Daarom neem ik die ook niet meequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het moet voor alle vrienden en zussen en broers en oma's toch raar zijn. Fok!kers die elkaar kennen maar niet kennen en dan de aanhang die die rare mensen helemaal niet kennen..
Tom, heb je nou zo'n slecht zelfbeeld dat je jezelf raar vind? daar moet je echt wat aan gaan doen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het moet voor alle vrienden en zussen en broers en oma's toch raar zijn. Fok!kers die elkaar kennen maar niet kennen en dan de aanhang die die rare mensen helemaal niet kennen..
I'll tryquote:
Ik heb de mijnes al vorbereid. Ze zal doen of ze niet bij mij hoort. Dus wij kunnen gerust onze gang gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet hoe ik het de mijne moet vertellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de mijnes al vorbereid. Ze zal doen of ze niet bij mij hoort. Dus wij kunnen gerust onze gang gaan.
Haha, ben benieuwd hoe je dat aan gaat pakken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het de mijne moet vertellen![]()
Een FOK!ker die overblijftquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie neem je dan mee?
Heb jij het jouwes al verteld dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, ben benieuwd hoe je dat aan gaat pakken.
Ik denk dat die gene al is ingelicht, zonder dat Lynx het hoefde te vertellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, ben benieuwd hoe je dat aan gaat pakken.
Dus je komt niet naar die meet daarvoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga vanuit A'dam met de trein.
quote:
Nee, daar heb ik niet echt behoefte aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
Dus je komt niet naar die meet daarvoor.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet echt behoefte aan..
Tuurlijk, daar ben ik goed in.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij het jouwes al verteld dan?
Zorg ik wel voor Skaaiquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan PeRi zaterdagavond..
Dit is ckv volgens wikipedia.quote:
Jij gaat welquote:
Onzinnig is, daarentegen, wel weer een leuk woordquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Culturele kunstzinnige vorming.
Ik vind kunstzinnig een eng woord. Net als vrijzinnig.
meet daarvoor? Welke meet ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je komt niet naar die meet daarvoor.
Blue onlyquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meet daarvoor? Welke meet ?
Enquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Forumcrewmeet.
ok... ik dacht dat we voor idols opeens gingen meeten.... maar daar had ik geen tijd voor dus vandaar dat ik het vroegquote:
Nog aantrekkelijker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
En. jij
. gaat
. niet
. Bengel
. Het maakt je nóg aantrekkelijker
.
Ik kom wel langs dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nog aantrekkelijker?. Dan wordt het wel gevaarlijk, ik kan maar het beste binnenblijven vanaf nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |