YW, ik ben verbaasd dat het me lukte eigenlijkquote:
oke das goed,ik zie het wel verschijnen danquote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet nu doen, maar wel van de week, dan krijg je alle relevante info.
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
allemaal Menno's schuld
![]()
Ow we hebben weer beeld, lege kamer en gang, spannend.
Ligt eraan wat je daar onder verstaat newsman,quote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef newsman het volgende:
Nachtzuster ben jij wereldvreemd ?
gezelligquote:Op zondag 12 februari 2006 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga met Gladys hand in hand naar huis willen lopen dadelijk![]()
Ja en dat voor 45 jaarquote:Op zondag 12 februari 2006 04:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
de billen van Anita. pffff zo wil ik ze dan ook![]()
Slaap lekker en een gaar Hobje is nog steeds lekker hoorquote:
Nee want dat heb ik ook wel is al het mij niet boeid.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je daar onder verstaat newsman,
ben je wereldvreemd als je nu de streams nog aan hebt?![]()
slaap lekkerquote:
1 april wordt haar dochter 21 en dan zulke billen, blij dat mijn dochter pas 10 is, kan ik nog ff trainenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja en dat voor 45 jaar![]()
hulde aan Anita
ja leuk hequote:
Woepi ik heb een wandel date, alleen even vragen waar woon jij?, ik in Capele aan den IJsselquote:
Die is precies zoals ie moet zijnquote:
vind hem nu eigenlijk nog engerquote:Op zondag 12 februari 2006 04:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zie eindelijk geen enge dingen meer in Die avater![]()
![]()
begin maar te lopen danquote:Op zondag 12 februari 2006 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Woepi ik heb een wandel date, alleen even vragen waar woon jij?, ik in Capele aan den IJssel![]()
Dat doet Riool, met Deense vlaggettjesquote:Op zondag 12 februari 2006 04:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Serieus gestyled? meen je dat nou?
Wie doet dat allemaal dan? Lijkt me een heavy job![]()
Je gelooft het niet maar Frau Holt doet alle styling, en is erg vermoeiend, uitputtend, ben blij dat ik hier in huis niet Alleen de styling doe, ik zou kapot zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 04:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Serieus gestyled? meen je dat nou?
Wie doet dat allemaal dan? Lijkt me een heavy job![]()
Waarom? Op deze leeftijd zijn alle mensen tenminste nog leuk, lief, schattig en knuffelbaar. Sommige mensen verliezen dat in de loop der jarenquote:
Ik was blond op die leeftijd, dat is nog veel ergerquote:
Je ziet er leuk uit als kindje met die staartjes Gladysquote:Op zondag 12 februari 2006 04:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
begin maar te lopen dan![]()
groeten uit Roermond![]()
Vertel, waar gaat dit in hemelsnaam over?????quote:Op zondag 12 februari 2006 04:29 schreef newsman het volgende:
sowwwwwwwwww was zowat lid geworden van de wereldvreemde nachtzuster, maar blijkbaar keek niemand het nieuws, ach ja dat is mijn nick
Zoals ik dusquote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom? Op deze leeftijd zijn alle mensen tenminste nog leuk, lief, schattig en knuffelbaar. Sommige mensen verliezen dat in de loop der jaren
en nu danquote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was blond op die leeftijd, dat is nog veel erger![]()
toen wel hequote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Je ziet er leuk uit als kindje met die staartjes Gladys![]()
helaas mag ik niet met kleine meisjes lopenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
begin maar te lopen dan![]()
groeten uit Roermond![]()
kleinquote:Op zondag 12 februari 2006 04:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
helaas mag ik niet met kleine meisje lopen![]()
![]()
![]()
Kort begin zuster, iemand bedacht een stream club voor wereldvreemde mensen, goed ik zei ik doe mee, toen kwam er een vriend online die zei ik begin een niet wereldvreemde club van streamers. Nou ja de rest ken je check me sigquote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vertel, waar gaat dit in hemelsnaam over?????![]()
Nog erger dan je nu bent? Kan me niet voorstellenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik was blond op die leeftijd, dat is nog veel erger![]()
doe maarquote:Op zondag 12 februari 2006 04:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij bent dus geen van allen meer? Ik kan het wel terug brengen hoor![]()
Viool doet alleen styling als er niet opgeruimd hoeft te wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar Frau Holt doet alle styling, en is erg vermoeiend, uitputtend, ben blij dat ik hier in huis niet Alleen de styling doe, ik zou kapot zijn![]()
![]()
Wat doe jij hier nou weerquote:Op zondag 12 februari 2006 04:35 schreef doka het volgende:
Och. Jawel.
Jee vertel mij watquote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar Frau Holt doet alle styling, en is erg vermoeiend, uitputtend, ben blij dat ik hier in huis niet Alleen de styling doe, ik zou kapot zijn![]()
![]()
ja maar het is wel een eind lopenquote:
kaal zekerquote:
Viool is viool..........quote:Op zondag 12 februari 2006 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Viool doet alleen styling als er niet opgeruimd hoeft te worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |