prima initiatief, siesta'squote:Op zondag 12 februari 2006 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
De ondergang voor Spanje met hun eeuwig durende siesta's.
Ook dat is maakbaarquote:Op zondag 12 februari 2006 13:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat ze jou moderator hebben gemaakt...
Ik vind het eerder getuige van een slappe werkmentaliteit.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef George-Butters het volgende:
prima initiatief, siesta's
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder getuige van een slappe werkmentaliteit.
Spanje is niet voor niets een veredeld derde wereldland.
Dan zou je toch siesta's helemaal als een slappe arbeidsethos moeten beschouwen?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef George-Butters het volgende:
Concurrentie op de arbeidsmarkt is goed voor de arbeidsethos vd de Nederlander. De druk om jezelf te ontwikkelen wordt hoger. Niet van dat slappe.
Mwoa, ik vond dat je dit topic toch een aardige zwengel had gegeven..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zondag is nooit een goede dag voor topics.
Dank u dank u.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, ik vond dat je dit topic toch een aardige zwengel had gegeven..
Ah, oké.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verval en ondergang van de POL slowchats. Het is de hele week al rustig.
http://www.nasa.gov/vision/earth/environment/brown_cloud.htmlquote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Yildiz het volgende:
Ah, gelukkig is men erachter dat China ook de wereld een beetje op gaat eten, al groeiende.
Ook daar zit het vol met prutsers.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Yildiz het volgende:
Ah, gelukkig is men erachter dat China ook de wereld een beetje op gaat eten, al groeiende.
Piet Romer, bleehquote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef zakjapannertje het volgende:
Wintertijd is blijkbaar genationaliseerd, waar moet dat heen met het TV-kijken met plaspauzes
dat zou iets voor Iran zijn, ideaal dekkingsmantel om hun defensieve vernieuwingen ongestoord uit te voerenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://www.nasa.gov/vision/earth/environment/brown_cloud.html
[afbeelding]
'Investeerd in China!'
En dan hebben we het nog niet eens over het vlagvertoon hiero.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zondag is nooit een goede dag voor topics.
Ze bleef maar raaskallen over hoogopgeleide dames die geen kinderen kregen, lekker belangrijk, is het een schande dat ze geen kinderen krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Een gevaarlijke dame inderdaad. Ze kan onbeschaamd iedereen naar de mond praten, zonder met concrete voorbeelden te komen. Ze noemde zelfs oude vandagen die aan de kust van Florida rentenierden, maar waar blijven de billenwassers?
Lekker rationeel, dat voorbeeld
Nee. Maar ik doe helemaal niets met 3D en programmeren, joh. Ja, een beetje zelf, voor de gein.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Tafkahs het volgende:
Een vriend van mij gaat naar de open dag van SAE. Het schijnt dat daar een of ander innovatief platform zit waar je 3d moddeling en computerspelletjes programmeren kunt leren. Heb je daar als eens van gehoord, M?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |