Noorderslag?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef bukgeit het volgende:
Bij welk Gronings popfestival krijgt de winnende band een groot rood afgerukt oor van gips?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel gezond is dat die hercencel die dat onthield afgestorven is GLO![]()
Volgens mij hebben we hier iemand die in de ontkenningsfase zit.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik luister nooit naar ondeugende liedjes
Eigenlijk maar 4 die écht ondeugend zijn, maar goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef bukgeit het volgende:
Ronnie Tober - Verboden Vruchten
Sweet Sixteen - Peter
Ria Valk - Worstjes Op M'n Borstjes
Rob de Nijs - Zomer
De Slijpers - Puntje D'r In Puntje D'r Uit
Zwarte Lola - Lla LaatJje Benen Nog Eens zien
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier iemand die in de ontkenningsfase zit.
Bericht wel gelezen, maar niet onthouden...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef bukgeit het volgende:
Noem drie vandaag aan de line up toegevoegde namen voor Motel Mozaique.
Pardonquote:
Helaas ja. Dus tochquote:Op maandag 13 februari 2006 23:27 schreef ranja het volgende:
Hm. Daar komen wel een paar leuke dingen. Maar is dat dat festival waarvan altijd gezegd wordt dat je niet kunt zaal hoppen omdat het daar te druk voor is?
Nou ja, 't is maar hoe graag je iets wilt ziet. Ik heb me twee jaar geleden letterlijk helemaal in het zweet door de mensenmassa heen gewurmd om Under Byen nog te kunnen zien in Nighttown Theater. En bij de concerten in de Grote Zaal van zowel Nighttown als de Schouwburg valt de bezettingsgraad vaak nog wel mee.quote:
Ik niet, maar ik ga er niet opkomen bukgeit.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:37 schreef ranja het volgende:
Maar goed, ik heb dus al gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |