in slaap gevallen?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is newsie eigenlijk gebleven?
ja idd , volgens mij hebben ze het in de jaren 90 ook weer eens geprobeerd maar werd het weer niks ofzo , ik ga effe zoekenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:33 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, t was midden jaren 80 op tv, toen ik heel klein was, maar ik vond t altijd super spannend en lekker leuk eng. En er worden in t land zat van die weekenden georganiseerd, een soort gereguleerd "orient expressje" spelen
Volgens mij kan newsie niet slapen voordat Morwen online is geweestquote:
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het schijnt je alleen niet zo goed af te gaan![]()
Dat heb je met multitasken: de vrouwen zijn professionals en de mannen amateurs... ze doen slechts hun bestquote:
Alles afsluiten en met je vrouwtje naar boven gaan.quote:
Of mannen zijn slimmer, mannen doen maar 1 ding, vrouwen meerdere dingen, conclusie, mannen plannen beter. Die hoeven niet al die moeite te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb je met multitasken: de vrouwen zijn professionals en de mannen amateurs... ze doen slechts hun best![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Alles afsluiten en met je vrouwtje naar boven gaan.![]()
Maar voor ons is 't helemaal geen moeite, snap dat dan. Zit in onze genenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of mannen zijn slimmer, mannen doen maar 1 ding, vrouwen meerdere dingen, conclusie, mannen plannen beter. Die hoeven niet al die moeite te doen![]()
Ik kan me nog een show herinneren waarin Gerard Joling een glas kapot zong. Met een hele hoge stem...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja idd , volgens mij hebben ze het in de jaren 90 ook weer eens geprobeerd maar werd het weer niks ofzo , ik ga effe zoeken
dat snap ik, maar wij kunnen dezelfde dingen doen die jullie doen. Wij hoeven alleen niet alles tegelijk te doen om hetzelfde resultaat te bereikenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar voor ons is 't helemaal geen moeite, snap dat dan. Zit in onze genen![]()
Mannen zijn slimmer, vrouwen zijn wijzerquote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of mannen zijn slimmer, mannen doen maar 1 ding, vrouwen meerdere dingen, conclusie, mannen plannen beter. Die hoeven niet al die moeite te doen![]()
Dat kan iedereen als de stem maar goed versterkt wordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een show herinneren waarin Gerard Joling een glas kapot zong. Met een hele hoge stem...
Dat is lang geleden, kan me dat ook nog herinneren, alleen waar en wanneer dat was, geen flauw ideequote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een show herinneren waarin Gerard Joling een glas kapot zong. Met een hele hoge stem...
Maar 't kost ons minder tijd...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat snap ik, maar wij kunnen dezelfde dingen doen die jullie doen. Wij hoeven alleen niet alles tegelijk te doen om hetzelfde resultaat te bereiken![]()
Ik durf dat niet meer te zeggen, van de week werd ik afgebrand.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Maar Anita is dom daar zijn we het over eens??![]()
Kan ik me ook herinneren, maar ik weet niet meer hoe die show heettequote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
als ik naar boven ga sta ik bij de bovenburen dus lijkt me niet echt een goed planquote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Alles afsluiten en met je vrouwtje naar boven gaan.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Hahahahah, is misschien ook wel het beste om het maar zo te latenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar 't kost ons minder tijd...
Owww laat ook maar![]()
Ah gossiequote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik durf dat niet meer te zeggen, van de week werd ik afgebrand.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Kan ook gezellig zijn, leer je ze eens van een andere kant kennenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik naar boven ga sta ik bij de bovenburen dus lijkt me niet echt een goed plan
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik naar boven ga sta ik bij de bovenburen dus lijkt me niet echt een goed plan
Doeg Bartoliquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ik ben erweer vandoor straks naar een wielerwedstrijd![]()
Ja en? Met zijn vieren kan lekker zijn hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt??? Ik zit even te luisteren naar de 3 Bobo's in de Bush en die muts is gewoon dom en naiefquote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat was dus in Moordspel!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, kan me dat ook nog herinneren, alleen waar en wanneer dat was, geen flauw idee
Ik ben bang dat ik zijn prestaties niet kan evenarenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja en? Met zijn vieren kan lekker zijn hoor.
Bobo's in the bush... met Mennoquote:Op zondag 12 februari 2006 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben het over bobo's in de bush
Leuk te horen
Ja vind ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben het over bobo's in de bush
Leuk te horen
Zeker weten dat ze geen film zitten te kijken?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik zijn prestaties niet kan evenaren![]()
kan elk weekend meegenieten
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan moet je het juist wel doen, kan je waarschijnlijk nog wat van hem lerenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niet echt veel over te vinden , was in 86 of 87 daar wordt nogal ruzie over gemaakt op sommige fora , heeft 1 seizoen gedraaidquote:
Truste bartoliquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit een echt vernieuwend leuk, apart, humorvol, gek, filosofisch iets uit haar strotje mogen horen, alleen maar cliché's all over the placequote:Op zondag 12 februari 2006 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
Das leuikkkkkk (Anita)
ja, gek genoeg wel, dan horen we dat bed alleen naar beneden bonken!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wacht even... alleen in het weekeinde?!?!![]()
Tijdens de Firato van 1978, waar Ron zijn opwachting maakt in een show bij de stand van zijn vader, volgt Ivo Niehe zijn verrichtingen. Het toenmalige hoofd amusement bij de TROS vraagt het talent voor een tv-quiz. Dit wordt de Showbizzquiz, waarmee Brandsteder acht seizoenen lang Nederland aan de buis kluistert. Naast de Showbizzquiz presenteert Ron ook voor de TROS diverse gala's. In 1986 start hij met de show Moordspel en later volgt Ron's Honeymoon Quiz.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet echt veel over te vinden , was in 86 of 87 daar wordt nogal ruzie over gemaakt op sommige fora , heeft 1 seizoen gedraaid
Heeft je vrouwtje ook eens een fijne avond/nacht.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus de rest van de week maakt ie niks eh... klaar. Dan zou ik best de competitie met 'm aandurven, als ik jou wasquote:Op zondag 12 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, gek genoeg wel, dan horen we dat bed alleen naar beneden bonken!!!
Nu heeft ze het over de "goodie bags" van de Oscar's weet ze wel waar de Oscars over gaan????quote:Op zondag 12 februari 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit een echt vernieuwend leuk, apart, humorvol, gek, filosofisch iets uit haar strotje mogen horen, alleen maar cliché's all over the place
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Heeft je vrouwtje ook eens een fijne avond/nacht.![]()
die heeft elke avond een fijne nacht (zegt ze)quote:Op zondag 12 februari 2006 01:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Heeft je vrouwtje ook eens een fijne avond/nacht.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef frizti het volgende:
Viool: Kirsty Alley was vroeger een hele mooie vrouw maar nu (maakt gebaar dat die dik is geworden)
KIJK EENS IN DE SPIEGEL VETTE ZEUG.
Slaap zacht Cuall.quote:
edit, nee ik zeg het nietquote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die heeft elke avond een fijne nacht (zegt ze)
* Manu82 rent naar boven nuquote:Op zondag 12 februari 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus de rest van de week maakt ie niks eh... klaar. Dan zou ik best de competitie met 'm aandurven, als ik jou was![]()
Wat ze zegt hoeft nog niet te zijn wat ze denkt.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat ze 's avonds vaak bij de bovenburen op visite danquote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
soms wel soms nietquote:Op zondag 12 februari 2006 01:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Wat ze zegt hoeft nog niet te zijn wat ze denkt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat ze 's avonds vaak bij de bovenburen op visite dan![]()
quote:
Juliet Lewis.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe heet die griet nou naast Woody Harrilson? Di gekke griet die moordend door Amerika gaan??? Kunnen we Viool maiken![]()
Juliette Lewisquote:Op zondag 12 februari 2006 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe heet die griet nou naast Woody Harrilson? Di gekke griet die moordend door Amerika gaan??? Kunnen we Viool maiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |