Ook goed.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Lynx666 het volgende:
PLaatje zelf maar ff gehost, en gewijzigd. Met het voordeel dat ik 'm na 48 uur nog altijd het plaatje kan wijzigen met evt nieuwe info
Hoezo maar 48 uur?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Lynx666 het volgende:
PLaatje zelf maar ff gehost, en gewijzigd. Met het voordeel dat ik 'm na 48 uur nog altijd het plaatje kan wijzigen met evt nieuwe info
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef Svensational het volgende:
WAAROM DAT FUCKING STREEPJE AAN HET EIND
maak je niet drukquote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef Svensational het volgende:
Je bloeddruk, wat doe jequote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef Svensational het volgende:
quote:
Verander het dan!quote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef Svensational het volgende:
En anders? Jji bent maar een zwarte.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ie er met zn vingers vanaf blijft!
Connectiesquote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En anders? Jji bent maar een zwarte.
quote:
Voor één keer mag je uit jezelf jongenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef Svensational het volgende:
Ik mag het alleen veranderen met toestemming van de TO..
En als je het nou "per ongeluk" doet?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef Svensational het volgende:
Ik mag het alleen veranderen met toestemming van de TO..
Neequote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef Lynx666 het volgende:
Niemand hier met een voorkeur voor een streepje?
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef PeRi het volgende:
Streepjes zijn kut.
Probleem nummer 1quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
Hoe wou je aan mijn foto komen dan?
*naar archief rentquote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
En die van mij.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
Probleem nummer 2quote:
Zoek de Svenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
Ik weet het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En aan mijn jeugdige uiterlijk natuurlijkquote:
Wie is het danquote:
Kutquote:
Volgens mij heeft zij gewoon kaarten voor 4 maartquote:Op zondag 12 februari 2006 18:22 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je gaat op 4 maart, maar ben je ook onderdeel van de meet?
misleidend profielquote:Op maandag 13 februari 2006 07:37 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Ik ben een meisje hoor![]()
En ik heb gewoon kaartjes gekocht
Whaha idd, misschien wil ze zich laten ombouwen?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd... in het profiel staan : MAN
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whaha idd, misschien wil ze zich laten ombouwen?![]()
Serge topics worden anders ook opgeleukd dooor vrolijkheid op het momentquote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Andiyan het volgende:
Doe eens lief allemaal.![]()
Dit is een blij topic hoor, geen Sergetopic.![]()
Ja klopt, maar dat is omdat we bijna allemaal op hem kots(t)en.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Serge topics worden anders ook opgeleukd dooor vrolijkheid op het moment![]()
Dit gaat over een profiel waar "man" in stond, terijwl de user een "vrouw" moest zijnquote:
Wat het móet zijn, blijft speculeren hequote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit gaat over een profiel waar "man" in stond, terijwl de user een "vrouw" moest zijn.
Anoniemiteit van 't forum.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat het móet zijn, blijft speculeren he.
Men enkel Marescha ben ik al tevreden hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop trouwens dat alle afvallers aanwezig zijn op 4 maart.....
De kans dat Harm aanwezig is lijkt me zeer reëel.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Christon er is. En Serge... en Ariel en Marescha en dat was het
(en dan diegene die de komende weken afvallen, behalve Harm.)
Nuquote:Op maandag 13 februari 2006 01:34 schreef superhero87 het volgende:
wanneer zou CDP weer terugkomen?
Andiyan tochquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh.de reservelijst moet k weer gaan gebruiken?
Nou dan ga ik nu ff kijken wie dr bovenaan staat
Nee, want anders ging jij ook niet mee, ik wil alleen maar zeggen dat het geen slechte keuze zou zijn. Niet dat jij een slechte keuze bent om mee te gaan (mee met sbientje), want met jou kan ik goede anti/pro-Floortje discussies houdenquote:
Das waarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want anders ging jij ook niet mee, ik wil alleen maar zeggen dat het geen slechte keuze zou zijn. Niet dat jij een slechte keuze bent om mee te gaan (mee met sbientje), want met jou kan ik goede anti/pro-Floortje discussies houden.
ben ik met je eens C_Aquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan gewoon sttemmen.... kies hier de user die mee moet!
Ik eerst!
Andiyan
Yupquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanx CDP!![]()
Moet ik nu replyen met mn adresgegevens?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan kan morgen t lijstje naar mark
Okay. Komt eraan!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
Dan kan morgen t lijstje naar mark
Andiyan mag je mee???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanx CDP!![]()
Moet ik nu replyen met mn adresgegevens?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zie ik een Amsterdam CS treinmeet aankomen?
Ja dat van mij wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:33 schreef Lynx666 het volgende:
Lijstje in OP aangepast, klopt ie zo?
heb bij de meesten ook geen duidelijk beeld (of ik moet foto's gezien hebben).quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan je wel dit zeggen: Gooi elk beeld dat je van iedereen hebt overboord; ze blijken toch altijd(vaak) compleet anders te zijn IRL.
Ik bedoel meer qua persoonlijkheid eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
heb bij de meesten ook geen duidelijk beeld (of ik moet foto's gezien hebben).
de foto's van mij zijn al van ff gelden, maar ze gaven een impressie.
Dit zou letterlijk een tekst van mij kunnen zijn op het momentquote:ik zie op 4 maart wel, maak me niet al te druk over wat over een week of 2 en half is. eerst maar eens kijken of ik voor die tijd enige vooruitgang boek op mijn uitzichtloze toekomst
oh, gaat het met jou op het moment ook niet zo lekker dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua persoonlijkheid eigenlijk.. De grootste etterbakken online zijn vaak best goed te pruimen bij een meet. En andersom misschien
.
[..]
Dit zou letterlijk een tekst van mij kunnen zijn op het moment
En dat laatste stuk slaat ook al helemaal op mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh, gaat het met jou op het moment ook niet zo lekker dan?
en qua persoonlijkheid...tja, ik heb al gezegd dat ik erg verlegen en terughoudend ben. ik ben niet iemand die snel contact legt. als ik me op mijn gemak voel gaat het wel, maar dat duurt soms even. beter bij voorbaat waarschuwen vind ik.
oh ja, dat ken ik, migraine door stress. en er spelen hier ook aardig wat dingen, een ongeluk komt nooit allen zeggen ze, en dat klopt dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En dat laatste stuk slaat ook al helemaal op mij.kloon?
Mja, de laatste tijd wil het hier ook ff niet lekker. Nogal wat dingen die spelen- en door die stress ook vaak migraine.
Ik hoop voor ons beiden dat dat snel verleden tijd isquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja, dat ken ik, migraine door stress. en er spelen hier ook aardig wat dingen, een ongeluk komt nooit allen zeggen ze, en dat klopt dus.
Zo ben ik ook hoor.... hoewel het afgelopen jaar wel makkelijker is gegaan. Je moet die knop om zetten.... schijt ik zie ze misschien toch nooit meer....quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
en qua persoonlijkheid...tja, ik heb al gezegd dat ik erg verlegen en terughoudend ben. ik ben niet iemand die snel contact legt.
dat dacht ik ook altijd... maar vorig jaar ging het me heel gemakkelijk af (met Popstars was dat). Erg veel leuke mensen ontmoet.... en sommige zie ik nog steeds, met idols.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
makkelijker gezegd dan gedaan...helaas steekt dan het autisme weer de kop op.
Ik ken jouw probleem, ik heb precies hetzelfde. Ik ga ook altijd weer naar een meet met de zenuwen (en twijfels). Ik heb er toch onderhand al ruim 20 meetings op zitten, en telkens viel het weer voor de volle 100% mee. En 1 voordeel: alle aanwezigen ken je op z'n minst al een béétjequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat dacht je ook altijd, dat het autisme dan weer de kop op steekt?
Ik maak me verder geen zorgen, goed, ik ben geen ster in het maken van contacten, nou ja, dat hoort erbij, big deal. ik denk dat de meet erg leuk gaat worden
Misschien niet helemaal in jouw mate, maar: ja, ik ken het probleem.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, da's waar, maar of je mijn probleem kent, ik ben dus echt heel serieus over dat autisme, was niet als verwijzing naar moeilijk caontact maken ofzo.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
ow...I see, nou ja, heb het niet heel erg zwaar ofzo, syndroom van Asperger, en gelukkig is het allemaal minder dan bij anderen die ik ken met hetzelfde. ik ben wat dat betreft redelijk een geval apart, maar goed, dat leg ik verder wel uit op msn (heb je toegevoegd, hoop dat dat niet erg is)
nee makkelijker gezegd dan gedaan... dat dacht ik ook altijd....quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat dacht je ook altijd, dat het autisme dan weer de kop op steekt?
Trillian, een instant messenger die naast MSN ook ICQ, AIM, Yahoo en IRC ondersteunt. 5-in-1 messenger dus eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
Trillian?
jah daarom! Daarom maak ik me ook niet drukquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie wel, ga me er niet druk om makenSowieso is het toch wel anders dan een 'normale' meeting omdat je nu in een show zit en je toch wel vermaakt wordt.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De adressen zijn verstuurd richting Mark.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De adressen zijn verstuurd richting Mark.
Ben blij. Het is op zich best leuk om die uitstapjes te maken, maar wel superveel werk.quote:
Daarom neem ik die ook niet meequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het moet voor alle vrienden en zussen en broers en oma's toch raar zijn. Fok!kers die elkaar kennen maar niet kennen en dan de aanhang die die rare mensen helemaal niet kennen..
Tom, heb je nou zo'n slecht zelfbeeld dat je jezelf raar vind? daar moet je echt wat aan gaan doen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het moet voor alle vrienden en zussen en broers en oma's toch raar zijn. Fok!kers die elkaar kennen maar niet kennen en dan de aanhang die die rare mensen helemaal niet kennen..
I'll tryquote:
Ik heb de mijnes al vorbereid. Ze zal doen of ze niet bij mij hoort. Dus wij kunnen gerust onze gang gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet hoe ik het de mijne moet vertellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de mijnes al vorbereid. Ze zal doen of ze niet bij mij hoort. Dus wij kunnen gerust onze gang gaan.
Haha, ben benieuwd hoe je dat aan gaat pakken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het de mijne moet vertellen![]()
Een FOK!ker die overblijftquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie neem je dan mee?
Heb jij het jouwes al verteld dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, ben benieuwd hoe je dat aan gaat pakken.
Ik denk dat die gene al is ingelicht, zonder dat Lynx het hoefde te vertellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, ben benieuwd hoe je dat aan gaat pakken.
Dus je komt niet naar die meet daarvoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga vanuit A'dam met de trein.
quote:
Nee, daar heb ik niet echt behoefte aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
Dus je komt niet naar die meet daarvoor.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet echt behoefte aan..
Tuurlijk, daar ben ik goed in.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij het jouwes al verteld dan?
Zorg ik wel voor Skaaiquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan PeRi zaterdagavond..
Dit is ckv volgens wikipedia.quote:
Jij gaat welquote:
Onzinnig is, daarentegen, wel weer een leuk woordquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Culturele kunstzinnige vorming.
Ik vind kunstzinnig een eng woord. Net als vrijzinnig.
meet daarvoor? Welke meet ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je komt niet naar die meet daarvoor.
Blue onlyquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meet daarvoor? Welke meet ?
Enquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Forumcrewmeet.
ok... ik dacht dat we voor idols opeens gingen meeten.... maar daar had ik geen tijd voor dus vandaar dat ik het vroegquote:
Nog aantrekkelijker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
En. jij
. gaat
. niet
. Bengel
. Het maakt je nóg aantrekkelijker
.
Ik kom wel langs dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nog aantrekkelijker?. Dan wordt het wel gevaarlijk, ik kan maar het beste binnenblijven vanaf nu.
Dat zijn uien.quote:
De onderliggende vraag: Worden er nog andere FOK!kers blij gemaakt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus de grote vraag is; wie nemen Andiyan, Svensational en WithMe mee?
Timmai etc willen nog heel graagquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn er nog over dan? Volgens mij zit iedereen er wel bij of heeft afgezegd, toch?
die zie je bijna nooit op fokquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:08 schreef sbientje het volgende:
haha ja bijna wel jaik geloof dat timmai nog graag mee zou gaan
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zie je bijna nooit op fokkan je nog beter Kirsten meenemen
Nog ff he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist dat je zo ging reageren![]()
Ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist dat je zo ging reageren![]()
Neeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog ff he?
Dan neem ik Bianca of Djoeke mee![]()
ik vind kirsten wel aardig hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanwaar die afkeer?
Ik bedoelde die van CDP's kantquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind kirsten wel aardig hoor
Same horrorquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeNeeeeeeeeeee wat doe je me aan! Dat past niet hoor
![]()
Ik ben nog aan het rondvragen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus de grote vraag is; wie nemen Andiyan, Svensational en WithMe mee?
Bij mij precies hetzelfde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het rondvragen.![]()
Als er iemand van FOK! graag meewil dan moet ie dat nog maar even roepen hier. (geen garanties echter)![]()
Bij mij dit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het rondvragen.![]()
Als er iemand van FOK! graag meewil dan moet ie dat nog maar even roepen hier. (geen garanties echter)![]()
Mee eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef sbientje het volgende:
hoe meer fokkers hoe beter vind ik![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil wel met standbeeld Kirstenn op de foto.
Ik zie echter nog geen kandidaten die erom staan te springen (en er zijn nog 3 plaatsjes!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef sbientje het volgende:
dat idd ook andiyanalleen meer reden om iemand van FOK meet e nemen
Ik maak me er niet zo druk om, ik neem iemand mee die ik goed ken, dan voel ik me op mijn gemak en kan ik beter contacten leggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik zie echter nog geen kandidaten die erom staan te springen (en er zijn nog 3 plaatsjes!)
Maar dan weer ene beetje dubbel: Als ik een FOK!ker meeneem, dan ken ik dus weer helemaal niemand goed. En alle andere mensen die kennen dan wel al iemand. Dus die gaan dan de hele tijd bij elkaar staan enzo?![]()
Want ik zie die zusjes/vriendjes/vriendinnetjes die meegaan nou niet echt meteen integreren tussen de FOK!kers![]()
Anyway, ik moet je teleurstellen sbientje (en misschien nog wel meer mensen).quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef sbientje het volgende:
dat idd ook andiyanalleen meer reden om iemand van FOK meet e nemen
Dan mag jij lekker bij WithMe gaan staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, ik ken dan ook niemand!
Nee, het is voor mij net zo spannend als voor julliequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Andiyan het volgende:
maar heb jij nog nooit eerder gemeet dan Sven![]()
Hehe, en in real life maakt het mod-schap natuurlijk geen verschilquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is voor mij net zo spannend als voor jullie!
Hé spammert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Sbientje was toch al uitgenodigd, en nam Lynx toch mee?
Maak er misbruik van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hehe, en in real life maakt het mod-schap natuurlijk geen verschil.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hé spammert.Lees eerst eens goed welke uitspraak ik van sbientje quot'te. Dan snap je m
![]()
c_a = Miranda?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Alwaysthebest: Stefan
Andiyan: Frank
Californian_dreamer: Danny
charmed_angel: [afbeelding]
CrazyDutchpunk: GJ
Dizer: Firas
PeRi: Madhoe
Sbientje: Sabine [afbeelding]
Lynx666: Reinier
ShiNinG_staR: [afbeelding]
superhero87: Omrie [afbeelding]
Svensational: Sven
Tha_Erik: Erik
Tom_Tom-: Tom
-Vaduz-: Martin
-Globe-: Inge
Withme: [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gedoe, dit heb ik niet eerder zo bij een meet gezien.Zo spannend is het toch allemaal niet?
ik stel me gewoon voor dat jij blauw ben en dan zeg ik: Hey Fadoesquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gedoe, dit heb ik niet eerder zo bij een meet gezien.Zo spannend is het toch allemaal niet?
Het is ook erg overdrevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt me toch wel even gezien bij de workshop?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stel me gewoon voor dat jij blauw ben en dan zeg ik: Hey Fadoes
jah ik maak maar ook een geintjequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt me toch wel even gezien bij de workshop?
Daar doe ik niet aan hoor. Dat vind ik wel erg pathetic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk wel dat ereen kans is dat ik sommige mensen gewoon bij hun nickname blijf noemen.
Er worden wel 7 dames meegenomen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Andiyan het volgende:
Het valt me wel op dat er maar 4 dames meegaan.![]()
Ja, dat dan weer wel, bij elkaar 11 dames en 17 heren en 2 onbekend.. Valt mee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Er worden wel 7 dames meegenomen.![]()
Die moest ik wel een aantal keer lezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SJAAARMEEEDEEEEENSJEEEEL!!!!
TOMTOM..wat wil je drinken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die moest ik wel een aantal keer lezen!
In sommige gevallen wel beter.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Andiyan het volgende:
Daar doe ik niet aan hoor. Dat vind ik wel erg pathetic.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TOMTOM..wat wil je drinken?
eeendijaaaan wie vond je t beste?
Als je mijn naam hoort ga je me gewoon weer WithMe noemen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja, das wel zo.. Maar na: "hey, jij bent dus WithMe? Hoe heet je echt?" Weet ik genoeg hoor.![]()
Is het ook zo exotisch als PeRi en Dizer?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je mijn naam hoort ga je me gewoon weer WithMe noemen.![]()
Nee, eerder boers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is het ook zo exotisch als PeRi en Dizer?![]()
Jurjenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Kan ook. Zeg het nu maar gewoon?
Alles goed, WithMe?quote:
Waarom kun je eigenlijk nietquote:
Verjaardagquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom kun je eigenlijk niet?
Vind Jurjen niet heel boers hoor. Het kan altijd erger. Hein, Harm (quote:
Da's alweer een hele geruststelling.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Vind Jurjen niet heel boers hoor. Het kan altijd erger. Hein, Harm () of Bert bv.
Het scheelt al dat je twee lettergrepen hebt. Maakt het al een stuk minder boers.![]()
Ik ken trouwens ook een andere Jurjen en nog 2 Jurgens.Maar dat zal wel komen omdat ik ook in het noorden woon, anyway, niks ergs aan.
![]()
tut tut, ik heet Glenn, ik vond Svensational gewoon een leuke nickquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Svensational: Sven
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
tut tut, ik heet Glenn, ik vond Svensational gewoon een leuke nick!
Voornaam: Glennquote:
Leuke naam!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu moet ik mijn naam ook vertellen natuurlijk, ben de enige onbekende nog hier
ik heet Danja![]()
De grap gaat echt volledig aan mij voorbij hierquote:
Niet het hoge noorden in ieder geval.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Da's alweer een hele geruststelling.Waar woon je eigenlijk in het noorden?
Jij hebt ook kaartjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:23 schreef Natalie het volgende:
't Staat vast wel ergens binnen deze 200 + reacties, maarre, hoelaat en waar?
4 maart, Hilversum Noord, we gaan naar Idols halve finale, warschijnlijk wat eerder afspreken dan we aanwezig moeten zijn. Heb je ook kaartjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:23 schreef Natalie het volgende:
't Staat vast wel ergens binnen deze 200 + reacties, maarre, hoelaat en waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |