abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35089055
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zie ik een Amsterdam CS treinmeet aankomen ?
Zou best kunnen.
pi_35095426
Lijstje in OP aangepast, klopt ie zo?

dinsdag 14 februari 2006 @ 23:36:49 #103
124789 superhero87
Playin my game
pi_35095594
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:33 schreef Lynx666 het volgende:
Lijstje in OP aangepast, klopt ie zo?

Ja dat van mij wel hoor
pi_35096863
ja, dat van mij klopt ook
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_35096954
Hoe oud ik iedereen eigenlijk? Dat wil ik best ff weten

niet dat het mij af zal schrikken ofzo

Ik ga even op onderzoek
pi_35097412
De meeste leeftijden zijn al wel langsgekomen hier, moet je even de boel teruglezen. (vorige deeltje)
That's all folks!
pi_35097422
lol, heb het al eens gepost geloof ik, maar ik ben 19
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
pi_35097679
Voor de nieuwsgierigen onder ons, hier de geboortecijfers op een rij: (weet natuurlijk niet of ze allemaal kloppen )

Lynx666: 1978
charmed_angel : 1978
WitheMe: 1981
Dizer: 1981
sbientje: 1983
Vaduz: 1984
Svensational: 1985
PeRi: 1986
shiNinG_staR: 1986
Californian_dreamer: 1986
Tom_Tom: 1987
superhero87: 1987
Andiyan: 1988
CrazyDutchPunk: 1988
--Globe--: 1988
Tha_erik: 1989

alwaysthebest: onbekend

[ Bericht 3% gewijzigd door superhero87 op 15-02-2006 00:46:00 ]
pi_35101082
Wat een nieuwsgierigheid allemaal zeg, ik heb zoiets van we zien wel.
That's all folks!
pi_35103946
blijkbaar zijn er een paar die niet van onzekerheid houden. er moet wel eens beetje een verassingselement in blijven zitten. je leert iedereen toch op 4 maart wel kennen
pi_35105301
Ik kan je wel dit zeggen: Gooi elk beeld dat je van iedereen hebt overboord; ze blijken toch altijd(vaak) compleet anders te zijn IRL .
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:36:20 #112
88233 Steve
Still the best.
pi_35105503
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef superhero87 het volgende:

alwaysthebest: onbekend
1987
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_35105845
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan je wel dit zeggen: Gooi elk beeld dat je van iedereen hebt overboord; ze blijken toch altijd(vaak) compleet anders te zijn IRL .
heb bij de meesten ook geen duidelijk beeld (of ik moet foto's gezien hebben).
de foto's van mij zijn al van ff gelden, maar ze gaven een impressie.

ik zie op 4 maart wel, maak me niet al te druk over wat over een week of 2 en half is. eerst maar eens kijken of ik voor die tijd enige vooruitgang boek op mijn uitzichtloze toekomst
pi_35106146
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

heb bij de meesten ook geen duidelijk beeld (of ik moet foto's gezien hebben).
de foto's van mij zijn al van ff gelden, maar ze gaven een impressie.
Ik bedoel meer qua persoonlijkheid eigenlijk. . De grootste etterbakken online zijn vaak best goed te pruimen bij een meet. En andersom misschien .
quote:
ik zie op 4 maart wel, maak me niet al te druk over wat over een week of 2 en half is. eerst maar eens kijken of ik voor die tijd enige vooruitgang boek op mijn uitzichtloze toekomst
Dit zou letterlijk een tekst van mij kunnen zijn op het moment
pi_35106591
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer qua persoonlijkheid eigenlijk. . De grootste etterbakken online zijn vaak best goed te pruimen bij een meet. En andersom misschien .
[..]

Dit zou letterlijk een tekst van mij kunnen zijn op het moment
oh, gaat het met jou op het moment ook niet zo lekker dan?

en qua persoonlijkheid...tja, ik heb al gezegd dat ik erg verlegen en terughoudend ben. ik ben niet iemand die snel contact legt. als ik me op mijn gemak voel gaat het wel, maar dat duurt soms even. beter bij voorbaat waarschuwen vind ik.
pi_35106694
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

oh, gaat het met jou op het moment ook niet zo lekker dan?

en qua persoonlijkheid...tja, ik heb al gezegd dat ik erg verlegen en terughoudend ben. ik ben niet iemand die snel contact legt. als ik me op mijn gemak voel gaat het wel, maar dat duurt soms even. beter bij voorbaat waarschuwen vind ik.
En dat laatste stuk slaat ook al helemaal op mij. kloon?

Mja, de laatste tijd wil het hier ook ff niet lekker. Nogal wat dingen die spelen- en door die stress ook vaak migraine.
pi_35106872
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

En dat laatste stuk slaat ook al helemaal op mij. kloon?

Mja, de laatste tijd wil het hier ook ff niet lekker. Nogal wat dingen die spelen- en door die stress ook vaak migraine.
oh ja, dat ken ik, migraine door stress. en er spelen hier ook aardig wat dingen, een ongeluk komt nooit allen zeggen ze, en dat klopt dus.
pi_35106999
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:16 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

oh ja, dat ken ik, migraine door stress. en er spelen hier ook aardig wat dingen, een ongeluk komt nooit allen zeggen ze, en dat klopt dus.
Ik hoop voor ons beiden dat dat snel verleden tijd is

pi_35107172
ik hoop met je mee
pi_35107479
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
en qua persoonlijkheid...tja, ik heb al gezegd dat ik erg verlegen en terughoudend ben. ik ben niet iemand die snel contact legt.
Zo ben ik ook hoor.... hoewel het afgelopen jaar wel makkelijker is gegaan. Je moet die knop om zetten.... schijt ik zie ze misschien toch nooit meer....

Alleen CDP zie ik nog steeds

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2006 12:35:02 ]
pi_35107689
makkelijker gezegd dan gedaan...helaas steekt dan het autisme weer de kop op.
pi_35107786
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
makkelijker gezegd dan gedaan...helaas steekt dan het autisme weer de kop op.
dat dacht ik ook altijd... maar vorig jaar ging het me heel gemakkelijk af (met Popstars was dat). Erg veel leuke mensen ontmoet.... en sommige zie ik nog steeds, met idols.

Dus ben wel benieuwd hoe de Idolsmeet gaat lopen
pi_35108129
wat dacht je ook altijd, dat het autisme dan weer de kop op steekt?

Ik maak me verder geen zorgen, goed, ik ben geen ster in het maken van contacten, nou ja, dat hoort erbij, big deal. ik denk dat de meet erg leuk gaat worden
pi_35108517
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
wat dacht je ook altijd, dat het autisme dan weer de kop op steekt?

Ik maak me verder geen zorgen, goed, ik ben geen ster in het maken van contacten, nou ja, dat hoort erbij, big deal. ik denk dat de meet erg leuk gaat worden
Ik ken jouw probleem, ik heb precies hetzelfde. Ik ga ook altijd weer naar een meet met de zenuwen (en twijfels). Ik heb er toch onderhand al ruim 20 meetings op zitten, en telkens viel het weer voor de volle 100% mee. En 1 voordeel: alle aanwezigen ken je op z'n minst al een béétje .

Wordt leuk
pi_35108628
ja, da's waar, maar of je mijn probleem kent, ik ben dus echt heel serieus over dat autisme, was niet als verwijzing naar moeilijk caontact maken ofzo.

voordeel is idd dat het mensen zijn die hier veel komen, dus geheel onbekend zijn ze niet (op de "introducees" na)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')