quote:Op zondag 12 februari 2006 10:38 schreef LadyS het volgende:
ooooo belana![]()
![]()
![]()
Wat een geweldige echo's!! en die voetjes![]()
![]()
Dinsdag mag ik ookKrijg je dan eigenlijk ook fotootjes mee (geen 32, dat snap ik
)
Nou, wat maakt dat nou uit meidquote:Op zondag 12 februari 2006 10:51 schreef Moonah het volgende:
Ik gooide dat andere topic dicht, maar het voelde nog een beetje pretentieus om als nieuwbakken zwangere het nieuwe topic te openen.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:51 schreef Moonah het volgende:
Ik gooide dat andere topic dicht, maar het voelde nog een beetje pretentieus om als nieuwbakken zwangere het nieuwe topic te openen.![]()
![]()
ja de 20 weken echo. Ik vind het wel een beetje engquote:Op zondag 12 februari 2006 10:51 schreef Belana het volgende:
Ik was nog op zoek naar je post LadyS , maar het hoeft niet meer
dinsdag 20 weken echo dus? ik heb gewoon de neiging om dat ook te gaan doen
Ik denk dat je foto op papier wel mee krijgt, maar misschien 1 ofzo.
Ouch.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja de 20 weken echo. Ik vind het wel een beetje engAls of ik de afwijkingen nu op me afroep door ernaar te laten kijken
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:58 schreef nanalune het volgende:
Hier in Meppel kan ik geen echo laten maken , want : en nu komt het .... 'er is geen ruimte voor'....
Dusss, ik zei of het ook in Zwolle mogelijk was... ze twijfelde, deed moeilijk maar dat zou eventueel wel kunnen. Ik had het idee dat ze er niet om stonden te springen.
Raar is dat he? Mijn broertje is nu iets meer dan een jaar papa en ik vind het nog steeds raarquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef Tamea het volgende:
Mooie duidelijke echo foto's Belana
Wel raar idd poemojn, dat je geen abortus zou willen is toch gen reden om niet voorbereid te mogen zijn op een eventuele afwijking?
* Tamea wordt tante (voor 't eerst)Gisteren vertelde mijn schoonzusje dat ze zwanger is. Maf hoor, mijn "kleine broertje" wordt dus vader.
klopt sjak, daar waren we met Liam ook geweest en zij doet het enorm leukquote:Op zondag 12 februari 2006 19:40 schreef sjak het volgende:
Wow BelanaWat een mooie echo
Als het een meisje wordt, wordt het een preuts meisje, nu al netjes de benen over elkaar
![]()
Ben je in Santpoort geweest bij Babywatch, of zag ik dat verkeerd?
Wij gaan volgende week maandag voor de 20 weken echo. Ik ben erg blij dat er naar bepaalde zaken gekeken gaat worden. De arts die het gaat doen is nu ook bezig met een onderzoek naar het soort aangeboren afwijkingen als ik zelf heb gehad, dat vind ik ook een geruststellend idee. Hij weet goed waar hij naar moet kijken. Verder worden ook de urinewegen helemaal nagekeken, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat we dan niet kunnen zien wat het gaat worden. Maar eigenlijk hoop ik het niet te kunnen zien....ik ga het in ieder geval niet vragen.
Weet iemand trouwens of zo'n 20 weken echo in het ziekenhuis 3d of 2d is? Ik denk 2d maar mijn man denkt 3d.
Ehhh, roze wolk? Welke roze wolk???quote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef linda856763 het volgende:
ah, er is hoop.ik zit nu in week 9/10....Ik hou mij ook maar vast aan de 'roze wolk' in het 2e trimester. En een zonvakantie uitzoeken helpt ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |