quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hé spammert.Lees eerst eens goed welke uitspraak ik van sbientje quot'te. Dan snap je m
![]()
c_a = Miranda?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Alwaysthebest: Stefan
Andiyan: Frank
Californian_dreamer: Danny
charmed_angel: [afbeelding]
CrazyDutchpunk: GJ
Dizer: Firas
PeRi: Madhoe
Sbientje: Sabine [afbeelding]
Lynx666: Reinier
ShiNinG_staR: [afbeelding]
superhero87: Omrie [afbeelding]
Svensational: Sven
Tha_Erik: Erik
Tom_Tom-: Tom
-Vaduz-: Martin
-Globe-: Inge
Withme: [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gedoe, dit heb ik niet eerder zo bij een meet gezien.Zo spannend is het toch allemaal niet?
ik stel me gewoon voor dat jij blauw ben en dan zeg ik: Hey Fadoesquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gedoe, dit heb ik niet eerder zo bij een meet gezien.Zo spannend is het toch allemaal niet?
Het is ook erg overdrevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt me toch wel even gezien bij de workshop?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stel me gewoon voor dat jij blauw ben en dan zeg ik: Hey Fadoes
jah ik maak maar ook een geintjequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt me toch wel even gezien bij de workshop?
Daar doe ik niet aan hoor. Dat vind ik wel erg pathetic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk wel dat ereen kans is dat ik sommige mensen gewoon bij hun nickname blijf noemen.
Er worden wel 7 dames meegenomen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Andiyan het volgende:
Het valt me wel op dat er maar 4 dames meegaan.![]()
Ja, dat dan weer wel, bij elkaar 11 dames en 17 heren en 2 onbekend.. Valt mee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Er worden wel 7 dames meegenomen.![]()
Die moest ik wel een aantal keer lezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SJAAARMEEEDEEEEENSJEEEEL!!!!
TOMTOM..wat wil je drinken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die moest ik wel een aantal keer lezen!
In sommige gevallen wel beter.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Andiyan het volgende:
Daar doe ik niet aan hoor. Dat vind ik wel erg pathetic.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TOMTOM..wat wil je drinken?
eeendijaaaan wie vond je t beste?
Als je mijn naam hoort ga je me gewoon weer WithMe noemen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja, das wel zo.. Maar na: "hey, jij bent dus WithMe? Hoe heet je echt?" Weet ik genoeg hoor.![]()
Is het ook zo exotisch als PeRi en Dizer?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je mijn naam hoort ga je me gewoon weer WithMe noemen.![]()
Nee, eerder boers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is het ook zo exotisch als PeRi en Dizer?![]()
Jurjenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Kan ook. Zeg het nu maar gewoon?
Alles goed, WithMe?quote:
Waarom kun je eigenlijk nietquote:
Verjaardagquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom kun je eigenlijk niet?
Vind Jurjen niet heel boers hoor. Het kan altijd erger. Hein, Harm (quote:
Da's alweer een hele geruststelling.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Vind Jurjen niet heel boers hoor. Het kan altijd erger. Hein, Harm () of Bert bv.
Het scheelt al dat je twee lettergrepen hebt. Maakt het al een stuk minder boers.![]()
Ik ken trouwens ook een andere Jurjen en nog 2 Jurgens.Maar dat zal wel komen omdat ik ook in het noorden woon, anyway, niks ergs aan.
![]()
tut tut, ik heet Glenn, ik vond Svensational gewoon een leuke nickquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Svensational: Sven
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
tut tut, ik heet Glenn, ik vond Svensational gewoon een leuke nick!
Voornaam: Glennquote:
Leuke naam!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu moet ik mijn naam ook vertellen natuurlijk, ben de enige onbekende nog hier
ik heet Danja![]()
De grap gaat echt volledig aan mij voorbij hierquote:
Niet het hoge noorden in ieder geval.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Da's alweer een hele geruststelling.Waar woon je eigenlijk in het noorden?
Jij hebt ook kaartjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:23 schreef Natalie het volgende:
't Staat vast wel ergens binnen deze 200 + reacties, maarre, hoelaat en waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |