quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:23 schreef snoopy het volgende:
En vitamines voor zwangeren slikken!
Zijn die niet zo groot dan? Ik heb nu van selfcare. Is dus ook voor zwangeren maar die tabletten zijn 1 cm lang en aangezien ik niet zo'n pillen slikker ben zijn die dus veel te groot. Ik ga strax wel ff naar de drogist naar anderen kijken!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:28 schreef snoopy het volgende:
Ik heb Fem natal van Davitamon. Die vallen best mee.
Ja, dat zou ik maar doen. Er moeten toch pillen zijn die je wél weg kunt krijgen. En zeker als je verder niet (echt gezond/ veel) eet..... je kindje heeft toch voldoende voedingsstoffen nodig? Die komen natuurlijk níet uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:31 schreef MeNicole het volgende:
Ik ga strax wel ff naar de drogist naar anderen kijken!!
Ik weet niet precies hoe ver je bent, de eerste anderhalve week had ik ook geen echt misselijkheidsgevoel. (ik hoop voor je dat het ook niet komt).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:12 schreef Moonah het volgende:
Dames, beginnersvraagje:
Ik heb totaal geen honger. Ik dwing mezelf tot eten, maar ik eet beduidend minder dan normaal. Heb ook nergens trek in. Ik ben niet echt misselijk, hoogstens een beetje weeïg.
Tips, anybody? En belangrijker eigenlijk, kan dat kwaad? Komt het vanzelf weer in orde met mijn eetlust? Of is dit een heel normaal verschijnsel?
Ik was ook aan het 'opletten' voordat ik zwanger werd. Niet dat het echt hard nodig was, maar twee kilo eraf door niet onbeperkt te 'vreten' was wel fijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:36 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk dat het er gewoon bij kan horen, Moonah. Ik vond de koelkast voorheen een inspiratie van lekkere hapjes, nu zie ik het als een bron van misselijkmakers!
Ja, idd. Maar ik hoop dat dit van tijdelijke aard is (misschien wel van zeer tijdelijke aard, want ik mag vanavond uit etenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik was ook aan het 'opletten' voordat ik zwanger werd. Niet dat het echt hard nodig was, maar twee kilo eraf door niet onbeperkt te 'vreten' was wel fijn.
Ik zal in de winkel maar eens goed op zoek gaan wat me nou écht lekker lijkt.
Gek hoor, dat dat dus zó kan omslaan!
Ik heb er ook niet bijzonder veel voor gedaan hoor, ik heb op een gegeven moment 2 weken lang elke dag gefietst op de hometrainer en daarmee gingen er 6 kilo vanaf en de laatste 3 hebben toen nog wat maandjes geduurd. Dus ik weet dat als ik er echt even wat aan doe dat ze er zo af zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:35 schreef Mammietje het volgende:
2 jaar...Das best lang... Bij mij bleef er 13 kilo aanzitten, maar dat kon ik wel hebben en voor ik het wist was ik weer zwanger... Maar moet na deze toch echt voor het eerst van mijn leven op dieet vrees ik...
![]()
jah begrijp ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef Leah het volgende:
Ja, dat kan wel, maar dan moet je met meer komen als een niet verschoonde luier.
die oma wilt er blijkbaar ook niks voor doen, en ondertussen maar klagen,ik laat het wel lekker rusten, want zelf kan ik er ook niks aan doen,vond het alleen best erg toen ik het hoorde, je hoort de laatste tijd al genoeg over baby's.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef Luchtbel het volgende:
Mjah en is er dan al niet een soort van hulpverlening voor zulke dingen? Ik bedoel kind zou worden afgestaan voor adoptie en dan ineens niet meer, wordt dat dan vanuit de plek waar die adoptie geregeld werd niets ingeschakeld/ doorgegeven? Kan die oma anders niet gewoon hulp inschakelen van de huisarts ofzo, om haar dochter een handje te helpen de goede kant op te gaan met haar kindje.
ah joh 1 troostquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:40 schreef nanalune het volgende:
ik ben ook 7 a 8 kilo aangekomen, maar' ik kan het hebben' ... hihi
Maar nu kijk ik wel bezorgd in de spiegel, want als ik mijn benen vastpak verschijnt er overal cellulitus... aaaah.. ben begin 20!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |