Valt mee dat BSB nog niet reageert in de trant van ''dat filmpje is is overdreven'' of''dat komt door de ultrarechtse kaalkopjes''quote:Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef RZero het volgende:
Is dit al gepost?
De religie van de vrede toont wederom zijn ware aard. Ditmaal Antwerpen.
http://www.brusselsjournal.com/node/808
Oh....quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Taqiyya is een Sjie-ïtische aangelegenheid, het overgrote deel van de Moslims, de Soennieten, hebben hier niks mee.²
Ach leuk, een stel hooliganjongeren dat zich uitleeft.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef RZero het volgende:
Is dit al gepost?
De religie van de vrede toont wederom zijn ware aard. Ditmaal Antwerpen.
http://www.brusselsjournal.com/node/808
Ja, ik ben er mee bekend. Je bent toch ook bekend met de Holocaust, dan hoeft dat nog niks over jou te zeggen. En waarom zwaai je me weg?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef typtypo het volgende:
[..]
Oh....
je bent er dus mee bekend?
Dan weet IK AL GENOEG.![]()
Zijn supermarkten niet op zondag gesloten?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
lachen; net in de supermarkt komen een stel Marokkaanse jongens op me af; "wat vind jij van die tekeningen?"
"Ik vond die van de stop stop we ran out of virgins wel grappig. De rest waren gewoon afbeeldingen van Mohammed. De ene met de bom als tulband ging wat ver, maar uit het oogpunt van moslim-terrorisme wel gebaseerd op waarheden, aangezien Mohammed een symbool van de islam is."
"...."
"..."
".."
"Ja, dus, je bent niet tegen islam?"
den haag nietquote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Zijn supermarkten niet op zondag gesloten?
www.nieuwnieuws.nlquote:Britse imam prijst aanslagen Londen
Een vooraanstaande imam van een Britse moskee heeft tegenover een undercover journalist de aanslagen van 7 juli geprezen. Hamid Ali verklaarde tegenover de undercover journalist dat het een "goede daad" is geweest. Volgens de Imam hebben de daders van de aanslagen de aandacht gevestigd op de aanwezigheid van moslims, zodat ze niet langer kunnen worden genegeerd. Hamid Ali is geestelijk leider van de Al Madina Masjid moskee in Leeds, die regelmatig werd bezocht door de daders van de aanslagen.
ze zien niet zoveel blanken, dus ze waren benieuwd naar mijn mening denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef ruby het volgende:
Waarom kwamen die gasten op je af om dat te vragen? Willen ze de statistieken bijhouden ofzo wie er voor en tegen is?
Ik was ff nieuwsgierig.
"ik woon in een wijk met 80% moslims. Als ik tegen de islam was geweest, denk je dan niet dat ik al lang weg was geweest?"quote:Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef ruby het volgende:
En wat zei je op de vraag of voor of tegen was? Ik bedoel als je zegt dat je tegen bent dan werd dat je vast niet in dank afgenomen.
Dat weet ik niet. Ik ken jou verder niet, dus vandaar m'n vraag. En dat je in een wijk met 80% moslims woont zegt niet meteen dat je een voor- of tegenstander bent. Soms heb je geen keus.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"ik woon in een wijk met 80% moslims. Als ik tegen de islam was geweest, denk je dan niet dat ik al lang weg was geweest?"
Mwah, als je echt tegen islam bent, en je hebt 3 moskeeën binnen gehoor-afstand, dat houd je echt geen 3 weken vol. Laat staan 25 jaar.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken jou verder niet, dus vandaar m'n vraag. En dat je in een wijk met 80% moslims woont zegt niet meteen dat je een voor- of tegenstander bent. Soms heb je geen keus.
-edit- Ik zie nu pas dat dat je antwoord was tegen hen, duh.
Maar goed, dan zegt dat nog niets natuurlijk.
ach, ik begrijp best dat er wat frustraties uit moeten na een dergelijke actie, als het maar bij frustraties blijft. Net zoals ik me erop betrapte dat ik anders naar m'n buurtgenoten ging kijken na de Twin Towers naar de grond gingen. En daar kwam ook begrip voor vanuit de buurt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef ruby het volgende:
Als je er al 25 jaar woont dan ben je het gewend lijkt me en vind je het waarschijnlijk wel best zo. Het is tenslotte ook jouw wijk. Als jij je leven maar kan leiden zoals je wilt.
Maar je moet wel een dikkere huid hebben denk ik (zoals je al aangeeft dat je voor alles en nog wat werd uitgemaakt na de moord op Van Gogh).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |