al in een Arabische krant en op FOK.
hebben ze 3 maanden lopen lobbyen, voor ze de zaak aant schijten konden maken. , en " de westerse wereld " trapt erin. sukkels.
De Puta Madre
  maandag 13 februari 2006 @ 00:06:17 #62
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35022183
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

wat een onzin, die prenten stonden in oktober al in een Arabische krant en op FOK.
hebben ze 3 maanden lopen lobbyen, voor ze de zaak aant schijten konden maken. , en " de westerse wereld " trapt erin. sukkels.
Wat heeft mijn post met 'die prenten' te maken?
pi_35022265
Geen respectvolle actie, maar dit viel te verwachten.
pi_35022305
belachelijk om graven van onschuldige mensen te vernielen, doe iets dappers met je overtuiging en en niet zoiets achterlijks
Jusqu'ici tout va bien...
pi_35022436
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef djenneke het volgende:
Wat een triestigheid hier zeg.
Mensen die zich uitleven op begraafplaatsen zijn gewoon te triest voor woorden.
Alsof er zoiets bestaat als "de moslims".
Als je dan toch iemand wil treffen, waarom dan bij mensen die er niets mee te maken hebben.

Ga naar Iran of Saudi Arabie ofzo....
pi_35022705
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:06 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wat heeft mijn post met 'die prenten' te maken?
of je kunt lezen of niet?
De Puta Madre
  maandag 13 februari 2006 @ 00:26:17 #67
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35022748
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

of je kunt lezen of niet?
of je kunt kranten lezen of niet.
pi_35022855
Dit soort acties zijn net zo achterlijk, zo niet achtelijker, dan wat er in het Midden Oosten gebeurt. Laten we hopen dat dit een enkeling is en dat voor de rest mensen slimmer zijn dan de idioten die dit hebben gedaan.

En ja hoor, op de fp begint men al weer moslims hier van te beschuldigen.
pi_35023237
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Als Denemarken slim nadacht was er nooit rellen
De spotprenten kwamen uit Egypte en na heel veel stoken, het maken van extra spotprenten en berichten dat wij hier nu allemaal Korans staan te verbranden icm. met de geweldige kennis van zaken in het MO (Kopenhagen is de hoofdstad van Amsterdam ) sloeg de vlam in de pan...

En alsof de Deense regering en/of de bevolking verantwoordelijk is voor de inhoud van een Deense krant.

En die gasten die die graven hebben vernield vertegenwoordigen ook niet de hele bevolking of de Deense regering.

Als er een aanslag wordt gepleegd dan is dat toch ook nooit uit naam van de Islam volgens jou?
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_35030190
Vroegah zijn hier grappen gemaakt over Jezus, god, lesbo's, homo's, Turken, invaliden, Katholieken, protestanten, den uyl, wiegel en weet ik het wat. Doordat we het hier zo langzamehand allemaal wel gezien hebben en we in Europa goed kunnen leven, is een grap hier iets anders dan in een land waar mensen niets anders hebben dan hun geloof, lijkt me logisch. Sociaal maatschappelijke ontwikkelingen lopen daar nou eenmaal niet paralel. aan de onze. Er is hier nog altijd sprake van scheiding van kerk en staat, godslastering is hier minder belangrijk dan de vrijheid van meningsuiting. Zo hebben wij ons ook niet te bemoeien met de regels waar mensen in die landen voor gekozen hebben, maar dat doen we ook.

Dat de media met een vergrootglas op elk wissewasje duiken alsof het wereldnieuws betreft (bijv CNN en Al Jazeera) en dat zowel Europeanen als Islamieten in een ver land zich daardoor laten opnaaien, dat is een verantwoordelijkheid van ons allemaal. Hoe ernstg is een brandje of een relletje in een land waar elke dag 10 relletjes en brandjes uitbreken, omdat mensen zoeken naar een uitlaatklep voor hun frustraties omdat ze het gewoon slecht hebben? Waarom brengen de media een bepaald item niet met relativerende informatie over de context? Omdat de media er baat bij hebben als we elkaar allemaal in de haren vliegen op deze aardbol. Als regeringsbeleid de invalshoek van diezelfde media volgt is dat kwalijk, want dat betekent dat regeringsbeleid te koop is met kijkcijfers. En wij doen er met zijn allen hard aan mee, door onschuldige mensen te laten boeten voor acties van een kleine groepering of een ankele idioot.

Interessant in dit opzicht is de docu Bowling for Columbine die aardig weergeeft hoe mensen een enorm land als de VS opgefokt en angstig worden gehouden door de hijgerige berichtgeving van de Amerikaanse media, en men in een aangrenzend land als Canada schijnbaar totaal relaxed verder leeft. Terwijl daar relatief meer wapens zijn en minstens zoveel 'allochtonen'. Voor wie em dus nog niet gezien heeft...

Jusqu'ici tout va bien...
pi_35030518
Ach ja wannabe hoolies en kattekwaad denk ik
  maandag 13 februari 2006 @ 11:41:49 #72
3542 Gia
User under construction
pi_35030529
Om ook hier de wijze woorden van youssef maar te gebruiken:
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Youssef het volgende:
Ach leuk, een stel hooliganjongeren dat zich uitleeft.
  maandag 13 februari 2006 @ 11:44:55 #73
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35030617
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef Chadi het volgende:
Ach ja wannabe hoolies en kattekwaad denk ik
Precies, net zoals op de Dam.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_35032627
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

eerst gedeeltelijk gecremeerd, daarna met de buik naar beneden begraven en voeten richting mekka. ofzo.
hahahah
pi_35033746
Ik keur het af maar ik kan het wel begrijpen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')