Ja dat is me wat, schouder blessurequote:Op zondag 12 februari 2006 03:36 schreef newsman het volgende:
Welke Pics, zeker van Robbert van den Broeke, zag hem laast zat er verdomme een geest op zijn schouder, schrok me kapot, Robbert liep totaal krom, wat bleek Viola Holt was op hem gaan zitten
Ik had hem echt niet klaar staan hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef newsman het volgende:
auw
Volgende is voor newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
Deze? Deze staat bovenaan
Surequote:Op zondag 12 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had hem echt niet klaar staan hoor![]()
![]()
Newsman, een naamtopicquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef newsman het volgende:
auw
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel tussen jouw benen met een behoorlijk vaart of telt dat niet![]()
![]()
Zat een tekstfoutje inquote:Op zondag 12 februari 2006 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is al 2x achter elkaar dat er wordt doorgegaan op een topic die later was dan een andere
Alsof je het speeltje afgepikt heb van je broertje en heel onschuldig in de camera kijkt jaquote:
Al terugquote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef doka het volgende:
[..]
Allemachtig ik moet even een koude douche nemen
Nou mooi niet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof je het speeltje afgepikt heb van je broertje en heel onschuldig in de camera kijkt ja![]()
Waar is Hobje trouwensquote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent een kwijler Morwenbetasoft![]()
Is je rechterhand niet genoeg, weet trouwens niet of je links bent Dokaquote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef doka het volgende:
[..]
Allemachtig ik moet even een koude douche nemen
Je verjaardag en je kreeg een puzzel terwijl je een auto had gewildquote:
OMG, zo kom ik nooit meer in slaapquote:
ah lief jochie,ben jij dat Henkquote:
K*T wat herkenbaar ben nog steeds boosquote:Op zondag 12 februari 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je verjaardag en je kreeg een puzzel terwijl je een auto had gewild![]()
Eerst zelf proberen wat je op iemand anders wilt uitproberenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG, zo kom ik nooit meer in slaap![]()
Maar je kan het hebben, toch wel![]()
Ik vind hem lief hoor, ik plaagde je maar watquote:
Nee en als ik toen wist wie Yolande was, ik had haar toen al opgezocht en niet 21 jaar laterquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef newsman het volgende:
Aaaaaaaah wat leuk Henk, toen wist je nog niet wat het leven in hield.
Niet erg Dizzy, ga je naar de winkel en koop je toch een My Little Pony voor jezelf.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
K*T wat herkenbaar ben nog steeds boos, heb nooit een pony gehad
, en ik wilde niet eens een paard
![]()
Heb je toch hopelijk wel geplaatstquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dizzy-lizzy, dit was net voor de streams op jacuzzi gingen,
Anita rende gierend van het lachen om een asbak en sigaretten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Potverdorie, die Anita Vioolquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dizzy-lizzy, dit was net voor de streams op jacuzzi gingen,
Anita rende gierend van het lachen om een asbak en sigaretten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hobje op bestellingquote:
Niet erg Henk ben 15 jaar singlequote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee en als ik toen wist wie Yolande was, ik had haar toen al opgezocht en niet 21 jaar later![]()
![]()
Kan ik je helpen, er zijn er hier wel meer hoor die je willen helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah lief jochie,ben jij dat Henk![]()
kon ik ook maar foto's plaatsen![]()
Heb hier een heel MY (dus van mij) little pony dorp ingericht in een slaapkamer, maar er is toch iets met die beesten, de kleur of zo ik weet het neit maar het is toch anders dan een echtequote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Niet erg Dizzy, ga je naar de winkel en koop je toch een My Little Pony voor jezelf.![]()
hahahah weet ik welquote:Op zondag 12 februari 2006 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan ik je helpen, er zijn er hier wel meer hoor die je willen helpen![]()
![]()
Het gekke was... ik zat die activelijst te bekijken en moest gewoon even lurken hier...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje op bestellingMijn dag is weer helemaal goed
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kun je het even in jouw post erbij zetten in de SVquote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je toch hopelijk wel geplaatst![]()
![]()
, ik had het gemist
![]()
En als pony gaat huilen fotos maken, dan mag je je verhaal doen bij Viool in het Big Brother Hotelquote:Op zondag 12 februari 2006 03:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb hier een heel MY (dus van mij) little pony dorp ingericht in een slaapkamer, maar er is toch iets met die beesten, de kleur of zo ik weet het neit maar het is toch anders dan een echte![]()
Dat had ik gisteren in het BEF-topic, moest gewoon even kwijlen bij jequote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het gekke was... ik zat die activelijst te bekijken en moest gewoon even lurken hier...
Zag meteen je berichtje![]()
Staat mooier als je het zelf doetquote:Op zondag 12 februari 2006 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kun je het even in jouw post erbij zetten in de SV![]()
![]()
MY little ponys doen niet huilen en als ze dan naar Frau Holt moeten gaan ze helemaal niet meer huilenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:56 schreef newsman het volgende:
[..]
En als pony gaat huilen fotos maken, dan mag je je verhaal doen bij Viool in het Big Brother Hotel![]()
Hi newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Hallo missHobje en natuurlijk heavygirl Nachtzuster![]()
![]()
![]()
heej zusterquote:Op zondag 12 februari 2006 03:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hi newsmanen ook alle anderen
![]()
Oke, ik ga toch 1 poging wagenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah lief jochie,ben jij dat Henk![]()
kon ik ook maar foto's plaatsen![]()
Knap antwoord, ik weet nu na de posts van de vorige weken even niet te reageren, en wil er eigenlijk voor jou niets over vragenquote:
nah zal eens proberenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik ga toch 1 poging wagen
Eerst op reageer drukken, dan open je een nieuwe window.
Ga naar http://www.filedump.nl/ mag ook ergens anders hoor.
Dan zoek je via bladeren je foto op, klikt op "upload" dan kopieer je de "Direct Link" naar je bericht. Daar klik je op [afbeelding] dan direct plakken. Dan even op preview kijken of het gelukt is, en dan op invoeren klikken. En tadaaa!! je foto staat er!!
Grmbls, lees nu dat je niet nuchter bent, gaat dus niet lukken vannacht mijn uitleg over foto's plaatsenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahah weet ik welmaar doe maar een keer als ik nuchter ben dan
![]()
Ja je ziet ik terug met grof geschutquote:Op zondag 12 februari 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind hem lief hoor, ik plaagde je maar wat![]()
ja nix hoor,ik wist hetquote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
sorry voor het formaatmaar dit is ik... toen ik nog lief was
![]()
Wat een lief kruisjequote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
![]()
Fok heeft hem geblockt, was het zo erg Glaydsquote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
![]()
okay, donequote:Op zondag 12 februari 2006 03:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Staat mooier als je het zelf doet![]()
Foute uploud site gekozen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
![]()
toen ik nog een kruisje wasquote:
blijkbaar welquote:Op zondag 12 februari 2006 04:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Fok heeft hem geblockt, was het zo erg Glayds![]()
hang je weer te bellen met het grof vuil??quote:Op zondag 12 februari 2006 04:03 schreef newsman het volgende:
Teleshop, hallo ik ben Saskia ik ben 284 kilo, eigenlijk een lopende klika, bel me
Zo moet die zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
![]()
wat deed ik fout:?quote:
Je hebt een verkeerde link gepakt bij filedump, altijd de onderste nemenquote:
oke dank u...quote:Op zondag 12 februari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde link gepakt bij filedump, altijd de onderste nemen![]()
jpegresizer denk ik maar de maat weet ik niet , Arliator welquote:Op zondag 12 februari 2006 04:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
oke dank u...maar dan zal het volgende keer wel lukken
wat doe je eigenlijk als een foto te groot is
kleiner maken bedoel ik
Ik doe altijd bewerken, kan via paint, dan foto kleiner makenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
kleiner maken bedoel ik
Maar maar die is al in het hotel geweest en Viool vond hem dikquote:Op zondag 12 februari 2006 04:12 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Hallo, dit is Peter Beense en houd van Nederlandstalig muziek, een echte piraat dus, ondanks heeft hij gehoord van het Big Brother Hotel, hij zou graag met Viola Holt door een deur kunnen, al zijn er soms problemen. Peter Beense wil heel graag afvallen de gemeente kan niks meer doen, daarom hebben ze de milieu dienst ingeschakeld.
oww oke,en hoe groot mag een foto zijn eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 04:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik doe altijd bewerken, kan via paint, dan foto kleiner maken
Beense Is dikquote:Op zondag 12 februari 2006 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar maar die is al in het hotel gewest en Viool vond hem dik![]()
![]()
![]()
Maak even een hotmail adres aan, dan zal ik een handleiding sturen, met afbeeldingen, stap voor stap. Doe het dan wel in word, dus dat moet je wel hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
kleiner maken bedoel ik
En soms geluid uit het huisquote:Op zondag 12 februari 2006 04:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Toevallig keek ik nog even, gekke wijven ook![]()
Nog steeds streams op het badje nu![]()
Ze zitten eronder nu, hoofden werden te koudquote:Op zondag 12 februari 2006 04:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Toevallig keek ik nog even, gekke wijven ook![]()
Nog steeds streams op het badje nu![]()
zal je wel ff mijn hotmail sturen... en heeft geen haast hoor,bedoel je hoeft het nu niet te doen,maar toch bedanktquote:Op zondag 12 februari 2006 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maak even een hotmail adres aan, dan zal ik een handleiding sturen, met afbeeldingen, stap voor stap. Doe het dan wel in word, dus dat moet je wel hebben.
Heb je het niet, maak ik er een grote mail van.
Ik hoor het wel als je dat wilt hebben
Die matchen dan wel goed, beter als met haar ziekelijke Peterquote:Op zondag 12 februari 2006 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Beense Is dik
Das geen kliko meer maar een vuilcontainer, en Viool wil dat graag worden als ze groot is
Ik ga het ook niet nu doen, maar wel van de week, dan krijg je alle relevante info.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
zal je wel ff mijn hotmail sturen... en heeft geen haast hoor,bedoel je hoeft het nu niet te doen,maar toch bedankt![]()
![]()
Ik ga met Gladys hand in hand naar huis willen lopen dadelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Zo is ie qua grootte ook beter, denk ik![]()
Is dat jou foto Morwen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Nope, zat even te klungelen, ben een leerling op het gebied van plaatjes en resizen enzoquote:
dank uquote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En soms geluid uit het huis![]()
Stomme regie. komt door Menno![]()
maar wat een verschil 10 jaar uit kan maken kan je zien in de sv dank aan Nachtzuster, de billen van Anita. pffff zo wil ik ze dan ookquote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die matchen dan wel goed, beter als met haar ziekelijke Peter![]()
oke Morwen je moet me dat nog is ff leren image sheck, kijken wat ik er mee kan.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, zat even te klungelen, ben een leerling op het gebied van plaatjes en resizen enzo![]()
YW, ik ben verbaasd dat het me lukte eigenlijkquote:
oke das goed,ik zie het wel verschijnen danquote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet nu doen, maar wel van de week, dan krijg je alle relevante info.
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
allemaal Menno's schuld
![]()
Ow we hebben weer beeld, lege kamer en gang, spannend.
Ligt eraan wat je daar onder verstaat newsman,quote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef newsman het volgende:
Nachtzuster ben jij wereldvreemd ?
gezelligquote:Op zondag 12 februari 2006 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga met Gladys hand in hand naar huis willen lopen dadelijk![]()
Ja en dat voor 45 jaarquote:Op zondag 12 februari 2006 04:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
de billen van Anita. pffff zo wil ik ze dan ook![]()
Slaap lekker en een gaar Hobje is nog steeds lekker hoorquote:
Nee want dat heb ik ook wel is al het mij niet boeid.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je daar onder verstaat newsman,
ben je wereldvreemd als je nu de streams nog aan hebt?![]()
slaap lekkerquote:
1 april wordt haar dochter 21 en dan zulke billen, blij dat mijn dochter pas 10 is, kan ik nog ff trainenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja en dat voor 45 jaar![]()
hulde aan Anita
ja leuk hequote:
Woepi ik heb een wandel date, alleen even vragen waar woon jij?, ik in Capele aan den IJsselquote:
Die is precies zoals ie moet zijnquote:
vind hem nu eigenlijk nog engerquote:Op zondag 12 februari 2006 04:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zie eindelijk geen enge dingen meer in Die avater![]()
![]()
begin maar te lopen danquote:Op zondag 12 februari 2006 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Woepi ik heb een wandel date, alleen even vragen waar woon jij?, ik in Capele aan den IJssel![]()
Dat doet Riool, met Deense vlaggettjesquote:Op zondag 12 februari 2006 04:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Serieus gestyled? meen je dat nou?
Wie doet dat allemaal dan? Lijkt me een heavy job![]()
Je gelooft het niet maar Frau Holt doet alle styling, en is erg vermoeiend, uitputtend, ben blij dat ik hier in huis niet Alleen de styling doe, ik zou kapot zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 04:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Serieus gestyled? meen je dat nou?
Wie doet dat allemaal dan? Lijkt me een heavy job![]()
Waarom? Op deze leeftijd zijn alle mensen tenminste nog leuk, lief, schattig en knuffelbaar. Sommige mensen verliezen dat in de loop der jarenquote:
Ik was blond op die leeftijd, dat is nog veel ergerquote:
Je ziet er leuk uit als kindje met die staartjes Gladysquote:Op zondag 12 februari 2006 04:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
begin maar te lopen dan![]()
groeten uit Roermond![]()
Vertel, waar gaat dit in hemelsnaam over?????quote:Op zondag 12 februari 2006 04:29 schreef newsman het volgende:
sowwwwwwwwww was zowat lid geworden van de wereldvreemde nachtzuster, maar blijkbaar keek niemand het nieuws, ach ja dat is mijn nick
Zoals ik dusquote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom? Op deze leeftijd zijn alle mensen tenminste nog leuk, lief, schattig en knuffelbaar. Sommige mensen verliezen dat in de loop der jaren
en nu danquote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was blond op die leeftijd, dat is nog veel erger![]()
toen wel hequote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Je ziet er leuk uit als kindje met die staartjes Gladys![]()
helaas mag ik niet met kleine meisjes lopenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
begin maar te lopen dan![]()
groeten uit Roermond![]()
kleinquote:Op zondag 12 februari 2006 04:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
helaas mag ik niet met kleine meisje lopen![]()
![]()
![]()
Kort begin zuster, iemand bedacht een stream club voor wereldvreemde mensen, goed ik zei ik doe mee, toen kwam er een vriend online die zei ik begin een niet wereldvreemde club van streamers. Nou ja de rest ken je check me sigquote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vertel, waar gaat dit in hemelsnaam over?????![]()
Nog erger dan je nu bent? Kan me niet voorstellenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was blond op die leeftijd, dat is nog veel erger![]()
doe maarquote:Op zondag 12 februari 2006 04:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij bent dus geen van allen meer? Ik kan het wel terug brengen hoor![]()
Viool doet alleen styling als er niet opgeruimd hoeft te wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar Frau Holt doet alle styling, en is erg vermoeiend, uitputtend, ben blij dat ik hier in huis niet Alleen de styling doe, ik zou kapot zijn![]()
![]()
Wat doe jij hier nou weerquote:Op zondag 12 februari 2006 04:35 schreef doka het volgende:
Och. Jawel.
Jee vertel mij watquote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar Frau Holt doet alle styling, en is erg vermoeiend, uitputtend, ben blij dat ik hier in huis niet Alleen de styling doe, ik zou kapot zijn![]()
![]()
ja maar het is wel een eind lopenquote:
kaal zekerquote:
Viool is viool..........quote:Op zondag 12 februari 2006 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Viool doet alleen styling als er niet opgeruimd hoeft te worden![]()
lekkere poeperdquote:Op zondag 12 februari 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer![]()
*doka terug vastbindt![]()
en jij bentquote:
Ok duidelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 04:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Kort begin zuster, iemand bedacht een stream club voor wereldvreemde mensen, goed ik zei ik doe mee, toen kwam er een vriend online die zei ik begin een niet wereldvreemde club van streamers. Nou ja de rest ken je check me sig![]()
wodka makes me happyquote:
Zeg, we zitten hier niet in SEX-forumquote:
valt op lange mannenquote:
Ben blij dat Yolande de styling van je Avater heeft overgenomen van Frau Holt, dit is stukken beterquote:Op zondag 12 februari 2006 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Viool doet alleen styling als er niet opgeruimd hoeft te worden![]()
bedoelde je hoofd hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 04:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, we zitten hier niet in SEX-forum![]()
![]()
Koud bovenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jullie zijn nu eenmaal klein, kunnen jullie ook niks aan doen
Nee hoor, ik ben normaal, de dames zijn te kleinquote:Op zondag 12 februari 2006 04:41 schreef newsman het volgende:
[..]
dan ben jij te groot en moet je dat niet op de dames gooien![]()
wat ga je met me doen danquote:Op zondag 12 februari 2006 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, als ik met je klaar ben heb je de wodka niet meer nodig![]()
Ja je werd vertederdquote:Op zondag 12 februari 2006 04:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben blij dat Yolande de styling van je Avater heeft overgenomen van Frau Holt, dit is stukken beter![]()
![]()
![]()
![]()
Ow Christquote:Op zondag 12 februari 2006 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, als ik met je klaar ben heb je de wodka niet meer nodig![]()
Oh jawel, 2 meter is de grens, ik ben in dienst geweest, ik ben dus ook een echte man!quote:Op zondag 12 februari 2006 04:42 schreef newsman het volgende:
1.98 komt nooit in dienst. wheehehhhheheh
hoef je ook geen extra ammnutie voor te gebruiken en ze worden niet oud![]()
zal zo de bitch in me weer boven halenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:43 schreef doka het volgende:
melke?
Goddank zijn er nog altijd vrouwen om roet in die dromen te gooienquote:
quote:
heb je zoveel geduld en vrije tijd danquote:Op zondag 12 februari 2006 04:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je weer lief aardig en knuffelbaar maken, want dat was je niet meer zei je
Wat voor baan had je, heb je niet in bosnie gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 04:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh jawel, 2 meter is de grens, ik ben in dienst geweest, ik ben dus ook een echte man!![]()
De styling van net wordt jullie ook vergevenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja je werd vertederdmaar goed is het is je vergeven
![]()
![]()
Als je dat nou eens doet, dan ben je voor mij weer knuffelbaar. Hoef ik ook die moeite niet te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
zal zo de bitch in me weer boven halen![]()
Ik ben pas net op dreef hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 04:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heerlijk die reactie van vrouwen als ze uitgepraat zijn![]()
jij valt op bitchesquote:Op zondag 12 februari 2006 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je dat nou eens doet, dan ben je voor mij weer knuffelbaar. Hoef ik ook die moeite niet te doen![]()
In mijn tijd was het nog Joegoeslavie, of zoietsquote:Op zondag 12 februari 2006 04:45 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat voor baan had je, heb je niet in bosnie gezien![]()
Zit je weer in jezelf te pratenquote:
Maar nu niet gaan denken dat jullie alles kunnen makenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De styling van net wordt jullie ook vergeven![]()
wannabeequote:Op zondag 12 februari 2006 04:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrouwen zijn alleen wannabee bitches![]()
*kuchquote:Op zondag 12 februari 2006 04:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrouwen zijn alleen wannabee bitches![]()
hee ik doe alleen de styling maarquote:Op zondag 12 februari 2006 04:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar nu niet gaan denken dat jullie alles kunnen maken![]()
Vingeren is ook niet alles![]()
en een andere vent helemaal niet anders hadden jullie niet voor deze gekozen (vrijgezellen daargelaten)
![]()
![]()
![]()
Ik ben je ex niet, vandaar dat ik dat kan zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
wannabee![]()
vraag dat mijn exen maar eens
![]()
Hoog Sammy want dan wordt je lekker natquote:Op zondag 12 februari 2006 04:50 schreef newsman het volgende:
Ramses Shaffy- Sammy
verzeker je dat ik geen wannabee ben,ben gewoon bitchquote:Op zondag 12 februari 2006 04:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben je ex niet, vandaar dat ik dat kan zeggen![]()
Sorry, styling doet niet meequote:Op zondag 12 februari 2006 04:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hee ik doe alleen de styling maar![]()
ik straks ookquote:Op zondag 12 februari 2006 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het forum lligt in coma...
Blauwe vogels in de spiegelquote:Op zondag 12 februari 2006 04:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zag wat, ga er verder niet op in.![]()
Niemand is moeilijk om mee te leven, kwestie van de juiste handleiding, en die zijn bij bijna elke vrouw nodigquote:Op zondag 12 februari 2006 04:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
verzeker je dat ik geen wannabee ben,ben gewoon bitchmoeilijk mee te leven en zo van die blabla
![]()
Een geile aap die tegen zichzelf praat is best grappig toch........quote:Op zondag 12 februari 2006 04:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan een geile aap
Ik doe hier alleen de styling, kan echt niet hoofd huishouding er bij zijn, dat gaat echt nietquote:
ziet elke dag een blauwe vogelquote:
Neem ik die ban wel, laffaardquote:Op zondag 12 februari 2006 04:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wil iets zeggen, maar doe het niet, komt niet door de policy heen![]()
Ook welkom, ga je nou weer me leven slechter maken, probeerde gister Mohammed B te bellen, om op me feestje van 8 maart te komen, met Pipo, klukkluk en mamaloe. Kreeg gister tegen slag Robbert van de Broekke wilde geen fotos komen maken, maar hij zei dat ik een zwarte plek op mijn ziel had, dus ik die gozer uit groningen bellen die clown flupke, die werd weer verdacht van kinderpornoquote:Op zondag 12 februari 2006 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het forum lligt in coma...
plaats tubgirl... garantie voor een banquote:
Tubgirlquote:Op zondag 12 februari 2006 04:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
plaats tubgirl... garantie voor een ban![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
plaats tubgirl... garantie voor een ban![]()
Bongquote:Op zondag 12 februari 2006 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik kom hier middenin binnen vallen maar had een heerlijke avond gehad met mama Bong
Hee BONG!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik kom hier middenin binnen vallen maar had een heerlijke avond gehad met mama Bong
Je hebt er de kracht niet meer voor hequote:Op zondag 12 februari 2006 04:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik doe hier alleen de styling, kan echt niet hoofd huishouding er bij zijn, dat gaat echt niet![]()
arliator heeft een banquote:Op zondag 12 februari 2006 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tubgirl![]()
Nope, ik wil wel een ban overnemen van Arliator![]()
Zow Bongie weer is langs gekomenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
En jij dacht dat Viool erg was? Zij is nog ergerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je hebt er de kracht niet meer voor he![]()
![]()
heej bongquote:Op zondag 12 februari 2006 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Hej Morwenquote:
draai eens wat goth rock of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:01 schreef newsman het volgende:
billy joel- goodnight saigon
Hahahahahah, natuurlijk heb ik geen ban, ik heb alle mod's en FA's in mijn zak, gaat echt niet gebeurenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
arliator heeft een banach ja was ook wel te verwachten,rare vent
![]()
Hoelaat moet je weer even weg 05:40 ?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Nee ik ga ff roken, en een straffe borrel nemen of een kop thee, weet je laat die thee maarquote:Op zondag 12 februari 2006 05:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je hebt er de kracht niet meer voor he![]()
![]()
Ken betere maar goedquote:Op zondag 12 februari 2006 05:01 schreef newsman het volgende:
billy joel- goodnight saigon
Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoelaat moet je weer even weg 05:40 ?![]()
Dan stop ik met jou uitlokken watjequote:Op zondag 12 februari 2006 05:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als het zo zou werken, geen probleem!! Maar helaas...........![]()
opschepperdquote:Op zondag 12 februari 2006 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahahah, natuurlijk heb ik geen ban, ik heb alle mod's en FA's in mijn zak, gaat echt niet gebeuren
vind jou niet meer liefquote:Op zondag 12 februari 2006 05:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Als jij van dat soort shit houd, zet je verdomme maar eigen kut cd op.
nu ben ik weer lief![]()
BONG, met dank aan kikanoni heb ik hier iets echt voor jou!!! Voor BONGquote:Op zondag 12 februari 2006 05:03 schreef BONG4002 het volgende:
@groeters: Hartelijk dank![]()
Ik voel me meteen weer erg welkom hier![]()
Moet je dat buiten doen? nee tochquote:Op zondag 12 februari 2006 05:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee ik ga ff roken, en een straffe borrel nemen of een kop thee, weet je laat die thee maar![]()
Was je al begonnen dan? Ik had meer van je verwachtquote:Op zondag 12 februari 2006 05:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan stop ik met jou uitlokken watje![]()
Ik klik niet op linksquote:Op zondag 12 februari 2006 05:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, met dank aan kikanoni heb ik hier iets echt voor jou!!! Voor BONG
Dat je zak rood en blauw ziet, wil nog niet zeggen dat je hier alles kan maken hehquote:Op zondag 12 februari 2006 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahahah, natuurlijk heb ik geen ban, ik heb alle mod's en FA's in mijn zak, gaat echt niet gebeuren
Oke, krijgen we morgen weer je tijdenlijst wanneer je er wel of niet bentquote:Op zondag 12 februari 2006 05:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Henk
Nou zolang de verbinding het blijft doen denk ik
Ik ga gewoon roken waar ik wil ik ben Theo zijn hulpje tenslotte. En daar heb ik de kracht wel voorquote:Op zondag 12 februari 2006 05:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je dat buiten doen? nee toch![]()
Dan maar geen kopje thee![]()
m.a.w je hebt haar vastgebonden anders rent ze alsnog wegquote:Op zondag 12 februari 2006 05:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Moet toch iets doen om indruk te maken?![]()
Heb Dizzy ook zo weten te strikken![]()
Oke, prima, maar ik dacht dat je deze wel leuk vond, zeker omdat je van games houd.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik klik niet op links
En zeker niet op deze dus helaas pindakaas
Familie video???quote:Op zondag 12 februari 2006 05:08 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga even naar Sander en Marit kijken op video
* BONG4002 diend hem dan wel inquote:Op zondag 12 februari 2006 05:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke, krijgen we morgen weer je tijdenlijst wanneer je er wel of niet bent![]()
![]()
doei doei wandelmaatjequote:Op zondag 12 februari 2006 05:08 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga even naar Sander en Marit kijken op video
Jazekerquote:
Ik kan niet alles maken hier, is mijn opleiding te laag voor. Maar de Morwen's in de wereld bashen mag welquote:Op zondag 12 februari 2006 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat je zak rood en blauw ziet, wil nog niet zeggen dat je hier alles kan maken heh![]()
Ik zag het woord "porn" in mijn statusbalk en dan klik ik er dus sowieso niet opquote:Op zondag 12 februari 2006 05:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, prima, maar ik dacht dat je deze wel leuk vond, zeker omdat je van games houd.
moedermavo gedaan of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan niet alles maken hier, is mijn opleiding te laag voor. Maar de Morwen's in de wereld bashen mag wel![]()
Nee hoor, ik heb haar geestelijk gebonden aan mij, ze kan niet meer zonder me. Dat fysieke vastbinden is zo vermoeiend, begin ik niet meer aanquote:Op zondag 12 februari 2006 05:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
m.a.w je hebt haar vastgebonden anders rent ze alsnog weg![]()
Oi, ik ben uniek en jij mag mij altijd bashen als je het maar hard doetquote:Op zondag 12 februari 2006 05:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan niet alles maken hier, is mijn opleiding te laag voor. Maar de Morwen's in de wereld bashen mag wel![]()
oww jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb haar geestelijk gebonden aan mij, ze kan niet meer zonder me. Dat fysieke vastbinden is zo vermoeiend, begin ik niet meer aan![]()
![]()
Hahhaahhaha, dat dacht ik dus ook, maar het valt mee. Maar ik snap dat je dat niet doet.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het woord "porn" in mijn statusbalk en dan klik ik er dus sowieso niet op
hahahahaquote:
welke vakantiequote:
Ik zit ook op mama Bong's PC dus dan al helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 05:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahhaahhaha, dat dacht ik dus ook, maar het valt mee. Maar ik snap dat je dat niet doet.
hier is het koudquote:Op zondag 12 februari 2006 05:14 schreef newsman het volgende:
zo hoe is het hier ?
begrijp je me niet danquote:Op zondag 12 februari 2006 05:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had ik dat maar gedaan, dan had ik nog wat van vrouwen begrepen![]()
Vast welquote:Op zondag 12 februari 2006 05:16 schreef newsman het volgende:
Morwen er nog ????
Maak je geen zorgen, de kunst is om iemand op de juiste manier, en op de juiste wijze aan te pakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oi, ik ben uniek en jij mag mij altijd bashen als je het maar hard doet![]()
Dirty job but someones gotta do itquote:Op zondag 12 februari 2006 05:17 schreef newsman het volgende:
Bah morgen naar het Big Brother Huis, kliko's vervangen en het riool leegzuigen.
Weer die rotkop van Viool::"Die slang Moet daarin"quote:Op zondag 12 februari 2006 05:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dirty job but someones gotta do it
Iemand geestelijk binden is nog heftiger dan fysiek, maar bij nieuwelingen begin ik altijd fysiekquote:
ik merk anders nog nixquote:Op zondag 12 februari 2006 05:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Iemand geestelijk binden is nog heftiger dan fysiek, maar bij nieuwelingen begin ik altijd fysiek![]()
dat is dan vast geen vakantie... roermond isquote:Op zondag 12 februari 2006 05:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik in de buurt van Roermond kom![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, we kunnen het heel goed vinden
In bed...![]()
Nee hoor gewoon Henk, ik had de laatste 2 dagen een flashback naar mijn jeugd, is alweer voorbijquote:Op zondag 12 februari 2006 05:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoe gaat ie, voel je je al een beetje Abraham of toch gewwn "Henk"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |