Is het ook zo exotisch als PeRi en Dizer?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je mijn naam hoort ga je me gewoon weer WithMe noemen.![]()
Nee, eerder boers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is het ook zo exotisch als PeRi en Dizer?![]()
Jurjenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Kan ook. Zeg het nu maar gewoon?
Alles goed, WithMe?quote:
Waarom kun je eigenlijk nietquote:
Verjaardagquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom kun je eigenlijk niet?
Vind Jurjen niet heel boers hoor. Het kan altijd erger. Hein, Harm (quote:
Da's alweer een hele geruststelling.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Vind Jurjen niet heel boers hoor. Het kan altijd erger. Hein, Harm () of Bert bv.
Het scheelt al dat je twee lettergrepen hebt. Maakt het al een stuk minder boers.![]()
Ik ken trouwens ook een andere Jurjen en nog 2 Jurgens.Maar dat zal wel komen omdat ik ook in het noorden woon, anyway, niks ergs aan.
![]()
tut tut, ik heet Glenn, ik vond Svensational gewoon een leuke nickquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Svensational: Sven
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
tut tut, ik heet Glenn, ik vond Svensational gewoon een leuke nick!
Voornaam: Glennquote:
Leuke naam!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu moet ik mijn naam ook vertellen natuurlijk, ben de enige onbekende nog hier
ik heet Danja![]()
De grap gaat echt volledig aan mij voorbij hierquote:
Niet het hoge noorden in ieder geval.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Da's alweer een hele geruststelling.Waar woon je eigenlijk in het noorden?
Jij hebt ook kaartjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:23 schreef Natalie het volgende:
't Staat vast wel ergens binnen deze 200 + reacties, maarre, hoelaat en waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |