Dan moet je alleen even de naam aanpassen, die op de je HD staat, kan je het weer opnieuw uploadenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef mamapan het volgende:
Had ik zo'n mooi plaatje van Fjool, maar krijg hem niet hier. ImageShack geeft een kikker en File Dump geeft na upload media het bericht: Bestandsnaam bestaat al
Jammer
Plaatje renamen en dan opnieuw op filedump gooien.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef mamapan het volgende:
Had ik zo'n mooi plaatje van Fjool, maar krijg hem niet hier. ImageShack geeft een kikker en File Dump geeft na upload media het bericht: Bestandsnaam bestaat al
Jammer
kan idd wel eens kloppenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens Ferri zit er 15 seconden vertraging in de livestreams
Als je 'Bestandsnaam bestaat al' krijgt, moet je de naam van je bestand wijzigen, of desnoods er een cijfer aan toevoegen of zo. Dan doet ie het wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef mamapan het volgende:
Jammer
De Lama's!!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef robster16 het volgende:
yaaay, ze hebben t over "moordspel", dat heb ik doorgemaild. Hebben ze t daar vaker over gehad?
www.mijnalbum.nlquote:Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef mamapan het volgende:
Jammer
slaap lekker pareltjequote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga er vantussen zit helemaal niet op te letten![]()
Ik ga er eens lekker vroeg in vandaagveel plezier nog
allemaal, en tot later![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef robster16 het volgende:
yaaay, ze hebben t over "moordspel", dat heb ik doorgemaild. Hebben ze t daar vaker over gehad?
Slaap zacht pareltije.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Slaap lekker Pareltjequote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
programma van BNN met als onderdeel "moordspel"quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef robster16 het volgende:
lama's.... explain jezelf nader...
moordspel, lama's, of ken je de lama's niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef robster16 het volgende:
lama's.... explain jezelf nader...
Slaap zacht FB.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook mijn bedje zoeken, mensen. De rolluiken vallen dicht. Slaap lekker allemaal
Doeiquote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ook mijn bedje zoeken, mensen. De rolluiken vallen dicht. Slaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |