Ja dat is me wat, schouder blessurequote:Op zondag 12 februari 2006 03:36 schreef newsman het volgende:
Welke Pics, zeker van Robbert van den Broeke, zag hem laast zat er verdomme een geest op zijn schouder, schrok me kapot, Robbert liep totaal krom, wat bleek Viola Holt was op hem gaan zitten
Ik had hem echt niet klaar staan hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef newsman het volgende:
auw
Volgende is voor newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
Deze? Deze staat bovenaan
Surequote:Op zondag 12 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had hem echt niet klaar staan hoor![]()
![]()
Newsman, een naamtopicquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef newsman het volgende:
auw
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel tussen jouw benen met een behoorlijk vaart of telt dat niet![]()
![]()
Zat een tekstfoutje inquote:Op zondag 12 februari 2006 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is al 2x achter elkaar dat er wordt doorgegaan op een topic die later was dan een andere
Alsof je het speeltje afgepikt heb van je broertje en heel onschuldig in de camera kijkt jaquote:
Al terugquote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef doka het volgende:
[..]
Allemachtig ik moet even een koude douche nemen
Nou mooi niet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof je het speeltje afgepikt heb van je broertje en heel onschuldig in de camera kijkt ja![]()
Waar is Hobje trouwensquote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent een kwijler Morwenbetasoft![]()
Is je rechterhand niet genoeg, weet trouwens niet of je links bent Dokaquote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef doka het volgende:
[..]
Allemachtig ik moet even een koude douche nemen
Je verjaardag en je kreeg een puzzel terwijl je een auto had gewildquote:
OMG, zo kom ik nooit meer in slaapquote:
ah lief jochie,ben jij dat Henkquote:
K*T wat herkenbaar ben nog steeds boosquote:Op zondag 12 februari 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je verjaardag en je kreeg een puzzel terwijl je een auto had gewild![]()
Eerst zelf proberen wat je op iemand anders wilt uitproberenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG, zo kom ik nooit meer in slaap![]()
Maar je kan het hebben, toch wel![]()
Ik vind hem lief hoor, ik plaagde je maar watquote:
Nee en als ik toen wist wie Yolande was, ik had haar toen al opgezocht en niet 21 jaar laterquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef newsman het volgende:
Aaaaaaaah wat leuk Henk, toen wist je nog niet wat het leven in hield.
Niet erg Dizzy, ga je naar de winkel en koop je toch een My Little Pony voor jezelf.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
K*T wat herkenbaar ben nog steeds boos, heb nooit een pony gehad
, en ik wilde niet eens een paard
![]()
Heb je toch hopelijk wel geplaatstquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dizzy-lizzy, dit was net voor de streams op jacuzzi gingen,
Anita rende gierend van het lachen om een asbak en sigaretten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Potverdorie, die Anita Vioolquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dizzy-lizzy, dit was net voor de streams op jacuzzi gingen,
Anita rende gierend van het lachen om een asbak en sigaretten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hobje op bestellingquote:
Niet erg Henk ben 15 jaar singlequote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee en als ik toen wist wie Yolande was, ik had haar toen al opgezocht en niet 21 jaar later![]()
![]()
Kan ik je helpen, er zijn er hier wel meer hoor die je willen helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah lief jochie,ben jij dat Henk![]()
kon ik ook maar foto's plaatsen![]()
Heb hier een heel MY (dus van mij) little pony dorp ingericht in een slaapkamer, maar er is toch iets met die beesten, de kleur of zo ik weet het neit maar het is toch anders dan een echtequote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Niet erg Dizzy, ga je naar de winkel en koop je toch een My Little Pony voor jezelf.![]()
hahahah weet ik welquote:Op zondag 12 februari 2006 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan ik je helpen, er zijn er hier wel meer hoor die je willen helpen![]()
![]()
Het gekke was... ik zat die activelijst te bekijken en moest gewoon even lurken hier...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje op bestellingMijn dag is weer helemaal goed
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kun je het even in jouw post erbij zetten in de SVquote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je toch hopelijk wel geplaatst![]()
![]()
, ik had het gemist
![]()
En als pony gaat huilen fotos maken, dan mag je je verhaal doen bij Viool in het Big Brother Hotelquote:Op zondag 12 februari 2006 03:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb hier een heel MY (dus van mij) little pony dorp ingericht in een slaapkamer, maar er is toch iets met die beesten, de kleur of zo ik weet het neit maar het is toch anders dan een echte![]()
Dat had ik gisteren in het BEF-topic, moest gewoon even kwijlen bij jequote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het gekke was... ik zat die activelijst te bekijken en moest gewoon even lurken hier...
Zag meteen je berichtje![]()
Staat mooier als je het zelf doetquote:Op zondag 12 februari 2006 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kun je het even in jouw post erbij zetten in de SV![]()
![]()
MY little ponys doen niet huilen en als ze dan naar Frau Holt moeten gaan ze helemaal niet meer huilenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:56 schreef newsman het volgende:
[..]
En als pony gaat huilen fotos maken, dan mag je je verhaal doen bij Viool in het Big Brother Hotel![]()
Hi newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Hallo missHobje en natuurlijk heavygirl Nachtzuster![]()
![]()
![]()
heej zusterquote:Op zondag 12 februari 2006 03:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hi newsmanen ook alle anderen
![]()
Oke, ik ga toch 1 poging wagenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah lief jochie,ben jij dat Henk![]()
kon ik ook maar foto's plaatsen![]()
Knap antwoord, ik weet nu na de posts van de vorige weken even niet te reageren, en wil er eigenlijk voor jou niets over vragenquote:
nah zal eens proberenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik ga toch 1 poging wagen
Eerst op reageer drukken, dan open je een nieuwe window.
Ga naar http://www.filedump.nl/ mag ook ergens anders hoor.
Dan zoek je via bladeren je foto op, klikt op "upload" dan kopieer je de "Direct Link" naar je bericht. Daar klik je op [afbeelding] dan direct plakken. Dan even op preview kijken of het gelukt is, en dan op invoeren klikken. En tadaaa!! je foto staat er!!
Grmbls, lees nu dat je niet nuchter bent, gaat dus niet lukken vannacht mijn uitleg over foto's plaatsenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahah weet ik welmaar doe maar een keer als ik nuchter ben dan
![]()
Ja je ziet ik terug met grof geschutquote:Op zondag 12 februari 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind hem lief hoor, ik plaagde je maar wat![]()
ja nix hoor,ik wist hetquote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
sorry voor het formaatmaar dit is ik... toen ik nog lief was
![]()
Wat een lief kruisjequote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
![]()
Fok heeft hem geblockt, was het zo erg Glaydsquote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
![]()
okay, donequote:Op zondag 12 februari 2006 03:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Staat mooier als je het zelf doet![]()
Foute uploud site gekozen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
![]()
toen ik nog een kruisje wasquote:
blijkbaar welquote:Op zondag 12 februari 2006 04:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Fok heeft hem geblockt, was het zo erg Glayds![]()
hang je weer te bellen met het grof vuil??quote:Op zondag 12 februari 2006 04:03 schreef newsman het volgende:
Teleshop, hallo ik ben Saskia ik ben 284 kilo, eigenlijk een lopende klika, bel me
Zo moet die zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
![]()
wat deed ik fout:?quote:
Je hebt een verkeerde link gepakt bij filedump, altijd de onderste nemenquote:
oke dank u...quote:Op zondag 12 februari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde link gepakt bij filedump, altijd de onderste nemen![]()
jpegresizer denk ik maar de maat weet ik niet , Arliator welquote:Op zondag 12 februari 2006 04:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
oke dank u...maar dan zal het volgende keer wel lukken
wat doe je eigenlijk als een foto te groot is
kleiner maken bedoel ik
Ik doe altijd bewerken, kan via paint, dan foto kleiner makenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
kleiner maken bedoel ik
Maar maar die is al in het hotel geweest en Viool vond hem dikquote:Op zondag 12 februari 2006 04:12 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Hallo, dit is Peter Beense en houd van Nederlandstalig muziek, een echte piraat dus, ondanks heeft hij gehoord van het Big Brother Hotel, hij zou graag met Viola Holt door een deur kunnen, al zijn er soms problemen. Peter Beense wil heel graag afvallen de gemeente kan niks meer doen, daarom hebben ze de milieu dienst ingeschakeld.
oww oke,en hoe groot mag een foto zijn eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 04:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik doe altijd bewerken, kan via paint, dan foto kleiner maken
Beense Is dikquote:Op zondag 12 februari 2006 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar maar die is al in het hotel gewest en Viool vond hem dik![]()
![]()
![]()
Maak even een hotmail adres aan, dan zal ik een handleiding sturen, met afbeeldingen, stap voor stap. Doe het dan wel in word, dus dat moet je wel hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
kleiner maken bedoel ik
En soms geluid uit het huisquote:Op zondag 12 februari 2006 04:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Toevallig keek ik nog even, gekke wijven ook![]()
Nog steeds streams op het badje nu![]()
Ze zitten eronder nu, hoofden werden te koudquote:Op zondag 12 februari 2006 04:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Toevallig keek ik nog even, gekke wijven ook![]()
Nog steeds streams op het badje nu![]()
zal je wel ff mijn hotmail sturen... en heeft geen haast hoor,bedoel je hoeft het nu niet te doen,maar toch bedanktquote:Op zondag 12 februari 2006 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maak even een hotmail adres aan, dan zal ik een handleiding sturen, met afbeeldingen, stap voor stap. Doe het dan wel in word, dus dat moet je wel hebben.
Heb je het niet, maak ik er een grote mail van.
Ik hoor het wel als je dat wilt hebben
Die matchen dan wel goed, beter als met haar ziekelijke Peterquote:Op zondag 12 februari 2006 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Beense Is dik
Das geen kliko meer maar een vuilcontainer, en Viool wil dat graag worden als ze groot is
Ik ga het ook niet nu doen, maar wel van de week, dan krijg je alle relevante info.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
zal je wel ff mijn hotmail sturen... en heeft geen haast hoor,bedoel je hoeft het nu niet te doen,maar toch bedankt![]()
![]()
Ik ga met Gladys hand in hand naar huis willen lopen dadelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Zo is ie qua grootte ook beter, denk ik![]()
Is dat jou foto Morwen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Nope, zat even te klungelen, ben een leerling op het gebied van plaatjes en resizen enzoquote:
dank uquote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En soms geluid uit het huis![]()
Stomme regie. komt door Menno![]()
maar wat een verschil 10 jaar uit kan maken kan je zien in de sv dank aan Nachtzuster, de billen van Anita. pffff zo wil ik ze dan ookquote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die matchen dan wel goed, beter als met haar ziekelijke Peter![]()
oke Morwen je moet me dat nog is ff leren image sheck, kijken wat ik er mee kan.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, zat even te klungelen, ben een leerling op het gebied van plaatjes en resizen enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |