ooh, nee, die bedoelde ik niet. Kheb de Lama's al een tijdje niet gezien...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
moordspel, lama's, of ken je de lama's niet?
De lama's werden op zaterdagavond op BNN uitgezonden, en daar kwam een stuk in voor dat heette het moordspel. Ik dacht dat je daar op doelde.
Daar heb ik ze van de week wel eens over horen praten volgens mij ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef robster16 het volgende:
[..]
ooh, nee, die bedoelde ik niet. Kheb de Lama's al een tijdje niet gezien...
ik bedoelde de tv show van Ron Brandsteder. Waarin er een moord gepleed wordt, en dan opgelost moet worden wie t gedaan heeft. Dat kun je ook in het huis doen. Een van de hoteliers wordt "vermoordt" en de gasten moeten uitzoeken of het John was met een bijl in de keuken, of Bonnie met een pistool in de dagboekkamer... zoiets... in combinatie met het diner, een avondje suspnse. Kun je de make-up en grime afdeling van endemol leuk voor gebruiken
ja precies , dat programma is toch na en paar keer van de buis gehaald ? jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef robster16 het volgende:
[..]
ooh, nee, die bedoelde ik niet. Kheb de Lama's al een tijdje niet gezien...
ik bedoelde de tv show van Ron Brandsteder. Waarin er een moord gepleed wordt, en dan
haha, grappig, dat idee had ik laatst, toen iemand er als een lijk bij liep... Meteen doorgemaild, wel lachen als ze het er dan ineens over hebben hahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 01:26 schreef frizti het volgende:
[..]
Daar heb ik ze van de week wel eens over horen praten volgens mij ja.
nee, ben er nog, maar ben ook de kook en was tips van Tanja aan het opschrijvenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:09 schreef frizti het volgende:
Is Manu al weg ofzo? Ik heb 4 TT op een rij.
De rolluiken zitten hier allang dicht en kan toch ook nog postenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook mijn bedje zoeken, mensen. De rolluiken vallen dicht. Slaap lekker allemaal
Ik had het al gehoord hier ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ben er nog, maar ben ook de kook en was tips van Tanja aan het opschrijven![]()
Je zou ze eens vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ben er nog, maar ben ook de kook en was tips van Tanja aan het opschrijven![]()
Je doet je naam weer alle eer aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De rolluiken zitten hier allang dicht en kan toch ook nog posten
Slaap lekker FB
Je bent dus niet multi-tasking?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
ik ben hier ook gvd met vier dingen bezig, tv kijken, tegen m'n vriendin aanpraten, forum lezen en meeschrijven met Tann
Skip dan nummer 1, 2 en 4quote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
ik ben hier ook gvd met vier dingen bezig, tv kijken, tegen m'n vriendin aanpraten, forum lezen en meeschrijven met Tann
Het schijnt je alleen niet zo goed af te gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
Wie zegt er nog dat mannen maar 1 ding tegelijk kunnen
ja, t was midden jaren 80 op tv, toen ik heel klein was, maar ik vond t altijd super spannend en lekker leuk eng. En er worden in t land zat van die weekenden georganiseerd, een soort gereguleerd "orient expressje" spelenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja precies , dat programma is toch na en paar keer van de buis gehaald ? jammer
Die is vast in slaap gevallenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is newsie eigenlijk gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |