abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 22:37:04 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34952895
Je zal mij nooit horen zeggen dat ik een geweldige gewone bevalling heb gehad, ik geloof dat mijn 1e zinnen tegen iedereen waren: "Hoi! we hebben een meisje, ze heet Eva en ik doe dit nooooit meer" maar daar staat tegenover dat na een paar dagen rottig zitten, pijnlijk plassen en niet durven poepen met al die hechtingen ik al vrij snel weer op de been was. Zo'n bevalling duurt gem. 1 dag, het herstel een paar dagen en hup daar ben je alweer.

Het is echt echt niet te vergelijken met het herstel na een ks, ik was zo slap, zo moe en dat duurde allemaal zo lang.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:39:55 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_34953043
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:37 schreef Lois het volgende:
Je zal mij nooit horen zeggen dat ik een geweldige gewone bevalling heb gehad, ik geloof dat mijn 1e zinnen tegen iedereen waren: "Hoi! we hebben een meisje, ze heet Eva en ik doe dit nooooit meer" maar daar staat tegenover dat na een paar dagen rottig zitten, pijnlijk plassen en niet durven poepen met al die hechtingen ik al vrij snel weer op de been was. Zo'n bevalling duurt gem. 1 dag, het herstel een paar dagen en hup daar ben je alweer.

Het is echt echt niet te vergelijken met het herstel na een ks, ik was zo slap, zo moe en dat duurde allemaal zo lang.....
je zei letterlijk, met een klein zielig, moe stemmetje: dit wil je niet B...dit wil je niet....
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 22:40:31 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34953068
Erg he, ik kan er zo nog om gaan huilen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34953094
En kijk nu.... nu post ze hier gewoon weer
Achterdochtig stemmetje opzet... Ehh Lois....
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 22:41:59 #205
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34953127
*slingert tampon in de rondte*
Kijk echt niet!!

*braaf pil inneemt vanavond*

Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:42:06 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_34953135
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:40 schreef Lois het volgende:
Erg he, ik kan er zo nog om gaan huilen
Ik ook, ik weet nog precies waar ik zat... och, zo mooi...
Joh, ik heb zelf niet eens gebeld met mensen, zo moe en alleen maar opgelucht als ik was
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:43:16 #207
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34953204
Nou, ik vond dat ik van Freek weer vrij snel op de been was, maar dan kun je nog relatief veel rusten. Met een rondlopende peuter kun je eigenlijk niet eens even rustig op de bank zitten, en ondertussen moet nr twee ook gevoed en gebadderd enzovoorts. Tel daar de gebroken nachten (want nr twee moet gevoed, maar nr 1 is ook van slag door alle gebeurtenissen, en slaapt dan ook veel slechter + plus dat ie nog moet wennen aan de herrie van een huilende baby) bij op, en je hebt idd de overtreffende trap van moe.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:47:08 #208
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34953339
Lois en Poemojn, ik zeg niks hoor. Ik 'krijg geen berichten door van boven' over jullie.

Maar goed, ik wil dus ook geen ks. En ik hoop zo enorm dat ik het niet bij het rechte eind heb. Ik zie het gewoon niet zitten om te moeten herstellen met 2 muppets om me heen. Dus ik ga wat onschuldige truukjes uitproberen om te zien of de kleine uberhaupt genegen is te draaien. Zoals dat met dat muziekdoosje bij mijn buik. Verder niet.
Ik ben wel realistisch, als het zo is dan is het zo.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:50:51 #209
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34953469
Dat bedoelde ik er ook niet mee hoor Dutchie! Maar ik hoor en lees (zeker niet alleen hier) dat mensen "hopen" op een tweede KS. En dat deed ik ook, zoals ik al eerder schreef. Voor mij en dreumes is het ook alleen maar goed geweest dat het idd een KS werd, maar ik wilde toch even laten weten dat dat bepaald geen feestje was.
En als het niet anders is, dan is het zo. En dan kan ik me voorstellen dat je liever een geplande als een spoed KS hebt.
pi_34956036
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:16 schreef Belana het volgende:
girly, blijf je pijnloos met je kies?
jaaaah ik heb tot nu toe echt geen last (betreft pijn) , dus laat het maar lekker zo blijven na de bevalling, dan kan ik op een rustig moment een dag kiezen voor de kaakchirurg,vind het wel best zo.

ohja ff tussendoor, mijn moeder die vertelde mij een verhaal van een kennis, haar dochter van 18 heeft een kindje gekregen, nou is het zo dat haar eigen moeder nou continu voor die baby moet zorgen omdat dat meisje van 18 haar kindje niet verzorgd (wat ik al overigens niet begreep) maar nu vertelde ze ook nog eens dat ze dat kind weleens gewoon een hele dag in der ontlasting heeft laten zitten om te kijken of der eigen dochter der eens verzorgd (wat dus niet gebeurde)

vinden jullie dit nou normaal? en zouden jullie het zelfde doen als oma zijnde? je kan dat kindje toch niet zo de hele dag daar laten zitten, god mag weten hoe vaak dit gebeurd, moet je hier nou wat van zeggen of maar laten gaan ?, heb zo medelij met dat kindje (kind had ze al eerst weggegeven voor adoptie, maar heeft uiteindelijk terug gekrabbeld, wel jammer, er zijn mensen die veel meer liefde eraan kunnen geven)

waar ik nu dus op doel , of dit wel aangegeven kan worden, of instanties hier wat mee kunnen doen?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:00:03 #211
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34956149
Ja, dat kan wel, maar dan moet je met meer komen als een niet verschoonde luier.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:09:25 #212
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34956505
Mjah en is er dan al niet een soort van hulpverlening voor zulke dingen? Ik bedoel kind zou worden afgestaan voor adoptie en dan ineens niet meer, wordt dat dan vanuit de plek waar die adoptie geregeld werd niets ingeschakeld/ doorgegeven? Kan die oma anders niet gewoon hulp inschakelen van de huisarts ofzo, om haar dochter een handje te helpen de goede kant op te gaan met haar kindje.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:30:31 #213
1087 Merisse
broddeltante
pi_34957158
Moonah
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:33:51 #214
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34957253
Dutchie hier staat een artikel over moxa-therapie bij stuitliggertjes misschien vindt je het wel intressant http://www.stuitlig.nl/
pi_34957877
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:47 schreef dutchie het volgende:
Lois en Poemojn, ik zeg niks hoor. Ik 'krijg geen berichten door van boven' over jullie.

Maar goed, ik wil dus ook geen ks. En ik hoop zo enorm dat ik het niet bij het rechte eind heb. Ik zie het gewoon niet zitten om te moeten herstellen met 2 muppets om me heen. Dus ik ga wat onschuldige truukjes uitproberen om te zien of de kleine uberhaupt genegen is te draaien. Zoals dat met dat muziekdoosje bij mijn buik. Verder niet.
Ik ben wel realistisch, als het zo is dan is het zo.
Even over mijn zusje, dat was ook een stuitligging, en vanaf de eerste wee tot ze er helemaal was duurde welgeteld 17 minuten, ging zo snel dat ze het ziekenhuis niet eens meer geprobeerd hebben te halen. Dus 't hoeft niet perse een probleem te zijn.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:11:06 #216
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962013
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Merisse het volgende:
Moonah
Ja, het wonder heeft zich voltrokken.

terug!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:12:01 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962022
Dames, beginnersvraagje :
Ik heb totaal geen honger. Ik dwing mezelf tot eten, maar ik eet beduidend minder dan normaal. Heb ook nergens trek in. Ik ben niet echt misselijk, hoogstens een beetje weeïg.

Tips, anybody? En belangrijker eigenlijk, kan dat kwaad? Komt het vanzelf weer in orde met mijn eetlust? Of is dit een heel normaal verschijnsel?
pi_34962069
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:12 schreef Moonah het volgende:

Dames, beginnersvraagje :
Ik heb totaal geen honger. Ik dwing mezelf tot eten, maar ik eet beduidend minder dan normaal. Heb ook nergens trek in. Ik ben niet echt misselijk, hoogstens een beetje weeïg.

Tips, anybody? En belangrijker eigenlijk, kan dat kwaad? Komt het vanzelf weer in orde met mijn eetlust? Of is dit een heel normaal verschijnsel?
Ik ben nu 15 weken zwanger en mijn eetlust is nog steeds weg. Maar dwing mezelf ook niet om te eten want daar word ik alleen maar misselijk van. Of het goed is? Denk het niet. Ben ondertussen al 10 kilo afgevallen en de vlos vertelde dat 4 kilo afvallen nog te accepteren is meer niet. Maar ik eet in princiepe alleen wat ik lekker vind en dat is vaak de ongezonde dingen. Maar fruit en melk krijg ik genoeg binnen dus hoop dat dat maar genoeg is!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:19:09 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962093
Oeh! 10 kilo afgevallen?
Gaat het wel goed met je kindje?
Heftig zeg...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:20:06 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962101
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:16 schreef MeNicole het volgende:
Maar ik eet in princiepe alleen wat ik lekker vind en dat is vaak de ongezonde dingen.
Dat had ik trouwens gisteravond. Toen heb ik een halve diepvriespizza in de oven geschoven. Die smaakte dan weer wél!
pi_34962112
Moonah, misschien verse vruchtensap, fruit, cruesli/cornflakes en melkproducten? Als je niet zoveel trek hebt is dat meestal wel weg te krijgen en nog gezond ook.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34962115
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:19 schreef Moonah het volgende:
Oeh! 10 kilo afgevallen?
Gaat het wel goed met je kindje?
Heftig zeg...
Woensdag moeten we naar de vlos dus dan horen we het wel. Maar mijn buik begint nu wel te groeien dus denk dat het wel goed zit daarbinnen. Heb al veel gelezen dat het kindje wel pakt wat ie nodig heeft en dat je als je een tekort aan iets hebt dat je zelf dan niet lekker word. Daar heb ik geen last van dus denk dat met kleintje wel alles goed is!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:22:19 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962126
Heb net al braaf sinaasappeltjes geperst. Dat was wel lekker. Hoopte dat het mijn eetlust zou opwekken.
pi_34962134
En vitamines voor zwangeren slikken!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:23:16 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34962135
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:21 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Woensdag moeten we naar de vlos dus dan horen we het wel. Maar mijn buik begint nu wel te groeien dus denk dat het wel goed zit daarbinnen. Heb al veel gelezen dat het kindje wel pakt wat ie nodig heeft en dat je als je een tekort aan iets hebt dat je zelf dan niet lekker word. Daar heb ik geen last van dus denk dat met kleintje wel alles goed is!!
Ja, idd. Jíj moet interen, heb ik ook gelezen.
Die kindjes zijn best wel slim!

En tuurlijk slik ik vitaminen snoopy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')