Volgens mij heeft zij gewoon kaarten voor 4 maartquote:Op zondag 12 februari 2006 18:22 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je gaat op 4 maart, maar ben je ook onderdeel van de meet?
misleidend profielquote:Op maandag 13 februari 2006 07:37 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Ik ben een meisje hoor![]()
En ik heb gewoon kaartjes gekocht
Whaha idd, misschien wil ze zich laten ombouwen?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd... in het profiel staan : MAN
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whaha idd, misschien wil ze zich laten ombouwen?![]()
Serge topics worden anders ook opgeleukd dooor vrolijkheid op het momentquote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Andiyan het volgende:
Doe eens lief allemaal.![]()
Dit is een blij topic hoor, geen Sergetopic.![]()
Ja klopt, maar dat is omdat we bijna allemaal op hem kots(t)en.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Serge topics worden anders ook opgeleukd dooor vrolijkheid op het moment![]()
Dit gaat over een profiel waar "man" in stond, terijwl de user een "vrouw" moest zijnquote:
Wat het móet zijn, blijft speculeren hequote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit gaat over een profiel waar "man" in stond, terijwl de user een "vrouw" moest zijn.
Anoniemiteit van 't forum.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat het móet zijn, blijft speculeren he.
Men enkel Marescha ben ik al tevreden hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop trouwens dat alle afvallers aanwezig zijn op 4 maart.....
De kans dat Harm aanwezig is lijkt me zeer reëel.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Christon er is. En Serge... en Ariel en Marescha en dat was het
(en dan diegene die de komende weken afvallen, behalve Harm.)
Nuquote:Op maandag 13 februari 2006 01:34 schreef superhero87 het volgende:
wanneer zou CDP weer terugkomen?
Andiyan tochquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh.de reservelijst moet k weer gaan gebruiken?
Nou dan ga ik nu ff kijken wie dr bovenaan staat
Nee, want anders ging jij ook niet mee, ik wil alleen maar zeggen dat het geen slechte keuze zou zijn. Niet dat jij een slechte keuze bent om mee te gaan (mee met sbientje), want met jou kan ik goede anti/pro-Floortje discussies houdenquote:
Das waarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want anders ging jij ook niet mee, ik wil alleen maar zeggen dat het geen slechte keuze zou zijn. Niet dat jij een slechte keuze bent om mee te gaan (mee met sbientje), want met jou kan ik goede anti/pro-Floortje discussies houden.
ben ik met je eens C_Aquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan gewoon sttemmen.... kies hier de user die mee moet!
Ik eerst!
Andiyan
Yupquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanx CDP!![]()
Moet ik nu replyen met mn adresgegevens?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan kan morgen t lijstje naar mark
Okay. Komt eraan!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
Dan kan morgen t lijstje naar mark
Andiyan mag je mee???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanx CDP!![]()
Moet ik nu replyen met mn adresgegevens?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |