Ook in haar eigen muziek (ze vormt een duo) past een verkleedpartijtje.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef Charmian het volgende:
duidelijk iemand die van verkleedpartijtjes houdt, it doesn't ring a bell at all
bigshadow +1quote:Op zondag 12 februari 2006 13:00 schreef bigshadow het volgende:
Dresden Dolls misschien?
Ja, maar anders komt er nooit een eind aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef peaceman het volgende:
amanda palmer is dus eigenlijk het antwoord...
Ik hoop niet dat je 30 min hebt zitten f5-enquote:Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Regina Spektor!
Van wie en welk nummer?quote:I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far
quote:
U bent een geweldig publiekquote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
VP!
DD +1quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Death Cab for Cutie
Ik ben weg. Parkeren maar.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef DaisyDuke het volgende:
David Bowie trad laatst op met The Arcade Fire. Ze speelden o.a. twee oude nummers van Bowie. Welke?
Ruuuuuuuuustig achteruit!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik ben weg. Parkeren maar.
Hé Mark, doe jij eens een nieuwe metalvraagquote:Op zondag 12 februari 2006 16:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Ruuuuuuuuustig achteruit!
[afbeelding]
Goed planquote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé Mark, doe jij eens een nieuwe metalvraag![]()
Five Years iig.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef DaisyDuke het volgende:
David Bowie trad laatst op met The Arcade Fire. Ze speelden o.a. twee oude nummers van Bowie. Welke?
Daarom vroeg ik Mark om een metalvraagquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef belsen het volgende:
Nou, hier is dan de metalvraag:
[afbeelding]
Welke 'metalband' zien we hier?
Dit is een metalband.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik Mark om een metalvraag
quote:
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan zal die andere wel Life on Mars? zijn geweest...
Maar ze gaan daar ook nog iets bijzonders doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef schaap001 het volgende:
Haai!
[afbeelding]
Ze gaan op een filmfestival optreden: ben de naam ff kwijt![]()
Bijna...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef schaap001 het volgende:
Ze verzorgen live de muziek bij de film die speelt ?
Dat is hem, ze hebben zelf nieuwe muziek geschreven bij de films.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:02 schreef schaap001 het volgende:
Ze spelen een nieuwe, eigen interpretatie van de soundtrack ?
Schaap001 +1quote:In bioscoop Kriterion in Amsterdam vindt van 7 tot en met 9 maart het nieuwe festival Unheard Film plaats. Hier worden speelfilms vertoond die door Nederlandse bands voorzien zijn van een nieuwe soundtrack. Stuurbaard Bakkebaard, Perquisite en Coparck componeerden speciaal hiervoor muziek en zullen die tijdens de voorstellingen live uitvoeren. Het programma ziet er als volgt uit:
Dinsdag 7 maart
C’est arrivé près de chez vous / Man bites dog (B, 1992, Rémy Belvaux)
Door Stuurbaard bakkebaard
Woensdag 8 maart
Chinatown ( VS, 1974, Roman Polanski)
Door Perquisite
Donderdag 9 maart
Duel (VS, 1971, Steven Spielberg)
Door Coparck.
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:48 schreef cafca het volgende:
Year of the Cat van Al Stewart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |