Kwartetquote:Op zondag 12 februari 2006 01:09 schreef frizti het volgende:
Is Manu al weg ofzo? Ik heb 4 TT op een rij.
Manu geeft wastips in een naburig topicquote:Op zondag 12 februari 2006 01:09 schreef frizti het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, we zien je heus wel![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef doka het volgende:
[..]
Manu geeft wastips in een naburig topic
Last van een gesplete persoonlijkheid?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Fer met zo min mogelijk kleertjes
Ik luister naar Fiool
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef doka het volgende:
[..]
Manu geeft wastips in een naburig topic
Hier doet die het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef odie22 het volgende:
zit live 5 vast ?
Dat willen we helemaal niet weten.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor de details van Fiool...van de zweterige glibberige leren broek en laarzen en hoe ze ze uit kreeg op de WC
En die wil je met ons delen? En bedankt he!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor de details van Fiool...van de zweterige glibberige leren broek en laarzen en hoe ze ze uit kreeg op de WC
dat is 6 bij mijquote:Op zondag 12 februari 2006 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier doet die het goed
[afbeelding]
Ik doe het maar met 2.quote:
Dan moet je alleen even de naam aanpassen, die op de je HD staat, kan je het weer opnieuw uploadenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef mamapan het volgende:
Had ik zo'n mooi plaatje van Fjool, maar krijg hem niet hier. ImageShack geeft een kikker en File Dump geeft na upload media het bericht: Bestandsnaam bestaat al
Jammer
Plaatje renamen en dan opnieuw op filedump gooien.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef mamapan het volgende:
Had ik zo'n mooi plaatje van Fjool, maar krijg hem niet hier. ImageShack geeft een kikker en File Dump geeft na upload media het bericht: Bestandsnaam bestaat al
Jammer
kan idd wel eens kloppenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens Ferri zit er 15 seconden vertraging in de livestreams
Als je 'Bestandsnaam bestaat al' krijgt, moet je de naam van je bestand wijzigen, of desnoods er een cijfer aan toevoegen of zo. Dan doet ie het wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef mamapan het volgende:
Jammer
De Lama's!!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef robster16 het volgende:
yaaay, ze hebben t over "moordspel", dat heb ik doorgemaild. Hebben ze t daar vaker over gehad?
www.mijnalbum.nlquote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef mamapan het volgende:
Jammer
slaap lekker pareltjequote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga er vantussen zit helemaal niet op te letten![]()
Ik ga er eens lekker vroeg in vandaagveel plezier nog
allemaal, en tot later![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef robster16 het volgende:
yaaay, ze hebben t over "moordspel", dat heb ik doorgemaild. Hebben ze t daar vaker over gehad?
Slaap zacht pareltije.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Slaap lekker Pareltjequote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
programma van BNN met als onderdeel "moordspel"quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef robster16 het volgende:
lama's.... explain jezelf nader...
moordspel, lama's, of ken je de lama's niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef robster16 het volgende:
lama's.... explain jezelf nader...
Slaap zacht FB.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook mijn bedje zoeken, mensen. De rolluiken vallen dicht. Slaap lekker allemaal
Doeiquote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook mijn bedje zoeken, mensen. De rolluiken vallen dicht. Slaap lekker allemaal
ooh, nee, die bedoelde ik niet. Kheb de Lama's al een tijdje niet gezien...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
moordspel, lama's, of ken je de lama's niet?
De lama's werden op zaterdagavond op BNN uitgezonden, en daar kwam een stuk in voor dat heette het moordspel. Ik dacht dat je daar op doelde.
Daar heb ik ze van de week wel eens over horen praten volgens mij ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef robster16 het volgende:
[..]
ooh, nee, die bedoelde ik niet. Kheb de Lama's al een tijdje niet gezien...
ik bedoelde de tv show van Ron Brandsteder. Waarin er een moord gepleed wordt, en dan opgelost moet worden wie t gedaan heeft. Dat kun je ook in het huis doen. Een van de hoteliers wordt "vermoordt" en de gasten moeten uitzoeken of het John was met een bijl in de keuken, of Bonnie met een pistool in de dagboekkamer... zoiets... in combinatie met het diner, een avondje suspnse. Kun je de make-up en grime afdeling van endemol leuk voor gebruiken
ja precies , dat programma is toch na en paar keer van de buis gehaald ? jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef robster16 het volgende:
[..]
ooh, nee, die bedoelde ik niet. Kheb de Lama's al een tijdje niet gezien...
ik bedoelde de tv show van Ron Brandsteder. Waarin er een moord gepleed wordt, en dan
haha, grappig, dat idee had ik laatst, toen iemand er als een lijk bij liep... Meteen doorgemaild, wel lachen als ze het er dan ineens over hebben hahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 01:26 schreef frizti het volgende:
[..]
Daar heb ik ze van de week wel eens over horen praten volgens mij ja.
nee, ben er nog, maar ben ook de kook en was tips van Tanja aan het opschrijvenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:09 schreef frizti het volgende:
De rolluiken zitten hier allang dicht en kan toch ook nog postenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik had het al gehoord hier ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ben er nog, maar ben ook de kook en was tips van Tanja aan het opschrijven![]()
Je zou ze eens vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ben er nog, maar ben ook de kook en was tips van Tanja aan het opschrijven![]()
Je doet je naam weer alle eer aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De rolluiken zitten hier allang dicht en kan toch ook nog posten
Slaap lekker FB
Je bent dus niet multi-tasking?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
ik ben hier ook gvd met vier dingen bezig, tv kijken, tegen m'n vriendin aanpraten, forum lezen en meeschrijven met Tann
Skip dan nummer 1, 2 en 4quote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
ik ben hier ook gvd met vier dingen bezig, tv kijken, tegen m'n vriendin aanpraten, forum lezen en meeschrijven met Tann
Het schijnt je alleen niet zo goed af te gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
Wie zegt er nog dat mannen maar 1 ding tegelijk kunnen
ja, t was midden jaren 80 op tv, toen ik heel klein was, maar ik vond t altijd super spannend en lekker leuk eng. En er worden in t land zat van die weekenden georganiseerd, een soort gereguleerd "orient expressje" spelenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja precies , dat programma is toch na en paar keer van de buis gehaald ? jammer
Die is vast in slaap gevallenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is newsie eigenlijk gebleven?
in slaap gevallen?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is newsie eigenlijk gebleven?
ja idd , volgens mij hebben ze het in de jaren 90 ook weer eens geprobeerd maar werd het weer niks ofzo , ik ga effe zoekenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:33 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, t was midden jaren 80 op tv, toen ik heel klein was, maar ik vond t altijd super spannend en lekker leuk eng. En er worden in t land zat van die weekenden georganiseerd, een soort gereguleerd "orient expressje" spelen
Volgens mij kan newsie niet slapen voordat Morwen online is geweestquote:
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het schijnt je alleen niet zo goed af te gaan![]()
Dat heb je met multitasken: de vrouwen zijn professionals en de mannen amateurs... ze doen slechts hun bestquote:
Alles afsluiten en met je vrouwtje naar boven gaan.quote:
Of mannen zijn slimmer, mannen doen maar 1 ding, vrouwen meerdere dingen, conclusie, mannen plannen beter. Die hoeven niet al die moeite te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb je met multitasken: de vrouwen zijn professionals en de mannen amateurs... ze doen slechts hun best![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Alles afsluiten en met je vrouwtje naar boven gaan.![]()
Maar voor ons is 't helemaal geen moeite, snap dat dan. Zit in onze genenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of mannen zijn slimmer, mannen doen maar 1 ding, vrouwen meerdere dingen, conclusie, mannen plannen beter. Die hoeven niet al die moeite te doen![]()
Ik kan me nog een show herinneren waarin Gerard Joling een glas kapot zong. Met een hele hoge stem...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja idd , volgens mij hebben ze het in de jaren 90 ook weer eens geprobeerd maar werd het weer niks ofzo , ik ga effe zoeken
dat snap ik, maar wij kunnen dezelfde dingen doen die jullie doen. Wij hoeven alleen niet alles tegelijk te doen om hetzelfde resultaat te bereikenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar voor ons is 't helemaal geen moeite, snap dat dan. Zit in onze genen![]()
Mannen zijn slimmer, vrouwen zijn wijzerquote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of mannen zijn slimmer, mannen doen maar 1 ding, vrouwen meerdere dingen, conclusie, mannen plannen beter. Die hoeven niet al die moeite te doen![]()
Dat kan iedereen als de stem maar goed versterkt wordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een show herinneren waarin Gerard Joling een glas kapot zong. Met een hele hoge stem...
Dat is lang geleden, kan me dat ook nog herinneren, alleen waar en wanneer dat was, geen flauw ideequote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een show herinneren waarin Gerard Joling een glas kapot zong. Met een hele hoge stem...
Maar 't kost ons minder tijd...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat snap ik, maar wij kunnen dezelfde dingen doen die jullie doen. Wij hoeven alleen niet alles tegelijk te doen om hetzelfde resultaat te bereiken![]()
Ik durf dat niet meer te zeggen, van de week werd ik afgebrand.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Maar Anita is dom daar zijn we het over eens??![]()
Kan ik me ook herinneren, maar ik weet niet meer hoe die show heettequote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
als ik naar boven ga sta ik bij de bovenburen dus lijkt me niet echt een goed planquote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Alles afsluiten en met je vrouwtje naar boven gaan.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Hahahahah, is misschien ook wel het beste om het maar zo te latenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar 't kost ons minder tijd...
Owww laat ook maar![]()
Ah gossiequote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik durf dat niet meer te zeggen, van de week werd ik afgebrand.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Kan ook gezellig zijn, leer je ze eens van een andere kant kennenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik naar boven ga sta ik bij de bovenburen dus lijkt me niet echt een goed plan
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik naar boven ga sta ik bij de bovenburen dus lijkt me niet echt een goed plan
Doeg Bartoliquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ik ben erweer vandoor straks naar een wielerwedstrijd![]()
Ja en? Met zijn vieren kan lekker zijn hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt??? Ik zit even te luisteren naar de 3 Bobo's in de Bush en die muts is gewoon dom en naiefquote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat was dus in Moordspel!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, kan me dat ook nog herinneren, alleen waar en wanneer dat was, geen flauw idee
Ik ben bang dat ik zijn prestaties niet kan evenarenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja en? Met zijn vieren kan lekker zijn hoor.
Bobo's in the bush... met Mennoquote:Op zondag 12 februari 2006 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben het over bobo's in de bush
Leuk te horen
Ja vind ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben het over bobo's in de bush
Leuk te horen
Zeker weten dat ze geen film zitten te kijken?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik zijn prestaties niet kan evenaren![]()
kan elk weekend meegenieten
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan moet je het juist wel doen, kan je waarschijnlijk nog wat van hem lerenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niet echt veel over te vinden , was in 86 of 87 daar wordt nogal ruzie over gemaakt op sommige fora , heeft 1 seizoen gedraaidquote:
Truste bartoliquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit een echt vernieuwend leuk, apart, humorvol, gek, filosofisch iets uit haar strotje mogen horen, alleen maar cliché's all over the placequote:Op zondag 12 februari 2006 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
Das leuikkkkkk (Anita)
ja, gek genoeg wel, dan horen we dat bed alleen naar beneden bonken!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wacht even... alleen in het weekeinde?!?!![]()
Tijdens de Firato van 1978, waar Ron zijn opwachting maakt in een show bij de stand van zijn vader, volgt Ivo Niehe zijn verrichtingen. Het toenmalige hoofd amusement bij de TROS vraagt het talent voor een tv-quiz. Dit wordt de Showbizzquiz, waarmee Brandsteder acht seizoenen lang Nederland aan de buis kluistert. Naast de Showbizzquiz presenteert Ron ook voor de TROS diverse gala's. In 1986 start hij met de show Moordspel en later volgt Ron's Honeymoon Quiz.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet echt veel over te vinden , was in 86 of 87 daar wordt nogal ruzie over gemaakt op sommige fora , heeft 1 seizoen gedraaid
Heeft je vrouwtje ook eens een fijne avond/nacht.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus de rest van de week maakt ie niks eh... klaar. Dan zou ik best de competitie met 'm aandurven, als ik jou wasquote:Op zondag 12 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, gek genoeg wel, dan horen we dat bed alleen naar beneden bonken!!!
Nu heeft ze het over de "goodie bags" van de Oscar's weet ze wel waar de Oscars over gaan????quote:Op zondag 12 februari 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit een echt vernieuwend leuk, apart, humorvol, gek, filosofisch iets uit haar strotje mogen horen, alleen maar cliché's all over the place
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Heeft je vrouwtje ook eens een fijne avond/nacht.![]()
die heeft elke avond een fijne nacht (zegt ze)quote:Op zondag 12 februari 2006 01:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Heeft je vrouwtje ook eens een fijne avond/nacht.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef frizti het volgende:
Viool: Kirsty Alley was vroeger een hele mooie vrouw maar nu (maakt gebaar dat die dik is geworden)
KIJK EENS IN DE SPIEGEL VETTE ZEUG.
Slaap zacht Cuall.quote:
edit, nee ik zeg het nietquote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die heeft elke avond een fijne nacht (zegt ze)
* Manu82 rent naar boven nuquote:Op zondag 12 februari 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus de rest van de week maakt ie niks eh... klaar. Dan zou ik best de competitie met 'm aandurven, als ik jou was![]()
Wat ze zegt hoeft nog niet te zijn wat ze denkt.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat ze 's avonds vaak bij de bovenburen op visite danquote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
soms wel soms nietquote:Op zondag 12 februari 2006 01:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Wat ze zegt hoeft nog niet te zijn wat ze denkt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat ze 's avonds vaak bij de bovenburen op visite dan![]()
quote:
Juliet Lewis.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe heet die griet nou naast Woody Harrilson? Di gekke griet die moordend door Amerika gaan??? Kunnen we Viool maiken![]()
Juliette Lewisquote:Op zondag 12 februari 2006 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe heet die griet nou naast Woody Harrilson? Di gekke griet die moordend door Amerika gaan??? Kunnen we Viool maiken![]()
Newsiequote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef newsman het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie ben er weer, zooooooo, zit je ff rustig naar de adri van puin show te kijken, word je net als er een flatgebouw inelkaar stort geroepen.ben ik weer
Ben je weer wakker?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
Alle mensen die ik nog niet begroet heb Haaaaaaaaaaaai![]()
Net nog welquote:Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ???
pulp fiction??quote:Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind dat John Travolta terug kwam met die fim van Tarantino (lijk viool en anita wel kan er niet opkomen)
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ???
quote:
Ik wist hetquote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef newsman het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie ben er weer, zooooooo, zit je ff rustig naar de adri van puin show te kijken, word je net als er een flatgebouw inelkaar stort geroepen.ben ik weer
Saturday Night Fever?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind dat John Travolta terug kwam met die fim van Tarantino (lijk viool en anita wel kan er niet opkomen)
Zo oneens, Tom Hanks is juist allround, 1 van mijn favorietenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Viool"nee Tom Hanks heeft maar 1 genre???????)
‘Life is like a box of chocolates…you never know what you’re gonna get’quote:Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Allemachtig. Je doet het erom?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zo oneens, Tom Hanks is juist allround, 1 van mijn favorieten![]()
Hallo iedereen![]()
Hai Morwenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ik ben zwaar onder de indruk van haar filmkennisquote:Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Viool, de nieuwe Miochquote:Op zondag 12 februari 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben zwaar onder de indruk van haar filmkennis![]()
Morwen![]()
![]()
Hello, is Kim weer helemaal opgeknapt?quote:
Tsja Viool denkt andersquote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Maar weet wel veel van filmsquote:Op zondag 12 februari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Mioch is ook een waanzinnige nitwit![]()
Jij zei "zwaar"quote:Op zondag 12 februari 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben zwaar onder de indruk van haar filmkennis![]()
Morwen![]()
![]()
Jawel hoor gaat redelijk goed. Nog snotverkouden en dus erg onrustig, eet nog niet. Maar koorts is helemaal weg en er zit weer volop leven in die eigenwijze donderquote:Op zondag 12 februari 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello, is Kim weer helemaal opgeknapt?
Toch wel lief, mensen die in zichzelf pratenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die zit nog op de loveseat in Antwerpen
Jac Goderie is altijd wel lachen met zijn reviews van films.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Mioch is ook een waanzinnige nitwit![]()
Nee hoor.quote:
Had al eerder hallo gezegd hoor, let je wel een beetje opquote:
Die zit toch alleen nog maar bij AT5?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Jac Goderie is altijd wel lachen met zijn reviews van films.
Ik ben blij het te horenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor gaat redelijk goed. Nog snotverkouden en dus erg onrustig, eet nog niet. Maar koorts is helemaal weg en er zit weer volop leven in die eigenwijze donder![]()
En TV Noord-Holland ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die zit toch alleen nog maar bij AT5?
Ik ken hem alleen van Omroep Brabant (heb geen at5 hier).quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die zit toch alleen nog maar bij AT5?
Alleen mijn pasjequote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef newsman het volgende:
[..]
En van wie mocht jij hier komen, mag ik ff je pasje zien![]()
Tsja, een mens kan niet alles weten he? Ik heb die film niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen, misschien was ze wel onzichtbaar?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik kan hem niet meer serieus nemen sinds Juliette Binoche een Oscar kreeg voor beste bijrol in The English Patient. Ze was het enige lichtpunt in die kutfilm en 'expert' Mioch zei... "Goh, ik kan me haar niet eens herinneren."![]()
Wat doet hij met dieren? Eten geven?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
Richard Gere doet het met dieren????? Pet shop??? Ibiza? Ja weet Anita wel in haar wilde levenFerry weet ook wat pet shoppen is en viool is geschockt dat een boeddist dat doet?
Nee ze was werelds.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja, een mens kan niet alles weten he? Ik heb die film niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen, misschien was ze wel onzichtbaar?
had een date volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2006 02:06 schreef doka het volgende:
[..]Wat? Waarom? Waarom weet ik van niks?
Wees maar blij dat je hem niet gezien hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja, een mens kan niet alles weten he? Ik heb die film niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen, misschien was ze wel onzichtbaar?
Geen idee, ik kijk meestal niet naar die "vrouwen-films".quote:
quote:
Blijft mijn vraag: Wat? Waarom? Waarom weet ik van niets?quote:
Heb je weer in het woordenboek zitten lezenquote:
Je hebt niets gemist. Behalve mevrouw Binoche dan.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk meestal niet naar die "vrouwen-films".
Ik ben niet zo geduldig met die engelsen, vandaar dat ik hem waarschijnlijk niet gezien heb.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je hem niet gezien hebt![]()
Hoi trouwens![]()
![]()
![]()
Geen idee, Ferry schreef iets op zodat wij het niet konden zienquote:Op zondag 12 februari 2006 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat doet hij met dieren? Eten geven?
Dat is weer eens wat anders dan plaatjeskijken.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je weer in het woordenboek zitten lezen![]()
als je het niet weet moet je haar maar vragen, te moe voorquote:Op zondag 12 februari 2006 02:11 schreef doka het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag: Wat? Waarom? Waarom weet ik van niets?
Teruglezen wil weleens helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:11 schreef doka het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag: Wat? Waarom? Waarom weet ik van niets?
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je weer in het woordenboek zitten lezen![]()
Teruglezen kost moeite. Ik boycot dingen die moeite kostenquote:
Zoiets. Iig nog niet geweest.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:15 schreef frizti het volgende:
Zeiden ze nou de oscars gemist?
De uitreiking is toch pas begin maart?
Moest naar de wcquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je moest wel zes minuten nadenken![]()
Vooruit, ik ben in een goeie buiquote:Op zondag 12 februari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Teruglezen kost moeite. Ik boycot dingen die moeite kosten
Ja ja, dat zeggen ze allemaal.quote:
teruglezenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je moest wel zes minuten nadenken![]()
Natuurlijk blijft ze niet slapen, als ik een date heb, ga ik ook niet slapen, dat kan later ook welquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooruit, ik ben in een goeie bui![]()
melke heeft/had een date in Brussel of Antwerpen, ze bleven niet slapen maar plannen veranderen weleens![]()
Dank u meesteresquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooruit, ik ben in een goeie bui![]()
melke heeft/had een date in Brussel of Antwerpen, ze bleven niet slapen maar plannen veranderen weleens![]()
precies, knallen met die hapquote:Op zondag 12 februari 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft ze niet slapen, als ik een date heb, ga ik ook niet slapen, dat kan later ook wel![]()
Ik ga de streams maar eens aangooien, wat een waas gelul.........I love itquote:Op zondag 12 februari 2006 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
En Viool was gevraagd voor Boulevard VOOR AlbertAnita: ja das typisch nicht zijn
![]()
Je kunt ook na de daad weggaan ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft ze niet slapen, als ik een date heb, ga ik ook niet slapen, dat kan later ook wel![]()
Net zoals je bovenbuurman... maar alleen in het weekeindequote:
NA de daad... tsss... je kan toch wel de hele nacht doorgaan zeker, ben jij nou voor een watjequote:
Heeft Manu toch al iets van zijn buurman geleerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net zoals je bovenbuurman... maar alleen in het weekeinde![]()
My favorite date in elk gevalquote:
precies, maar ik doe het gewoon niet in het weekeinde en alleen doordeweeks, is goed voor het slapen gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net zoals je bovenbuurman... maar alleen in het weekeinde![]()
Ik heb toch niet gezegd hoe lang die daad duurt?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
NA de daad... tsss... je kan toch wel de hele nacht doorgaan zeker, ben jij nou voor een watje![]()
ahhhh een echte wop-erquote:Op zondag 12 februari 2006 02:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd hoe lang die daad duurt?
Hee, als je je daad hebt gedaan is het klaar. Dan kan je weg. Of ze moet heel speciaal zijn, dan wou ik er nog wel eentje aan toevoegen (god wat klink ik nu stoer, wist van mezelf niet eens dat ik ze was vroeger, mooi medium dat inetquote:Op zondag 12 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
NA de daad... tsss... je kan toch wel de hele nacht doorgaan zeker, ben jij nou voor een watje![]()
Ik ben niet zo'n onbijter eigenlijk.quote:
Slaap zacht en morgen gezond weer op.quote:
Neem haar toch niet zo serieus.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
Fuck zit me ff kwaad te maken, opdat lullende riool, van een Viool.
wat dan wel.....quote:Op zondag 12 februari 2006 02:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n onbijter eigenlijk.![]()
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varkenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem haar toch niet zo serieus.
Odie![]()
Wie ben je aan het verbindenquote:
Ja joh, dat weet iedereen. Daarom juist.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varken
Een wip in de morgen, is een dag zonder zorgen.quote:
Kan ik ergens een stekkertje in steken voor je ?quote:
Daar moe je alleen maar om lachen joh, zo lomp als dat dat mens isquote:Op zondag 12 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
Fuck zit me ff kwaad te maken, opdat lullende riool, van een Viool.
quote:
En ik dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
ik geeft ff een knuf aan Morwen![]()
en een dikke knuf aan Snappie
![]()
Lekkere binnenkomer Henk.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan ik ergens een stekkertje in steken voor je ?![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Halloquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Geloof me, die heeft alles afgeneukt johquote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varken
Hai Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Gekkerd.........quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Schat doka jij ook een newsie knuf![]()
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Niet wie maar Wat![]()
Ik ben er hoor, waas gelul op 2![]()
dikke knuf terugquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
![]()
Overloopster!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)![]()
Meid toch, het gaat niet goed met je heh, kom maar even in mijn armenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)![]()
Ik heb begrepen dat 't daar veel leuker is dan hierquote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar BB5 is toch allang voorbij?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 't daar veel leuker is dan hier![]()
Precies.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar BB5 is toch allang voorbij?
Heb ik ook gelezen, laat ik ze dan maar niet lastigvallen met mijn aanwezigheid, anders is het leuke er direct vanafquote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien komt het dan ooit toch weer goed met mequote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meid toch, het gaat niet goed met je heh, kom maar even in mijn armen![]()
Aan je 3de jeugd begonnen (gezien je avatar)?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ja hij gaat lekker toch?![]()
Hoi Frizti![]()
Hoi Snaptnixquote:
Ja zeker... hele kookcursussen van Tanja en wastips. Net wat ik zocht in HBBquote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |