Bijna...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef schaap001 het volgende:
Ze verzorgen live de muziek bij de film die speelt ?
Dat is hem, ze hebben zelf nieuwe muziek geschreven bij de films.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:02 schreef schaap001 het volgende:
Ze spelen een nieuwe, eigen interpretatie van de soundtrack ?
Schaap001 +1quote:In bioscoop Kriterion in Amsterdam vindt van 7 tot en met 9 maart het nieuwe festival Unheard Film plaats. Hier worden speelfilms vertoond die door Nederlandse bands voorzien zijn van een nieuwe soundtrack. Stuurbaard Bakkebaard, Perquisite en Coparck componeerden speciaal hiervoor muziek en zullen die tijdens de voorstellingen live uitvoeren. Het programma ziet er als volgt uit:
Dinsdag 7 maart
C’est arrivé près de chez vous / Man bites dog (B, 1992, Rémy Belvaux)
Door Stuurbaard bakkebaard
Woensdag 8 maart
Chinatown ( VS, 1974, Roman Polanski)
Door Perquisite
Donderdag 9 maart
Duel (VS, 1971, Steven Spielberg)
Door Coparck.
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:48 schreef cafca het volgende:
Year of the Cat van Al Stewart
Nu wel op tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef DaisyDuke het volgende:
ry cooder
Precies. Daarom nog maar een film-vervolg-vraag die ik in m'n hoofd had:quote:
Welk nummer van wie?quote:Don't say goodbye
let accusations fly
like in that movie
You know the one where Martin Sheen
waves his arm to the girl on the street
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef cafca het volgende:
was ooit jouw sig, maar schaap (of iemand anders) mag hem antwoorden, ik ben weg
Klopt ook!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef schaap001 het volgende:
Da's fideel, want ik weet 'm: dEUS - Nothing Really Ends
Ik weet 'r geen eenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:08 schreef schaap001 het volgende:
Ook een leuke (maar makkelijk, denk ik): uit welke 3 bandnamen kan Jack Black kiezen om aan het einde van de film High Fidelity' 'Let's Get It On' te zingen ?
naam 1 is iets met:quote:Op maandag 13 februari 2006 11:24 schreef Z het volgende:
Iets met Green, Zombies en Monkey meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |