Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij lijkt op Mark Richardson. Feeder?
"Stroking my hands with his fingers" o.i.d. werd "Strong in my pants with his fingers" ofzoietsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef Charmian het volgende:
Een vervolgvraagdingetje:
'Killing me softly' is tot in den treure gebruikt in de voorrondes van Idols, één zin werd door een deelneemster behoorlijk verneukt. Wat is de oorspronkelijke zin en wat maakte de deelneemster er van?
De foute tekst is goed, nu de originele tekst nogquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
"Stroking my hands with his fingers" o.i.d. werd "Strong in my pants with his fingers" ofzoiets
yes it isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het niet 'Strumming my pain with his fingers'?
Dat was wel een grove tekstfout inderdaad..
Ik heb zo'n idee dat ik het zou moeten weten. Een Britse dame?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wie zien we hier aan het werk?
Da's goed. Zal ik je de details even mailen?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:53 schreef bukgeit het volgende:
Hoi belsen. Zal ik de februaritelling doen?
Ook in haar eigen muziek (ze vormt een duo) past een verkleedpartijtje.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef Charmian het volgende:
duidelijk iemand die van verkleedpartijtjes houdt, it doesn't ring a bell at all
bigshadow +1quote:Op zondag 12 februari 2006 13:00 schreef bigshadow het volgende:
Dresden Dolls misschien?
Ja, maar anders komt er nooit een eind aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef peaceman het volgende:
amanda palmer is dus eigenlijk het antwoord...
Ik hoop niet dat je 30 min hebt zitten f5-enquote:Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Regina Spektor!
Van wie en welk nummer?quote:I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far
quote:
U bent een geweldig publiekquote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
VP!
DD +1quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Death Cab for Cutie
Ik ben weg. Parkeren maar.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef DaisyDuke het volgende:
David Bowie trad laatst op met The Arcade Fire. Ze speelden o.a. twee oude nummers van Bowie. Welke?
Ruuuuuuuuustig achteruit!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik ben weg. Parkeren maar.
Hé Mark, doe jij eens een nieuwe metalvraagquote:Op zondag 12 februari 2006 16:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Ruuuuuuuuustig achteruit!
[afbeelding]
Goed planquote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé Mark, doe jij eens een nieuwe metalvraag![]()
Five Years iig.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef DaisyDuke het volgende:
David Bowie trad laatst op met The Arcade Fire. Ze speelden o.a. twee oude nummers van Bowie. Welke?
Daarom vroeg ik Mark om een metalvraagquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef belsen het volgende:
Nou, hier is dan de metalvraag:
[afbeelding]
Welke 'metalband' zien we hier?
Dit is een metalband.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik Mark om een metalvraag
quote:
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan zal die andere wel Life on Mars? zijn geweest...
Maar ze gaan daar ook nog iets bijzonders doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef schaap001 het volgende:
Haai!
[afbeelding]
Ze gaan op een filmfestival optreden: ben de naam ff kwijt![]()
Bijna...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef schaap001 het volgende:
Ze verzorgen live de muziek bij de film die speelt ?
Dat is hem, ze hebben zelf nieuwe muziek geschreven bij de films.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:02 schreef schaap001 het volgende:
Ze spelen een nieuwe, eigen interpretatie van de soundtrack ?
Schaap001 +1quote:In bioscoop Kriterion in Amsterdam vindt van 7 tot en met 9 maart het nieuwe festival Unheard Film plaats. Hier worden speelfilms vertoond die door Nederlandse bands voorzien zijn van een nieuwe soundtrack. Stuurbaard Bakkebaard, Perquisite en Coparck componeerden speciaal hiervoor muziek en zullen die tijdens de voorstellingen live uitvoeren. Het programma ziet er als volgt uit:
Dinsdag 7 maart
C’est arrivé près de chez vous / Man bites dog (B, 1992, Rémy Belvaux)
Door Stuurbaard bakkebaard
Woensdag 8 maart
Chinatown ( VS, 1974, Roman Polanski)
Door Perquisite
Donderdag 9 maart
Duel (VS, 1971, Steven Spielberg)
Door Coparck.
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:48 schreef cafca het volgende:
Year of the Cat van Al Stewart
Nu wel op tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef DaisyDuke het volgende:
ry cooder
Precies. Daarom nog maar een film-vervolg-vraag die ik in m'n hoofd had:quote:
Welk nummer van wie?quote:Don't say goodbye
let accusations fly
like in that movie
You know the one where Martin Sheen
waves his arm to the girl on the street
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef cafca het volgende:
was ooit jouw sig, maar schaap (of iemand anders) mag hem antwoorden, ik ben weg
Klopt ook!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef schaap001 het volgende:
Da's fideel, want ik weet 'm: dEUS - Nothing Really Ends
Ik weet 'r geen eenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:08 schreef schaap001 het volgende:
Ook een leuke (maar makkelijk, denk ik): uit welke 3 bandnamen kan Jack Black kiezen om aan het einde van de film High Fidelity' 'Let's Get It On' te zingen ?
naam 1 is iets met:quote:Op maandag 13 februari 2006 11:24 schreef Z het volgende:
Iets met Green, Zombies en Monkey meen ik.
Ik heb de vhsquote:Op maandag 13 februari 2006 12:19 schreef schaap001 het volgende:
Mjah, dacht dat ie makkelijker was (ik heb zelf de DVD, dus ja..)
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef Neleos het volgende:
Unbelievable?
Ik kan er weinig van maken...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef schaap001 het volgende:
Is dit te herkennen, kon geen zo 1-2-3 geen beter plaatje vinden ? Het U-woord zit hierin...
[afbeelding]
OH YEAH!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef Neleos het volgende:
Uptown Five!
Beatcha!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Neleos het volgende:
Shakira
Andre Hazes
Sex Pistols
Shins
Suicidal Birds
Stone Roses
Sonny Rollins
Supergrass
Samantha Fox
XTC
Tsja, ik liep een beetje vast. Dus heb ik het mezelf maar ff makkelijk gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die van belsen was ook een stuk origineler, Neleos heeft alleen maar bands beginnend en eidigend op een 's'.
Mooie lijst, hoor! Je zou kunnen zeggen dat er twee stappen teveel inzitten, maar ieder spel is voor verbetering vatbaar: zo issie wat mij betreft goed. (en al die 's' van Neleos is strikt genomen niet fout, maar dat vond ik niet zo chique. Is wat mij betreft meteen een nieuwe regel: niet allemaal met dezelfde letter beginnen!)quote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef belsen het volgende:Shakira
1. Abba
2. Alphaville
3. Epica
4. Adverts
5. Steely Dan
6. No Doubt
7. Ten Sharp
8. Police
9. Editors
10. SolexXTC
Nee, helaas.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef BillyOcean het volgende:
Gamble and Huff?
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef Neleos het volgende:
Sam & Dave?
En da's wel Chic.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef bukgeit het volgende:
Chic
Ik heb ze inderdaad wel eens moeilijker gezienquote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
Ik weet 'm wel, maar ik begin me een beetje bezwaard te voelen hier.... ik kaap alle punten weg...
ach, vooruit met het schaap dan maar : H A M I L L = L I M A H L
... behalve voor jou natuurlijk, haha!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef ranja het volgende:
Pat Benatar
Et tu, Britney?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef BillyOcean het volgende:
britney!
Ah, dat wist ik dan weer niet. Maar zeer verdiend:quote:Op maandag 13 februari 2006 17:45 schreef lubje25 het volgende:
origineel is van Grof Geschut.
In welk werelddeel was het een hit?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef belsen het volgende:
Wie had dan weer een hitje met Whales & dolphins?
In Engeland. De band had ook een nummer Tom Petty vs. Veruca Salt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
In welk werelddeel was het een hit?
Twee keer nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
New York Sunglasses
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het modewoord voor je vliegtuig in een wolkenkrabber parkeren
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef cafca het volgende:
Terrorvision
Enigszins.quote:
Wie anders dan Markquote:Op maandag 13 februari 2006 20:12 schreef Mark het volgende:
Ian Gillian
Richie Blackmore
Roger Glover
Ian Paice en Jon Lord
Kan alleen aan Claude Schnell denken, of is het de "piano" van Jon?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef cafca het volgende:
Tuurlijk...Jon Lord....
Maar wie was "Funky Claude" dan?
Ik meen me te herinneren dat het een naam was die op de LP hoes (Machine Head) stond, zal wel een gastmuzikant ofzo zijn geweest....quote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Kan alleen aan Claude Schnell denken, of is het de "piano" van Jon?
Ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef peaceman het volgende:
heroine?
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef peaceman het volgende:
extince?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef GLO het volgende:
Gut, dat wist ik ooit uit het hoofd.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Georgios Panathanaikos?
Met HEEL VEEL fantasie ja...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nou, het zit nog wel redelijk in de buurt, anders![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:23 schreef bukgeit het volgende:
Wist je het zelf eigenlijk wel, peaceman?
Ow ja... hoe heb ik dat ooit uit m'n hoofd kunnen wetenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:22 schreef peaceman het volgende:
Hij heet dus:
Yorgos Kyriakou Panayiotou
Ik denk dat het heel gezond is dat die hercencel die dat onthield afgestorven is GLOquote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Ow ja... hoe heb ik dat ooit uit m'n hoofd kunnen weten
Gronikos Popyuidus Festivalikos?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef bukgeit het volgende:
Bij welk Gronings popfestival krijgt de winnende band een groot rood afgerukt oor van gips?
Noorderslag?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef bukgeit het volgende:
Bij welk Gronings popfestival krijgt de winnende band een groot rood afgerukt oor van gips?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel gezond is dat die hercencel die dat onthield afgestorven is GLO![]()
Volgens mij hebben we hier iemand die in de ontkenningsfase zit.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik luister nooit naar ondeugende liedjes
Eigenlijk maar 4 die écht ondeugend zijn, maar goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef bukgeit het volgende:
Ronnie Tober - Verboden Vruchten
Sweet Sixteen - Peter
Ria Valk - Worstjes Op M'n Borstjes
Rob de Nijs - Zomer
De Slijpers - Puntje D'r In Puntje D'r Uit
Zwarte Lola - Lla LaatJje Benen Nog Eens zien
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier iemand die in de ontkenningsfase zit.
Bericht wel gelezen, maar niet onthouden...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef bukgeit het volgende:
Noem drie vandaag aan de line up toegevoegde namen voor Motel Mozaique.
Pardonquote:
Helaas ja. Dus tochquote:Op maandag 13 februari 2006 23:27 schreef ranja het volgende:
Hm. Daar komen wel een paar leuke dingen. Maar is dat dat festival waarvan altijd gezegd wordt dat je niet kunt zaal hoppen omdat het daar te druk voor is?
Nou ja, 't is maar hoe graag je iets wilt ziet. Ik heb me twee jaar geleden letterlijk helemaal in het zweet door de mensenmassa heen gewurmd om Under Byen nog te kunnen zien in Nighttown Theater. En bij de concerten in de Grote Zaal van zowel Nighttown als de Schouwburg valt de bezettingsgraad vaak nog wel mee.quote:
Ik niet, maar ik ga er niet opkomen bukgeit.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:37 schreef ranja het volgende:
Maar goed, ik heb dus al gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |