Het is op zijn minst in de koelkast geplaatst.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef George-Butters het volgende:
Het is absoluut geen stille dood gestorven. Er zijn nu al 15 lidstaten die de grondwet hebben goedgekeurd.
We zullen waarschijnlijk nog een keer er over gaan stemmen.
Tuurlijk, de Bolkensteinrichtlijn moet en zal er op de een of andere manier doorgedrukt worden. Reken er maar op dat de partij van de arbeid net zo makkelijk weer pro-europa zal praten op het moment dat de verkiezingen achter de rug zijn. Sterker nog, Bos richt zich met z'n boek nu al op de middenmoot.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is absoluut geen stille dood gestorven. Er zijn nu al 15 lidstaten die de grondwet hebben goedgekeurd.
We zullen waarschijnlijk nog een keer er over gaan stemmen.
Ai, ingehaald.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Euh, dat weet ik niet.Ik stond eerst voor, maar ze heeft me ingehaald!
Maar ene Danielluh ofzo heeft nóg meer reacties!Over de 10.000 ofzo...
Een gevaarlijke dame inderdaad. Ze kan onbeschaamd iedereen naar de mond praten, zonder met concrete voorbeelden te komen. Ze noemde zelfs oude vandagen die aan de kust van Florida rentenierden, maar waar blijven de billenwassers?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef pberends het volgende:
Er zitten aardig wat kijkertjes te kijken die Mei Li Vos wel zouden willen bevruchten.
Da's keiveel, ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ai, ingehaald.Maakt niet uit hoor, je bent er niet minder om. [afbeelding]
En 10.000 reacties. Laten we even zeggen 5 jaar Fotoboek, dat zijn er 2000 per jaar, en zo om en nabij 5-6 per dag. Das véul!
Je gedraagt je er wel naarquote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's keiveel, ja!
En hey, de meesten uit de top-10 zullen wel meisjes zijn.En zie hier, ik ben dat niet! Ha! Zo! Puh!
![]()
Al is het de vraag of ik er trots op moet zijn...
Dat is inderdaad een puntje. Sex sells, hoe dan ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's keiveel, ja!
En hey, de meesten uit de top-10 zullen wel meisjes zijn.En zie hier, ik ben dat niet! Ha! Zo! Puh!
![]()
Al is het de vraag of ik er trots op moet zijn...
Concurrentie op de arbeidsmarkt is goed voor de arbeidsethos vd de Nederlander. De druk om jezelf te ontwikkelen wordt hoger. Niet van dat slappe.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Bolkensteinrichtlijn moet en zal er op de een of andere manier doorgedrukt worden. Reken er maar op dat de partij van de arbeid net zo makkelijk weer pro-europa zal praten op het moment dat de verkiezingen achter de rug zijn. Sterker nog, Bos richt zich met z'n boek nu al op de middenmoot.
Gewone mensen bestaan nietquote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Concurrentie op de arbeidsmarkt is goed voor de arbeidsethos vd de Nederlander. De druk om jezelf te ontwikkelen wordt hoger. Niet van dat slappe.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik meen het niet, ik vind je een schatje.
Er gaat niks boven een beetje jongens-plagen-kusjes-vragen!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik meen het niet, ik vind je een schatje.
dank jequote:
Zoiets ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een beetje jongens-plagen-kusjes-vragen!
Dat een buschauffeur te horen krijgt dat er te weinig personeel is en dat hij 'voorlopig' gebroken diensten van 10 uur moet draaienquote:Op zondag 12 februari 2006 13:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En wat zegt dat over de concurrentie op de arbeidsmarkt?
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat een buschauffeur te horen krijgt dat er te weinig personeel is en dat hij 'voorlopig' gebroken diensten van 10 uur moet draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |