abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34996500
Is dit al gepost?

De religie van de vrede toont wederom zijn ware aard. Ditmaal Antwerpen.

http://www.brusselsjournal.com/node/808
  zondag 12 februari 2006 @ 14:08:07 #202
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_34997344
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef RZero het volgende:
Is dit al gepost?

Valt mee dat BSB nog niet reageert in de trant van ''dat filmpje is is overdreven'' of''dat komt door de ultrarechtse kaalkopjes''
god bless america!
pi_34997429
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Taqiyya is een Sjie-ïtische aangelegenheid, het overgrote deel van de Moslims, de Soennieten, hebben hier niks mee.

²
Oh....

je bent er dus mee bekend?

Dan weet IK AL GENOEG.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_34997489
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef RZero het volgende:
Is dit al gepost?

Ach leuk, een stel hooliganjongeren dat zich uitleeft.
pi_34997556
Fietscordon, .
  zondag 12 februari 2006 @ 14:16:30 #206
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34997670
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef typtypo het volgende:

[..]

Oh....

je bent er dus mee bekend?

Dan weet IK AL GENOEG.
Ja, ik ben er mee bekend. Je bent toch ook bekend met de Holocaust, dan hoeft dat nog niks over jou te zeggen. En waarom zwaai je me weg?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_35001697
lachen; net in de supermarkt komen een stel Marokkaanse jongens op me af; "wat vind jij van die tekeningen?"
"Ik vond die van de stop stop we ran out of virgins wel grappig. De rest waren gewoon afbeeldingen van Mohammed. De ene met de bom als tulband ging wat ver, maar uit het oogpunt van moslim-terrorisme wel gebaseerd op waarheden, aangezien Mohammed een symbool van de islam is."

"...."

"..."

".."

"Ja, dus, je bent niet tegen islam?"

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35001730
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
lachen; net in de supermarkt komen een stel Marokkaanse jongens op me af; "wat vind jij van die tekeningen?"
"Ik vond die van de stop stop we ran out of virgins wel grappig. De rest waren gewoon afbeeldingen van Mohammed. De ene met de bom als tulband ging wat ver, maar uit het oogpunt van moslim-terrorisme wel gebaseerd op waarheden, aangezien Mohammed een symbool van de islam is."

"...."

"..."

".."

"Ja, dus, je bent niet tegen islam?"

Zijn supermarkten niet op zondag gesloten?
eeeh
pi_35001753
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Zijn supermarkten niet op zondag gesloten?
den haag niet
  zondag 12 februari 2006 @ 15:56:20 #210
521 ruby
Hell yeah!
pi_35002063
Waarom kwamen die gasten op je af om dat te vragen? Willen ze de statistieken bijhouden ofzo wie er voor en tegen is?

Ik was ff nieuwsgierig.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_35002213
quote:
Britse imam prijst aanslagen Londen

Een vooraanstaande imam van een Britse moskee heeft tegenover een undercover journalist de aanslagen van 7 juli geprezen. Hamid Ali verklaarde tegenover de undercover journalist dat het een "goede daad" is geweest. Volgens de Imam hebben de daders van de aanslagen de aandacht gevestigd op de aanwezigheid van moslims, zodat ze niet langer kunnen worden genegeerd. Hamid Ali is geestelijk leider van de Al Madina Masjid moskee in Leeds, die regelmatig werd bezocht door de daders van de aanslagen.
www.nieuwnieuws.nl

Zie hier het probleem met moslims; ze voelen zich genegeerd. Ondanks de (foeilelijke) moskeeën die ze mogen neerplempen, het offerfeest dat traditioneel gevierd mag worden ondanks hygiëne- en diervriendelijkheidswetten die overtreden worden, de totale vrijheid waarin ze hier leven, voelen de heren en dames moslims zich "genegeerd".

Schiet mij maar in een condoom, want ik snap er niets meer van.

misschien een beetje off-topic, maar aangezien we hadden vastgesteld dat de rellen rond de cartoons eigenlijk een veel dieper probleem blootlegden, leek mij dit wel een nuttige post
pi_35002242
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef ruby het volgende:
Waarom kwamen die gasten op je af om dat te vragen? Willen ze de statistieken bijhouden ofzo wie er voor en tegen is?

Ik was ff nieuwsgierig.
ze zien niet zoveel blanken, dus ze waren benieuwd naar mijn mening denk ik.
  zondag 12 februari 2006 @ 16:06:00 #213
521 ruby
Hell yeah!
pi_35002420
En wat zei je op de vraag of voor of tegen was? Ik bedoel als je zegt dat je tegen bent dan werd dat je vast niet in dank afgenomen.
pi_35002615
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef ruby het volgende:
En wat zei je op de vraag of voor of tegen was? Ik bedoel als je zegt dat je tegen bent dan werd dat je vast niet in dank afgenomen.
"ik woon in een wijk met 80% moslims. Als ik tegen de islam was geweest, denk je dan niet dat ik al lang weg was geweest?"
  zondag 12 februari 2006 @ 16:16:07 #215
521 ruby
Hell yeah!
pi_35002785
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

"ik woon in een wijk met 80% moslims. Als ik tegen de islam was geweest, denk je dan niet dat ik al lang weg was geweest?"
Dat weet ik niet. Ik ken jou verder niet, dus vandaar m'n vraag. En dat je in een wijk met 80% moslims woont zegt niet meteen dat je een voor- of tegenstander bent. Soms heb je geen keus.

-edit- Sorry, ik zie nu pas dat dat je antwoord was aan hen, duh.

Maar goed, dan zegt dat nog niets natuurlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door ruby op 12-02-2006 16:24:20 ]
pi_35003182
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik ken jou verder niet, dus vandaar m'n vraag. En dat je in een wijk met 80% moslims woont zegt niet meteen dat je een voor- of tegenstander bent. Soms heb je geen keus.

-edit- Ik zie nu pas dat dat je antwoord was tegen hen, duh.

Maar goed, dan zegt dat nog niets natuurlijk.
Mwah, als je echt tegen islam bent, en je hebt 3 moskeeën binnen gehoor-afstand, dat houd je echt geen 3 weken vol. Laat staan 25 jaar.
Zeker na de moord op vGogh, toen werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt.
  zondag 12 februari 2006 @ 16:30:52 #217
521 ruby
Hell yeah!
pi_35003392
Als je er al 25 jaar woont dan ben je het gewend lijkt me en vind je het waarschijnlijk wel best zo. Het is tenslotte ook jouw wijk. Als jij je leven maar kan leiden zoals je wilt.

Maar je moet wel een dikkere huid hebben denk ik (zoals je al aangeeft dat je voor alles en nog wat werd uitgemaakt na de moord op Van Gogh).
pi_35003700
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef ruby het volgende:
Als je er al 25 jaar woont dan ben je het gewend lijkt me en vind je het waarschijnlijk wel best zo. Het is tenslotte ook jouw wijk. Als jij je leven maar kan leiden zoals je wilt.

Maar je moet wel een dikkere huid hebben denk ik (zoals je al aangeeft dat je voor alles en nog wat werd uitgemaakt na de moord op Van Gogh).
ach, ik begrijp best dat er wat frustraties uit moeten na een dergelijke actie, als het maar bij frustraties blijft. Net zoals ik me erop betrapte dat ik anders naar m'n buurtgenoten ging kijken na de Twin Towers naar de grond gingen. En daar kwam ook begrip voor vanuit de buurt.

Het is niet zozeer een kwestie van gewenning, maar meer respect voor elkaar. Ze mogen mij best voor alles en nog wat uitmaken, maar als ik ze daar op een normale manier mee confronteer, dan kun je een dialoog beginnen.
  zondag 12 februari 2006 @ 17:40:53 #219
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35006296
Actieplan tegen radicalisering
Elf Turkse moskeeën in Rotterdam, Schiedam en Vlaardingen hebben een actieplan opgesteld om radicalisering onder de achterban te signaleren en te voorkomen.

uitgegeven: 18:02 10-02-2006 gewijzigd: 18:02 10-02-2006

In de Mevlana-moskee is dat plan vrijdagmiddag gepresenteerd in aanwezigheid van de Rotterdamse wethouder Leonard Geluk. Eén van de actiepunten van de Rotterdamse moskeeën is ouders te ondersteunen bij de opvoeding van hun kinderen.

Premier Balkenende is zeer te spreken over het plan van de Rotterdamse moskeeën.

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=34145
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35012582
Islamitische grafstenen vernield in Denemarken
http://www.nieuwnieuws.nl(...)afstenen_vernie.html

Dit weekeinde zijn in het Deense Esbjerg islamitische grafstenen gemold. Vandalen vernielden circa 25 grafstenen op het islamitische deel van een begraafplaats. De daders sloegen de stenen stuk en verwoesten de beplanting. Het christelijke deel van de begraafplaats bleef onaangetast.
eeeh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')