quote:Op zondag 12 februari 2006 10:38 schreef LadyS het volgende:
ooooo belana![]()
![]()
![]()
Wat een geweldige echo's!! en die voetjes![]()
![]()
Dinsdag mag ik ookKrijg je dan eigenlijk ook fotootjes mee (geen 32, dat snap ik
)
Nou, wat maakt dat nou uit meidquote:Op zondag 12 februari 2006 10:51 schreef Moonah het volgende:
Ik gooide dat andere topic dicht, maar het voelde nog een beetje pretentieus om als nieuwbakken zwangere het nieuwe topic te openen.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:51 schreef Moonah het volgende:
Ik gooide dat andere topic dicht, maar het voelde nog een beetje pretentieus om als nieuwbakken zwangere het nieuwe topic te openen.![]()
![]()
ja de 20 weken echo. Ik vind het wel een beetje engquote:Op zondag 12 februari 2006 10:51 schreef Belana het volgende:
Ik was nog op zoek naar je post LadyS , maar het hoeft niet meer
dinsdag 20 weken echo dus? ik heb gewoon de neiging om dat ook te gaan doen
Ik denk dat je foto op papier wel mee krijgt, maar misschien 1 ofzo.
Ouch.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja de 20 weken echo. Ik vind het wel een beetje engAls of ik de afwijkingen nu op me afroep door ernaar te laten kijken
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:58 schreef nanalune het volgende:
Hier in Meppel kan ik geen echo laten maken , want : en nu komt het .... 'er is geen ruimte voor'....
Dusss, ik zei of het ook in Zwolle mogelijk was... ze twijfelde, deed moeilijk maar dat zou eventueel wel kunnen. Ik had het idee dat ze er niet om stonden te springen.
Raar is dat he? Mijn broertje is nu iets meer dan een jaar papa en ik vind het nog steeds raarquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef Tamea het volgende:
Mooie duidelijke echo foto's Belana
Wel raar idd poemojn, dat je geen abortus zou willen is toch gen reden om niet voorbereid te mogen zijn op een eventuele afwijking?
* Tamea wordt tante (voor 't eerst)Gisteren vertelde mijn schoonzusje dat ze zwanger is. Maf hoor, mijn "kleine broertje" wordt dus vader.
klopt sjak, daar waren we met Liam ook geweest en zij doet het enorm leukquote:Op zondag 12 februari 2006 19:40 schreef sjak het volgende:
Wow BelanaWat een mooie echo
Als het een meisje wordt, wordt het een preuts meisje, nu al netjes de benen over elkaar
![]()
Ben je in Santpoort geweest bij Babywatch, of zag ik dat verkeerd?
Wij gaan volgende week maandag voor de 20 weken echo. Ik ben erg blij dat er naar bepaalde zaken gekeken gaat worden. De arts die het gaat doen is nu ook bezig met een onderzoek naar het soort aangeboren afwijkingen als ik zelf heb gehad, dat vind ik ook een geruststellend idee. Hij weet goed waar hij naar moet kijken. Verder worden ook de urinewegen helemaal nagekeken, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat we dan niet kunnen zien wat het gaat worden. Maar eigenlijk hoop ik het niet te kunnen zien....ik ga het in ieder geval niet vragen.
Weet iemand trouwens of zo'n 20 weken echo in het ziekenhuis 3d of 2d is? Ik denk 2d maar mijn man denkt 3d.
Ehhh, roze wolk? Welke roze wolk???quote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef linda856763 het volgende:
ah, er is hoop.ik zit nu in week 9/10....Ik hou mij ook maar vast aan de 'roze wolk' in het 2e trimester. En een zonvakantie uitzoeken helpt ook...
Van wie zou de baby dat nou hebben?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Belana het volgende:
welja, meestal is alles prima te zien, maar de mijne is nu al eigenwijs
Ach ja, daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef LadyS het volgende:
Ik denk ook 2d sjak, want met 3d kunnen ze de orgaantjes e.d. niet zien, volgens mij.
Nee, we willen het geslacht niet weten vandaar dat we in eerste instantie geen pretecho willen. Maar ik wil het wel goed kunnen zien allemaal natuurlijk. Daarom denk ik dat we uiteindelijk over een paar weken wel die pretecho gaan laten makenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef LadyS het volgende:
Doel je op het geslacht, sjak? Want daar gaan ze niet naar kijken bij en 20-weken-echo. Dat benadrukte mijn vk nog toen ik er naar vroeg.
Ik voel de baby ook helemaal nog niet, tenminste dat denk ik niet. Maar het beweeglijke was te merken bij de echo's en het hartje luisteren.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:13 schreef LadyS het volgende:
Ik voel de baby trouwens helemaal niet zoveelVanaf wanneer is dat eigenlijk wel?
oooo zo...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef sjak het volgende:
[..]
Nee, we willen het geslacht niet weten vandaar dat we in eerste instantie geen pretecho willen. Maar ik wil het wel goed kunnen zien allemaal natuurlijk. Daarom denk ik dat we uiteindelijk over een paar weken wel die pretecho gaan laten makenIk ben zooooo nieuwsgierig namelijk.
Ik voel hem wel zo nu en dan, maar nog niet echt overtuigend. Belana zei een tijdje terug dat Nick de baby ook al had kunnen voelen, bijv. Zo heftig is het hier nog helemaaal niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik voel de baby ook helemaal nog niet, tenminste dat denk ik niet. Maar het beweeglijke was te merken bij de echo's en het hartje luisteren.
Volgens de "boekjes" ga je het ongeveer bij 20 weken wel voelen, of meer herkennen zeggen ze.
Een Grieks eiland denk ik, en dit keer geen gedoe met tentjes, lange autoritten en luchtbedden, gewoon een hotel en een zwembad en elke avond uit eten. Die kans krijgen we voorlopig niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:05 schreef sjak het volgende:
[..]
Ehhh, roze wolk? Welke roze wolk???![]()
Maar zo'n zonvakantie zal een hoop goed maken, waar ga je heen?
ja, dat slanke van jou zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Belana het volgende:
Ik las laatst dat je met 24 weken je kindje echt wel elke dag moet gaan voelen, alles wat je daarvoor voelt is leuk meegenomen. En LadyS, ik ben vrij slank en er zit echt een druktemaker in mijn buik, dus dat verklaard het misschien. Ik voel het ook nog niet iedere dag hoor.
mijn vet zit op mijn heupenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, dat slanke van jou zat ik ook al aan te denkenMaar toen had ik al gepost
Oh, dat wil ik ook nog wel. We zitten er over te denken om de eerste week van mei zoiets te doen. Ik moet dan officieel nog 1,5 maanden (tot half juli) zou ik dan nog mogen vliegen? Ik ben dan net 7 maanden...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:23 schreef linda856763 het volgende:
Een Grieks eiland denk ik, en dit keer geen gedoe met tentjes, lange autoritten en luchtbedden, gewoon een hotel en een zwembad en elke avond uit eten. Die kans krijgen we voorlopig niet meer
bronquote:Vliegen met een zwangere buik kan net zo lang als de luchtvaartmaatschappijen het toelaten. Dat wil zeggen, als je geen medische indicatie hebt waarbij vliegen wordt afgeraden. De meeste airlines nemen zwangere vrouwen niet later dan tot de 31ste, soms tot de 32ste week van de zwangerschap mee. Dit om het risico van een bevalling in het vliegtuig te minimaliseren.
Ja inderdaad dat zou een optie zijn, maar ik vind het zo belachelijk dat ze me niet inlichten over die mogelijkheid. Als je het zelf niet vraagt wordt je die kans dus ontnomen , terwijl je er gewoon recht op hebt ( 20 weken echo)..quote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ronduit belachelijk misschien Hoogeveen nog een optie daar stromen zwangere dames uit Meppel ook wel eens naar toe.
Ligt er aan in wat voor ziekenhuis je de echo krijgt.. wij hebben wel 3d en 4d zelfs gezien en een fototje van 3d meegekregenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:40 schreef sjak het volgende:
Wow BelanaWat een mooie echo
Als het een meisje wordt, wordt het een preuts meisje, nu al netjes de benen over elkaar
![]()
Ben je in Santpoort geweest bij Babywatch, of zag ik dat verkeerd?
Wij gaan volgende week maandag voor de 20 weken echo. Ik ben erg blij dat er naar bepaalde zaken gekeken gaat worden. De arts die het gaat doen is nu ook bezig met een onderzoek naar het soort aangeboren afwijkingen als ik zelf heb gehad, dat vind ik ook een geruststellend idee. Hij weet goed waar hij naar moet kijken. Verder worden ook de urinewegen helemaal nagekeken, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat we dan niet kunnen zien wat het gaat worden. Maar eigenlijk hoop ik het niet te kunnen zien....ik ga het in ieder geval niet vragen.
Weet iemand trouwens of zo'n 20 weken echo in het ziekenhuis 3d of 2d is? Ik denk 2d maar mijn man denkt 3d.
fixxedquote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zie niets .. MarMar
Joh kijk es beter, tis het smoeltjequote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Belana het volgende:
Mar Mar, ik zie ook niks helaas. edit: ow nu wel, maar dit keer kan ik er niks van maken
Ja dat is irritantquote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef sjak het volgende:
Ja, die plofjes is het he! Ik heb het sinds vanmiddag al een keer of 5, oeps 6, gevoeld![]()
Maar telkens als ik besef dat ik wat voel is het alweer weg.
Joepie, ik voel weer een buikenfoto aankomenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:31 schreef MeNicole het volgende:
Phff vind dat ik nu al dik word. Dat moet nog wat worden
![]()
Hehe, et wordt vanzelf meer joh, op et laatst soms zelfs tot het irritante toe :pquote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ja dat is irritantZodra ik denk dat hij beweeglijk is en er op ga letten, stopt ie er spontaan mee
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:22 schreef Belana het volgende:
Jij moet nog ff wachten op een echo, een week of 6 denk ik? Of krijg je misschien eerder al echo vanwege je des? (dat las ik ergens, klopt dat? )
Nou, vandaag gebeld.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:25 schreef Moonah het volgende:
Ik ga van de week even bellen. Leah zei idd dat mijn DESdochterschap een aanleidng zou kunnen zijn tot een vroege echo. En gisteren zei een vriendin dat zij ivm foute uitstrijkjes (minder lang en minder fout dan die van mij) ook in aanmerking kwam voor vervroegd. Dus ik zal het wel horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |