Ja dat is me wat, schouder blessurequote:Op zondag 12 februari 2006 03:36 schreef newsman het volgende:
Welke Pics, zeker van Robbert van den Broeke, zag hem laast zat er verdomme een geest op zijn schouder, schrok me kapot, Robbert liep totaal krom, wat bleek Viola Holt was op hem gaan zitten
Ik had hem echt niet klaar staan hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef newsman het volgende:
auw
Volgende is voor newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
Deze? Deze staat bovenaan
Surequote:Op zondag 12 februari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had hem echt niet klaar staan hoor![]()
![]()
Newsman, een naamtopicquote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef newsman het volgende:
auw
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel tussen jouw benen met een behoorlijk vaart of telt dat niet![]()
![]()
Zat een tekstfoutje inquote:Op zondag 12 februari 2006 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is al 2x achter elkaar dat er wordt doorgegaan op een topic die later was dan een andere
Alsof je het speeltje afgepikt heb van je broertje en heel onschuldig in de camera kijkt jaquote:
Al terugquote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef doka het volgende:
[..]
Allemachtig ik moet even een koude douche nemen
Nou mooi niet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof je het speeltje afgepikt heb van je broertje en heel onschuldig in de camera kijkt ja![]()
Waar is Hobje trouwensquote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent een kwijler Morwenbetasoft![]()
Is je rechterhand niet genoeg, weet trouwens niet of je links bent Dokaquote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef doka het volgende:
[..]
Allemachtig ik moet even een koude douche nemen
Je verjaardag en je kreeg een puzzel terwijl je een auto had gewildquote:
OMG, zo kom ik nooit meer in slaapquote:
ah lief jochie,ben jij dat Henkquote:
K*T wat herkenbaar ben nog steeds boosquote:Op zondag 12 februari 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je verjaardag en je kreeg een puzzel terwijl je een auto had gewild![]()
Eerst zelf proberen wat je op iemand anders wilt uitproberenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG, zo kom ik nooit meer in slaap![]()
Maar je kan het hebben, toch wel![]()
Ik vind hem lief hoor, ik plaagde je maar watquote:
Nee en als ik toen wist wie Yolande was, ik had haar toen al opgezocht en niet 21 jaar laterquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef newsman het volgende:
Aaaaaaaah wat leuk Henk, toen wist je nog niet wat het leven in hield.
Niet erg Dizzy, ga je naar de winkel en koop je toch een My Little Pony voor jezelf.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
K*T wat herkenbaar ben nog steeds boos, heb nooit een pony gehad
, en ik wilde niet eens een paard
![]()
Heb je toch hopelijk wel geplaatstquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dizzy-lizzy, dit was net voor de streams op jacuzzi gingen,
Anita rende gierend van het lachen om een asbak en sigaretten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Potverdorie, die Anita Vioolquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dizzy-lizzy, dit was net voor de streams op jacuzzi gingen,
Anita rende gierend van het lachen om een asbak en sigaretten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hobje op bestellingquote:
Niet erg Henk ben 15 jaar singlequote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee en als ik toen wist wie Yolande was, ik had haar toen al opgezocht en niet 21 jaar later![]()
![]()
Kan ik je helpen, er zijn er hier wel meer hoor die je willen helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah lief jochie,ben jij dat Henk![]()
kon ik ook maar foto's plaatsen![]()
Heb hier een heel MY (dus van mij) little pony dorp ingericht in een slaapkamer, maar er is toch iets met die beesten, de kleur of zo ik weet het neit maar het is toch anders dan een echtequote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Niet erg Dizzy, ga je naar de winkel en koop je toch een My Little Pony voor jezelf.![]()
hahahah weet ik welquote:Op zondag 12 februari 2006 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan ik je helpen, er zijn er hier wel meer hoor die je willen helpen![]()
![]()
Het gekke was... ik zat die activelijst te bekijken en moest gewoon even lurken hier...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje op bestellingMijn dag is weer helemaal goed
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kun je het even in jouw post erbij zetten in de SVquote:Op zondag 12 februari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je toch hopelijk wel geplaatst![]()
![]()
, ik had het gemist
![]()
En als pony gaat huilen fotos maken, dan mag je je verhaal doen bij Viool in het Big Brother Hotelquote:Op zondag 12 februari 2006 03:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb hier een heel MY (dus van mij) little pony dorp ingericht in een slaapkamer, maar er is toch iets met die beesten, de kleur of zo ik weet het neit maar het is toch anders dan een echte![]()
Dat had ik gisteren in het BEF-topic, moest gewoon even kwijlen bij jequote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het gekke was... ik zat die activelijst te bekijken en moest gewoon even lurken hier...
Zag meteen je berichtje![]()
Staat mooier als je het zelf doetquote:Op zondag 12 februari 2006 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kun je het even in jouw post erbij zetten in de SV![]()
![]()
MY little ponys doen niet huilen en als ze dan naar Frau Holt moeten gaan ze helemaal niet meer huilenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:56 schreef newsman het volgende:
[..]
En als pony gaat huilen fotos maken, dan mag je je verhaal doen bij Viool in het Big Brother Hotel![]()
Hi newsmanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Hallo missHobje en natuurlijk heavygirl Nachtzuster![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |