abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 22:37:04 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34952895
Je zal mij nooit horen zeggen dat ik een geweldige gewone bevalling heb gehad, ik geloof dat mijn 1e zinnen tegen iedereen waren: "Hoi! we hebben een meisje, ze heet Eva en ik doe dit nooooit meer" maar daar staat tegenover dat na een paar dagen rottig zitten, pijnlijk plassen en niet durven poepen met al die hechtingen ik al vrij snel weer op de been was. Zo'n bevalling duurt gem. 1 dag, het herstel een paar dagen en hup daar ben je alweer.

Het is echt echt niet te vergelijken met het herstel na een ks, ik was zo slap, zo moe en dat duurde allemaal zo lang.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:39:55 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_34953043
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:37 schreef Lois het volgende:
Je zal mij nooit horen zeggen dat ik een geweldige gewone bevalling heb gehad, ik geloof dat mijn 1e zinnen tegen iedereen waren: "Hoi! we hebben een meisje, ze heet Eva en ik doe dit nooooit meer" maar daar staat tegenover dat na een paar dagen rottig zitten, pijnlijk plassen en niet durven poepen met al die hechtingen ik al vrij snel weer op de been was. Zo'n bevalling duurt gem. 1 dag, het herstel een paar dagen en hup daar ben je alweer.

Het is echt echt niet te vergelijken met het herstel na een ks, ik was zo slap, zo moe en dat duurde allemaal zo lang.....
je zei letterlijk, met een klein zielig, moe stemmetje: dit wil je niet B...dit wil je niet....
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 22:40:31 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34953068
Erg he, ik kan er zo nog om gaan huilen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34953094
En kijk nu.... nu post ze hier gewoon weer
Achterdochtig stemmetje opzet... Ehh Lois....
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 22:41:59 #205
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34953127
*slingert tampon in de rondte*
Kijk echt niet!!

*braaf pil inneemt vanavond*

Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:42:06 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_34953135
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:40 schreef Lois het volgende:
Erg he, ik kan er zo nog om gaan huilen
Ik ook, ik weet nog precies waar ik zat... och, zo mooi...
Joh, ik heb zelf niet eens gebeld met mensen, zo moe en alleen maar opgelucht als ik was
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:43:16 #207
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34953204
Nou, ik vond dat ik van Freek weer vrij snel op de been was, maar dan kun je nog relatief veel rusten. Met een rondlopende peuter kun je eigenlijk niet eens even rustig op de bank zitten, en ondertussen moet nr twee ook gevoed en gebadderd enzovoorts. Tel daar de gebroken nachten (want nr twee moet gevoed, maar nr 1 is ook van slag door alle gebeurtenissen, en slaapt dan ook veel slechter + plus dat ie nog moet wennen aan de herrie van een huilende baby) bij op, en je hebt idd de overtreffende trap van moe.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:47:08 #208
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34953339
Lois en Poemojn, ik zeg niks hoor. Ik 'krijg geen berichten door van boven' over jullie.

Maar goed, ik wil dus ook geen ks. En ik hoop zo enorm dat ik het niet bij het rechte eind heb. Ik zie het gewoon niet zitten om te moeten herstellen met 2 muppets om me heen. Dus ik ga wat onschuldige truukjes uitproberen om te zien of de kleine uberhaupt genegen is te draaien. Zoals dat met dat muziekdoosje bij mijn buik. Verder niet.
Ik ben wel realistisch, als het zo is dan is het zo.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:50:51 #209
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34953469
Dat bedoelde ik er ook niet mee hoor Dutchie! Maar ik hoor en lees (zeker niet alleen hier) dat mensen "hopen" op een tweede KS. En dat deed ik ook, zoals ik al eerder schreef. Voor mij en dreumes is het ook alleen maar goed geweest dat het idd een KS werd, maar ik wilde toch even laten weten dat dat bepaald geen feestje was.
En als het niet anders is, dan is het zo. En dan kan ik me voorstellen dat je liever een geplande als een spoed KS hebt.
pi_34956036
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:16 schreef Belana het volgende:
girly, blijf je pijnloos met je kies?
jaaaah ik heb tot nu toe echt geen last (betreft pijn) , dus laat het maar lekker zo blijven na de bevalling, dan kan ik op een rustig moment een dag kiezen voor de kaakchirurg,vind het wel best zo.

ohja ff tussendoor, mijn moeder die vertelde mij een verhaal van een kennis, haar dochter van 18 heeft een kindje gekregen, nou is het zo dat haar eigen moeder nou continu voor die baby moet zorgen omdat dat meisje van 18 haar kindje niet verzorgd (wat ik al overigens niet begreep) maar nu vertelde ze ook nog eens dat ze dat kind weleens gewoon een hele dag in der ontlasting heeft laten zitten om te kijken of der eigen dochter der eens verzorgd (wat dus niet gebeurde)

vinden jullie dit nou normaal? en zouden jullie het zelfde doen als oma zijnde? je kan dat kindje toch niet zo de hele dag daar laten zitten, god mag weten hoe vaak dit gebeurd, moet je hier nou wat van zeggen of maar laten gaan ?, heb zo medelij met dat kindje (kind had ze al eerst weggegeven voor adoptie, maar heeft uiteindelijk terug gekrabbeld, wel jammer, er zijn mensen die veel meer liefde eraan kunnen geven)

waar ik nu dus op doel , of dit wel aangegeven kan worden, of instanties hier wat mee kunnen doen?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:00:03 #211
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34956149
Ja, dat kan wel, maar dan moet je met meer komen als een niet verschoonde luier.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:09:25 #212
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34956505
Mjah en is er dan al niet een soort van hulpverlening voor zulke dingen? Ik bedoel kind zou worden afgestaan voor adoptie en dan ineens niet meer, wordt dat dan vanuit de plek waar die adoptie geregeld werd niets ingeschakeld/ doorgegeven? Kan die oma anders niet gewoon hulp inschakelen van de huisarts ofzo, om haar dochter een handje te helpen de goede kant op te gaan met haar kindje.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:30:31 #213
1087 Merisse
broddeltante
pi_34957158
Moonah
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:33:51 #214
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34957253
Dutchie hier staat een artikel over moxa-therapie bij stuitliggertjes misschien vindt je het wel intressant http://www.stuitlig.nl/
pi_34957877
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:47 schreef dutchie het volgende:
Lois en Poemojn, ik zeg niks hoor. Ik 'krijg geen berichten door van boven' over jullie.

Maar goed, ik wil dus ook geen ks. En ik hoop zo enorm dat ik het niet bij het rechte eind heb. Ik zie het gewoon niet zitten om te moeten herstellen met 2 muppets om me heen. Dus ik ga wat onschuldige truukjes uitproberen om te zien of de kleine uberhaupt genegen is te draaien. Zoals dat met dat muziekdoosje bij mijn buik. Verder niet.
Ik ben wel realistisch, als het zo is dan is het zo.
Even over mijn zusje, dat was ook een stuitligging, en vanaf de eerste wee tot ze er helemaal was duurde welgeteld 17 minuten, ging zo snel dat ze het ziekenhuis niet eens meer geprobeerd hebben te halen. Dus 't hoeft niet perse een probleem te zijn.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:11:06 #216
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962013
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Merisse het volgende:
Moonah
Ja, het wonder heeft zich voltrokken.

terug!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:12:01 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962022
Dames, beginnersvraagje :
Ik heb totaal geen honger. Ik dwing mezelf tot eten, maar ik eet beduidend minder dan normaal. Heb ook nergens trek in. Ik ben niet echt misselijk, hoogstens een beetje weeïg.

Tips, anybody? En belangrijker eigenlijk, kan dat kwaad? Komt het vanzelf weer in orde met mijn eetlust? Of is dit een heel normaal verschijnsel?
pi_34962069
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:12 schreef Moonah het volgende:

Ik heb totaal geen honger. Ik dwing mezelf tot eten, maar ik eet beduidend minder dan normaal. Heb ook nergens trek in. Ik ben niet echt misselijk, hoogstens een beetje weeïg.

Tips, anybody? En belangrijker eigenlijk, kan dat kwaad? Komt het vanzelf weer in orde met mijn eetlust? Of is dit een heel normaal verschijnsel?
Ik ben nu 15 weken zwanger en mijn eetlust is nog steeds weg. Maar dwing mezelf ook niet om te eten want daar word ik alleen maar misselijk van. Of het goed is? Denk het niet. Ben ondertussen al 10 kilo afgevallen en de vlos vertelde dat 4 kilo afvallen nog te accepteren is meer niet. Maar ik eet in princiepe alleen wat ik lekker vind en dat is vaak de ongezonde dingen. Maar fruit en melk krijg ik genoeg binnen dus hoop dat dat maar genoeg is!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:19:09 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962093
Oeh! 10 kilo afgevallen?
Gaat het wel goed met je kindje?
Heftig zeg...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:20:06 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962101
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:16 schreef MeNicole het volgende:
Maar ik eet in princiepe alleen wat ik lekker vind en dat is vaak de ongezonde dingen.
Dat had ik trouwens gisteravond. Toen heb ik een halve diepvriespizza in de oven geschoven. Die smaakte dan weer wél!
pi_34962112
Moonah, misschien verse vruchtensap, fruit, cruesli/cornflakes en melkproducten? Als je niet zoveel trek hebt is dat meestal wel weg te krijgen en nog gezond ook.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34962115
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:19 schreef Moonah het volgende:
Oeh! 10 kilo afgevallen?
Gaat het wel goed met je kindje?
Heftig zeg...
Woensdag moeten we naar de vlos dus dan horen we het wel. Maar mijn buik begint nu wel te groeien dus denk dat het wel goed zit daarbinnen. Heb al veel gelezen dat het kindje wel pakt wat ie nodig heeft en dat je als je een tekort aan iets hebt dat je zelf dan niet lekker word. Daar heb ik geen last van dus denk dat met kleintje wel alles goed is!!
Liefde
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:22:19 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962126
Heb net al braaf sinaasappeltjes geperst. Dat was wel lekker. Hoopte dat het mijn eetlust zou opwekken.
pi_34962134
En vitamines voor zwangeren slikken!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:23:16 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962135
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:21 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Woensdag moeten we naar de vlos dus dan horen we het wel. Maar mijn buik begint nu wel te groeien dus denk dat het wel goed zit daarbinnen. Heb al veel gelezen dat het kindje wel pakt wat ie nodig heeft en dat je als je een tekort aan iets hebt dat je zelf dan niet lekker word. Daar heb ik geen last van dus denk dat met kleintje wel alles goed is!!
Ja, idd. Jíj moet interen, heb ik ook gelezen.
Die kindjes zijn best wel slim!

En tuurlijk slik ik vitaminen snoopy!
pi_34962172
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:23 schreef snoopy het volgende:
En vitamines voor zwangeren slikken!
Ikke niet. Heb hier een potje staan maar daar zitten van die grote pillen in die ik zelfs in 2 stukken niet weg krijg En ze ruiken en smaken nog vies ook
Liefde
pi_34962181
Ik heb Fem natal van Davitamon. Die vallen best mee.
pi_34962208
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:28 schreef snoopy het volgende:
Ik heb Fem natal van Davitamon. Die vallen best mee.
Zijn die niet zo groot dan? Ik heb nu van selfcare. Is dus ook voor zwangeren maar die tabletten zijn 1 cm lang en aangezien ik niet zo'n pillen slikker ben zijn die dus veel te groot. Ik ga strax wel ff naar de drogist naar anderen kijken!!
Liefde
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:34:43 #229
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962244
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:31 schreef MeNicole het volgende:
Ik ga strax wel ff naar de drogist naar anderen kijken!!
Ja, dat zou ik maar doen. Er moeten toch pillen zijn die je wél weg kunt krijgen. En zeker als je verder niet (echt gezond/ veel) eet..... je kindje heeft toch voldoende voedingsstoffen nodig? Die komen natuurlijk níet uit de lucht vallen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:36:08 #230
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34962258
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:12 schreef Moonah het volgende:

Ik weet niet precies hoe ver je bent, de eerste anderhalve week had ik ook geen echt misselijkheidsgevoel. (ik hoop voor je dat het ook niet komt).
Maar dat gevoel van geen eetlust herken ik wel. Ik neem ook alleen wat ik lekker vindt, voor zover mogelijk.Op mijn werk moet ik namelijk mee eten en daar wordt door iemand gekookt dus kan ik geen keus maken.
Fruit gaat nog het beste, lekker sinaasappels enzo. En beschuitjes met pindakaas en kaas.
Vlak voordat ik zwanger was, ben ik op mijn gewicht gaan letten. Niet te dik, maar wel wat extra kiloos die er een jaar eerder niet zaten. Ik ben van 65 naar 63 gegaan. Toen ik zwanger bleek, ben ik direct gestopt met opletten, maar nu val ik nog steeds af. Ik schommel nu tussen de 61 en 62.

Ik denk dat het er gewoon bij kan horen, Moonah. Ik vond de koelkast voorheen een inspiratie van lekkere hapjes, nu zie ik het als een bron van misselijkmakers!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:39:35 #231
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962294
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:36 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk dat het er gewoon bij kan horen, Moonah. Ik vond de koelkast voorheen een inspiratie van lekkere hapjes, nu zie ik het als een bron van misselijkmakers!
Ik was ook aan het 'opletten' voordat ik zwanger werd. Niet dat het echt hard nodig was, maar twee kilo eraf door niet onbeperkt te 'vreten' was wel fijn.
Ik zal in de winkel maar eens goed op zoek gaan wat me nou écht lekker lijkt.
Gek hoor, dat dat dus zó kan omslaan!
pi_34962308
Desnoods breek je zo'n pil in kleine stukjes, verstopt het in een lepel vla en voila! Zo krijg je het ook binnen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:41:21 #233
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34962314
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik was ook aan het 'opletten' voordat ik zwanger werd. Niet dat het echt hard nodig was, maar twee kilo eraf door niet onbeperkt te 'vreten' was wel fijn.
Ik zal in de winkel maar eens goed op zoek gaan wat me nou écht lekker lijkt.
Gek hoor, dat dat dus zó kan omslaan!
Ja, idd. Maar ik hoop dat dit van tijdelijke aard is (misschien wel van zeer tijdelijke aard, want ik mag vanavond uit eten )
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:49:20 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_34962403
het hoort er een beetje bij denk ik moonah. Ik ben ook niet extreem misselijk geweest, maar idd, soms gewoon geen trek. Bij mij sloeg dat om in extreme honger op een gegeven moment, toen kon ik de hele dag alleen maar eten
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:58:59 #235
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34962533
Op de weegschaal gestaan vanmorgen. 9 kilo al. 23 weken nu.
Maar even snel rekensommetje erop losgelaten. Als het zo doorgaat zou ik ongeveer 15.6 kilo aankomen en dat zou eigenlijk best meevallen.
pi_34962615
Ik slik al 2 jaar Gravitamon, vitaminepil waar alle extra in zit (óók foliumzuur) voor vrouwen die zwanger willen worden, zijn en borstvoedenden. Zit geen smaak aan en glijden met wat drinken makkelijk weg. Verder lust ik geen melkproducten en kauw daarom regelmatig een davitamon calcium kauwtablet weg: sinaasappelsmaak: net snoepjes, jummie!
Verder zou ik me niet teveel zorgen maken over weinig eetlust en je moet jezelf zeker niet dwingen denk ik: dan gaat het alleen maar meer tegen staan. Eet gewoon waar je wel zin in hebt (soms komt trek in 'gezonde' dingen daar vlak achteraan!), er zitten altijd wel wat voedingsstoffen in. Randy bestond vlak na zijn geboorte voornamelijk uit verse gevulde koeken en gebak, gehgeh! Maar ik had periodes waarin ik elke keer weer trek in andere dingen had. Volgens mij geeft je lichaam wel aan wat je nodig hebt. (Gezien de onbedwingbare behoefte aan fruit die ik af en toe had!) Zorg wel dat je altijd wat gezonde dingen in huis hebt, voor het geval je er trek in krijgt.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:18:18 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_34962815
Volgens de weegschaal thuis ben ik nu zo'n 3 kilo aangekomen, maar de vorige keer kwamen ook de kilo's pas in het laatste trimester (nou moet ik zeggen da ik toen ook een wilhelmina pepermuntverslaving had en er elke dag een zak doorheen ging )
stormy waters...
sailin'
pi_34962867
Haha, ik wist niet dat pepermunten van die dikmakers waren Belana!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:23:19 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_34962914
puur suiker joh die bende en ik vond het heel normaal op dat moment, ik zag het helemaal niet als een zwangerschapsverslaving Ik wil daar nu dus wel op letten. Overigens was het ook incombinatie met niet meer kunnen lopen en dus veeeeel te weinig beweging hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_34963068
Ik vrat ontzettend veel en overal kreeg de baby de schuld van: "Gebak? Tja... dat wil ik niet; dat wil de baby!" Ben dan ook 24 kilo aangekomen toen. Als ik klaagde over dat ik me zo log voelde, zei mijn collega (ook zwanger) elke keer: "Eigen schuld, dikke baby!"
Gelukkig 'vreet' ik nu wat minder... 10 kilo aangekomen met 29 weken... Maar zoals je zegt... de laatste weken gaan het hardst...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:32:21 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_34963103
ik was 23 kilo aangekomen ik hoop echt dat ik het dit keer een beetje in kan tomen... het heeft bijna 2 jaar geduurd voor ik het er weer af had Magoe, dat lukte wel, dus ik maak me ook niet druk hoor. Ik let alleen wel een beetje op wat ik eet en snoep.
stormy waters...
sailin'
pi_34963136
Lijk trouwens ook in iedere bil wel een kind te dragen... hebben jullie dat ook?
Zal wel zijn om in evenwicht te blijven... zodat je niet voorover kukelt!
Zit trouwens wel lekker... zo'n kont!
pi_34963193
2 jaar... Das best lang... Bij mij bleef er 13 kilo aanzitten, maar dat kon ik wel hebben en voor ik het wist was ik weer zwanger... Maar moet na deze toch echt voor het eerst van mijn leven op dieet vrees ik...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:36:27 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_34963214
het gaat bij mij op mijn heupen zitten , dus de boven/achterkant van de billen
stormy waters...
sailin'
pi_34963249
Zie je wel... is om in evenwicht te blijven dus...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:40:21 #246
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_34963299
ik ben ook 7 a 8 kilo aangekomen, maar ' ik kan het hebben' ... hihi
Maar nu kijk ik wel bezorgd in de spiegel, want als ik mijn benen vastpak verschijnt er overal cellulitus... aaaah.. ben begin 20!
ik eet wat ik wil, ,maar heb wel in de gaten dat teveel suiker slecht is voor het kind.
pi_34963408
Eng he, Nanalune? Ik hoef mijn benen er niet eens voor vast te houden inmiddels!
Hoezo heb je dat in de gaten dat suiker slecht is?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:45:10 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_34963425
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:35 schreef Mammietje het volgende:
2 jaar... Das best lang... Bij mij bleef er 13 kilo aanzitten, maar dat kon ik wel hebben en voor ik het wist was ik weer zwanger... Maar moet na deze toch echt voor het eerst van mijn leven op dieet vrees ik...
Ik heb er ook niet bijzonder veel voor gedaan hoor, ik heb op een gegeven moment 2 weken lang elke dag gefietst op de hometrainer en daarmee gingen er 6 kilo vanaf en de laatste 3 hebben toen nog wat maandjes geduurd. Dus ik weet dat als ik er echt even wat aan doe dat ze er zo af zijn.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:50:01 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34963557
Menciole in principe kan het afvallen geen kwaad zolang je maar genoeg voch voeding en vitamines binnen krijgt.
Je ziet vaak bij voluptueuzere mensen dat die in het begin afvallen, vooral bij (extreme) misselijkheid.
Die komen er in het laatste trimester heel hard aan hoor ik eindigde zelf lager als begin gewicht maar was dan ook 24 kg kwijt
wel lekker dat ik nu al na 6 weekjes 15 kg onder me gewocht voor de zwangerschap zat het heeft zijn voordelen dus

pinquit doe eens melden
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34963593
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef Leah het volgende:
Ja, dat kan wel, maar dan moet je met meer komen als een niet verschoonde luier.
jah begrijp ik
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef Luchtbel het volgende:
Mjah en is er dan al niet een soort van hulpverlening voor zulke dingen? Ik bedoel kind zou worden afgestaan voor adoptie en dan ineens niet meer, wordt dat dan vanuit de plek waar die adoptie geregeld werd niets ingeschakeld/ doorgegeven? Kan die oma anders niet gewoon hulp inschakelen van de huisarts ofzo, om haar dochter een handje te helpen de goede kant op te gaan met haar kindje.
die oma wilt er blijkbaar ook niks voor doen, en ondertussen maar klagen,ik laat het wel lekker rusten, want zelf kan ik er ook niks aan doen,vond het alleen best erg toen ik het hoorde, je hoort de laatste tijd al genoeg over baby's.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:40 schreef nanalune het volgende:
ik ben ook 7 a 8 kilo aangekomen, maar ' ik kan het hebben' ... hihi
Maar nu kijk ik wel bezorgd in de spiegel, want als ik mijn benen vastpak verschijnt er overal cellulitus... aaaah.. ben begin 20!
ah joh 1 troost ben nu net 22 geworden en ik ben nu al 21 kilo aangekomen , en geloof me, mijn huidje is ook niet meer zo mooi glad hoor haha
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:26:37 #251
74310 nanalune
pi_34964435
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Mammietje het volgende:
Eng he, Nanalune? Ik hoef mijn benen er niet eens voor vast te houden inmiddels!
Hoezo heb je dat in de gaten dat suiker slecht is?
Ik ga mij nogal eens te buiten aan zoete dingen, zoals gisteren heb ik een halve bak celebrations leegegeten, maar met dat ik het eet ben ik me ervan bewust dat al die suikers en vetten in een te hoge mate slecht zijn voor je kind. Ik geloof ook dat dit onlangs beter onderzocht is.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:33:32 #252
74310 nanalune
pi_34964574
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:51 schreef Girly het volgende:

ah joh 1 troost ben nu net 22 geworden en ik ben nu al 21 kilo aangekomen , en geloof me, mijn huidje is ook niet meer zo mooi glad hoor haha
haha, ik ben ook 22. Eigenlijk is het ook te gek voor woorden dat ik zo ijdel ben.. er groeit een wondertje in me, en daar wil ik best een sinaasappeltje voor worden hoor
pi_34964671
* pinquit meldt.

onrustige nacht gehad, heeel veel rare dromen
en nu ben ik een beetje ziek, misselijk en overal spierpijn, sla ik de krant open: groot aantal mensen met griep afgelopen week

ik wil geen griep
maar we zien het wel ik ga gewoon lekker niksen op de bank
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:39:16 #254
74310 nanalune
pi_34964693
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:37 schreef pinquit het volgende:
* pinquit meldt.

onrustige nacht gehad, heeel veel rare dromen
en nu ben ik een beetje ziek, misselijk en overal spierpijn, sla ik de krant open: groot aantal mensen met griep afgelopen week

ik wil geen griep
maar we zien het wel ik ga gewoon lekker niksen op de bank
* komt een lekker glas versgeperst sinaansappelsap brengen , slaat een deken over beentjes, en geeft een aai over bol
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:40:26 #255
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34964724
het feit dat teveel suikers slecht voor je zijn is algemeen bekend toch
pi_34964745
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:39 schreef nanalune het volgende:

[..]

* komt een lekker glas versgeperst sinaansappelsap brengen , slaat een deken over beentjes, en geeft een aai over bol
dankjewellll
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:41:41 #257
74310 nanalune
pi_34964761
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
het feit dat teveel suikers slecht voor je zijn is algemeen bekend toch
Ja gek he. en toch gaan we ons te buiten aan snoeperij.... Ik bedoel alleen te zeggen dat ik er voorzichtiger mee ben , dan dat ik in mijn eentje zou zijn....
pi_34965138
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Menciole in principe kan het afvallen geen kwaad zolang je maar genoeg voch voeding en vitamines binnen krijgt.
Je ziet vaak bij voluptueuzere mensen dat die in het begin afvallen, vooral bij (extreme) misselijkheid.
Die komen er in het laatste trimester heel hard aan hoor ik eindigde zelf lager als begin gewicht maar was dan ook 24 kg kwijt
wel lekker dat ik nu al na 6 weekjes 15 kg onder me gewocht voor de zwangerschap zat het heeft zijn voordelen dus

pinquit doe eens melden
Scheeld kan het wel hebben dat ik zo veel afval. Zo heel gezond eten deed ik toch al niet maar de zin in snacks enzo is nu ook weg dus dat blijft ook allemaal staan. Tja en dan val je wel af he Als er weer eens iemand tegen me zegt dat ik zo afgevallen ben zeg ik altijd: Ach je komt in een zwangerschap oneveer 14 kilo aan. Ben nu al 10 kilo kwijt dus word maar 4 kilo zwaarder dan dat ik was

Maar nu ik na de winkel vitaminepillen halen
Liefde
pi_34967162
Zo de pillen zijn binnen. Deze krijg ik wel weg die zijn een heel stuk kleiner
Hier begint de bandenpijn denk ik goed door te zetten nu. Heb er soms in een keer zo erg last van, maar tis gelukkig ook weer net zo snel weg Maar ja hoort erbij
Liefde
pi_34972100
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:41 schreef nanalune het volgende:

[..]

Ja gek he. en toch gaan we ons te buiten aan snoeperij.... Ik bedoel alleen te zeggen dat ik er voorzichtiger mee ben , dan dat ik in mijn eentje zou zijn....
Ik leef normaal op liters cola maar daar ben ik direct mee gestopt sinds ik weet dat ik zwanger ben maar ik moet eerlijk zeggen dat de sapjes, de waters en alle andere drankjes me de neus zowat uitkomen af en toe en dan zondig ik toch even want als ik me rot voel is dat ook vast niet gezond voor het kindje.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:23:07 #261
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34980066
sorry even crossposten, maar een zwangere of toekomstig zwangere die interesse heeft in een gratis hemeltje en toebehoren. kijk hier
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:29:34 #262
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34980312
O en Poemojn (sorry voor deze erg late reactie): Ik heb de vorige keer ookal informatie ingewonnen over die therapie waar jij het over had (moxa toch? ben je post even kwijt). Maar dat gaat me toch iets te ver.
Kindje moet uit zichzelf willen draaien, zo niet dan niet. Als het zover komt ga ik niet proberen te laten draaien (mag ook niet eens ivm voorliggende placenta en het litteken van de ks) en ik ga ook geen alternatieve methoden proberen. Voor hetzelfde geld ligt het kindje niet voor niets zo en ik wil niets forceren.
Léon lag bijv. 'vast' doordat hij zichzelf in de navelstreng gedraaid had.
Heb vandaag wel met dat muziekdoosje geprobeerd. En volgens mij.... voelde ik even later voetjes naar boven trappen. Inmiddels is hij weer trampoline aan het springen op mijn blaas. Maar ik geef de moed dus nog lang niet op!
pi_34980501
Je bedoelt een ander Dutch
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:33 schreef Rottdog het volgende:
Dutchie hier staat een artikel over moxa-therapie bij stuitliggertjes misschien vindt je het wel intressant http://www.stuitlig.nl/
Ik ben heel soms niet de enige met linkjes

Btw ik las ergens dat bij een 2e zwangerschap kinderen pas met 36 weken niet meer kunnen draaien dus je hebt nog even.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:38:47 #264
108648 cattie
lieve moeder
pi_34980641
Mijn beepje ligt de hele tijd over dwars! Hij/zij heeft nog 19 weken om te draaien, dus tijd zat.

Wat grappig trouwens Dutchie dat je het over een muziekdoosje hebt. Ik heb afgelopen nacht ontzettend druk gedroomd, waaronder dat ik een muziekdoosje moest kopen. En dat heb ik vandaag maar gedaan! Ik vind het zulke leuke dingen. En het is zo leuk om iets voor beepje te kopen!
Ik heb ook gedroomd dat beepje een meisje is, we zullen zien.
Moonah: ik had de eerste weken ook compleet geen eetlust. Maar dat heb ik ondertussen dubbel en dwars ingehaald! Nu ben ik in de 21e week en ik ben al 8 kg aangekomen....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:02:56 #265
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34981472
Vandaar dat ik je post niet terug kon vinden. Je ziet een linkje en denkt aan Poemojn.
As we speak zit er trouwens netjes iemand tegen mijn navel aan te schoppen. Dus het kan idd alle kanten nog opgaan.
Muziekdoosjes kunnen dus helpen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:43:58 #266
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34982789
Ik heb trouwens tijdens mijn zwangerschap continue het idee gehad dat er iemand aan 't tapdansen was op m'n blaas.. het bleek dat diegene m'n blaas meer gebruikte als boksbal dan als trampoline

IK heb mezelf redelijk vaak vergist dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:46:05 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_34982861

stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 11 februari 2006 @ 22:47:26 #268
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34982914
ooooohhh Voetjes in je buikwand
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:47:45 #269
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34982927
oh belana wat een prachtige echoś en die voetjes echt heel erg mooi
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:48:39 #270
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34982961
Belaan, wat doe je met me? Ik wilde zo gaan slapen.
Die voetjes Die beentjes
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:49:50 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_34982998
Lief he

Ik ging voor een 2D echo, maar ze heeft toch een paar 3D foto's genomen

Het was heerlijk
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:51:04 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_34983041
alleen lagen de beentjes dus constant gekruist en weten we nog niet wat het is LOL blijft dit keer een verassing
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:11:07 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34983873
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34983999
wat een mooie echo's
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:30:28 #275
108648 cattie
lieve moeder
pi_34984483
Hele mooie echo's Belana!
pi_34984496
Belana wat een mooie echo's
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:41:08 #277
61800 Rottdog
pi_34985184
Ohh Belana

Die voetjes
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:58:49 #279
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34985257
belana wat mooi

rottdog je avatar
  Hoofdredactie Fotografie zondag 12 februari 2006 @ 01:08:41 #280
95752 crew  Chell
Kluns
pi_34987168
Wow.. die voetjes! Die teentjes !

Wat onwerkelijk.. echt al zo'n compleet mensje om te zien en dat zit dan in je buik. Prachtig zeg!
  zondag 12 februari 2006 @ 01:17:24 #281
61800 Rottdog
pi_34987369
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:58 schreef _evenstar_ het volgende:
rottdog je avatar
Gaat voor de hypnose
  zondag 12 februari 2006 @ 01:20:50 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34987446
Ipv pendelen hypnotiseer jij mensen zwanger?
pi_34990904
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:51 schreef Belana het volgende:
alleen lagen de beentjes dus constant gekruist en weten we nog niet wat het is LOL blijft dit keer een verassing
Supergaaf Belana!
Gekruiste beentjes, dan zal het wel een meisje wezen
pi_34991118
Belana! Er zit niet alleen een baby in je buik: nog een prachtige baby ook!
  zondag 12 februari 2006 @ 10:18:03 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_34991204
lief he 20 cm is ie nu zo'n beetje, maar dat is dan als je de beentjes helemaal zou uitstrekken. De placenta ligt aan de buikwand, vandaar dat ik nog maar af en toe wat voel, want aan de beweeglijkheid ligt het niet
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 10:20:22 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34991246
Oooohh!
Belana, ik weet nog zó goed toen ik in de herfst "Het tweede streepje"-topic kwam binnenvallen, dat jij nét positief getest had. En je durfde het nog niet te geloven/vertrouwen. En zie nú, ge-wel-dig! Prachtig!
pi_34991266
He eindelijk is iets wat ik kan herkennen op zon echo ding
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 12 februari 2006 @ 10:22:36 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_34991271
ja, het blijft onvoorstelbaar hoor, maar het is echt, echt echt

Jij moet nog ff wachten op een echo, een week of 6 denk ik? Of krijg je misschien eerder al echo vanwege je des? (dat las ik ergens, klopt dat? )
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 10:25:28 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34991317
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:22 schreef Belana het volgende:
ja, het blijft onvoorstelbaar hoor, maar het is echt, echt echt
quote:
Jij moet nog ff wachten op een echo, een week of 6 denk ik? Of krijg je misschien eerder al echo vanwege je des? (dat las ik ergens, klopt dat? )
Ik ga van de week even bellen. Leah zei idd dat mijn DESdochterschap een aanleidng zou kunnen zijn tot een vroege echo. En gisteren zei een vriendin dat zij ivm foute uitstrijkjes (minder lang en minder fout dan die van mij) ook in aanmerking kwam voor vervroegd. Dus ik zal het wel horen.
  zondag 12 februari 2006 @ 10:26:22 #290
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34991329
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
He eindelijk is iets wat ik kan herkennen op zon echo ding
Ja Joene, da's nou een baby!
  zondag 12 februari 2006 @ 10:28:12 #291
24188 Belana
kloon van belana
pi_34991360
Het lijkt me wel goed als je in dat geval goed onder controle blijft idd. Lijkt me ook best extra eng zo evengoed?
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 10:30:27 #292
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34991394
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:28 schreef Belana het volgende:
Het lijkt me wel goed als je in dat geval goed onder controle blijft idd. Lijkt me ook best extra eng zo evengoed?
Al twee keer op rij Pap 1 gehad!
Alsof het zo heeft moeten zijn.
  zondag 12 februari 2006 @ 10:31:53 #293
24188 Belana
kloon van belana
pi_34991407
Ow, dat is goed zeg! Hoe vaak heb je die controles?
Hoe voel je je inmiddels verder?
stormy waters...
sailin'
pi_34991409
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja Joene, da's nou een baby!
Laatst kwam mn "nichtje" heel trots met zon foto met een heel verhaal en ik denk ja ja je lult maar wat ik zie er echt niks in
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 12 februari 2006 @ 10:33:40 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_34991440
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:32 schreef Joene het volgende:

[..]

Laatst kwam mn "nichtje" heel trots met zon foto met een heel verhaal en ik denk ja ja je lult maar wat ik zie er echt niks in
Ik heb van de 32 foto's die ik heb ook de duidelijkste eruit gehaald nu hoor met een beetje ervaring kan je altijd wel zien hoe het zit, maar soms zijn ze onduidelijk idd
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 10:35:25 #296
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34991461
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:31 schreef Belana het volgende:
Ow, dat is goed zeg! Hoe vaak heb je die controles?
Halfjaarlijks inmiddels.
quote:
Hoe voel je je inmiddels verder?
Heb gisteren erwtensoep met veel groenten gemaakt, redelijk van gegeten. Vanochtend licht misselijk , banaantje + beschuit + appelsap in de blender. Was goed te doen.
En mooooeee!
Ik kak echt in tussen 13 en 16 uur.

Maar, vooralsnog zeg ik: het boeit me niets, want.....
  zondag 12 februari 2006 @ 10:35:58 #297
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34991470
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:33 schreef Belana het volgende:

32 foto's
Wow! Da's veel!
  zondag 12 februari 2006 @ 10:37:42 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_34991491
je weet waar het voor is he Als het kan moet je lekker aan je vermoeidheid toegeven en veel slapen. Ik heb wekenlang om half 9 's avonds op bed gelegen en op de dagen dat ik thuis was sliep ik samen met Liam 's middags slapen is goed
Ik hoop idd dat je het soort misselijkhied hebt wat weg te eten is, zorgen dat er wat in je maag zit en dan valt het hopenlijk wel mee
Ik ben echt heel blij voor je
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 10:38:17 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_34991509
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wow! Da's veel!
pretecho he, dus 32 foto's op cd en een half uur film op dvd
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 10:38:59 #300
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34991518
ooooo belana
Wat een geweldige echo's!! en die voetjes

Dinsdag mag ik ook Krijg je dan eigenlijk ook fotootjes mee (geen 32, dat snap ik )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')