Dat zijn uien.quote:
De onderliggende vraag: Worden er nog andere FOK!kers blij gemaakt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus de grote vraag is; wie nemen Andiyan, Svensational en WithMe mee?
Timmai etc willen nog heel graagquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn er nog over dan? Volgens mij zit iedereen er wel bij of heeft afgezegd, toch?
die zie je bijna nooit op fokquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:08 schreef sbientje het volgende:
haha ja bijna wel jaik geloof dat timmai nog graag mee zou gaan
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zie je bijna nooit op fokkan je nog beter Kirsten meenemen
Nog ff he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist dat je zo ging reageren![]()
Ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist dat je zo ging reageren![]()
Neeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog ff he?
Dan neem ik Bianca of Djoeke mee![]()
ik vind kirsten wel aardig hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanwaar die afkeer?
Ik bedoelde die van CDP's kantquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind kirsten wel aardig hoor
Same horrorquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeNeeeeeeeeeee wat doe je me aan! Dat past niet hoor
![]()
Ik ben nog aan het rondvragen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus de grote vraag is; wie nemen Andiyan, Svensational en WithMe mee?
Bij mij precies hetzelfde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het rondvragen.![]()
Als er iemand van FOK! graag meewil dan moet ie dat nog maar even roepen hier. (geen garanties echter)![]()
Bij mij dit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het rondvragen.![]()
Als er iemand van FOK! graag meewil dan moet ie dat nog maar even roepen hier. (geen garanties echter)![]()
Mee eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef sbientje het volgende:
hoe meer fokkers hoe beter vind ik![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil wel met standbeeld Kirstenn op de foto.
Ik zie echter nog geen kandidaten die erom staan te springen (en er zijn nog 3 plaatsjes!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef sbientje het volgende:
dat idd ook andiyanalleen meer reden om iemand van FOK meet e nemen
Ik maak me er niet zo druk om, ik neem iemand mee die ik goed ken, dan voel ik me op mijn gemak en kan ik beter contacten leggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik zie echter nog geen kandidaten die erom staan te springen (en er zijn nog 3 plaatsjes!)
Maar dan weer ene beetje dubbel: Als ik een FOK!ker meeneem, dan ken ik dus weer helemaal niemand goed. En alle andere mensen die kennen dan wel al iemand. Dus die gaan dan de hele tijd bij elkaar staan enzo?![]()
Want ik zie die zusjes/vriendjes/vriendinnetjes die meegaan nou niet echt meteen integreren tussen de FOK!kers![]()
Anyway, ik moet je teleurstellen sbientje (en misschien nog wel meer mensen).quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef sbientje het volgende:
dat idd ook andiyanalleen meer reden om iemand van FOK meet e nemen
Dan mag jij lekker bij WithMe gaan staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, ik ken dan ook niemand!
Nee, het is voor mij net zo spannend als voor julliequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Andiyan het volgende:
maar heb jij nog nooit eerder gemeet dan Sven![]()
Hehe, en in real life maakt het mod-schap natuurlijk geen verschilquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is voor mij net zo spannend als voor jullie!
Hé spammert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Sbientje was toch al uitgenodigd, en nam Lynx toch mee?
Maak er misbruik van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hehe, en in real life maakt het mod-schap natuurlijk geen verschil.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |