Het is op zijn minst in de koelkast geplaatst.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef George-Butters het volgende:
Het is absoluut geen stille dood gestorven. Er zijn nu al 15 lidstaten die de grondwet hebben goedgekeurd.
We zullen waarschijnlijk nog een keer er over gaan stemmen.
Tuurlijk, de Bolkensteinrichtlijn moet en zal er op de een of andere manier doorgedrukt worden. Reken er maar op dat de partij van de arbeid net zo makkelijk weer pro-europa zal praten op het moment dat de verkiezingen achter de rug zijn. Sterker nog, Bos richt zich met z'n boek nu al op de middenmoot.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is absoluut geen stille dood gestorven. Er zijn nu al 15 lidstaten die de grondwet hebben goedgekeurd.
We zullen waarschijnlijk nog een keer er over gaan stemmen.
Ai, ingehaald.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Euh, dat weet ik niet.Ik stond eerst voor, maar ze heeft me ingehaald!
Maar ene Danielluh ofzo heeft nóg meer reacties!Over de 10.000 ofzo...
Een gevaarlijke dame inderdaad. Ze kan onbeschaamd iedereen naar de mond praten, zonder met concrete voorbeelden te komen. Ze noemde zelfs oude vandagen die aan de kust van Florida rentenierden, maar waar blijven de billenwassers?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef pberends het volgende:
Er zitten aardig wat kijkertjes te kijken die Mei Li Vos wel zouden willen bevruchten.
Da's keiveel, ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ai, ingehaald.Maakt niet uit hoor, je bent er niet minder om. [afbeelding]
En 10.000 reacties. Laten we even zeggen 5 jaar Fotoboek, dat zijn er 2000 per jaar, en zo om en nabij 5-6 per dag. Das véul!
Je gedraagt je er wel naarquote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's keiveel, ja!
En hey, de meesten uit de top-10 zullen wel meisjes zijn.En zie hier, ik ben dat niet! Ha! Zo! Puh!
![]()
Al is het de vraag of ik er trots op moet zijn...
Dat is inderdaad een puntje. Sex sells, hoe dan ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's keiveel, ja!
En hey, de meesten uit de top-10 zullen wel meisjes zijn.En zie hier, ik ben dat niet! Ha! Zo! Puh!
![]()
Al is het de vraag of ik er trots op moet zijn...
Concurrentie op de arbeidsmarkt is goed voor de arbeidsethos vd de Nederlander. De druk om jezelf te ontwikkelen wordt hoger. Niet van dat slappe.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Bolkensteinrichtlijn moet en zal er op de een of andere manier doorgedrukt worden. Reken er maar op dat de partij van de arbeid net zo makkelijk weer pro-europa zal praten op het moment dat de verkiezingen achter de rug zijn. Sterker nog, Bos richt zich met z'n boek nu al op de middenmoot.
Gewone mensen bestaan nietquote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Concurrentie op de arbeidsmarkt is goed voor de arbeidsethos vd de Nederlander. De druk om jezelf te ontwikkelen wordt hoger. Niet van dat slappe.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik meen het niet, ik vind je een schatje.
Er gaat niks boven een beetje jongens-plagen-kusjes-vragen!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik meen het niet, ik vind je een schatje.
dank jequote:
Zoiets ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een beetje jongens-plagen-kusjes-vragen!
Dat een buschauffeur te horen krijgt dat er te weinig personeel is en dat hij 'voorlopig' gebroken diensten van 10 uur moet draaienquote:Op zondag 12 februari 2006 13:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En wat zegt dat over de concurrentie op de arbeidsmarkt?
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat een buschauffeur te horen krijgt dat er te weinig personeel is en dat hij 'voorlopig' gebroken diensten van 10 uur moet draaien
prima initiatief, siesta'squote:Op zondag 12 februari 2006 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
De ondergang voor Spanje met hun eeuwig durende siesta's.
Ook dat is maakbaarquote:Op zondag 12 februari 2006 13:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat ze jou moderator hebben gemaakt...
Ik vind het eerder getuige van een slappe werkmentaliteit.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef George-Butters het volgende:
prima initiatief, siesta's
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder getuige van een slappe werkmentaliteit.
Spanje is niet voor niets een veredeld derde wereldland.
Dan zou je toch siesta's helemaal als een slappe arbeidsethos moeten beschouwen?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef George-Butters het volgende:
Concurrentie op de arbeidsmarkt is goed voor de arbeidsethos vd de Nederlander. De druk om jezelf te ontwikkelen wordt hoger. Niet van dat slappe.
Mwoa, ik vond dat je dit topic toch een aardige zwengel had gegeven..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zondag is nooit een goede dag voor topics.
Dank u dank u.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, ik vond dat je dit topic toch een aardige zwengel had gegeven..
Ah, oké.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verval en ondergang van de POL slowchats. Het is de hele week al rustig.
http://www.nasa.gov/vision/earth/environment/brown_cloud.htmlquote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Yildiz het volgende:
Ah, gelukkig is men erachter dat China ook de wereld een beetje op gaat eten, al groeiende.
Ook daar zit het vol met prutsers.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Yildiz het volgende:
Ah, gelukkig is men erachter dat China ook de wereld een beetje op gaat eten, al groeiende.
Piet Romer, bleehquote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef zakjapannertje het volgende:
Wintertijd is blijkbaar genationaliseerd, waar moet dat heen met het TV-kijken met plaspauzes
dat zou iets voor Iran zijn, ideaal dekkingsmantel om hun defensieve vernieuwingen ongestoord uit te voerenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://www.nasa.gov/vision/earth/environment/brown_cloud.html
[afbeelding]
'Investeerd in China!'
En dan hebben we het nog niet eens over het vlagvertoon hiero.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zondag is nooit een goede dag voor topics.
Ze bleef maar raaskallen over hoogopgeleide dames die geen kinderen kregen, lekker belangrijk, is het een schande dat ze geen kinderen krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Een gevaarlijke dame inderdaad. Ze kan onbeschaamd iedereen naar de mond praten, zonder met concrete voorbeelden te komen. Ze noemde zelfs oude vandagen die aan de kust van Florida rentenierden, maar waar blijven de billenwassers?
Lekker rationeel, dat voorbeeld
Nee. Maar ik doe helemaal niets met 3D en programmeren, joh. Ja, een beetje zelf, voor de gein.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Tafkahs het volgende:
Een vriend van mij gaat naar de open dag van SAE. Het schijnt dat daar een of ander innovatief platform zit waar je 3d moddeling en computerspelletjes programmeren kunt leren. Heb je daar als eens van gehoord, M?
Lijkt mij ook het leukste, voordat je resultaat ziet, ben je sowieso jaren verderquote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Maar ik doe helemaal niets met 3D en programmeren, joh. Ja, een beetje zelf, voor de gein.
Schandalig vind ik het wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze bleef maar raaskallen over hoogopgeleide dames die geen kinderen kregen, lekker belangrijk, is het een schande dat ze geen kinderen krijgen.
Ja, das waar.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schandalig vind ik het wel ja.. In het belang van onze kennis-economie is het van belang dat er veel slimme kindjes geboren worden.
Inderdaad, hebben we dat niet eerder gehoord? Ghehe. Nazi-vergelijkingen zijn zó pre mei 2002.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ubermenschen.
Ach Godwin's law moet correct blijven natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef Duritz het volgende:
Inderdaad, hebben we dat niet eerder gehoord? Ghehe. Nazi-vergelijkingen zijn zó pre mei 2002.
Ach, in editie #858 mocht het ook wel een keer, denk je niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach Godwin's law moet correct blijven natuurlijk.
Je ziet liever allemaal domme kinderen?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef Airelle het volgende:
Voor de goede orde: ik meende het dus niet. Misschien overbodig om het uit te leggen maar toch.
Liever wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je ziet liever allemaal domme kinderen?
Precies nu gaat de vergelijking weer even de kast in hoewel het zo makkelijk is.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef Duritz het volgende:
Ach, in editie #858 mocht het ook wel een keer, denk je niet?
Pff..quote:Saddam ziet af van hongerstaking
BAGDAD (ANP) - Saddam Hussein ziet af van een eerder voornemen om maandag in hongerstaking te gaan. Dat heeft zijn hoofdadvocaat Khalil Dulaimi zondag laten weten
Cives sine suffragio.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef Airelle het volgende:
Liever wel ja.
.. want hij kreeg hongerquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Precies nu gaat de vergelijking weer even de kast in hoewel het zo makkelijk is.
Alles valt terug te brengen tot Hitler en/of de nazi's. Het wel bekende Reductio ad Hitlerium.
1990!quote:De wet van Godwin is een aforisme over de internetcultuur dat oorspronkelijk in 1990 door Mike Godwin bedacht werd.
Burgers zonder stemrecht.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef Airelle het volgende:
Latijn is niet mijn sterkte vak. Que?
Bill Joy is / was de CEO van Sun Microsystems.quote:Special Focus
Bill Joy's Hi-Tech Warning
[..]Even Joy is aware that the restrictions on research would be extraordinarily oppressive: "Enforcing relinquishment," he writes, " will require a verification regime similar to that for biological weapons, but on an unprecedented scale. This, inevitably, will raise tensions between our individual privacy and desire for proprietary information, and the need for verification to protect us all. We will undoubtedly encounter strong resistance to this loss of privacy and freedom of action."
[..]
Dan is het geen probleem als er veel domme mensen zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef Airelle het volgende:
En dat sloeg op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |