welke vakantiequote:
Ik zit ook op mama Bong's PC dus dan al helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 05:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahhaahhaha, dat dacht ik dus ook, maar het valt mee. Maar ik snap dat je dat niet doet.
hier is het koudquote:Op zondag 12 februari 2006 05:14 schreef newsman het volgende:
zo hoe is het hier ?
begrijp je me niet danquote:Op zondag 12 februari 2006 05:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had ik dat maar gedaan, dan had ik nog wat van vrouwen begrepen![]()
Vast welquote:Op zondag 12 februari 2006 05:16 schreef newsman het volgende:
Morwen er nog ????
Maak je geen zorgen, de kunst is om iemand op de juiste manier, en op de juiste wijze aan te pakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oi, ik ben uniek en jij mag mij altijd bashen als je het maar hard doet![]()
Dirty job but someones gotta do itquote:Op zondag 12 februari 2006 05:17 schreef newsman het volgende:
Bah morgen naar het Big Brother Huis, kliko's vervangen en het riool leegzuigen.
Weer die rotkop van Viool::"Die slang Moet daarin"quote:Op zondag 12 februari 2006 05:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dirty job but someones gotta do it
Iemand geestelijk binden is nog heftiger dan fysiek, maar bij nieuwelingen begin ik altijd fysiekquote:
ik merk anders nog nixquote:Op zondag 12 februari 2006 05:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Iemand geestelijk binden is nog heftiger dan fysiek, maar bij nieuwelingen begin ik altijd fysiek![]()
dat is dan vast geen vakantie... roermond isquote:Op zondag 12 februari 2006 05:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik in de buurt van Roermond kom![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, we kunnen het heel goed vinden
In bed...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |