Supergaaf Belana!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Belana het volgende:
alleen lagen de beentjes dus constant gekruist en weten we nog niet wat het is LOL blijft dit keer een verassing
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:22 schreef Belana het volgende:
ja, het blijft onvoorstelbaar hoor, maar het is echt, echt echt![]()
Ik ga van de week even bellen. Leah zei idd dat mijn DESdochterschap een aanleidng zou kunnen zijn tot een vroege echo. En gisteren zei een vriendin dat zij ivm foute uitstrijkjes (minder lang en minder fout dan die van mij) ook in aanmerking kwam voor vervroegd. Dus ik zal het wel horen.quote:Jij moet nog ff wachten op een echo, een week of 6 denk ik? Of krijg je misschien eerder al echo vanwege je des? (dat las ik ergens, klopt dat? )
Ja Joene, da's nou een baby!quote:Op zondag 12 februari 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
He eindelijk is iets wat ik kan herkennen op zon echo ding![]()
Al twee keer op rij Pap 1 gehad!quote:Op zondag 12 februari 2006 10:28 schreef Belana het volgende:
Het lijkt me wel goed als je in dat geval goed onder controle blijft idd. Lijkt me ook best extra eng zo evengoed?
quote:
Ik heb van de 32 foto's die ik heb ook de duidelijkste eruit gehaald nu hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]Laatst kwam mn "nichtje" heel trots met zon foto met een heel verhaal en ik denk ja ja je lult maar wat ik zie er echt niks in
Halfjaarlijks inmiddels.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:31 schreef Belana het volgende:
Ow, dat is goed zeg! Hoe vaak heb je die controles?
Heb gisteren erwtensoep met veel groenten gemaakt, redelijk van gegeten. Vanochtend licht misselijkquote:Hoe voel je je inmiddels verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |