Het is niet dubbelop. Het overlapt hooguit een beetje.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is dubbelop, ei. Enfin, mijn meest recente interactie met het Fokkakder was vragen om verbanning, dat staat een sollicitant niet fraai. Daar komt dan nog acuut tijdgebrek en een wantrouwen van GB's advances bij.
Waarom?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er bent.
Waarom?quote:wil jij geen Mod worden?
Waarom?quote:We kunnen anders wel een duo-modschap aangaan,,
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is dubbelop, ei. Enfin, mijn meest recente interactie met het Fokkakder was vragen om verbanning, dat staat een sollicitant niet fraai. Daar komt dan nog acuut tijdgebrek en een wantrouwen van GB's advances bij.
weekveulquote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Waarom?
[..]
Waarom?
'Nederland krijgt helft minder EU-subsidies'quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef pberends het volgende:
'Nederland krijgt helft minder EU-subsidies'
Hey, een sigaar uit eigen doos!
Zo lijk je precies mijn grootmoeder.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach het leek me wel een leuk initiatief.
Weer s wat anders.
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo lijk je precies mijn grootmoeder.
toffe vader heb je dan he? Dat hij het helemaal gaat filmenquote:
Heel liev van m.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
toffe vader heb je dan he? Dat hij het helemaal gaat filmen![]()
De leukste momenten op film voor later.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
toffe vader heb je dan he? Dat hij het helemaal gaat filmen![]()
http://www.sizzler.com/quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
De leukste momenten op film voor later.
Dat zijn vast mensen die zelf nog nooit een kaartje hebben gekregen omdat ze te lelijk zijn.quote:Fanatieke hindoes bedreigen Valentijn-geliefden
(Novum/AP) - Fanatieke hindoe-groeperingen in India, die zich met hand en tand verzetten tegen wat zij verderfelijke westerse invloeden noemen, hebben dinsdag gedreigd jong-geliefden die elkaar een Valentijnkaart sturen of ter gelegenheid van Valentijnsdag bloemen of een cadeautje geven, een pak slaag te verkopen.
'Wij verzoeken jong-geliefden in alle ernst elkaar op Valentijnsdag geen bloemen of kaarten te geven', zei Harish Dubey van het Forum voor Hindoe Bewustwording in Lucknow, de hoofdstad van Uttar Pradesh. 'Degenen die niet naar ons luisteren laden de wraak van onze vrijwilligers op zich. Hun gezichten zullen zwart gemaakt worden en zij zullen een pak slaag krijgen. Wij staan niet toe dat de Indiase cultuur wordt verwesterd', aldus Dubey.
Een andere fanatieke hindoe-organisatie, de Shiv Sena, heeft aangekondigd dat `verdachte' stellen zullen worden gefotografeerd en dat de foto's naar hun ouders zullen worden doorgespeeld.
Ook bij de moslims, een minderheid in India, heerst grote weerzin tegen het fenomeen Valentijnsdag. Vorige week vrijdag toog een twintigtal in het zwart gehulde moslimvrouwen in het centrum van Srinagar in het Indiase deel van Kashmir de straat op om bij een stuk of zes cadeau- en papierwinkels Valentijnkaarten en -posters uit de rekken te halen en op straat te verbranden. 'Deze westerse fratsen verpesten onze kinderen en verwijderen hen van hun wortels', zei Asiya Andrabi van de Dukhtaran-e-Millat, of Dochters van de Gemeenschap.
Valentijnsdag is in de afgelopen tien jaar steeds populairder geworden in India, tot verdriet van zowel behoudende moslims als hindoes.
Die onderste kende ik nog niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
http://www.sizzler.com/
http://www.sizzler-online.nl/
[afbeelding]
Jij bent een neger Jezus.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef RichardQuest het volgende:
Jezus-vergelijking Berlusconi roept hoon op
Check it out. Ben ik nu ook onderdeel van the man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |